مبل استیل چیست؟

سه شنبه, 17 خرداد 1401
مبل استیل چیست؟ مبل استیل در واقع همان مبل سلطنتی است  و به علت این که این مبل ها دارای ظاهری بسیار زیبا  و شیک هستند در زبان انگلیسی به استایل تعبیر شده است که در زبان عامیانه کشور ما این کلمه به استیل تبدیل شده  است و معمولا مبلمان های سلطنتی به مبل استیل معروف شده است و بیشتر مردم این نمونه مبل را با این نام می شناسند.
مبلمان استیل نسبت به مبلمان دیگر دارای ارتفاع بیشتری هستند.  و از مبلمان های سلطنتی کمی سنگین تر می باشند این مبلمان ها دارای جنبه تشریفاتی هستند و برای استراحت مناسب نمی باشند. مبل استیل نسبت به مبل راحتی دارای قیمت چند برابری می باشد به این علت که در ساخت این مبل ها از چوب طبیعی و با کیفیت بالا استفاده شده است همچنین پارجه این مبل ها از نوع مرغوب می باشد.
این نمونه مبل ها برای فضاهای رسمی مناسب می باشد و ظاهری بسیار مجلل و باشکوه دارند  ست این مبل ها از نوع 9 نفره هستند. هر مدل مبل استیل را که انتخاب نماید نمونه ست میز ناهارخوری آن هم پیدا خواهد شد چون ست این مبلمان ها بسیار زیبا و باشکوه است.
مبل استیل دارای محبوبیت زیادی در بین خانواده های ایرانی هستند و نسبت به مبل های راحتی و دیگر مبل ها بیشتر طرفدار دارند. این مبل ها برای استفاده در مهمانی های رسمی بسیار مناسب می باشند پس اگر دارای خانه بزرگ هستید این نمونه مبل یک گزینه بسیار عالی و شیک برای منزل شما می باشد. این مبل ها به دلیل استفاده زیاد از چوب در تولید آن ها بزرگ تر دیده می شوند. 

ویژگی های مبل استیل  چیست؟


مبل استیل برخلاف مبل های دیگر حالت کلاسیک دارد این مبل ها با چوب و پارچه ترکیب شده اند و مدل پشتی آن ها بسیار صاف و شق و رق می باشد و پشتی آن ها نسبت به دیگر مبل ها کمی بلندتر و کشیده تر می باشد و برای فضاهای رسمی بسیار مناسب است.
مبل استیل دارای زیبایی ظاهری بسیار زیادی است مبل استیل رنگی خنثی دارد و مبلمان های استیل به رنگ خاکستری نقره ای این ویژگی را دارند که به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شوند  و به راحتی با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ خواهند شد.
اگر در طراحی نشیمن خود از طراحی بسیار زیبا و ظریفی برخوردار هستید مبلمان و میزهای استیل یک گزینه بسیار عالی برای تکمیل کردن دکوراسیون شما بسیار عالی است.
این مبلمان ها از زیبایی و درخشندگی بسیار عالی برخوردار هستند و در برابر تو رفتگی و ضربه بسیار مقاوم می باشند. این نمونه مبلمان به راحتی تمیز می شوند که در واکنش با اکسیژن زنگ نخواهند زد و به این دلیل در ساخت مبلمان بسیار کاربرد دارند و در هنگام تمیز کردن این مبل ها دچار مشکل نمی شوید و به راحتی آن را می توانید تمیز نماید. و لکه های که بر روی این مبل ها هستند به راحتی پاک می شوند. مبل استیل معمولا در برابر باکتری ها و آفات ها مقاوم هستند و نباید نگران انتقال بیماری از طریق مبل باشد.
مبل استیل را می توانید به راحتی در هر اندازه که می خواهید سفارش بدهید این مبلمان امروزه یه یکی از محبوب ترین مبلمان ها تبدیل شده است.



مشخصات ظاهری مبل استیل چیست؟


همانگونه که گفته شد این مبل ها دارای وزن بسیار زیادی هستند و علت وزن بالای این مبل ها استفاده از بهترین چوب طبیعی  در اسکلت بدنه این مبل ها می باشد که باعث طول عمر این مبل ها می شود.
مبل ۹ نفره استیل دارای یک کاناپه سه نفره چهار مبل و دو صندلی میزبان می باشد شما می توانید مبلمان استیل هر را در ظرفیت هفت نفره  از سایت چوب تهیه کنید اگر خانه شما بزرگ است و برای چیدمان مبل استیل مشکلی ندارید میتوانید مبلمان سلطنتی ۹ نفره را تهیه کنید و آن را به صورت زیبا در منزل چیدمان کنید.
مبل استیل بیشتر از چوب و پارچه تشکیل شده است و فومی که در این نوع مبل ها استفاده شده معمولاً بسیار کم است و چوبی که در این مبل ها استفاده شده از کیفیت ترین نوع چوب ها محسوب می شود.
این مبلمان به دلیل تشریفاتی بودن دارای زرق و برق و تجملات بیشتری هستند یکی از ویژگی‌های بارز این مبل ها ارتفاع بلند آن ها است یعنی آنها نسبت به دیگر مبلمان دارای ارتفاع بیشتری هستند.
نکاتی که افراد قبل از خرید باید بدانند این است که اگر دارای خانه های کوچک هستند بهتر از مبل های استیل در چیدمان منزل خود استفاده نکند چون این مبل ها برای چیدمان به فضای بیشتری برای چیدمان نیاز دارند پس برای خانه هایی که کوچک هستند و متراژ پایینی دارند گزینه مناسبی نمی باشند .ولی اگر  خانه ی شما بزرگ است و شما جزو افرادی هستید  که زندگی لوکس سلطنتی تشریفاتی را دوست دارید می توانید از این نوع مبلمان استفاده کنید  بین علت که این مبل ها نیاز به فضای زیادی برای چیدمان دارند.
مبل های استیل دارای طراحی ظرافت بسیار زیبا و چشمگیری هستند به گونه‌ای که دسته ها و پایه های مبلمان استیل و یا همان سلطنتی دارای طراحی های زیبا و چشم نوازی هستند که باعث شده این مبلمان نسبت به دیگر مبلمان ها زیبایی خیره کننده ای دارند و بزرگترین تفاوت مبل استیل با مبل های راحتی همین طراحی ویژه این مبل ها است که  بر روی دست و پایه این مبل های سلطنتی منبت کاری های انجام شده است.
همچنین مبل استیل دارای طراحی های کوچک و بزرگ هستند و این منبت کاری روی قیمت تاثیر دارند و زیبایی مبلمان را چندین برابر کرده اند مبل هایی که دارای منبت کاری های بسیار ظریف و کوچک بر روی پایه ها و دسته های خود هستند معمولاً نسبت به نمونه های دیگر مبل استیل دارای قیمت بیشتری هستند این گل ها اگر به صورت ظریف کار شوند زیبایی ویژه ای به مبل می دهد.
این مبلمان ها دارای طول عمر بسیاری هستند و از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد وزن بالای این مبلمان ها نشان دهنده با کیفیت بودن آن ها است و معمولاً تشک مبل های استیل به صورت دوبل تولید می شود که این نوع باعث می شود که عمر مبلمان استیل بسیار بالا برود.

در هنگام خرید مبل استیل به یک سری نکات توجه نماید


پایه های مبل لق نباشند
تاج مبل زدگی نداشته باشد
گل های بر روی دسته و تاج دارای هماهنگی باشند.
پارچه مبل کش نیاید و پرز پرز نشود و ضمانت داشته باشد
گل های روی تاج به درستی قرینه شده باشند
گل های بزرگ بر روی دسته و مبل زمان کمتری برای طراحی برده اند پس ارزان تر از گل های ظریف هستند
فوم استفاده شده در این مبل ها سرد باشد یعنی با فشار دادن به حالت اولیه باز گردد.
در هنگام نشستن بر روی آن صدای جیرجیر ندهد.

علت اختلاف مبل های استیل با یکدیگر چیست؟


در هنگام خرید باید حتما از کیفیت و مرغوبیت مبل مطمئن شوید و دیگر چیزی که باید به آن توجه نماید این است که مبل های که دارای منبت کاری های بزرگ هستند نسبت به دیگر طراحی ها دارای قیمت پایین تری هستند پس باید بدانید که علت اختلاف مبل های استیل می تواند به دلیل منبت کاری های بزرگ و یا ظریف آن باشد.
یکی دیگر از مواردی که در قیمت این محصولات تاثیر دارد مرغوبیت پارچه و چوب آن ها می باشد همچنین مبل های نیمه استیل که به آن ها مبل های کلاسیک هم می گویند نسبت به مبل های تمام استیل یا سلطنتی کمی ارزان تر هستند پس اگر قصد دارید هزینه زیادی برای خرید مبل نکنید می توانید مبل نیمه استیل را انتخاب نماید.
جمع بندی
همان گونه که گفته شد مبل استیل دارای طراحی های بسیار بی نظیری می باشد و این مبل ها از تاج بسیار زیبایی برخوردار می باشند که این تاج دارای منبت و نقش و نگار زیادی است. اگر قصد خرید این مبل ها را دارید می توانید به سایت چوب مراجعه نماید و با مطالعه مبل استیل و کلاسیک می توانید یک مبل بسیار زیبا و مطابق با چیدمان منزل خود خریداری کنید همچنین می توانید برای نحوه چیدمان این مبل ها مقاله بهترین روش چیدمان اتاق پذیرایی با مبل سلطنتی سبز را مطالعه نماید تا بتوانید یک چیدمان بسیار زیبا را انجام دهید.
برچسب ها:
مبل استیل چیست

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}