کمد و جا لباسی

یکی از واجب ترین نیازهای هر اتاق خواب کمد و جالباسی می‌باشد. انواع کمد لباس مانند کمد ریلی، کمد لباس ایستاده، کمد لولایی، کمد تک کشو، کمد دو کشو، کمد بچگانه و ... در سایت چوب عرضه شده که می توانید برحسب نیاز خود آنها را سفارش دهید. در طراحی کمدها تلاش شده تا با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا کشو،طبقات، آویز لباس و ... تعبیه شود تا نیاز شما در نگهداری وسایل برطرف گردد. قیمت انواع کمد و جالباسی در سایت چوب با توجه به مواد اولیه مرغوب و کیفیت در تولید بسیار مقرون به صرفه می باشد. در صورت تمایل  به خرید کمد لباس در طرح ها و سایز های مختلف، می توانید ویژگی مدل های کمد و جالباسی تولید شده در سایت چوب را مشاهده نموده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا با حمل رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

کمد و جالباسی


یکی از بهترین روش ها برای نگهداری وسایل در اتاق خواب استفاده از کمد و جالباسی مناسب با اندازه اتاق می باشد. کمد  و جالباسی اکثرا شامل چند کشو و یک یا دو عدد میل آویز برای آویزان کردن لباس ها  و … و همین طور مکانی برای نگهداری البسه ، لوازم ، کیف و … است که بسته به نیاز و ظرفیتشان، از تنوع بالایی برخوردارند.حتی کمدهایی با آینه و باکس های کوچک (مخصوص کفش) کار را برای شما بسیار راحت تر می کند و فضای کمتری را در اتاق اشغال می کند.
همچنین استفاده از کمدهایی با درب ریلی برای اتاق های کوچکتر بهتر می باشد زیرا درب آنها به بیرون باز نمی شود و مزاحمت در فضای اتاق بوجود نمی آورند. اگر کمدهای لباس با در لولایی تهیه می کنید دقت کنید تا جای کافی به اندازه باز شدن در کمد بین کمد و تخت یا هر لوازم دیگری که جلوی آن قرار دارد، وجود داشته باشد.
کمد و جالباسی ها انواع مختلفی هم دارند از جمله

           ·           کمد های بزرگ درب شیشه ای ،
           ·           کمد های دیواری و یا کمد های آماده ی پیش ساخته،
           ·           کمد های با سایز استاندارد

کمد و جالباسی که با سایز استاندارد توسط سازندگان تولید می شوند نیز با توجه به نیاز مشتری می توان ابعاد آن را تا حدودی تغییر داد.
با توجه به تنول بالای مدل های موجود در سایت چوب، می توانید کمدی را انتخاب کنید که متناسب با  سلیقه و بودجه شما  باشد. 

آشنایی با انواع کمد و جالباسی


کمد و جا لباسی ها اغلب دارای تعداد بسیاری کشو برای قرار دادن لباس و لوازم مختلف، طبقات برای قرار دادن باکس و رگال برای آویزان کردن  انواع  لباس های هستند که این تغییرات در هر کمدی به یه شکل می باشد. 
چون کمد و جالباسی ها در اتاق خواب ها قرار میگیرند پس علاوه بر جادار بودن کمد، ظاهر و طرح آن هم در دکوراسیون و چیدمان اتاق  مهم است که در هنگام خرید کمد لباس لازم است به آن توجه شود. امروزه تنوع کمدها زیاد است و متناسب با هر سلیقه و فضای موجود در اتاق خواب کمد و جالباسی موجود می باشد.

کمد لباس ریلی


کمد  و جالباسی درب ریلی دارای ابعاد  مختلفی می باشند و به دلیل اینکه این کمد ها دری ریلی دارند و راحت باز و بسته میشوند طرفداران زیادی دارند. درب این کمد ها به دلیل اینکه در جای خود حرکت میکنند در هنگام باز و بسته شدن  هیچ مزاحمت ایجاد میکنند به همین دلیل می توان این کمد را در بسیاری از اتاق ها استفاده کرد. همچنین برای  کاربردی تر شدن کمد روی یکی از درب ها آینه قدی نصب می شود تا دیگر نیازی به قرار دادن آینه در اتاق نباشد.

کمد و جالباسی تک نفره


این نوع کمد مناسب یک نفر می باشد و فضای کمی را در اتاق کوچکتان اشغال می کند. کمد یک نفره به دلیل کوچک بودن جوری طراحی شده که دارای باکس های و طبقاتی هستند تا برای مصرف کننده جادار باشد.

کمدها با جنس MDF


امروزه اکثرا کمد ها با ورق mdf تولید می شوند این نوع ورق به دلیل تنوع در رنگ، رنگ های زیاد و پر طرفداری دارد. همچنین جنس این ورق بسیار مقاوم در برابر نم و رطوبت، قارچ، حشرات بوده و قابل استفاده  برای تمام آب و هواها  می باشد. به دلیل مقاوم بودن این ورق ، قیمت کمدهای mdf از سایر کمد بیشتر می باشد.

کمد درب لولایی


این نوع کمدها زمان های  قدیم تا به الان  مورد استفاده عموم قرار گرفته است. در هنگام خرید کمد هایی با درب لولایی باید به طریقه باز شدن درب آن توجه نمایید تا بتوانید کمد را در محل مناسب خود قرار دهید. شما میتوانید با توجه به فضای قرار گیری و نیاز خود کمد لباس کوچک و یا بزرگ را با درب لولایی سفارش دهید.

ویژگی های کمد و جالباسی در سایت چوب


کیفیت (جنس) مرغوب


از قدیم  برای ساخت کمدها استفاده از فرآورده‌های چوبی رایج بوده است و تا کنون نیز این رویه ادامه دارد. در حال حاضر اکثر کمدها با چوب  MDF  ساخته و تولید می شوند. کمدهای دیواری هم اغلب با استفاده از این محصول ساخته می‌شوند که کیفیت‌ مختلفی دارند. در کنار این‌ها برای روکش کمد نیز از جنس‌های متفاوتی استفاده می‌شود که با MDF ساده تفاوت‌هایی دارد. قطعا اگر شما کمدی را تهیه کنید که کیفیت خوبی داشته باشد تا مدت ها می توانید از آن با خیال راحت و بدون فرسودگی استفاده نمایید.موارد دیگری که موجب بالا رفتن کیفیت کمد می شوند عبارتند از :

دارای دستگیره های خوب و مقاوم باشد
داخل کمد به خوبی طبقه بندی شده باشد
در صورت استفاده ار کمد با درب ریلی، از نرم حرکت کردن ریل ها اطمینان حاصل شود.

امنیت بالای کمد و جالباسی


شما هم می دانید که  درون کمد دیواری محل مناسبی برای نگهداری اشیاء  با قیمت نمی باشد، اما حفظ لوازم شخصی یا جلوگیری از دسترسی غیرمجاز دیگران به کمد می‌تواند نکته مهمی باشد. اکثرا بسیاری از کمد دیواری‌ها را بدون داشتن هیچ‌گونه قفلی می‌سازند. سعی کنید هنگام انتخاب مدل کمد دیواری برای احتیاط بیشتر به داشتن قفل یا امکان اضافه کردن قفل به آن دقت کنید. در سایت چوب می توانید انواع کمد و جالباسی دارای قفل را نیز سفارش دهید.

نکات مربوط به محل قرار گیری کمد


با توجه به نیاز شما کمد و جالباسی ها می توانند در فضاهای مختلفی قرار گیرند.  کمد لباس را میتوان در اتاق خواب کنار سرویس خواب قرارداد و یا می توان یک اتاق را جداگانه با چندین کمد دیزاین کرد. اولین نکته که هنگام خرید کمد باید به آن توجه شود محل قرار گیری آن است تا کمدی را خریداری نمایید که مطابق اندازه اتاق که در دسترس دارید باشد تا کمد به درستی در جای خود قرار گیرد.  اگر  کمد انتخابی شما مناسب با فضایی که میخواهید کمد را در آن بگذارید نباشد دکوراسیون  و چیدمان شما را دچار آسیب کرده و زیبایی اتاق را کم میکند.

فضای داخلی اتاق خواب


فضای داخل اتاق خواب به انتخاب و سلیقه شما می‌تواند ساده یا دارای وسایل تزیینی مناسب اتاق خواب  باشد. به جای استفاده از چندین ایده در اتاق، به خلق ایده خاص مورد علاقه تان بپردازید. انتخاب رنگ مناسب برای اتاق خواب، محل قرارگیری تخت خواب، کمد و جالباسی، پرده اتاق خواب و نورپردازی در آن می‌تواند از جمله ویژگی‌های پر اهمیت در هنگام طراحی فضای داخلی اتاق خواب شما باشد.شما می توانید تخت خواب و کمد و جا لباسی را با هم ست کرده و فضای اتاق خوابتان را شیک تر کنید.

ظرفیت کمد لباس


کمد لباس یکی از لوازمی است که هر روزه به سراغ آن می رویم و تمامی افراد لوازم خود را درون آن قرار می دهند. قبل از خرید ظرفیت کمد لباس را بر اساس البسه، کیف، کفش و تمامی  لوازمی که دارید بسنجید. باید بدانید که کمد انتخابی شما فضای کافی برای نگهداری لوازم شما را دارد یا خیر ؟ همچنین باید ظرفیت داخل کمد به گونه ای با استفاده از کشو،طبقه و آویز لباس تفکیک شده باشد که هر وسیله در جای خود قرار گیرد تا دسترسی به آن ها نیز آسان باشد.

مزایای خرید آنلاین کمد و جالباسی از سایت چوب


امروزه که خرید اینترنتی به علت صرفه جویی در زمان وانرژی که از مهمترین مزایای این روش خرید به شنار می آید، بسیار رایج شده است.
به طور کلی می توان گفت خرید آنلاین مزایای بسیاری نسبت به خرید سنتی دارد در ادامه به مهم ترین مزیت های این روش از خرید اشاره میکنیم:

خرید آگاهانه


خرید کمد و جا لباسی از فروشگاه آنلاین  چوب یک خرید آگاهانه به شمار می آید تمامی محصولات در دسترس شما قرار دارد شما می توانید مشخصاتی مانند جنس و قیمت کمد را مشاهده کنید و کمد مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

عدم محدودیت


با خرید آنلاین کمد و جالباسی می توانید بهترین مجموعه هایی که در این زمینه کار میکنند را پیدا کنید و با نمونه کار آنها آشنا شوید

اطلاع از خدمات و مشاوره


می توانید در مورد ویژگی های محصولات و تناسب آن با دکوراسیون داخلی منزل خود با متخصصین این حوزه صحبت کنید این موضوع در انتخاب درست  به شما کمک میکند.
سایت چوب، یکی از سایت های معتبری است که در زمینه عرضه لوازم چوبی فعالیت می کند و در این سایت، مجموعه ای از محصولات چوبی با بهترین متریال و بروزترین تجهیزات گردآوری شده تا بتوانید با مشاهده طرح ها و مدل های جدید، بخشی از دکوراسیون منزل خود را خریداری کنید.

محصولات اخیرا مشاهده شده