۱۱ دلیل برای اینکه مبل تختخواب شو بهتر از مبل ساده است

دوشنبه, 22 اسفند 1401
به دنبال خرید یک مبل تختخواب شو هستید، اما فکر می‌کنید که خرید یک مبل ساده قدیمی ممکن است عاقلانه تر باشد؟ اگر هنوز تردید دارید، بهترین دلایل ما را برای خرید مبل تخت شو به جای مبلمان ساده بخوانید.
هنگامی که تصمیم گرفتید کدام نوع مبلمان برای شما بهترین است، می‌توانید بهترین مبل های موجود در سایت چوب را بررسی کنید تا گزینه ای شیک، کاربردی و کم هزینه را برای خانه خود خریداری کنید.

راهنمای خرید مبل تختخواب‌ شو


نکاتی که در خرید یک مبل تختخواب شو باید رعایت کنید مشابه با مبل ساده است. فریم و مواد پرکننده مبل، هم از نظر کیفیت ساخت و هم مطابقت آن با دکوراسیون داخلی و سلیقه شخصی تان باید بررسی شود. پرکننده های مبل تختخواب شو ممکن است فوم (محکم تر و با ظاهری بهتر)، فیبر (نرم تر)؛ یا ابر (مبل های ارزان) باشد. مبل‌های تختخواب‌شو نسبت به مبلمان ساده سفت‌تر به نظر می‌رسند، بنابراین انتخاب مبلمانی با کوسن‌های نرم‌تر – مثلاً کوسن‌های پر شده با الیاف یا پر می‌تواند راحتی بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد.
در مورد فریم، به دنبال یک مبل تختخواب شو با (در حالت ایده آل) فریمی از چوب سخت باشید که با پیچ و چسب به هم متصل شده اند.
در نهایت توجه کنید که دنبال چه سبک مبلی میگردید؟ درست است که یک فریم محکم و پایه خوش ساخت، تشک فنری یا فوم با عمق مناسب یک امتیاز واقعی برای مبلمان خواهد بود اما باید به این نکته نیز توجه کنید که مبل تحت شو با سایر وسایل و مبلمان شما هماهنگ باشد. 
همچنین باید فضای کافی در اتاق نشیمن یا اتاق خواب برای حالتی که مبل باز می‌شود و به شکل تخت در می‌آید وجودداشته باشد بنابراین اطمینان حاصل کنید که اگر مبل تخت شو دونفره خریداری می‌کنید، حتما ابعاد اتاقی که قرار است در آن باز شود را اندازه بزنید تا فضای کافی برای باز کردن مبل وجود داشته باشد.

چرا مبل تخت شو بخریم؟


اکثر دلایلی که نشان می‌دهد مبل تخت خواب شو بهتر از مبل ساده است به سبک زندگی مربوط می‌شود، اما چند نکته در مورد مبل های تختخواب شو مدرن وجود دارد که ممکن است ندانید که می‌تواند شما را ترغیب به خرید آنها کند.

1. مبل تختخواب شو چندکاربردی است


اگر در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کنید، داشتن فضای اضافی برای خواب بسیار مفید است. از مبل تخت شو می‌توانید برای پذیرایی از مهمانان در روز و به عنوان تختخواب در شب استفاده کنید. خوابیدن روی مبل تختخواب‌شو خیلی راحت‌تر از استراحت روی یک مبل ساده یا روی زمین است و قطعا مهمانان تان از اینکه فضای خواب راحتی را در اختیارشان قزار دهید، رضایت بیشتری خواهند داشت. 

2. مبل های تخت خواب شو مدرن به اندازه مبل های ساده زیبا هستند


روزهایی که مبل تخت‌خواب‌شو آنقدر سنگین و بدقواره بودند که نمی توانستید از آنها در اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی استفاده کنید، گذشته است. بسیاری از مبل‌های تخت شو مدرن، به همان اندازه مبلمان راحتی مدرن، شیک و امروزی هستند.
البته مبل های تخت شو معمولا به سبک مبل راحتی طراحی می‌شوند و می‌توانید ازآنها در اتاق نشیمن یا اتاق خواب استفاده کنید. اما معمولا قرار دادن آنها در اتاق پذیرایی جلوه زیبایی ندارد.

3. مبل های تخت خواب شو در همه شکل‌ها و اندازه ای ساخته می‌شوند


مبل های تخت شو در اندازه های متنوعی تولید می‌شوند. می‌توانید آنها را به صورت مبل تک نفره، دو نفره، سه‌نفره و ال خریداری کنید. همه این مدل‌ها به راحتی به سطح مناسبی برای خواب تبدیل می‌شوند و متناسب با فضا و تعداد مهمانان شما در محیط قرار می‌گیرند.
از نظر عملکرد نیز انواع مختلفی از این مبلمان وجود دارد. از مبل تخت شو برقی گرفته تا مبل های تخت خواب شو که پشتی آنها به سمت عقب جمع می‌شود تا یک تخت دو نفره که فوری آماده شود، انتخاب های زیادی وجود دارد که می‌توانید متناسب با نیاز خود سفارش دهید.
اگر به دنبال صرفه جویی در فضا هستید بهتر است مبل‌های تختخواب‌شو بدون دسته بخرید. مبل های بدون دسته پس از اینکه تبدیل به حالت تخت شوند، فضای بیشتری برای خواب خواهند داشت.



4. مبل های تخت خواب شو می‌توانند سبک های مختلفی داشته باشند


اگر خانه شما به سبک سنتی است و می‌خواهید برای تکمیل آن مبل کلاسیک خریداری کنید بازهم امکان انتخاب مبل تخت شو را دارید. در حال حاضر تمام مدل های مبل کلاسیک مورد علاقه شما، از جمله چسترفیلد، به صورت مبل تختخواب شو نیز در دسترس هستند. 
مدل های متنوعی از مبل تختخواب شو مدرن نیز در سایت چوب موجود است که می‌توانید تصاویر آنها را مشاهده کرده و هرکدام متناسب با طراحی داخلی شما بود سفارش دهید.

5. مبل های تخت خواب شو دارای امکانات هوشمندانه و صرفه جویی در فضا هستند


ما می‌دانیم که شما به چه فکر می‌کنید: اگر یک مبل تختخواب شو بخرید، ملحفه‌ها و سایر وسایل مورد نیاز برای خوابیدن روی مبل را کجا نگه دارید؟ نگران نباشید بسیاری از مبل‌های تخت شو دارای فضای مخفی برای نگهداری هستند که می‌توانید علاوه بر ملحفه، سایر وسایلی که استفاده چندانی برای شما ندارند اما نمی خواهید آنها را دور بریزید در این فضا نگهداری کنید. 
امکانات مبل تخت شو به همین جا ختم نمی شود. بلکه برخی از آنها اکنون با میزهای تاشو ساخته می‌شوند که می‌توان هنگام صرف غذا آنها را بیرون کشید و خوراکی و نوشیدنی را روی آنها قرار داد.

6. مبل های تخت خواب شو به اندازه یک تخت خواب واقعی راحت هستند


همه ما روی یک مبل تخت خواب شوی وحشتناک خوابیده ایم، درست است؟ آنها به اندازه کافی بزرگ نیستند، تشک های سفتی دارند و می‌توانید فریم تخت را زیر خود احساس کنید. اما ساخت این مدل مبل های تختخوابشو قدیمی به پایان رسیده و اکنون، به لطف پیشرفت در فناوری ساخت مبلمان، مبل‌های تختخواب‌شو با هدف خواب راحت ساخته شده‌اند بنابراین می‌توانند به اندازه یک تخت خواب مناسب از شما حمایت کنند.

7. مبل های تخت خواب شو برای خواب بچه‌ها عالی هستند


اگر اتاق خواب کودک شما کوچک است، یک مبل تخت شو کم جا در گوشه اتاق، خرید به صرفه ای است. اگر خانه تان یک خوابه است و برای فرزندتان اتاق جداگانه ای ندارید، خرید یک مبل تختخواب شو تک یا دو نفره برای اتاق نشیمن می‌تواند یک فضای اختصاصی برای فرزندتان ایجاد کند تا راحت استراحت کند یا حتی به تماشای فیلم یا بازی کردن بپردازد.

8. مبل تختخواب شو بهتر از مبل ساده است زیرا باعث صرفه جویی در فضا می‌شود


در یک آپارتمان کوچک، خرید مبل تختخواب شو برای اتاق نشیمن بسیار ارزشمند خواهد بود زیرا علاوه بر صرفه جویی در فضا، در صورت نیاز یک اتاق خواب اضافی در اختیار شما قرار می‌دهد.
داشتن یک مبل تختخواب شو در اتاق نشیمن، یا در اتاق خواب برای خانواده هایی که در خانه های بزرگتر زندگی می‌کنند، کاملاً منطقی است، چون در طول روز می‌تواند به جای یک مبل راحتی شیک برای شما کار کند و در طول شب به عنوان تختخواب استفاده شود.

9. با خرید مبل تخت خواب شو نیازی به خرید تخت مهمان ندارید


یک مبل تختخواب شو حتی راحت تر از یک تخت خواب ارزان است. از طرفی نیازی نیست برای خرید یک تخت اضافه هزینه بیشتری بپردازید.  

10. مبل های تخت خواب شو سرمایه گذاری خوبی هستند اگر بودجه کمی دارید


اگر بودجه شما برای خرید مبلمان کم است، خرید مبل تختخواب شو می‌تواند در هزینه شما صرفه جویی کند زیرا می‌توانید از یک مبلمان برای دو منظور استفاده کنید: نشستن و خوابیدن. 
 لازم نیست برای یک مبل تختخواب شو با کیفیت خوب هزینه زیادی کنید. صدها مدل مبل تخت شو در سبک‌ها و اندازه های مختلف در سایت چوب موجود است که می‌توانید طبق سلیقه خود یک مدل را انتخاب کرده و به صورت آنلاین سفارش دهید.
قیمت انواع مبل از مبل راحتی و ال گرفته تا مبل تخت شو، استیل و شزلونج در سایت چوب بسیار ارزان تر از فروشگاه های حضوری است زیرا انواع مبلمان در این سایت مستقیما از تولید کننده به فروش می‌رسد و تمامی واسطه‌ها حذف شده اند. از طرفی پس از انتخاب و سفارش مبل، نیازی به پرداخت هزینه حمل ندارید و ست مبلمان با ارسال رایگان به محل مورد نظر شما فرستاده می‌شود.
برچسب ها:
مبل تخت شو

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}