مقایسه ویژگی ها و قیمت مبل شزلون مدرن تک نفره و هفت نفره

سه شنبه, 10 خرداد 1401
قیمت مبل شزلون مدرن را می توانید از سایت های مانند سایت چوب دریافت نماید این سایت ها به علت این که نمایندگی فروش هستند می توانند شما را در خرید کمک زیادی نمایند پس در هنگام خرید حتما به نمایندگی های این مبل ها هم سری بزنید.
مبل شزلون یک سبک کلاسیک می باشد که می توانید برای استراحت کردن از آن استفاده نماید همه ما می دانیم که مبل نقش بسیار مهم اساسی در دکوراسیون داخلی خانه ها دارد پس باید در هنگام خرید یک انتخاب درست و صحیح داشته باشیم.
مبل شزلون یک صندلی است که دارای پایه های بلندی می باشد و سبک آن کلاسیک است که به وسیله ایده های خلاقانه آن را به شکل یک مبل راحتی طراحی کردند این مبل های شزلون تک نفره تنها برای استراحت یک نفر طراحی شده تا فرد در هنگام خستگی بتواند بر روی آن استراحت نماید.
این مبل ها دارای تکیه گاه کوتاه و یا بسیار بلند در یک طرف آن می باشند که در یک طرف آن یک دسته قوس دار به صورت عمودی وجود دارد و نشیمنگاه آن بلند است. این نمونه مبل دارای جایگاه اشرافی و لوکس است . در ساخت این مبل از مواد گران قیمت استفاده می شد که متریال اولیه برای ساخت این مبل پارچه و چوب بوده ولی امروزه برای ساخت آن ها از انواع متریال ها استفاده می کنند و محدودیتی در ساخت آن وجود ندارد.
تمدن این مبل ها به دوره روم و مصر بر می گردد که در تولید این مبل ها از الیاف طبیعی و چوب استفاده می کردند که خاستگاه اصلی آن کشور فرانسه بوده و نشان از زندگی مرفه و زندگی اعیانی است پس این مبل یکی از کالاهای لوکس و گران قیمت به حساب می آید مبل شزلون به زبان فرانسه یعنی صندلی بلند که دارای شکلی اولیه مانند نیمکت می باشد.
معمولا در ساخت این مبل از پارچه های مخمل و چوب های منبت کاری شده ی با کیفیت استفاده می شود معمولا برای زیباتر شدن این مبل ها از سنگ های زیبایی تزئینی هم استفاده شده می شود. در زمان ویکتوریا این صندلی در بین زنان مرفه از محبوبیت زیادی برخوردار بوده  و جزئی از سبک دکوراسیون کلاسیک به حساب می آید.

مبل شزلون مدرن تک نفره


مبل شزلون تک نفره برای بیشتر سلیقه ها طراحی شده که برخی از آن ها مانند:

صندلی دراز


این نمونه مبل شبیه صندلی است که قسمت پشتی آن به سمت عقب می باشد و در قسمت نشیمنگاه این صندلی 6 تا 8 پایه قرار دارد که زیبایی آن را چندین برابر کرده است.

شزلون کلاسیک


این نمونه مبل به سبک سنتی و اصیل می باشد که در ساخت آن از چوب و منبت کاری ظریف استفاده شده است و از پارچه های گران قیمتی مانند مخمل و ابریشمی استفاده شده و تناژ رنگ این مبل ها به شکل رنگ های گرم می باشد مثل: مشکی، بنفش، قرمز تیره و.... 

شزلون دوسش شکسته


دوسش شکسته از قدیمی ترین سبک مبل های تک نفره است این مبل به شکل دو یا سه تکه طراحی شده  و این امکان را به شما می دهد که تکه ها را از یک دیگر جدا نماید و از آن ها به صورت تکی استفاده کرد.

شزلون مدرن تک نفره


در ساخت این نمونه مبل هیچ گونه قاعده و قانونی وجود ندارد و از ایده های مختلفی برای ساخت این مبل می توان استفاده کرد این نمونه مبل می تواند جنبه فانتزی و یا راحتی داشته باشد و در ساخت این مبل شزلون از انواع متریال ها استفاده می شود مانند: چرم، چوب، استیل  پارچه های مختلف مانند پلی استر مخمل و ... استفاده کرد. طرح های این مبل ها دارای نهایت سادگی می باشد و از پارچه های با تناژ رنگ های خنثی و تناژ تک استفاده  می نمایند.

شزلون استیل یا سلطنتی


این نمونه دارای ظاهری بسیار مجلل و شکوهمند تر از مبل شزلون کلاسیک می باشد و از چوب های زیادی با منبت کاری های عمیق تر و مجلل در ساخت این مبل استفاده می شود تمامی قسمت های این مبل از دسته و پایه و تکیه گاه این مبل ها  دارای منبت کاری است و رنگ های آن با تناژ تیره و گرم انتخاب می شود مثل رنگ سبز سلطنتی طرح دار و ساده.

کاربرد مبل شزلون مدرن تک نفره در دکوراسیون


این مبل تک نفره شزلون را در مکان های گوناگونی استفاده می کنند مانند:
کنار تلویزیون
اتاق خواب
کنار پنجره رو به باغچه
در کتابخانه منزل
این نمونه مبل ها را می توانید در زاویه های مختلف خانه استفاده کرد اگر پذیرایی منزل شما بزرگ است می توانید یک نمونه مبل تک نفره شزلون تک نفره هم رنگ مبلمان خود سفارش دهید  و آن را در کنار مبلمان خود چیدمان نماید.
به طور کلی این نمونه مبل در سبک های مدرن و کلاسیک کاربرد دارد و برای تمامی فضاهای خانه و... می توانید از آن استفاده کنید از این مبل می توانید برای استراحت های نیمروزی هم استفاده نماید اگر شما مبل شزلون مدرن را به این دلیل خریداری می کنید پس باید به استاندارد های این مبل هم توجه زیادی نماید.



قیمت مبل شزلون مدرن هفت نفره


امروزه مبلمان دارای استفاده کاربردی می باشد و همچنین دارای جنبه دکوراتیو است. انواعی از مبلمان در بازار وجود دارد که یکی از آن ها که دارای طراحی بسیار زیبا و بی نظیری است مبل شزلون می باشد. مبلمان شزلو دارای انواع طرح ها می باشد.
این مبل ها به دلیل نداشتن نشیمنگاه و دسته های مرتفع و بلند می توانند یک انتخاب مناسب برای فضاهای داخلی و خارجی به حساب بیایند و به دلیل داشتن طرح ها  و مدل های مختلف می توانید از برای دکوراسیون های داخلی و خارجی خود از آن استفاده نماید.
این نمونه مبل ها دارای یک دسته قوس دار می باشند و علت استفاده از این دسته ها این است که شما در حالت استراحت احساس راحتی بیشتری داشته باشید و بتوانید به خوبی استراحت نماید. این مبل ها جزو خانواده کلاسیک هستند و بر روی دسته های این مبل ها از منبت کاری های زیادی استفاده می کند.
مبلمان های شزلون هفت نفره مانند مبل تک نفره دارای انواع مختلفی است که شامل:

شزلون تاج دار


یکی از نمونه های مبل شزلون است که سلطنتی به حساب می آید و بسیار لوکس و فاخر می باشد و از آن می توانید در نشیمنگاه ها و یا پذیرایی خود استفاده نماید این نمونه مبل هفت نفره است و شما می توانید از آن در هنگام استراحت هم استفاده کنید.

شزلون ویکتوریا


این نمونه مبل دارای نقش و نگار زیادی بر روی پایه ها و بدنه خود می باشد و این سبک ویکتوریایی از رایج ترین شزلون ها انگلیسی است که مورد توجه افراد زیادی بوده و جزء گران ترین نمونه های مبل شزلون محسوب می شود.

شزلون مدرن


این نمونه مبل دارای بدنه بسیار ساده ای است که می توانید به راحتی از آن در خانه های خود با یک سبک مدرن استفاده نماید این نمونه دارای  بدنه و پایه های چوب است که دارای کیفیت بسیار بالای  می باشد و می توانید از این نمونه مبل با ظرفیت هفت نفره استفاده نماید.

مبل شزلون راحتی


این مدل مبل همان گونه که از نامش پیدا است دارای راحتی خاصی می باشد و شما در هنگام استفاده از این مبل هیچ گونه ناراحتی را احساس نمی کنید و می توانید از آن در پذیرایی های خود استفاده نماید.

شزلون کلاسیک


این نمونه مبل استیل و سلطنتی می باشد و دارای کنده کاری های زیادی بر روی بدنه خود می باشد که این باعث شده است که این مبل با دیگر مدل ها تفاوت داشته باشد در طراحی آن از پارچه های با جنس ساتن و مخمل استفاده می کنند که از دیگر پارچه ها گران تر می باشد.

بررسی قیمت و ویژگی های مبل شزلون مدرن


راحتی بسیار و زیبایی در عین کارایی
دارای دسته های قوس دار
تنوع زیاد در تولید مدل ها، طرح ها، رنگ ها
قابلیت استفاده از این مبل ها در دکوراسیون های داخلی و خارجی مناسب با چیدمان های مختلف با سبک های گوناگون
قابلیت استفاده در فضا به صورت ترکیبی و در کنار مبلمان های دیگر 

قیمت مبل شزلون مدرن


مبلمان شزلون همان طور که گفته شد دارای طرح ها و مدل های بسیار زیادی است و از متریال و مواد های گوناگونی در ساخت آن ها استفاده می شود که هر نمونه از این مبل ها براساس نوع طراحی و ساخت و کیفیت مختلفی که دارند قیمت ها متفاوت می باشد و موارد گفته شده در قیمت این محصولات تاثیر بسیار زیادی دارد و باعث می شود که مبل ها با قیمت های مختلفی به بازار وارد شوند و به فروش برسند.

جمع بندی


هدف از ساخت و تولید مبل شزلون مدرن ایجاد یک فضای بسیار زیبا و لوکس و فاخر است که شما می توانید در منزل خود ایجاد کنید این نمونه مبل همان طور که گفته شد دارای طرفداران زیادی است که همیشه به دنبال ایجاد یک فضای زیبا و خاص در دکوراسیون خود هستند و به لوکس بودن اهمیت زیادی می دهند. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید و به این مبل ها اهمیت زیادی می دهید به شما پیشنهاد می کنیم به سایت چوب سری بزنید و از محصولات تولیدی این سایت دیدن نماید و محصولات این سایت را با یک قیمت بسیار منصفانه خریداری کنید قیمت پایین این محصولات نشان دهنده کیفیت پایین آن ها نیست بلکه نشان دهنده این است که این سایت سعی می کند برای رفاه حال مشتریان خود محصولات را با یک قیمت منصفانه به دست مشتریان می رساند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت این محصولات می توانید مقاله چرا قیمت مبل های سلطنتی در سایت های اینترنتی ارزان تر است را مطالعه نماید و یا حتی می توانید برای آشنایی بیشتر با مبلمان های این سایت مبل استیل و کلاسیک را مطالعه کنید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}