درآور، کنسول و قاب آیینه

درآور، میز کنسول و قاب آینه با مدل های مختلف و ویژگی های  متنوعی در سایت چوب عرضه شده تا بتوانید آنها را به راحتی با چیدمان اتاق خواب، اتاق نشیمن یا هر فضای دیگری ست کنید. درآور، کنسول و قاب آینه، از لوازم  مهم  در چیدمان خانه به شمار می آیند که ابعاد و اندازه آن ها باید مناسب فضای اتاق، انتخاب شود. با مقایسه محصولات متنوع در سایت چوب می توانید بهترین انتخاب را مطابق سلیقه تان انجام دهید و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

درآور، کنسول و قاب آینه


مدل های مختلف دراور، کنسول و قاب آینه از مهم ترین وسایل جانبی برای دکوراسیون اتاق خواب و پذیرایی محسوب می شوند. این لوازم بر چیدمان تاثیر بسیاری می گذارند و می توانند در زیباتر جلوه دادن هر فضایی موثر باشند.
دراورها، انواع مختلفی دارند که هر یک در نوع خود بسیار کاربردی می باشند. قاب آینه سرویس خواب نیز در کنار تخت خواب باعث می شود که سرویس خواب به خوبی خود نمایی کند. بنابراین  بیشتر افراد سعی می کنند که یک دراور، کنسول و  قاب آینه خاص و زیبا خریداری نمایند تا دکوراسیون اتاق خواب یا پذیرایی خانه شان را چشمگیرتر کنند. 

آشنایی با انواع درآور، کنسول و قاب آینه در سایت چوب


اگر می خواهید برای منزلتان دراور یا آینه و کنسول تهیه کنید، دقت کنید که طرح و رنگ آنها باید متناسب با فضای اتاق خواب و یا اتاق پذیرایی شما  باشد تا بعد از چیدمان از زیبایی چشم نواز دکوراسیون تان نهایت لذت را ببرید.
 دراور و آینه و کنسول در مدل ها و طرح های مختلفی موجود هستند. با انتخاب لوازم دکوری لوکس و چیدمان منظم روی دراور ها حتی اگر دراور یا کنسول مورد نظرتان  ساده باشد می توانید جذابیت فضای اتاق خود را چندین برابر کنید.

درآور با میز آینه ریلی


این نوع درآورها همیشه همراه تخت خواب عرضه می شوند که مناسب اتاق خواب و کاملا جادار و کارا می باشد. دراورهای آینه دار در رنگ های متنوعی از سفید و قهوه ای کلاسیک گرفته تا زرشکی و مشکی با طرح های مختلف در بازار موجود می باشند. از آنجاییکه بهترین وشیک ترین حالت چیدمان اتاق خواب این است که تمام لوازم سرویس خواب با هم ست باشند، معمولا دراورها دارای طرح و رنگ یکسانی با تختخواب تک نفره یا دونفره اتاق خواب طراحی می شوند.

میز کنسول


میز کنسول، از سالهای قدیم جز لوازم لوکس و تزیینی  به شمار می رفته است. این وسیله بیشتر در قسمت پذیرایی قرار داده شده و از آن برای نگهداری ظروف خاص که اکثرا ظروف مخصوص پذیرایی از مهمانان هستند، استفاده می شده است. بعضی از افراد روی میز کنسول را با پارچه ی ترمه می پوشانند و بر روی آن آینه و شمعدان قرار می دهند تا شکیل تر شود.
 

آینه و میز کنسول


وقتی اسم کنسول به وسط می آید ناخودآگاه آینه همراه آن نیز تداعی می شود. قراردادن آینه روی کنسول باعث بزرگتر دیده شدن فضای خانه می شود. در این نوع محصولات، قاب آینه با بدنه کنسول، ست و از یک جنس تولید می شود تا نمای بی نظیری در دکوراسیون منزل داشته باشد. 
 

آینه و میز کنسول جدید


امروزه در هر خانه ای، سبک دکوراسیون بسیار متفاوت تر از گذشته و جدید و مدرن شده است از این رو، میزهای دراور و کنسول با سبک های مختلفی تولید شده از جمله:
 

دراور و میز کنسول اسپرت


درآورهای اسپرت در مدل های بسیار ساده با خطوط موازی  تولید می شود. این کنسول ها برای چیدمان مدرن بهترین انتخاب می باشند. می توانید بر روی این کنسول شعمدان یا وسایل تزیینی زیبایی را قرار دهید.

آینه و میز کنسول سلطنتی


این میز دارای منبت کاری های زیادی است. تنوع رنگی در میز های سلطنتی کمتر از میزهای مدرن بوده و این میزها بیشتر در رنگ های طلایی، سفید و قهوه ای تولید می شوند. میزهای کنسول سلطنتی مناسب  چیدمان سلطنتی و اتاق های پذیرایی با متراژ بالا می باشد.
 

ویژگی های و مشخصات درآور، کنسول و قاب آیینه در سایت چوب


همه ما می داینم که برای یک خرید خوب و باصرفه ابتدا باید نیاز های خود را در نظر بگیرید و خریدی مناسب با خانه و یا اتاق خواب تان انجام دهید. بنابراین، بهتر است پیش از خرید مبلمان و سرویس خواب راجع به مشخصات و کاربرد‌های آن، اطلاعات درستی داشته باشید. 

درآور با میز آیینه


به این نوع درآور مورد استفاده در اتاق خواب، میز آرایش و یا میز توالت نیز گفته می شود. با خرید یک میز آرایش در اتاق خوابتان، نه تنها می‌توانید با خیال راحت  هر روز صبح، در مقابل آینه ایستاده و خود را برای یک روز پرانرژی آماده کنید، بلکه وسیله ای زیبا در اتاق خواب خود دارید که جلوه بهتری به فضای شما می بخشد. 
 محل استفاده از میز آرایش در اتاق خواب می باشد البته در نبودن فضای کافی می توانید آن را در اتاق دیگری هم استفاده کنید. 
در میزهای آرایشی، کشوها و باکس هایی طراحی شده که شما می توانید برای سروسامان دادن وسایل خود از آنها استفاده کنید. میز آرایش هم مانند وسایل دیگر دارای سبک و مدلهای مختلفی می باشد از قبیل :

مدرن
سلطنتی
سنتی
اسپرت

اندازه و ابعاد میز کنسول


میزهای کنسولی با ابعاد و اندازه‌های بسیار زیادی در بازار موجود است. به عنوان مثال شما می‌توانید از میزهای کنسولی ساده که تنها به منظور دکوری تهیه و تولید شده‌اند، بهره بگیرید. 
میز کنسول می تواند یک میز چهار پایه با شکل و طراحی زیبا یا یک میز دوپایه به همراه یک آینه دکوری باشد که کار دیزاین آن را تکمیل‌تر جلوه می‌دهد. معمولا این سبک از کنسول‌ها برای فضاهای که مساحت زیادی در اختیار کاربر قرار نمی‌دهد، به عنوان دکوری مورد استفاده قرار می‌گیرد.
از طرفی برخی از کنسول‌ها از چند کمد و کشو ساخته می‌شود. شما می‌توانید بر اساس فضای که قصد چیدمان آن را دارید از یک کنسول با ابعاد و اندازه مختلف  بهره بگیرید. میزهایی هستند که با دو کمد و چند کشو در قسمت میانی طراحی شده اند. برخی از میزها با سه ردیف کشو ساخته و تهیه می‌شوند. این به سلیقه شما بستگی دارد که چه کنسولی برای فضای شما مناسب‌تر است. از مزایای خرید میز کنسول می توان به این مورد اشاره کرد که شما علاوه بر زیبایی آن در چیدمان منزل، می‌توانید به فضای بیشتری نیز بر حسب اندازه میز دست پیدا کنید.
 

میز کنسول و قاب آینه در پذیرایی


میز کنسول  همراه با قاب آیینه اندازه مختلفی دارد، بعضی از میز کنسول ها دارای کشو و بعضی دیگر فاقد کشو و دارای آینه هستند که اکثرا در قسمت راهروها مورد استفاده قرار می گیرند.
استفاده از میز کنسول و آینه، در راهرو های باریک جذابیت فوق العاده ای به  چیدمان شما می دهد. 
از آنجاییکه اتاق پذیرایی یکی از مهمترین بخش های هر خانه است، شما می توانید بهترین استفاده را از میز کنسول در چیدمان آن داشته باشید. کافی است میز کنسول را در نقطه کانونی اتاق نشیمن قرار دهید و بنا به سلیقه خود سایر مبلمان را کنار آن بچینید. می توانید روی میز از یک جفت شمعدان استفاده کنید.

میز کنسول در اتاق خواب


میز کنسول شبیه به دراور می باشد ولی کمی شکیل تر و با شکوه تر که میتوان آن را با آینه و بدون آینه نیز با توجه به سلیقه هر شخص استفاده کرد. میز کنسول در اتاق خواب نیز مورد استفاده قرار می گیرد و با استفاده از میز کنسول می توانید چیدمان اتاق خوابتان بهتر انجام دهید. از میز کنسول در اتاق خواب می توانید به عنوان جایگزین میز توالت استفاده کنید. میزهای کنسول در ابعاد مختلفی هستند که شما با توجه به فضای اتاق خود باید بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع میز کنسول با آینه و بدون آینه


میزهای کنسولی معمولا با استفاده از یک آینه تزیین شده و به فروش می‌رسند. این به سلیقه شما بستگی دارد که از آینه دیواری یا آینه رو میزی این سری از کنسول‌ها بهره بگیرید. شاید تمایل داشته باشید یک میز کنسولی ساده و بدون آینه را تهیه و با آینه و شمعدان قدیمی خود کار دکوراسیون آن را به انجام برسانید. شما می‌توانید تنها با  دو شمعدان به صورت قرینه در کناره های کنسول، چیدمان روی میز را تکمیل کنید.
 

مزایای خرید آنلاین درآور، کنسول و قاب آینه در سایت چوب


امروزه با توجه به شیوع بیماری کرونا بهتر است که  تمام محصولات مورد نیاز را بدون مراجعه حضوری به فروشگاه ها و به صورت اینترنتی خریداری نمود. شما می توانید ملزومات چوبی مورد نیاز خود را از طریق سایت چوب خریداری نمایید. این سایت دارای لوازم چوبی و مبلمان متنوع از جمله کنسول با آینه ،سرویس خواب، کتابخانه، انواع مبل ها، میز تحریر و … می باشد.
شما می توانید با مراجعه به سایت تمام محصولات را در کوتاهترین زمان ممکن ببینید و با توجه به اولویت های خود از نظر قیمت، تنوع محصول و تخفیف های موجود باهم مقایسه کنید تا خرید اینترنتی  خود را با خیال آسوده و راحت انجام دهید.
با خرید آنلاین از سایت چوب وقت خود را مدیریت می کنید و می توانید بدون خستگی و دور از هوای آلوده در مرکز شهر خرید خود را انجام داده و بدون دردسر سفارش تان را درب منزل تحویل بگیرید.

محصولات اخیرا مشاهده شده