چرا قیمت مبل چستر گران تر از سایر انواع مبلمان است؟

جمعه, 5 خرداد 1402
اگر قصد خرید اینترنتی مبل را داشته باشید با مقایسه قیمت‌ها در سایت های مختلف متوجه خواهید شد که قیمت مبل چستر معمولاً گران تر از مبل های دیگر است. شاید تصور کنید که بالاتر بودن قیمت مبل Chesterfield فقط برای کسب درآمد بیشتر فروشگاه های مبلمان است. اما باید بگوییم، دلایلی که مبل های چسترفیلد را گران می‌کند بسیار بیشتر از سودجویی فروشندگان است.
در این مقاله، به بررسی هزینه‌هایی که موجب می‌شود قیمت مبل چسترو  تولید آن نسبتاً بالاتر از سایر مبلمان باشد، می‌پردازیم و در نهایت می‌خواهیم به این جمع بندی برسیم که آیا سرمایه گذاری برای خرید مبل چستر، ارزش پرداخت این قیمت بالاتر را دارد یا خیر.

تولید انبوه مبل چیست؟ آیا مبل های چستر را می‌توان تولید انبوه کرد؟


قبل از اینکه به نحوه ساخت مبل های چستر نگاهی بیندازیم، ابتدا به فرآیند ساخت مورد استفاده برای تولید مبل های انبوه می‌پردازیم. در بازار مبل یافت آباد معمولا مدل های مختلف مبل از تولیدی هایی که به صورت انبوه مبل تولید می‌کنند، به فروش می‌رسد. شاید قیمت مبل در بازار یافت آباد ارزان باشد اما به علت تولید انبوه کیفیت ساخت آنها چندان بالا نیست.
اما مبل‌های چسترفیلد با استفاده از مواد با کیفیت بالا و نیروی کار ماهر تولید می‌شوند، بنابراین شاید از اینکه بدانید مبل چستر را نمی توان مثل مبل‌های انبوه ارزان قیمت تولید کرد، شگفت‌زده شوید.
مانند لباس های مد روز، مبل های تولید انبوه برای پاسخگویی به تقاضای مبلمان مدرن طراحی و ساخته می‌شوند. برندها به سرعت به ترندهای در حال تغییر واکنش نشان می‌دهند و به سرعت طرح های جدیدی را تولید می‌کنند که با حجم کم تولید می‌شوند.
از آنجایی که تولیدکنندگان باید سریع عمل کنند، متریالی که به سرعت و فقط بر اساس زیبایی ظاهری و ارزان بودن قیمت انتخاب می‌شوند، کیفیت بالایی ندارند و بدون در نظر گرفتن دوام، راحتی و تاثیرات محیطی تولید انبوه می‌شوند. برای پایین نگه داشتن هزینه‌ها، متریال مبل های تولید انبوه به صورت مکانیکی برش داده می‌شوند و توسط کارگرانی که مهارت چندانی ندارند در خطوط تولید مونتاژ می‌شوند.
از آنجایی که راحتی و دوام مبل های تولید انبوه شده چندان مورد توجه قرار نمی گیرد، این مبل‌ها عمر طولانی ندارند و با گذشت زمان، فرسوده شده و ممکن است دچار آسیب دیدگی هایی مانند شکستن پایه مبل و فرورفتن بالشتک‌ها و از بین رفتن فنرها که موجب می‌شود هنگام نشستن احساس ناراحتی کنید، می‌شوند. فریم ممکن است یکپارچگی خود را از دست بدهد و ناپایدار شود. خیلی زود، این نوع مبل ظاهر زیبای خود را از دست می‌دهد و غیرقابل استفاده می‌شود و در نهایت مجبور می‌شوید آن را دور بیندازید. 
در عوض، باوجود اینکه قیمت مبل چستر بالا است شما می‌توانید مطمئن باشید که تا سالیان سال از آنها برای اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی خود استفاده کنید. پس به جای خرید مبل تولید انبوه بی کیفیت بهتر است این نوع مبلمان را تهیه کنید.

روش ساخت چه تاثیری روی قیمت مبل چستر دارد؟ 


فرآیند طراحی و ساخت مبل های چستر به نحوی است که می‌توانند حتی بیش از ۱۰ سال دوام بیاورند این کیفیت موجب می‌شود که قیمت آنها بالا باشد. در حالی که مبل های تولید انبوه برای طول عمر 4 تا 5 سال ساخته می‌شوند، و با اینکه در مقایسه با قیمت مبل چستر ارزانترند اما ارزش خرید ندارند.

قیمت ابزار ساخت مبل چستر


برای اطمینان از راحتی و دوام مبل چستر، متریال و ابزارمورد نیاز برای ساخت آن، با دقت انتخاب می‌شوند. فرآیند تولید این مبل با ساخت یک فریم مستحکم از چوب سخت شروع می‌شود که دارای اتصالات تقویت شده است. به عنوان اصلی ترین قسمت مبل چسترفیلد، قاب باید محکم و مستحکم باشد اگر فریم به درستی ساخته شود بیش از 100 سال دوام می‌آورد و البته روی قیمت مبل چستر نیز تاثیر می‌گذارد.
پس از اتمام ساخت قاب، کل آن با فوم چگالی بالا پوشانده می‌شود. سپس پارچه روی مبلی روی آن کشیده می‌شود.
 مشخصه بارز مبل چسترفیلد، چین‌خوردگی عمیق و لمسه دوزی است که برای یک مبل تکی یک روز کامل طول می‌کشد. این کار فوق‌العاده پر زحمت است و سال‌ها طول می‌کشد تا یک تولید کننده به آن تسلط یابد.
تعجب نخواهید کرد اگر بدانید که این رویکرد برای تولید بسیار گرانتر از مدل تولید انبوه است و به همین علت قیمت مبل چستر بسیار بالاتر از سایر انواع مبلمان است. با این حال، نتیجه ساخت چنین مبلی کاملا رضایتبخش است: یک مبلمان با کیفیت بالا که برای نسل‌ها ماندگار خواهد بود.
اگرچه قیمت مبل چستر ممکن است در ابتدا گران به نظر برسد، اما وقتی به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت در نظر گرفته شود، بسیار با ارزش است. وقتی یک مبل چسترفیلد خوش ساخت و باکیفیت می‌خرید، دیگر نیازی به خرید مبل دیگری تا سال های سال نخواهید داشت.
شما صاحب مبلمانی با طراحی فوق العاده خواهید بود که در فضاهای سنتی و مدرن فوق العاده زیبا به نظر می‌رسد و برای همیشه از آن لذت خواهید برد. با مراقبت و نگهداری مناسب، مبل چسترفیلد شما بیش از یک عمر دوام خواهد داشت.

قیمت متریال مورد استفاده برای تولید مبل چستر


در تولید مبل Chesterfields باکیفیت از مواد طبیعی مانند چوب سخت و چرم استفاده می‌شود. تولید کنندگان مبل با کیفیت بالا می‌دانند که کیفیت چسترفیلد فقط به متریالی که استفاده می‌کنند بستگی ندارد بلکه فرآیند ساخت Chesterfields با دست نیز تأثیر قابل‌توجهی روی کیفیت آن دارد. استفاده از متریال باکیفیت در کنار فرایند ساخت زمانبر و حرفه ای، قیمت مبل چستر را افزایش می‌دهد.

قیمت فروش مبل چستر


از طرف دیگر مبل های چسترفیلد به صورت سفارشی ساخته می‌شوند به همین علت، تولیدکنندگان ترجیح می‌دهند در تمام طول سال این مدل مبل را با قیمت ثابت بفروشند. به همین دلیل است که قیمت مبل چستر شامل تخفیف نمی شود.
هرچند فروش با تخفیف یک پیشنهاد عالی برای مشتریان است که می‌تواند برای آنها سودمند باشد، اما خرید مبل چستر بدون تخفیف نیز به علت خدمات پس از فروش و گارانتی بلند مدتی که این مدل مبلمان دارد برای مشتریان جذاب است. 
بنابراین، وقتی قیمت مبل چستر را در نظر می‌گیرید در مورد خدمات پس از فروش فروشگاه تحقیق کنید.
فرآیند خرید مبل چستر یکی دیگر از عوامل موثر در هزینه مبل های چسترفیلد است. در مقایسه با خرید از فروشگاه های سنتی، قیمت مبل چستر فیلد از فروشگاه های آنلاین مقرون به صرفه تر است.
با وجود گزینه های بسیار متنوع و امکان خرید مستقیم از تولید کنندگان، قیمت مبل چستر در سایت های فروشگاهی ارزانتر می‌شود.
از طرفی مشتریان اغلب قبل از تصمیم گیری نهایی سوالات زیادی دارند و نیاز دارند که درباره فرایند ساخت و متریال مبل تحقیق کنند، فروشگاه های اینترنتی به آنها امکان می‌دهد بهترین تصمیمات را هنگام خرید مبل چستر بگیرند.



چرا خرید مبل چستر برای دکوراسیون اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی محبوب شده است؟


چه در حال مبله کردن خانه جدید خود باشید و چه بخواهید روی مبل باکیفیتی که به نقطه کانونی اتاق نشیمن شما تبدیل می‌شود، سرمایه گذاری کنید، می‌توانید خرید مبل چرمی چسترفیلد را مورد توجه قرار دهید.
Chesterfields به دلیل نشیمنگاه جادار و راحت که هیچگاه از مد نمی افتد یکی از سبک های مشهور مبلمان است. 
با خرید مبل چسترفیلد برای اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی می‌توانید از مزایای بیشماری بهره مند شوید که عبارتند از: 

1. مبل چستر فیلد از مد نمی افتد


اگر به دنبال خرید مبلمان برای اتاق پذیرایی یا اتاق نشیمن خود باشید، احتمالاً نام مبل چسترفیلد را شنیده اید، اما آیا می‌دانستید که تاریخچه آن به قرن هجدهم باز می‌گردد ؟ چهارمین ارل چسترفیلد این مدل مبل را مخصوص مهمانانش سفارش داد تا بدون چروک کردن لباس‌هایشان روی آن بنشینند. از آن زمان تاکنون این طرح پرطرفدار باقی مانده است.
در قرن بیست و یکم انواع مختلفی از مبل چسترفیلد که طراحی کلاسیک خود را حفظ کرده است در رنگ های مختلف قرمز، زرد و آبی نولید شده تا با سلیقه های مختلف مطابقت داشته باشد.

2. مبل چسترفیلد بسیار راحت است


هنگام خرید مبل جدید، راحت بودن آن بسیار مهم است و Chesterfield قطعا در این زمینه چیزی از سایر مبلمان کم ندارد. بالشتک های تولید شده از فوم تزریقی و رو مبلی های باکیفیت که متناسب با راحتی شما هستند و شکل خود را از دست نمی دهند، از ویژگی های منحصر به فرد مبل چستر است. قیمت مبل چستر به علت استفاده از فنرهای متعدد در دسته‌ها، نشیمنگاه و پشتی که برای راحتی بیشتر طراحی شده اند، بیشتر از سایرمبلمان است.

3. قیمت مبل چستر نسبت به دوام و طول عمر آن بسیار مقرون به صرفه است


قیمت مبل چستر شاید کمی گران باشد اما به دلیل تنوع زیادی که در تولید آن وجود دارد می‌توانید آن را متناسب با بودجه یا نیازهای مختلف خود سفارش دهید . مزیت خرید مبل چستر در این است که تغییر قیمت روی کیفیت و ساخت این مبل‌ها تاثیر نمی گذارد، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که جنس فریم، رومبلی، فنرها و لمسه دوزی با طراحی دقیق از متریال مرغوب تهیه شده است. همانطور که پیش از این اشاره کردیم فریم مبل چستر از چوب سخت و مستحکم ساخته شده و می‌تواند یک عمر ماندگاری داشته باشد.
به دلیل کیفیت ساخت بسیار بالا تمام مبل های Chesterfield معمولا با گارانتی بالاتر از 2 سال در برابر هرگونه آسیب دیدگی به فروش می‌رسند.

4. مبل Chesterfields با هر سبک دکوراسیونی ست می‌شود


بیایید به مزیت چیدمان مبل چستر در اتاق نشیمن بپردازیم. این مدل مبل‌ها واقعا زیبا و بادوام هستند! مبل چسترفیلد یک مدل به روز ایت است که هیچگاه از مد نمی افتد و می‌توان آن را با اکثر سبک های مبلمان ست کرد .
به اتاق نشیمنی با فرش های دست یافت و پرده های حریر فکر منید، آیا مبل چستر در آن به زیبایی نمی درخشد؟ حالا بیایید یک طراحی سنتی زیبا با دکوراسیون سنتی و کلاسیک را در نظر بگیرید، آیا یک دست مبل چستر فیلد زیبایی آن را تکمیل نمی‌کند؟
چسترفیلد مبلمانی به سبک کلاسیک است، اما در تمام سبک های طراحی داخلی قایل استفاده می‌باشد. حتی اگر با گذشت زمان بخواهید تحولی در دکوراسیون خود ایجاد کنید و سبک اتاق نشیمن تان را تغییر دهید نیازی به تعویض مبل چستر ندارید زیرا این مبل با هر مدل مبلمانی ست می‌شود.

5. مبل چستر کیفیت ساخت بالایی دارد


هنگام خرید مبل چسترفیلد، به دنبال طرح و رنگ مناسب درکنار کیفیت ساخت بالا باشید و شک نکنید که این مدل مبل با استفاده از متریال با کیفیت ساخته می‌شود که با گذشت زمان زیبایی و راحتی خود را از دست نمی دهد. با پرداخت قیمت مبل چستر سرمایه گذاری خواهید کرد که طی سال‌های آینده در کنار خانواده تان از آن لذت خواهید برد.

خرید مبل چستر با قیمت مناسب


اگرچه مبل‌های تولید انبوه ارزان‌تر از مبل‌های چسترفیلد ساخته شده با متریال اصل و باکیفیت هستند، اما دوام و ماندگاری پایینی دارند. آنها طراحی و ساخته شده اند تا با مد روز هماهنگ باشند و باید طی 4 تا 5 سال جایگزین شوند.
در مقایسه با مبل‌های تولید انبوه، واضح است که چرا طراحی و قیمت مبل چستر امروزه بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است: با دست ساخته شده و با استفاده از مواد مستحکم و بادوام، یک سرمایه گذاری بی نقص است که با طراحی منحصر به فرد و بادوام خود می‌تواند برای نسل‌ها بی رقیب باقی بماند.
در سایت چوب می‌توانید قیمت مبل چستر را در انواع و طرح های مختلف با سایر مبلمان مانند مبل شزلونج، مبل راحتی، مبل ال و غیره مقایسه کرده و مدل مورد نظر خود را با قیمت مناسب و اطمینان از ماندگاری و دوام بالا سفارش دهید.
برچسب ها:
قیمت مبل چستر

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}