پایه مبل چوبی را از کجا بخریم

جمعه, 27 خرداد 1401
پایه مبل چوبی شما در صورتی که بشکند و یا لق بزند باید به فکر تعویض آن باشید. برای تعویض پایه مبل خود بهتر است به مراکزی که تعمیرات مبل انجام می دهند و یا تولیدی مبلمان دارند مراجعه نماید. اگر هیچ گونه اطلاعاتی درباره خرید و یا تعویض پایه مبل چوبی خود ندارید این مقاله می تواند به شما کمک زیادی بکند.
در گذشته بیشتر افراد بر روی زمین و یا بالشتک می نشستند ولی با پیدایش مبل و پایه آن نشست و برخاست افراد آسان شد و آن ها با نشستن بر روی مبل احساس راحتی بیشتر در هنگام نشستن دارند. 
چوب یکی از زیباترین و باکیفیت ترین متریالی می باشد که می توانید با آن لوازم و ابزار مورد نیاز خود را تهیه نماید معمولا وسایلی که با چوب ساخته می شوند از زیبایی خاصی برخوردار هستند و دقت و توجه در ساخت پایه مبل و یا هر چیز دیگر باعث می شود که محصول تولیدی شما دارای ظرافت و زیبایی خاص خود باشد.
پایه چوبی از بخش های مهم در مبلمان و صندلی و میز می باشد که باعث استحکام و دوام بالای مبل می شود در هنگام خرید مبل نباید از کنار پایه های مبل به راحتی عبور کرد یعنی باید در هنگام انتخاب مواظب باشید تا پایه های زیبا و در عین حال باکیفیت انتخاب نماید. معمولا پایه ها در مدل ها، رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند و این خود باعث می شود که مصرف کنندگان بتوانند به راحتی پایه مبل چوبی خود را انتخاب نمایند و انتخاب آن به سلیقه افراد بستگی دارد.
معمولا در مبلمان های راحتی از پایه های چوبی بیشتر استفاده می کنند چون از استحکام بالاتری نسبت به دیگر پایه ها برخوردار است. این پایه ها در کنار با دوام بودن از کیفیت بسیار بالاتری هم برخوردار است.

نمونه هایی از پایه مبل چوبی


پایه مبل ها دارای انواعی مختلف هستند که یکی از بادوام ترین و باکیفیت ترین آن ها پایه چوبی است که از دوام و کیفیت بسیار بالای برخوردار می باشد که برخی از آن ها شامل:

پایه چوبی مخروطی


این نمونه پایه از جنس چوب است و از آن برای پایه میز، مبل، تخت و .... استفاده می کنند و یک نوع پایه مخروطی شکل است که به وسیله دستگاه تراش دستی در انواع مختلف و با سایز های مختلف تولید می شود. برای وصل کردن این پایه باید در ابتدا سوراخ های با قطر 6.5 میلی متر و عمق 4 تا 6 سانت در داخل پایه به وسیله دریل ایجاد نمود و بعد پیچ را به وسیله چسب آهن و یا چسب چوب در داخل پایه محکم کنید و بعد پایه چوبی را به اتصالی که قبلا به زیر پایه وصل کرده اید وصل نماید.

پایه مبل مربعی


اگر به دنبال یک پایه چوبی بسیار شیک و باکیفیت و زیبا هستید پایه مبل مربعی می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای شما باشد این پایه ها دارای ظاهری بسیار زیبا و متنوع است که در می توانید از آن در طراحی های جدید و قدیم می توانید استفاده کنید. این پایه مبل دارای ظاهری  غیر رسمی است که با پایه های باله دار و دارای انحنا ترکیب شده اند.

چرا مبل ها دارای پایه مبل چوبی هستند؟


بیشتر مبل ها دارای پایه مبل هستند و دلایل داشتن پایه مبل را برای شما توضیح می دهیم:

استفاده آسان تر از مبل


یکی از دلایل داشتن پایه مبل در مبل ها این است که افراد بتوانند به راحتی بدون خم شدن بر روی مبل بنشینند معمولا مبل های که پایه ندارند افراد در هنگام نشستن بر روی آن ها باید خم شوند و داشتن پایه مبل چوبی در مبل باعث شده که افراد در هنگام نشستن راحت باشند و دچار درد کمر، لگن و پا نشوند و به راحتی بر روی مبل بنشینند.

پایداری و استحکام بالا


معمولا مبل های که دارای پایه مبل هستند از استحکام و پایداری بالاتری برخوردار می باشند چون مبل های بدون پایه معمولا با کوچک ترین فشاری از جای خود جا به جا می شوند ولی مبلمان های دارای پایه محکم بر روی زمین می مانند و جا به جا نمی شوند و ثابت هستند.

نظافت آسان زیر مبل


مبل های که دارای پایه هستند را به راحتی می توان زیر آن ها را تمیز کرد و به دلیل فاصله ی که از سطح زمین دارند معمولا دوام بیشتری دارند و خیلی دیرتر کثیف و خراب می شوند و کثیفی را به خود جذب نمی کنند.

در هنگام خرید پایه مبل چوبی به چه نکاتی باید توجه کرد؟


در هنگام خرید پایه مبل باید به سبک مبل توجه کرد شما باید ببینید که مبلمان شما دارای چه سبکی است مدرن است و یا سنتی و بعد اقدام به خرید پایه مبل کنید. از دیگر مواردی که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید ابعاد و اندازه مبل است که باید یک پایه مبل بر اساس ابعاد و وزن آن مبل انتخاب کنید.
شما باید در هنگام خرید به بودجه ای که می خواهید برای خرید پایه مبل خرج کنید را در نظر بگیرید و براساس آن یک پایه مناسب انتخاب کنید.
پایه های چوبی به دلیل زیبایی و کیفیت زیبایی که دارند یکی از متریال های اصلی در ساخت مبل می باشند و در نظر بیشتر مشتریان زیباترین پایه ها، پایه های هستند که از جنس چوب هستند که بر روی این پایه ها ریره کاری و ظرافت بسیاری انجام شده است.



چند نمونه مبل که دارای پایه چوبی هستند


مبلمان های زیادی در بازار وجود دارند که دارای پایه چوبی هستند که در این جا برخی از این مبل های پایه چوبی را برای شما توضیح می دهیم.

مبل راحتی ال الدورا


این مبلمان دارای طراحی بسیار زیبای است که روکش نشیمنگاه و تکیه گاه آن دارای دوخت های شیاری است ویک مکان بسیار عالی برای استراحت در کنار خانواده به حساب می آید پایه های این مبل از جنس چوب باکیفیت راش است و شما می توانید رنگ چوب این مبل ها را بر اساس سلیقه خود انتخاب نماید.

مبلمان راحتی شایمین


این نمونه مبل یک نمونه بسیار باکیفیت است که حالت اسپرت دارد و از آن می توان در تمامی سبک ها استفاده کرد. نشیمنگاه این مبل ها از نوع اسفنج 35 کیلویی می باشد و بدنه و پایه این مبل ها از نوع چوب باکیفیت راش است.

مبل راحتی چستر فیلد


اگر می خواهید یک مبل راحت و خاص داشته باشید مبل چستر فیلد انگلیسی می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. طراحی این مبل ها به گونه ای است که می تواند یک دکوراسیون بسیار عالی و مدرن برای شما به وجود بیاورد. پایه ها و بدنه  این مبل بی نظیر از جنس چوب راش است و همچنین نشیمنگاه مبل راحتی چستر از جنس فوم سرد است که شما براساس سلیقه خود می توانید رنگ پارچه و رنگ پایه مبل را انتخاب کنید. رنگ پایه این مبل را می توانید در رنگ های گردویی، فندقی، سیاه، سفید و رنگ چوب انتخاب کنید.

مبل چستر ویونا


مبل چستر ویونا از خاص ترین مدل های موجود است که پایه آن چوبی است و جنس چوب استفاده شده در پایه و بدنه آن از جنس چوب روس است. بدنه این مبل دارای لمسه دوزی های بسیار زیبایی است که شما می توانید جنس و رنگ پارچه خود را بر اساس سلیقه خود انتخاب نماید.

مبل راحتی لاسیلیا


این نمونه مبل از سری کارهای شرکتی است که بسیار زیبا و ساده می باشد و حالت اسپرت دارد تکیه گاه و نشیمنگاه این مبل بسیار راحت می باشد این مبل در ظرفیت 7 تا 9 نفره قابل سفارش می باشد جنس بدنه و پایه این مبل از جنس چوب باکیفیت روس است و پایه آن را می توانید در رنگ بندی سفید، سیاه، فندقی، گردویی و رنگ چوب انتخاب نماید. لمسه دوزی های بر روی این مبل بسیار زیبا است.

مبل چستر کویین


این مبل دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی است که جنس چوب پایه و بدنه آن از نوع چوب روس می باشد و از طول عمر بسیار بالای برخوردار می باشد. شما می توانید بر اساس سلیقه خود رنگ پایه و پارچه آن را انتخاب نماید.

جمع بندی


در متن بالا سعی کردیم شما را با پایه مبل چوبی و انواع آن آشنا کنیم. شما در صورتی که بخواهید پایه مبل خود را تعمیر کنید و یا آن را تعویض نماید باید به ابعاد و اندازه و کارایی آن توجه نماید شما در ابتدا باید مشخص نماید که پایه را برای استفاده چه کاری می خواهید مثلا برای استفاده مبلمان یا میز تلویزیونی و یا پایه صندلی شما در ابتدا باید این موارد را مشخص کنید و بعد به دنبال پایه مبل چوبی باشید. 
برای خرید پایه مبل چوبی می توانید به سایت چوب که یکی از تولیدی های انواع لوازم چوبی است مراجعه نماید و در آن جا پایه مبل مورد نظر خود را انتخاب نماید و خرید کنید. در صورتی که قصد خرید مبل چستر و یا مبل راحتی را دارید می توانید از سایت چوب با یک قیمت بسیار مقرون به صرفه و کیفیت بالا خرید خود را انجام دهید. یکی از مقاله های موجود بر روی این سایت مبل پایه فلزی بهتره یا چوبی که شما با خواندن این مقاله می توانید راحت پایه مبل خود را انتخاب نماید.
برچسب ها:
پایه مبل چوبی

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}