ست ناهار خوری

ست نهارخوری، اشکال مختلفی دارد که شامل مدرن، کلاسیک، استیل و رستورانی، یا فرفورژه می شود. در ست غذاخوری می توان انواع میز و صندلی از جمله میز قهوه خوری، میز نهارخوری، صندلی مدرن، صندلی چوبی، صندلی اپن و میزهای گرد یا مستطیلی را در کنار هم قرار داد. انتخاب ست نهار خوری در سایت چوب، با توجه به سلیقه شما و سبک دکوراسیون تان بسیار راحت است. فقط کافی است مدل های مختلف ست غذا خوری ما را مقایسه کرده و هرکدام که با چیدمان منزل تان هماهنگ بود، سفارش دهید تا در اسرع وقت به طور رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

ست ناهارخوری


ست ناهارخوری یکی از لوازم منزل و مکمل های دکوراتیو مهم برای تکمیل دکوراسیون آشپزخانه، سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن است. 
انواع ست ناهارخوری مدرن که متناسب با دکوراسیون مدرن طراحی می شوند بهترین انتخاب برای خانه های امروزی هستند. این سبک ست نهارخوری، در عین سادگی، بسیار شیک هستند و متریال های زیادی برای انتخاب با توجه به سلیقه افراد وجود دارد. از طرف دیگر، در اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی با سبک سلطنتی و کلاسیک، نیاز است که از ست غذاخوری با طراحی های منحصربفرد نظیر سوراخ کاری و کتیبه کاری استفاده شود.

آشنایی با انواع ست ناهارخوری در سایت چوب


تنوع ست ناهار خوری در سایت چوب، با قرار گرفتن میز نهارخوری، صندلی ناهارخوری و لوازم جانبی مثل میزهای قهوه خوری در کنار هم بسیار بالا است و تقریبا برای هر سبک دکوراسیون و هر نوع سلیقه ای بیش از ۱۰ مدل ست نهارخوری طراحی شده تا دست شما را برای انتخاب باز بگذارد.
برای آشنایی بیشتر با انواع ست غذاخوری در سایت چوب، بهتر است انواع میز و صندلی ناهار خوری را به شما معرفی کنیم:

انواع میز ناهار خوری


میز ناهار خوری، از وسایل اصلی ست نهار خوری است که کاربرد آن فراتر از فراهم کردن یک سطح برای قرار دادن کارد و چنگال و ظروف غذاخوری است. با توجه به اینکه میز غذا خوری، برجسته ترین جزء از ست غذاخوری است و در عین حال بزرگترین مبلمان در اتاق است، جای تعجب نیست که همه نگاه ها را به خود جلب می کند. طبیعتاً وقتی خانواده ها و مهمانان برای اولین بار وارد آشپزخانه یا اتاقی که ست ناهارخوری در آن قرار گرفته، می شوند، در وهله اول به میزناهارخوری نگاهی می اندازند.
 پس بهتر است پیش از انتخاب ست غذاخوری مورد پسندتان با برجسته ترین انواع میز ناهار خوری آشنا شوید:

ست ناهار خوری مستطیل


میزهای مستطیلی به دلیل کارایی و تطبیق پذیری، محبوب ترین شکل میز ناهارخوری هستند. این میزها بسته به اندازه، 6 تا 12 نفر را در خود جای می دهد، بنابراین این میز کاربردی تر است.

ست نهار خوری مربع


مربع، شکل ساده ای از میز ناهارخوری است که برای فضاهای جمع و جور یا اتاق های بلند و باریک مناسب است و معمولاً در خانه های کوچک و ساده یا مدرن استفاده می شود و حدود 4 تا 6 نفر را در خود جای می دهد.

ست غذاخوری گرد


فرم گرد یکی از زیباترین مدل های ست ناهارخوری است که معمولاً سفارشی ساخته می شود، این مدل با فضای سنتی تناسبی ندارد و بهتر است برار اتاق ها یا آشپزخانه های کوچک از آن استفاده نشود.

راهنمای انتخاب اندازه ست ناهارخوری


اندازه ست نهارخوری براساس میز آن سنجیده می شود. میز غذا خوری دارای سایزهای مختلفی مناسب برای خانواده های کم جمعیت یا پرجمعیت هستند. اگر تنها زندگی می کنید میز ناهارخوری دو نفره ساده می تواند متناسب با نیاز شما باشد اما اگر خانواده پرجمعیتی باشد دارید باید از میز ناهارخوری استفاده کنید که 6 تا 8 نفر را در خود جای دهد. اگر مهمانان زیادی دارید و فضای شما کم است، توصیه می کنیم از میز ناهارخوری که امکان تغییر ساز دارد، استفاده کنید.

راهنمای انتخاب جنس ست نهار خوری


عوامل زیادی وجود دارد که می تواند در انتخاب و خرید یک میز ناهارخوری جدید تأثیر بگذارد اما جنس ست غذا خوری مهمترین فاکتوری است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. در سایت چوب تنوع بسیار زبادی از انواع ست نهار خوری وجود دارد که در جنس ها و طرح های مختلف عرضه شده اند، ازجمله:

ست ناهار خوری چوبی


چوب پرطرفدارترین انتخاب برای ست ناهار خوری است و چوب طبیعی نیز از انواع شیک و کلاسیک آن است که برای هر طراحی و دکوراسیون داخلی مناسب است. چوب جامد، احساس گرما و راحتی به شما می دهد. برای ساخت ست غذاخوری از انواع چوب مانند بلوط، چوب ماهون و گردو که پایدارترین و بادوام ترین آنها است، استفاده می شود. 

ست ناهار خوری فلزی


میزهای فلزی بادوام هستند اما نسبت به چوب، احساس سردی را به فضای خانه شما منتقل می کنند. بنابراین، توصیه می کنیم ست ناهار خوری فلزی را با رنگ های گرم مثل زرد، قرمز یا قهوه ای سفارش دهید. ست نهار خوری فلزی، به راحتی تمیز می شود و نیاز به نگهداری کمتری دارد. این رومیزی ها ظاهری مدرن و هیجان انگیز به اتاق ناهارخوری می دهند، بنابراین برای خانه های سبک صنعتی و مدرن مناسب هستند.

ست غذاخوری پلاستیکی


پلاستیک کم‌هزینه‌ترین جنس برای تولید ست نهارخوری است، بنابراین اگر بودجه کمی دارید برای شما مناسب است. میزهای ناهارخوری پلاستیکی سبک، ضد آب و راحت هستند و تمیز کردن آنها آسان است. این نوع ست ناهارخوری در رنگ‌ها و سبک‌های مختلف موجود است و از آنجاییکه چوب واقعی، فلز یا شیشه نمی تواند به این اندازه در محیط های مرطوب بادوام و طولانی مدت باشد، اگر قصد خرید یک ست ناهارخوری در شمال یا جنوب کشور در فضاهای باز مثل حیاط یا ایوان را دارید، بهترین گزینه می باشند.

خرید ست ناهارخوری در سایت چوب


از مهمترین ویژگی های ست ناهار خوری این است که متناسب با منازل ساخته شده و به دلیل طرح ها و شکل های ظاهری جذاب و مجلل در اتاق نشیمن یا اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد.
اگر می خواهید با خانواده دور میز جمع شوید و به اخبار گوش بدهید، بازی کنید، در انجام تکالیف به فرزندتان کمک کنید یا مهمتر از همه لحظات خوشی را هنگام خوردن غذا کنار هم بگذرانید، خرید یک ست نهار خوری که تقریباً برای هر کاری که بخواهید مناسب باشد، در سایت چوب امکان پذیر است.
امواع ست غذا خوری در طیف وسیعی از اندازه ها، طرح ها و رنگ ها در سایت ما موجود است که می توانید در هر ساعت از شبانه روز، ویژگی های هرکدام رل به صورت آنلاین بررسی کرده و برای منزل خود سفارش دهید.

محصولات اخیرا مشاهده شده