بهترین روش چیدمان اتاق پذیرایی با مبل سلطنتی سبز

شنبه, 31 اردیبهشت 1401

مبل سلطنتی سبز امروزه یکی از مبل های بسیار پرطرفدار است و بیشتر افراد از این رنگ در دکوراسیون های خود استفاده می کنند. امروز مبلمان ها از اساسی ترین وسایل مورد استفاده در دکوراسیون هر منزل می باشند در هنگام چیدمان مبلمان سلطنتی باید یکسری و اصول استاندارد را رعایت کنید تا مبلمان ها زیبایی چشم نوازی به محیط بدهند.
یکی از اصول چیدمان مبل سلطنتی  این است که افراد بتوانند با فاصله مناسب در کنار یکدیگر بنشینند و به گفتگو و صحبت بپردازند همچنین باید به گونه‌ای باشد که رفت و آمد بین مبل و میز ها به راحتی انجام شود و هنگام رفت و آمد به وسایلروی میزو مبل ها برخورد نکنید.
 از دیگر فواید چیدمان مناسب مبل سلطنتی سبز این است که صاحب خانه بتواند به راحتی از مهمانان پذیرایی کند و بتواند میزها را به راحتی جابه جا کند و همچنین مهمان احساس آرامش بیشتری کنند و بتوانند به وسایل پذیرایی روی میز دسترسی کامل داشته باشند.
اصلا مهم نیست خانه شما بزرگ است یا کوچک با رعایت کردن یک سری نکات در چیدمان مبل می توانید یک فضای بسیار عالی و دلنشین برای مهمانان خود فراهم نمایید.
در بیشتر خانه ها مبل ها را مانند پشتی دور تا دور اتاق می چینند در صورتی که چیدمان مبل ها به با به گونه ای جمع و جور و با صفا باشد که بتوانید به راحتی از مهمانان خود پذیرایی نماید.
چیدمان مبل سلطنتی سبز در یک محیط مستطیل بسیار آسان است به گونه ای که دو کاناپه را در کنار یک دیگر قرار می دهید و سپس صندلی های تک نفره را در جاهای خالی می گذارید در هنگام چیدمان این مبل ها بهتر است که از فرشی که با رنگ سبز مبل سنخیت دارد استفاده نماید همچنین باید فرش را به گونه ای بر زیر مبل ها قرار دهید تا در صورت نشستن بر روی مبل پاهای شما بر روی زمین قرار بگیرد.

اشتباهات رایج در چیدمان مبل سلطنتی سبز


یکی از بزرگ ترین اشتباهات در چیدمان مبل سلطنتی سبز این است که نباید مبل ها را به دیوار بچسبانید مبل ها را بهتر است با یک فاصله ده سانتی از دیوار قرار دهید.
چیدن مبل ها به صورت ردیفی در کنار یک دیگر اصلا کار درستی نیست و باید مبل ها به گونه ای چیدمان شوند که افراد با برگرداندن سر بتوانند به راحتی با یک دیگر صحبت نمانید. 
بهتر است در خانه های کوچک از مبل سلطنتی استیل استفاده نکنیم به این علت که این مبل ها سنگین و بزرگ هستند و همان طور که گفتیم نباید مبل ها را به دیوار بچسبانید و باید آن ها را با یک فاصله از دیوار بگذارید  پس این مبل ها برای خانه ها کوچک مناسب نمی باشند. 
برخی از خانواده ها دو دست مبل سلطنتی  را خریداری می کنند و کاناپه های آن ها را در کنار یک دیگر قرار می دهند  و این کار باعث شلوغی و ناهماهنگی در دکوراسیون می شود بهتر است هر مبل را به صورت جداگانه قرار دهید که بسیار زیبا تر دیده می شود.
وقتی چیدمان مبل ها انجام شد بهتر است که در کنار هر مبل یک میز عسلی قرار داده شود تا در هنگام پذیرایی مجبور نشوید که میزها را جا به جا نماید همچنین باید فاصله میز و مبل به گونه ای باشد که فرد بدون این که به میز برخورد کند بر روی آن بنشیند.
در هنگام چیدمان پذیرایی باید فاصله استاندارد مبل و تلویزیون رعایت شود و این باعث سلامت چشم افراد می شود. که رعایت این نکته در چیدمان مبل بسیار اهمیت دارد.



چیدمان مبل سلطنتی در پذیرایی


بیشتر خانواده ها یک دست مبل سلطنتی برای پذیرایی دارند که چیدمان آن ها به یک چالش برای آن ها تبدیل می شود که بهتر است که چیدمان مبل 9 نفره در پذیرایی با رعایت اصولی که گفته شد باید انجام شود یعنی باید فاصله مبل با دیوار رعایت شود و کاناپه ها را با فاصله از هم به حالت استاندارد در کنار دیوار بگذارید و فضا را با صندلی های تک نفره پر نماید.
اگر محیط خانه شما فضای مربع شکل دارد می توانید کاناپه را روبروی تلویزیون قرار بدهید و کاناپه دو نفره و صندلی های تک نفره را روبروی یک دیگر قرار دهید و با این کار یک فضای صمیمی خانوادگی را برای استراحت به وجود بیاورید. این چیدمان مناسب اتاق نشیمن و پذیرایی است.
اگر قصد خرید آنلاین مبل سلطنتی 9 نفره را دارید می توانید به آن ها سفارش ساخت سه صندلی تک نفره و دو کاناپه سه نفره را بدهید چون این گونه چیدمان مبل سلطنتی 9 نفره به صورت گرد و جدا از هم می باشد و شما با قرار دادن کاناپه های بزرگ در روبروی یک دیگر در دیوار اصلی پذیرایی و صندلی های تک نفره را در فاصله های خالی قرار دهید.
اگر منزل شما کوچک است باید از وسایل تزیینی کمتری در خانه استفاده نماید و سعی کنید از مبل های سبک تر برای خانه های کوچک استفاده نماید مانند مبل نیمه استیل و سعی نماید که فرش اتاق پذیرایی ساده باشد و با رنگ سبز همخوانی داشته باشد. رنگ سبز یک رنگ زیبا و حیات بخش می باشد که می توانید از آن در دکوراسیون های داخلی استفاده کرد رنگ سبز درباری یکی از رنگ های سبز است که باعث ایجاد یک فضای دلنشین می شود و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. این رنگ را می توانید با رنگ طوسی ست نماید که باعث ایجاد یک فضای عالی می شود. 
به طور کلی مبل سلطنتی سبز برای خانه های بزرگ مناسب است و برای خانه های با متراژ بالا مناسب می باشد تا بتواند چیدمان مبل 9 نفره را به راحتی انجام دهید. در کنار این مبل ها می توانید از وسایل تزیینی لوکس استفاده نماید مثلا لوسترهای پر زرق و برق باعث شکوه مبلمان شما می شود استفاده از آباژورها و مجسمه های لوکس باعث ایجاد یک دکور زیبا می شود. این نمونه مبل باعث ایجاد یک دکوراسیون زیبا و فوق العاده مدرن می شود فضای زیبایی را به سالن پذیرایی شما می دهد.
یکی دیگر از مدل های چیدمان مبل استیل و سلطنتی استفاده از چیدمان ال است که این نوع چیدمان بسیار زیبا و ساده می باشد  و شما می توانید از راستای فرشی که پهن شده است کاناپه سه نفره را قرار دهید و کاناپه دو نفره را در کنار آن قرار داد و در روبروی کاناپه دو نفره می توانید از یک مبل تک نفره و یا صندلی استفاده نماید و میزهای عسلی را هم می توانید به شکل جمع شده در یک قسمت بگذارید و میز بزرگ پذیرایی را هم در مرکز خانه قرار دهید.

ترکیب رنگ با مبل سلطنتی سبز


استفاده از رنگ طوسی برای دیوار و پرده  و کابینت باعث به وجود آمدن یه ترکیب رنگ عالی با سبز می شود. شما حتی می توانید چیدمان مبل سلطنتی در پذیرایی را قرار دادن اکسسوری ها و کوسن های به این رنگ زیباتر نماید.  یادگیری استفاده از ترکیب رنگ ها در دکوراسیون به شما کمک می کند که بتوانید برای ایجاد یک دکوراسیون زیبا و خلاق بهتر تصمیم بگیرید.
یکی دیگر از ترکیب رنگ  های که به مبل سلطنتی سبز زیبایی می دهد استفاده از رنگ طلایی است این رنگ باعث ایجاد یک فضای فاخر و لوکس می شود و باعث ایجاد یک فضای لوکس و خاص می شود.
استفاده از رنگ زرد در کنار رنگ سبز بسیار زیبا است و جذابیت دکوراسیون را چندین برابر می کند استفاده از این دو رنگ در ترکیب دکوراسیون های لوکس بسیار عالی است و یک چیدمان فوق العاده را به وجود می آورد.
استفاده از رنگ های خنثی و لوکس در دکوراسیون باعث ایجاد یک فضای بسیار عالی می شود و ترکیب رنگ سبز در دکوراسیون در کنار رنگ کرم بسیار زیبا و شکیل دیده می شود. اگر به دنبال یک ترکیب رنگ خاص و زیبا هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما از ترکیب رنگ کرم و سبز غافل نشوید و این ترکیب رنگ را در کنار مبل سبز رنگ خود امتحان نماید. 

جمع بندی


در متن بالا سعی کردیم نمونه های از چیدمان مبل سلطنتی سبز را برای شما توضیح دهیم. استفاده از برخی رنگ ها در کنار رنگ سبز می تواند جلوه زیبایی به محیط بدهد و رنگ های مانند طلایی طوسی و نارنجی از سری رنگ ها هستند که باعث می شوند این مبل ها زیبایی بیشتری داشته باشند. شما می توانید برای تمیز کردن مبل سلطنتی مقاله بهترین ترفندهای تمیز کردن مبل سلطنتی را مطالعه نماید و نکات جدیدی را درباره تمیز کردن مبل به دست بیاورید.

برچسب ها:
مبل سلطنتی سبز

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}