چرا قیمت مبل های سلطنتی در سایتها اینترنتی ارزان‌تر است ؟

شنبه, 6 فروردین 1401
با نزدیک شدن به ایام نوروز، تقاضا برای مبل سلطنتی ارزان افزایش یافته است. در دکوراسیون خانه احتیاج به یک مبل باکیفیت و خوب است که مبلغ آن نیز مناسب باشد برای اینکه قیمت مبل برای مشتری ارزان در بیایید. ما سه نوع مبل داریم که می تواند در خانه های بزرگ و کوچک استفاده شود 
مبل ها سه نوع اند:
- مبل راحتی 
- سلطنتی و 
- کلاسیک 
که هریک می‌تواند جلوه ای خاص به خانه بدهد. 
بیشتر مردم دوست دارند در سال نو مبلمان خود را عوض کنند و تغییر و تحولی به دکوراسیون خانه شان بدهند. پس اگر قصد تعویض مبل دارید ابتدا بهتر است از یک سری مطالب که در خرید کمک می‌کند آگاهی پیدا کنید.

تفاوت مبل سلطنتی ارزان با دیگر مبلمان ها


موادی که در ساخت این مبل بکار می ‌رود از نظر کیفی با دیگر محصولات فرق دارد و از بهترین نوع است. این مبل نسبت به سایرین دارای ارتفاع بلندتری است و دیگر ویژگی آن منت کاری های خاص آن است و دارای تاج هستند. مبل سلطنتی به خاطر استفاده از چوب راش و گردو دارای وزنی سنگین تر نسبت به بقیه مبل ها می باشد.و بیشتر بودن قیمت مبل سلطنتی به دلیل استفاده از پارچه و چوب بیشتر به کار رفته در این مبل نسبت به مبل راحتی است که از ابرو فوم کمتری در آن استفاده شده است و در عوض از چوب بیشتری در آن بکار رفته است.
البته چون در این مبل بیشتر از چوب های خوب و محکم مثل چوب راش و گردو و سفید بکار رفته مسلما بخاطر جنس چوبش هم در قیمت آن تاثیر می‌گذارد و قیمت هر چوب با هم متفاوت است و در نتیجه در قیمت مبل هم تاثیر دارد و چون در این مبل بیشتر از چوب استفاده نموده نسبت به بقیه از طول عمر و دوام بیشتری برخوردار است.

ارتفاع و ابعاد مبل سلطنتی


مبلمان استیل یا سلطنتی به خاطر اینکه تشریفاتی است و این مدل بیشتر برای خانه های بزرگ و تجملاتی خوب است و به خاطر ارتفاع زیاد و بزرگی شان برای خانه های کوچک مناسب نیست و برای آپارتمان‌ها خوب نیست ولی اگر علاقه به تجملات دارید و فضای کافی ندارید بهتر است از مبل سلطنتی استفاده کنید.
تمامی مبل هایی که در سایت ها ی مبلمان گذاشته می‌شود از بهترین نوع پارچه و کلاف و چوب بکار رفته است و مشتری بستگی به سلیقه خود طرح و رنگ و مدل مورد نظر را انتخاب کرده و خریداری و به علت اینکه در فروش مبل سلطنتی ارزان خرید از سایت و از تولید به مصرف است و در این بین دلال وجود ندارد قیمت نسبت به خرید از فروشگاه کمتر در می‌آید و ارزان تر است و نسبت به خرید حضوری مناسب تر است، لذا مشتریان می‌توانند با خرید از سایت نصف قیمت مبل را پرداخت کنند و بقیه را در هنگام تحویل محصول درب منزل بپردازند.
ارسال مبل با باربری های خود شرکت با بسته بندی کاملا محکم است که بدون آسیب زدگی به مبل در درب منزل تحویل می‌دهد. 

چگونگی فروش و خرید مبل سلطنتی ارزان


سوال مهم شما شاید این باشد که چرا در فروشگاه ها قیمت مبل سلطنتی نسبت به قیمت سایت های اینترنتی بالاتر است. باید بگویم که فروش اینترنتی باعث کاهش هزینه ها می ‌شود و این باعث می‌ شود که قیمت فروش مبل پایین بیاید و نحوه ارسال مبل هم بعد از خرید به این صورت است که توسط باربری های مخصوص خود شرکت تولید کننده به هر جای ایران که مشتری بخواهد فرستاده می‌شود.

چطور از خرید آنلاین مبل سلطنتی ارزان خود مطمئن باشید؟


شما با خرید اینترنتی می توانید از ضمانت نامه هایی که شرکت در اختیارتان قرار می‌دهد از هر جهت خاطر جمع باشید که اگر مبلی را که انتخاب کردید آن کیفیت و طرحی که خواسته بودید را نداشت آن را مرجوع کنید و مطمئن باشید که دارای همان کیفیت لازم که می‌خواهید هست.

ویژگی ‌های مبل سلطنتی ارزان


اولین ویژگی در خرید اینترنتی هزینه کمتر و هدر نرفتن وقت است و اینکه شما برای خرید نمی‌خواهد یک روز از کار و زندگی بزنید و برای خرید به فروشگاه و بازار بروید و خسته و کلافه به دنبال مبل مورد نظرتان باشید در حالی که با خرید اینترنتی شما از مدل ها و رنگ ها و طرح های مختلف دیدن کنید و انتخاب در حالی که در خانه در کنار خانواده نشسته اید و چای می‌نوشید خود مزیتی است بر خرید اینترنتی نسبت به حضوری و بهترین جای خرید آن است که بدین صورت خرید را برای شما ارزان‌تر از خرید از فروشگاه می کند.
در حالی که یک مبل را انتخاب کرده اید که از نظر چوب و پارچه و دیگر لوازم از کیفیتی مطلوب تر و ارزا نتر برخوردار است بدون اینکه شما در ترافیک یا بازار خسته شده باشید و همچنین اگر هم از خرید راضی نبودید و دارای آن کیفیت لازم مورد نظر شما نبود می توانید با ضمانت نامه ای که دارید آن را مرجوع یا تعویض نمایید.



نکات مهم برای مراقب از مبل سلطنتی ارزان


در اینجا چند نکته مهم در مورد مراقبت از مبلمان سلطنتی را برای شما آورده ایم که می تواند در نگهداری از مبلمان به شما کمک کند.
مبل سلطنتی ارزان که از چوب تولید می شود و دارای منبت کاری های زیبا است باید بر اساس روش‌های صحیح از آنها مراقبت شود زیرا مراقبت از آنها به دلیل استفاده از مواد پلاستیکی آسان نیست. 
از طرفی از آنجایی که تمام متریال آنها از چوب است، اگر به درستی از این مبلمان مراقبت نشود در معرض خطر حمله قارچ ها قرار می‌گیرند و دچار پوسیدگی و ترک در آنها می‌شود. همچنین ممکن است که توسط موریانه‌ها خورده شوند بنابراین باید در نگهداری آنها دقت کافی بخرج دهید.
یکی از روش‌های مهم برای مراقبت از این مبلمان این است که آنها را در جای خشک قرار دهید.
همچنین از قرار دادن آنها در معرض نور مستقیم خورشید و گرما خودداری کنید زیرا تابش مستقیم تور آفتاب ممکن است باعث شود چوب آنها آسیب ببیند و ترک بخورد. همچنین این مبل ها را در معرض رطوبت نیز قرار ندهید رطوبت هم برای این مبلمان مضر است و هم باعث پوسیدگی و شکستگی ابن مبلمان می ‌شود.
دومین روش برای مراقبت از مبل سلطنتی ارزان اين است که زمانی که می خواهید آنها را جابجا کنید آنها را به درستی و با دقت جابجا کنید، زیرا ممکن است موقع جابه‌جایی میزها یا صندلی های این مبلمان که دارای منبت کاری های زیبا هستند به وسیله هل دادن یا کشیدن آسیب ببیند، لایه های چوب آنها خراش پیدا کند یا کف آنها کنده شود.
 همچنین بدنه این مبلمان به صورت منحنی ساخته شده است و به علاوه برخی از قسمت ‌های آنها به صورت قطعاتی بهم وصل شده اند که ممکن است در موقع جابجایی از حالت استاندارد خود خارج شوند، بنابراین دقت کافی در جابجایی آنها داشته باشید تا مبل سلطنتی ارزان شما آسیب نبینند. 
سومین روش نگهداری مبل سلطنتی ارزان این است که بلافاصله لکه های آبی که روی آنها ریخته شده است را خشک کنید. گاهی اوقات ممکن است که یک لیوان نوشیدنی که قرار است آن را میل کنید روی این مبلمان بریزد بنابراین ممکن است سطح چوب مبلمان سلطنتی شما در صورتی که خشک نشود آسیب ببیند. برای اینکه لکه‌ های ایجاد شده روی مبلمان را تمیز کنید می توانید از مخلوطی از خمیر دندان و جوش شیرین یا کمی روغن خوراکی و خاکستر با یک پارچه نرم استفاده کنید تا مبلمان سلطنتی شما تمیز و زیبا شود.
چهارمین روش برای مراقبت از مبل سلطنتی ارزان این است که مبلمان خود را مرتب تمیز و گردگیری نمایید و سطح آنها را حداقل هفته‌ای یک بار با اسپری تمیز کنید، سپس با یک دستمال خشک آنها را پاک کنید و به مدت یک ساعت از آنها استفاده نکنید تا کاملا خشک شوند.
با این کار عمر مبل سلطنتی خود را افزايش می‌دهید و تا سال‌های زیادی می‌توانید از آنها استفاده کنید. 
پنجمین روشی که می توان از مبل سلطنتی ارزان خود به خوبی مراقبت کنید این است که از کاور پایه برای پایه های مبل سلطنتی استفاده کنید. با این کار می‌توانید از خراش و یا پاشیدگی های که می‌تواند به سطح چوب آسیب برساند محافظت کنید. 
ششمین روش برای مراقبت از مبل سلطنتی ارزان این است که مبلمان خود را با کاورهای مخصوص مبل بپوشانید تا آنها کثیف نشوند و همچنین چوب آنها خراش پیدا نکنند.
همچنین می‌توانید از باقی مانده چایی که در قوری دارید استفاده نموده و آنها را با اسفنج آغشته کنید و بر سطح چوب مبلمان سلطنتی خود بکشید تا سطح آنها براق و تمیز شود. 
شما با خرید آنلاین می توانید از هر نوع جنس پارچه یا هر رنگ که مد نظر دارید نیز در خریدتان استفاده کنید. با توجه به اینکه با ثبت سفارش این مدل خرید در هزینه و وقت خود نیز صرفه جویی کرده اید و با ثبت جزئیات مثل پارچه ،چوب ،رنگ، یراق آلات و… می توانید از یک خرید مطمئن و راحت لذت ببرید.

آیا واقعاً تفاوتی بین مبل سلطنتی ارزان و گران قیمت وجود دارد؟


اتاق نشیمن شما مکانی در خانه شماست که در آن بیشتر با دوستان و خانواده خود معاشرت می کنید. اگرچه هر قطعه مبلمان مهم است، مبل ها معمولاً نقطه کانونی اتاق نشیمن هستند.
کاناپه ها فرم کل خانه شما را تنظیم می کنند و آرامش را برای شما و عزیزانتان راحت تر می کنند. از آنجایی که اتاق‌های نشیمن می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز بسیار شلوغ باشند، مردم معمولاً نگران لکه‌کردن مبل‌های گران قیمت خود هستند. اما این مسئله مهمی نیست زیرا می‌توانید روکش‌هایی با کیفیت عالی برای انواع مختلف مبل‌ها تهیه کنید.
نکته اصلی که باید در مورد آن نگران باشید این است که چقدر برای یک مبل هزینه می کنید. از آنجایی که می توانید مبل های گران قیمت و ارزان را در بازار پیدا کنید، مطمئناً نمی خواهید بیش از بودجه خود هزینه کنید. با این حال، مهم است که بودجه را به گونه ای تنظیم کنید که به شما امکان می دهد تعادل بین سبک و راحتی را حفظ کنید.

چقدر باید برای یک ست مبل سلطنتی ارزان خرج کرد ؟


یک ضرب المثل معروف می گوید هر چقدر پول بدهید آش می خورید.. این ممکن است برای شما کلیشه به نظر برسد، اما این حقیقت است.
خرید مبل خود را به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت در نظر بگیرید و اگر می خواهید ارزش پولی که می پردازید را داشته باشید، بهتر است برای جلوگیری از هزینه های تعویض در آینده، مبلغ بیشتری برای یک کاناپه پرداخت کنید.
شما می توانید مبل های ارزان قیمتی را در بازار پیدا کنید که قیمت پائینی دارند و در کارخانه با موادی با کیفیت پایین تر به تولید انبوه می رسند. این قطعاً توصیه نمی شود زیرا در نهایت هزینه های بیشتری را برای تعمیر یا روکش کردن پرداخت خواهید کرد.
با این حال اگر اصرار به خرید یک ست مبل سلطنتی ارزان دارید، می توانید یک مبلمان متوسط را پیدا کنید که می تواند چندین سال دوام بیاورد.
اکنون که تخمین تقریبی سرویس‌های مبل گران‌قیمت و ارزان را می‌دانید، زمان آن رسیده است که تفاوت بین هر دو را بدانید و بدانید که واقعاً چه چیزی آنها را «گران» یا «ارزان» می‌کند.

تفاوت مبل سلطنتی ارزان و مبل های گران قیمت


طبیعی است که مردم به یک مغازه مبل فروشی برخورد کنند و تعجب کنند که چرا قیمت دو مبل با ظاهر یکسان بسیار متفاوت است. دلیل اینکه برخی کاناپه‌ها می‌توانند گران‌تر از سایرین باشند به دلیل مواد استفاده شده در بیرون و داخل، نوع نیروی کار و کیفیت ساخت است. بنابراین قیمت به شدت تحت تاثیر متریال به کار رفته و نیروی کار است.

جمع بندی


خرید مبل سرمایه گذاری برای یک عمر است. پس اگر بودجه کمی دارید فقط به قیمت مبلمان توجه نکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله قبل از خرید مبل نیمه سلطنتی ارزان بخوانید رجوع کنید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}