مبل تختخواب شو

مبل های تختخواب شو از رایج ترین و کاربردی ترین نوع مبلمان هستند و دقیقاً همان کاری را انجام می دهند که از نامشان پیداست. این نوع مبلمان در ظاهر می تواند به عنوان یک نشمینگاه ایده آل در اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن یا اتاق خواب قرار بگیرد اما زمانیکه چارچوب تشک را جلو می کشید، تخت باز شده و مبل به یک تختخواب راحت و جادار تبدیل می شود.
انواع مختلفی از مبل تخت شو و فوتون با طرح هایی بسیار متنوع تر از آنچه انتظار دارید، در سایت چوب وجود دارند. مبل های دو نفره، کاناپه های سه نفره، مبل های مخملی و حتی مبلمان فوتون که به طور مرتب در گوشه ای از سالن قرار می گیرند را می توان به صورت آنلاین از سایت چوب سفارش داده و با ارسال رایگان درب منزل تحویل گرفت.

مبل تختخواب شو


در نگاه اول، ممکن است طراحی مبل تختخواب شو ساده به نظر برسد. برای افراد عامی، مبل های تختخواب شو فقط مبلی هستند که به شکل یک تخت باز می شوند و مجددا به حالت مبل در می آیند.
اما وقتی کمی عمیق‌تر کاوش می‌کنید، متوجه می‌شوید که همه چیز به آن سادگی که در ابتدا تصور می‌کردید نیست.
یک مبل تخت خواب شو باید دارای یک نشیمنگاه راحت برای شما یا مهمانان، برای نشستن، کار یا استراحت باشد. به همین دلیل است که همه مبل‌های تختخواب‌شو شرکت چوب طوری طراحی شده اند که می‌توانند در برابر استفاده روزمره مقاومت کنند.
اگر می‌خواهید یک مبل تختخواب شو با کیفیت پیدا کنید، به مشخصات زیر توجه کنید
مکانیسم باز شدن مبل، 
راحتی تشک، 
الیاف کوسن 
کیفیت ساخت مبل
پارچه مورد استفاده به عنوان روکش 
همه مبل‌های تختخواب‌شوی سایت چوب دارای مکانیزم‌های محکمی هستند که ضعیف نشده و دچار افتادگی یا شکستگی نمی‌شوند. علاوه بر این، تشک های چوب ضخیم تر و با دقت بیشتری نسبت به بسیاری از برندهای دیگر ساخته شده اند که علاوه بر یک نشیمن فوق العاده، خواب راحت شبانه را برای شما فراهم می کند.
بیایید به انواع مبل تختخواب شو در سایت چوب با جزئیات کامل نگاهی بیندازیم تا بتوانید ایده بهتری از گزینه های باورنکردنی موجود در بازار داشته باشید.

مبل تخت خواب شو 2 نفره


مبل تختخواب شو دو نفره دارای یک طراحی جمع و جور کوچک است که در درجه اول برای فضاهای کوچک و آپارتمان ها و یا حتی به عنوان یک مبلمان اضافی در اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد. 
در این مبل ها به راحتی برای یک نفر جا هست، اما برای دو نفر ممکن است فضا کمی فشرده باشند. 

مبل راحتی 3 نفره


مبل های تخت خواب شو سه نفره فضای بیشتری را برای خواب دو فرد بزرگسال فراهم می کنند. معمولاً این مبلها را در اتاق های بزرگتر قرار می دهند. برخی از افراد حتی از آنها به عنوان تخت اصلی خود استفاده می کنند. آنها حتب یک گزینه عالی برای مهمانانی هستند که در اتاق نشیمن شما پذیرایی می شوند.

مبل تختخواب شو کلیک-کلاک


این نوع مبل تختخواب شو نه تنها در اندازه، بلکه در نحوه تبدیل آنها از کاناپه به تخت خواب و بازگشت مجدد نیز با دیگر انواع متفاوت هستند. در مدل کلیک-کلاک، با بلند کردن ساختار زیر بالشتک های نشیمن شروع می کنید. سپس کل صندلی از جمله پشت آن به عقب متمایل می شود و صاف می شود. سپس تشک را در موقعیت خود ثابت می کنید و یک سطح صاف فوری برای خوابیدن خواهید داشت.

مبل تخت خواب شو فوم تاشو


مدل فوم تاشو دارای یک صندلی است که در اصل فقط یک بخش تا شده از تشک است. 
برای تبدیل مبل به تخت، بخش فوم نشیمنگاه را باز می‌کنید و تختخواب شما آماده است. مبل های تخت خواب شو فوم تاشو بسیار محبوب هستند زیرا مهمانان برای باز و بسته کردن آنها نیازی به کمک ندارند.

مبل تخت خواب شو گوشه ای


مبل‌های تخت ‌شوی گوشه‌ای مورد علاقه همه، است و جالب‌ترین مدل و محبوب‌ ترین نوع مبل در میان انواع دیگر ایت که عملاً از فضاهای تنگ در اتاق‌های شما استفاده می‌کنند و به طور کلی پس از تبدیل شدن به تخت، فضای خواب بسیار بیشتری را ارائه می‌دهند. 
معمولاً، آنها مبل‌های L شکل هستند که هم از سمت راست و هم از سمت چپ باز می شوند و صندلی‌های آنها را که کل قسمت مبلمان را به یک تخت بزرگ تبدیل می‌کند می‌توان به ‌طور کامل بیرون کشید.

فوتون


این مبل‌های تختخواب ‌شو با سبک بزرگ‌ تر و کاربردی‌ تر دو کار را همزمان انجام می‌دهند: نشیمنگاه مورد نیاز را برای شما فراهم می‌کنند و در صورت نیاز فضای اضافی به عنوان تخت را ارائه می‌دهند.
 همچنین می‌توانید فوتون‌ها را از نوع گوشه‌ای تهیه کنید که در آن بالشتک مبل به عنوان تشک عمل می کنند. 
این مدل مناسب خانه هایی با فضای محدود است.
با بیرون کشیدن یک اهرم دستی قابل کشیدن از زیر صندلی، تخت بلند می شود و  همه بالشتک ها به سمت بیرون و بالا می آیند تا تخت تبدیل به مبل شود. 
تفاوت اصلی بین مبل تختخواب شو و فوتون - دو اصطلاحی که مردم به جای یکدیگر استفاده می کنند وجود دارد. اول اینکه فوتون، مانند یک مبل تختخواب شو، می تواند بین حالت های مختلف جابجا شود. اما بر خلاف مبل تختخواب شو، بالشتک های جداگانه ای ندارد. در عوض، تشک زمانی که در حالت مبل قرار می‌گیرد، در نقش بالشتک مبل عمل می کند و درصورتیکه مبل باز شود عملکرد عادی خود را به عنوان تشک تخت خواهد داشت. 

مبل‌های تخت‌خواب ‌شو با چارچوب A


مبل‌های تخت‌خواب ‌شو با چارچوب A مشابه مدل تاشو کار می‌ کنند، با این تفاوت که این بار، تخت را با باز کردن از قسمت پشت، نه صندلی، به حالت تخت در می آورید. "چارچوب A" به ساختاری اشاره دارد که از بخش تاشو پشتیبانی می کند یعنی تضمین می کند که در حالت کاناپه، ارتفاع آن با قسمت صندلی برابر است.

مبل تختخواب شو رول تری فولد


در مدل تری فولد، تشک تخت زیر بالشتک های مبل مخفی شده و اگر بالشتک ها را بردارید و سپس تشک را بکشید، مبل تبدیل به تخت می شود. این مکانیسم به شکل یک تخت سبک و مسطح باز می شود که توسط پایه های جمع شونده پشتیبانی می شود.

مدل متال اکشن (فلز فعال)


این نوع مبل تختخواب شو یکی از پیچیده ترین مبل هایی است که می توانید خریداری کنید. روش کار آنها به طرز شگفت انگیزی ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قاب مبل را با یک حرکت ساده بیرون بکشید و سپس بقیه کارها را (از جمله تا شدن بالشتک های مبل) خودبخود انجام می شود.

مبل تختخواب شو اکشن 3 بخشی


همانطور که ممکن است از نام آن حدس بزنید، مبل‌های تختخواب‌شو اکشن فلزی 3 بخشی به سه حرکت جداگانه نیاز دارند تا از حالت کاناپه به حالت تخت تبدیل شوند. تنها کاری که انجام می دهید این است که بالشتک های صندلی را بردارید و سپس تشک را تا کنید. این نوع تخت برای استفاده مکرر مناسب است.
شما می توانید همه انواع مختلف مبل تختخواب شو و فوتون را همین الان از سایت چوب بخرید. 

ویژگی ها و مشخصات مبل تختخواب شو در سایت چوب


در سایت چوب، بهترین و باکیفیت ترین انواع مبل تختخواب شو عرضه شده که دارای مشخصاتی نظیر تشک استاندارد، قاب فلزی مستحکم، راحتی استفاده و دوام بسیار بالا هستند.
یکی از مشخصات مبلهای تختخواب شو در سایت چوب نوع تشک مورد استفاده در این مبل ها است.

تشک استاندارد


در این تشک ها کویل های مارپیچ فولادی 13 گیج به کار می رود. تشک کم پروفیل آن 5.25 اینچ ضخامت دارد و ارتفاع کویل 4.5 اینچ است.
عایق 0.25 اینچی در بالا و پایین این تشک استفاده می شود و پد فوم 0.75 اینچی در بالای آن قرار می گیرد.

تشک ژله ای


در این تشک لایه رویی ژله ای 1.25 اینچی و هسته فوم 3.5 اینچی استفاده می شود. تشک کم پروفیل 4.5 اینچ ضخامت دارد.
ابعاد صندلی در این مبلها 36 اینچ 72 اینچ، در مدل دوبل 52.5 x 72 اینچ و در مدل ملکه 59.5 x 72 اینچ است.
مبل‌های تختخواب‌شو وقتی خوب ساخته می‌شوند، می‌توانید سال‌ها از آن لذت ببرید. 
تشک یک کاناپه با کیفیت پایین، پس از چند سال شروع به افتادگی می کند. مکانیسمی که مبل تخت خواب شو را باز می کند نیز ضعیف می شود و شروع به فرسودگی می کند و باز کردن آن را دشوارتر و پشتیبانی آن را کمتر می کند. 

مکانیزم مبل تختخواب شو


در مبل تختخواب شو، یکی از سه مکانیسم استاندارد کشویی، تاشو و کلیک و کلاک استفاده می شود. انواع مختلفی از مبل تخت شو از هر سه سبک در وب سایت چوب وجود دارد که می توانید بسته به نیاز خود آنها را خریداری کنید. هر کدام از این مکانیسم ها، مزایای منحصر به فردی دارند که بهتر است قبل از خرید با آنها آشنا شوید

مبل تخت شو با مکانیزم کشویی


باز کردن تخت این مدل مبل، ساده است. ابتدا کوسن های بالایی را از روی مبل بردارید. سپس، قاب فلزی فنری را خواهید دید. تشک از زیر در سه قسمت تا می شود.
برای باز کردن تخت، قاب را از قسمت مرکز بیرون بکشید. یک جفت پایه پایین می آید و در جای خود جمع می شود. بقیه تشک را باز کنید، دسته دوم پایه ها بیرون می آیند و کارتان تمام می شود.
بیشتر مبل های تخت‌خواب‌ شوی کشویی تشک نازکی دارند - این به دلیل مکانیزم فشرده‌تر و ارزان‌تر استفاده شده و البته تشک راحت ‌تر آن است.
قاب های مبل تخت خواب شو کشویی به گونه ای طراحی شده که چند سانتی متر بزرگتر باشند تا بتوانند تخت بزرگتری را هنگام باز شدن ایجاد کنند.
این مدل مبل، دارای قاب فلزی لوله‌ای مستحکمی است که در برابر استفاده مکرر مقاومت کرده و فرسوده نمی شود.

مبل تخت شو با مکانیزم تاشو


مبل های تخت خواب شو با مکانیزم تاشو بسیار کارآمد هستند و همانطور که از نام آن پیداست استفاده از آن بسیار آسان است. مزیت کلیدی مکانیزم آسان باز کردن مبل این است که شما حتی مجبور نیستید بالشتک ها را بردارید. بالشتک ها به مبل متصل می شوند و زمانی که تخت را باز یا بسته می کنید همان جا می مانند.
این نوع مبل تختخواب شو را از پشت باز می کنید که یک نوع حرکت تاشو است. بنابراین، می توانید در کمتر از ده ثانیه آن را از مبل به تخت خواب تبدیل کنید.
برای باز کردن تخت کافی است بالای کوسن پشتی را به سمت جلو بکشید و تخت عملا به خودی خود باز می شود. فقط با یک حرکت ساده کار تمام می شود.
این قاب دارای تسمه های چوبی مانند تختخواب سنتی و تشک ضخیم تمام فنر نرم و راحتی دارد.

مزایای خرید مبل تختخواب شو به صورت اینترنتی از سایت چوب


با خرید اینترنتی از سایت چوب از مزایای بسیاری بهره مند خواهید شد. مهم ترین مزایای خرید اینترنتی مبل عبارتند از:

صرفه جویی در وقت و انرژی


اگر شما هم از آن دسته افراد پرمشغله هستید، احتمالا ساعت ها پرسه زدن در خیابان های شهر و رفتن از فروشگاهی به فروشگاه دیگر برای شما خسته کننده خواهد بود. 
با یک کلیک از صفحه ای به صفحه دیگر رفته و خیلی راحت در عرض بیست دقیقه همه مدل های موجود را چک می کنید. از طرفی می توانید مدل های دلخواه خود را سفارشی کنید و تنها در صفحاتی به جستجو بپردازید که مربوط به مدل دلخواه شما می شود. مثلا اگر به دنبال مبل راحتی هستید نیازی نیست صفحه مبل های سلطنتی را بازدید کنید.

پرداخت ساده و مقرون به صرفه


خرید اینترنتی مبل تختخواب شو از سایت چوب همراه با پرداخت ساده و با استفاده از کارت بانکی فرایند خرید را برای شما راحت تر می کند. 
از طرفی به جای خرید مبل از واسطه های متعدد که باعث افزایش قیمت می شود به راحتی می توانید مبل دلخواه تان را با قیمت تولیدی و مقرون به صرفه خریداری کنید. هنگامی که برای خرید مبل به فروشگاه های موجود در بازار می روید هرگز نمی توانید بدانید دقیقا فروشنده واسطه است یا تولید کننده. شمار زیادی از واسطه ها در بازار فروش مبل حضور دارند که همگی ادعا می کنند تولیدی مبلمان دارند در حالیکه حقیقت ندارد.
در عوض با خرید اینترنتی از سایت چوب حداقل خیالتان راحت است که قیمت تولیدی را برای خرید مبل می پردازید.

تصمیم گیری راحت تر


با خرید مبل از فروشگاه اینترنتی چوب می توانید راحت تر بدون اینکه تحت تاثیر تبلیغات بی شمار فروشندگان مبل قرار بگیرید مبل دلخواه تان را انتخاب کنید. اغلب در خریدهای حضوری فروشندگان سعی می کنند ابتدا مدل های قدیمی و کارهایی که روی دستشان مانده را به مشتری معرفی کنند.
لذا در بسیاری موارد پیش می آید که ناخواسته تحت تاثیر تبلیغات آنها قرار بگیرید، در حالیکه با خرید اینترنتی مبلمان از سایت چوب به راحتی می توانید تصمیم گیری کنید و خریدی مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشید.

منابع





محصولات اخیرا مشاهده شده