مقایسه قیمت مبل استیل در یافت آباد و فروشگاه های اینترنتی

چهارشنبه, 25 خرداد 1401
قیمت مبل استیل در یافت آباد نسبت به دیگر جاها کمی منصفانه تر است اما به اندازه فروشگاه های اینترنتی که امکان خرید مستقیم از تولید کننده را فراهم می کنند، ارزان نیست. امروزه قیمت مبل بسیار زیاد است و افراد نمی توانند برای خرید مبل هزینه زیادی بکنند پس سعی می کنند که از جاهای که قیمت مناسب دارند مبل خود را خریداری کنند.
بازار مبل یافت آباد یکی از بازار های بسیار بزرگ در صنعت مبل است  که در منطقه 18 دی  واقع شده و تنها به فروش مبل بسنده نکرده است و تقریبا تمامی لوازم چوبی مورد نظر را می توانید از یافت آباد خرید کنید. بازار مبل یافت آباد دارای مزایای بسیار زیادی است که شامل: پله برقی، آسانسور، کافی شاپ، رستوران و.... است این ویژگی ها باعث شده است که بازار مبل یافت آباد نسبت به نمایشگاه ها و بازار ها برتری بیشتری داشته باشد.
قیمت مبل استیل در یافت آباد بسیار منصفانه است و در صورتی که بخواهید مبل خریداری نماید در این مکان می توانید انواعی از مبل ها را مشاهده کنید و هر نمونه مبلی را که بخواهید می توانید از این بازار خرید کنید. پاساژ های بسیاری در بازار مبل یافت آباد وجود دارد که می توانید با خیال راحت از آن ها خرید کنید که این بازارها شامل:
بازار کوروش
مبل ملل
بازار نگارستان
بازار مبل کاسپین
بازار مبل خلیج فارش
بازار مبل پایتخت
پاسارگاد
نمونه مبل های که در این مکان وجود دارد را نمی توان در مکان های دیگر پیدا کرد. نمونه مبل های استیل در یافت آباد بسیار زیاد است نه تنها مبل استیل بلکه بیشتر مدل های مبل در یافت آباد دارای تنوع زیادی است.مبلمان استیل دارای زیبایی بسیار چشم نوازی هستند و در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند و به راحتی تمیز می شوند و می توانید به راحتی آن ها را تمیز نماید.
رنگ های طلایی و نقره ای در این مبل ها باعث زیبایی این مبل ها می شوند و تقریبا جلوه بی نظیری را به خانه های شما می دهد.

قیمت مبل استیل در یافت آباد


مبل استیل و یا سلطنتی دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا است و در ظاهر این مبل ها از منبت کاری و معرق کاری استفاده شده است بدنه این مبلمان از بهترین و باکیفیت ترین چوب ساخته شده است که چوب راش یکی از مقاوم ترین نوع چوب ها است نشیمن گاه این مبل ها معمولا به راحتی مبلمان های راحتی نیست ولی برای مراسمات و مهمانی ها بسیار مناسب است.
معمولا چوب های که در بازار یافت آباد استفاده می شود از نوع چوب راش، بلوط، ملچ و چنار  و توسکا است که هر یک از آن ها دارای رنگ های خاص می باشد.
معمولا قیمت این مبل ها به چوب و پارچه و ظرافتی که در آن استفاده شده است بستگی دارد بهترین جنس چوب در مبلمان ها راش و روس است و همچنین پارچه های پورشه و مازراتی هم از نمونه های دیگر باکیفیت پارچه است.
باوجود تولیدی های بزرگی که در یافت آباد است معمولا از مناسب ترین قیمت برخوردار است و می توانید مبلمان خود را با یک قیمت مناسب از آن جا خریداری نماید. تولیدی های هم چون سایت چوب که در یافت آباد است حراج مبل هم دارند که با یک قیمت مناسب مبلمان خود را حراج می کنند که یک فرصت مناسب برای خرید می باشد.
وجود تولیدی ها و فروشگاه های زیادی که در یافت آباد است معمولا باعث سردرگمی مشتریان می شود مشتریان باید سعی کنند یک فروشگاه که دارای تنوع بالای محصولات و قیمت مناسب است را انتخاب نماید و از آن جا اقدام به خرید کند.
یکی از مبلمان های زیبای که در یافت آباد است مبل اسکار می باشد که دارای دوخت تمیز و بسیار باکیفیت است و تشک های این مبل ها از اسفنج می باشد که به راحتی فرو نمی رود. معمولا موارد زیاد در قیمت مبل استیل دخالت دارد مثلا چوبی که در آن استفاده شده است ونوع منبت کاری و موادی که در آن استفاده شده و پارچه و اسفنجی که در این مبل ها استفاده شده است همگی در قیمت این محصولات دخالت دارند معمولا مبل استیل دارای طراحی و رنگ بندی زیادی است .



انواعی از مبل استیل در یافت آباد


مبلمان استیل در یافت آباد دارای تنوع بسیاری است که برخی از آن ها شامل:

مبل استیل دریا


مبل استیل دریا دارای بهترین جنس و کیفیت می باشد و چوبی که در آن استفاده شده از نوع راش است و دارای باکیفیت ترین نوع جنس پارچه است و دارای طرح و رنگ های مختلفی است این مبل دارای ظرفت 7 و 9 نفره می باشد و نقش و نگارهای زیادی بر روی بدنه این مبل ها هم  وجود دارد که زیبایی این مبل ها را دو چندان کرده است.

مبل استیل کتیبه ای


مبل استیل کتیبه ای دارای طراحی بسیار زیبا و بی نظیری است و دارای ظرفیت 7 نفره می باشد و از جنس چوب راش است که یکی از بهترین چوب ها به حساب می آید و دارای طول عمر بسیار زیادی است نوع پارچه ای که در این مبل ها استفاده شده است از نوع شانل ایرانی و کریستالی است که می توانید نوع و پارچه آن را تغییر دهید رنگ بندی این مبل ها معمولا به سلیقه افراد بستگی دارد.

مبل استیل مارش


مبل استیل راش یکی از مبلمان های است که دارای زیبایی بی نظیری می باشد و جنس چوب آن از نوع راش است و پارچه آن از  جنس چوب راش است رنگ طلایی و آبی که در این مبل ها استفاده شده است باعث زیباتر شدن آن شده همچنین می توانید از این مبل در دکوراسیون رسمی  هم می توان استفاده کرد.

مبل استیل آشیل


مبل استیل آشیل یکی از مبل های بسیار زیبا است که دارای ظرفیت 7 نفره می باشد و رنگ چوب این مبل طلایی است و فوم این مبل از نوع فوم سرد است و قابلیت ارتجاعی دارد که باعث طول عمر این مبل می شود این ست بی نظیر دارای یک کاناپه سه نفره و 4 صندلی تک نفره دسته دار است.

مبل استیل هلما


این مبلمان دارای منبت کاری بسیار زیبا و منحصر به فردی است که دارای ظرافت و منبت کاری بسیار عالی و زیبایی در تاج و بدنه خود می باشد این مبلمان بسیار زیبا هستند و باید برای طول عمر زیاد آن ها را در جای که در تابش نور مستقیم نیست قرار دهید.

خرید اینترنتی مبل استیل از یافت آباد


بازار مبل یافت آباد یکی از بازارهای مبل است که در تهران می باشد و معمولا دارای حجم گسترده ای از محصولات و تولیدات می باشد و بسیاری از آن ها دارای سایت هستند و شما می توانید خرید خود را به صورت اینترنتی و آنلاین از آن ها انجام دهید. سایت چوب یکی از سایت های است که شما با خیال راحت و مستقیم می توانید از آن ها مبل خریداری کنید. خرید از این سایت ها باعث می شود که بتوانید تنوع محصولات را بهترببینید و راحت تر خرید نماید.
مبلمان های استیل بیشتر برای خانه های بزرگ کاربرد دارند و بسیار مناسب می باشند این مبل ها معمولا از طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند و منبت کاری های بسیار زیبا و شکیلی را در دسته و بدنه خود دارا می باشند.

جمع بندی


قیمت مبل در یافت آباد بسیار مناسب و به صرفه است شما می توانید برای خرید به دو روش حضوری و اینترنتی خرید مبل استیل خود را انجام دهید. در یافت آباد همان طور که گفته شد تنوع محصولات بسیار زیاد است. مبل استیل برای خانه های که دارای متراژ بالا هستند بسیار مناسب می باشد. اگر دنبال یک خرید ارزان قیمت و در عین حال باکیفیت هستید می توانید به سایت چوب سری بزنید و از محصولات آن ها خریداری کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به مبل استیل و کلاسیک را مطالعه کنید و اطلاعات بیشتری در مورد این مبل ها به دست بیاورید. همچنین می توانید مقاله مبل استیل چیست را بخوانید و هر چیزی را که باید راجب این مبل ها بدانید را به دست بیاورید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}