مزایای خرید مستقیم مبل از تولیدی به صورت آنلاین

چهارشنبه, 23 خرداد 1403
یکی از مهم‌ترین مراحل تکمیل و تزیین دکوراسیون داخلی منزل، خرید مبل است خرید از محل تولیدکننده به صورت آنلاین و انتخاب صحیح مبل نقش بسیار مهمی در کیفیت زندگی و رضایتمندی خانواده ایفا می کند چرا که خرید مبل به صورت مستقیم از تولیدی و به صورت آنلاین باعث می شود که شما مشکلات مربوط به حمل و نقل و … را نداشته باشید.
یکی از مزایای خرید آنلاین مبل، خرید مستقیم از تولید کننده است در واقع شما در هر جای ایران که باشید می توانید به راحتی مبلمان مد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید، در این مقاله از سایت چوب با ما همراه باشید تا مزایای خرید مستقیم مبل از تولیدی به صورت آنلاین را برای شما بررسی کنیم.

مراحل خرید مستقیم مبل از تولیدی به صورت آنلاین


 برای خرید مبل به صورت آنلاین باید نکاتی را در نظر بگیرید که بی توجهی به آنها باعث می شود که نتوانید مبلمان مدنظر خود را به منزل بیاورید بنابراین در این قسمت ابتدا شما را با روند خرید مستقیم مبل از تولیدی به صورت آنلاین آشنا می کنیم.

مرحله اول: بررسی مشخصات مبل


برای خرید مستقیم مبل از تولیدی به صورت آنلاین، ابتدا باید مشخصات مبل را به صورت دقیق بررسی کنید به عنوان مثال بررسی طول، عرض و ارتفاع مبل بسیار مهم است تا بتوانید مبلمان متناسب با خانه یا محیط کار خود را خریداری کنید.

مرحله دوم: ارائه مشخصات به کارشناسان فروش مبل


یکی از کارهایی که در مرحله دوم برای خرید مستقیم مبل از تولیدی انجام دهید گرفتن مشاوره از کارشناسان فروش است شما در این مرحله باید مشخصات مبل مدنظر خود را به کارشناسان فروش ارائه دهید تا مناسب ترین مبل را به شما پیشنهاد دهند.
همچنین در این مرحله بهتر است هزینه های خرید و حمل و نقل مبل را جویا شوید و سپس با توجه به مقدار پولی که برای خرید مبلمان در نظر گرفته اید، مناسب ترین نوع آن را انتخاب کنید.

مرحله سوم: بررسی شرایط مختلف خرید مستقیم مبل از تولیدی


تمام شرایط خرید مستقیم مبل از تولیدی به صورت آنلاین مانند مدت زمان ارسال، نحوه ارسال، شرایط حمل و نقل و … را لازم است از کارشناسان جویا شوید. همچنین در مورد گارانتی پس از فروش نیز به صورت کامل شرایط را بررسی کنید.

مرحله چهارم: تحویل گرفتن مبلمان


بعد از انتخاب مبلمان مناسب و سفارش آن اکنون نوبت به تحویل مبل می رسد در این زمان ضروری است که مسئول ارسال تولیدی مبلمان یک روز قبل برای تحویل مبلمان با شما هماهنگی لازم را انجام دهد.

شیوه خرید مستقیم مبل از تولیدی به صورت آنلاین


شما در این شیوه از خرید مبلمان می توانید انواع گوناگون مبل مانند مبل های استیل و کلاسیک، مبل راحتی، مبل چستر، مبل Vip، مبل ال، مبل سلطنتی و … را به طور مستقیم از تولیدی ها خرید کنید، ولی برای اینکه خرید اینترنتی امن تری داشته باشید، لازم است که به نکات زیر دقت کنید.

۱- از معتبر بودن سایت مطمئن شوید


در هنگام خرید مستقیم مبل از تولیدی به صورت آنلاین از اعتماد و اعتبار سایت که رکن مهم خرید شماست، اطمینان حاصل کنید همچنین می توانید در بخش رضایت مشتری به صورت آنلاین متوجه شوید که از چه تولیدی معتبری خرید می کنید.

۲- شرایط و هزینه ارسال مبل را بررسی کنید


یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید مستقیم مبل از تولیدی به صورت آنلاین باید دقت کافی به آن داشته باشید، ارزیابی هزینه ها است به عنوان مثال یک تولیدی ممکن است ارسال رایگان داشته باشد ولی تولیدی دیگری ارسال رایگان نداشته باشد و هزینه ارسال مبل را از مشتری دریافت کند.
بنابراین برآورد هزینه ها و شرایط ارسال به شما کمک خواهد کرد تا از نظر مالی با مشکل مواجه نگردید.

۳- برای خرید مستقیم مبل از تولیدی تحقیق کنید


پیش از خرید مستقیم مبل از تولیدی به صورت آنلاین بهتر است به دنبال تولیدی های معتبر و با کیفیت باشید تا بتوانید از کیفیت محصولات مطمئن شوید.

۴- بررسی نمونه کارها


اگر تصمیم دارید که محصولات یک تولیدی دارای کیفیت بالایی هستند یا نه، نمونه کارهای آن تولیدی را به صورت دقیق بررسی کنید انجام این کار به شما اطمینان خواهد داد که محصولی قابل اعتماد و با کیفیت انتخاب خواهید کرد.



اهمیت وجود مبل در فضای داخلی منزل


مبل به عنوان یکی از لوازم اصلی منزل، نقش بسیار مهمی در فضای داخلی منزل، دورهمی ها، ایجاد آرامش و پذیرایی از مهمان ها دارد بنابراین خرید مبل برای دکوراسیون داخلی منزل از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مزایای خرید مستقیم مبل از تولیدی به صورت آنلاین


خرید مستقیم مبل از تولیدی به صورت آنلاین یکی از پرطرفدارترین شیوه های خرید مبل است که مزایای زیادی دارد، در این قسمت به بعضی از این مزایا اشاره می کنیم.

۱- قیمت مناسب خرید مستقیم مبل از تولیدی


یکی از مهم‌ترین و اصلی ترین مزایای خرید مستقیم مبل از تولیدی به صورت آنلاین قیمت مناسب آن است زیرا با خرید مستقیم مبل از تولیدی واسطه های بسیاری که باعث قیمت محصول می شوند، حذف می شوند.

۲- انتخاب نوع متریال


انتخاب نوع متریال، ابعاد، سبک، تم رنگی و بسیاری از فاکتورهای دیگر مواردی هستند که از صفر تا صد خرید مستقیم مبل از تولیدی به صورت آنلاین در پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

۳- انتخاب رنگ پارچه و چوب


شما پیش از سفارش مبل از تولیدی به صورت آنلاین می توانید تم رنگی مبلمان را مشاهده و سپس آن را سفارش دهید همچنین رنگ موردعلاقه شما بر روی تاج، دسته، عناصر چوبی و چوب پایه نمایش داده خواهد شد.
انتخاب چوب و رنگ پارچه یوی از اصلی ترین عناصری هستند که باید با رنگ فرش، پرده و سایر لوازم دکوری منزل شما همخوانی داشته باشند تا فضای منزل شما جلوه بهتری داشته باشد.

۴- ابعاد متناسب مدنظر شما


انتخاب ابعاد مبل، میز پذیرایی و تعداد صندلی های انتخابی از پارامترهای مهمی هستند که شما با خرید مستقیم مبل از تولیدی به صورت آنلاین می توانید در زمان خرید به آن توجه کنید.

۵- خدمات پس از فروش 


یکی دیگر از مزایایی که با خرید مستقیم مبل از تولیدی به صورت آنلاین می توانید از آن برخوردار شوید، خدمات پس از فروش بهتر است چرا که تولید کنندگان در این صورت می توانند در صورت وجود مشکلاتی در مورد محصول شما را راهنمایی کنند.

۶- کاهش وقت و هزینه 


با خرید مستقیم مبل از تولیدی به صورت آنلاین بسیاری از هزینه های اضافی را کاهش خواهید داد و همچنین در وقت خود صرفه جویی می کنید چرا که دیگر نیازی به رفت و آمد و مراجعه به فروشگاه ها برای دیدن محصولات متعدد نخواهید داشت.

۷- گستردگی انتخاب


با خرید مستقیم مبل از تولیدی به صورت آنلاین، می توانید انتخاب گسترده تری داشته باشید چرا که شما در آرامش کامل و در منزل خود می توانید انواع و اقسام مبل را مشاهده کنید. انواع مبلمان تولید شده در تولیدی ها دارای تنوع بسیار بالایی است و شما می توانید انواع مبل راحتی، کلاسیک، استیل، چستر، مبل شزلونج و غیره را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت از این تولیدی ها سفارش دهید.

۸- کیفیت بهتر


یکی از مزایای مهم خرید مبل از تولیدی به صورت آنلاین بالا بودن کیفیت محصولات است چرا که تولید کنندگان به سفارش مشتریان از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت در ساخت مبلمان استفاده می کنند.
تولیدکنندگان معتبر پرسنل با تجربه و ماهر را در مجموعه تولیدی خود استخدام می کنند تا با داشتن مهارت و تجربه لازم محصولاتی را با کیفیت برتر به دست مشتریان برسانند.

۹- خرید راحت تر


یکی از بزرگترین مزایای خرید مستقیم مبل از تولیدی به صورت آنلاین، راحتی در خرید آن است چرا که شما می توانید در هر زمان از شبانه روز و در هرجایی که هستید، خرید خود را انجام دهید.
اگر جز افرادی هستید که مشغله کاری زیادی دارید و فرصت ندارید در طول روز برای خرید مبل مستقیم از تولیدی به صورت آنلاین وقت بگذارید می توانید در روزهای تعطیل و حتی شب خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

جمع بندی 


در این مقاله از سایت چوب به بررسی مزایای خرید مستقیم مبل از تولیدی به صورت آنلاین پرداختیم، خرید مبل به این صورت مزایای زیادی مانند کیفیت بالا، قیمت مناسب، انتخاب نوع متریال، انتخاب چوب و نوع پارچه، ابعاد متناسب با منزل شما، خدمات پس از فروش، صرفه جویی در وقت و هزینه ها و ‌‌‌‌‌… دارد.
با داشن صبر و حوصله محصولی را انتخاب نمایید که از کیفیت زیادی برخوردار باشد و همچنین به آن علاقه داشته باشید چرا که در غیر اینصورت از آن دلزده می شوید، شاید تصور کنید که خرید مبل به صورت حضوری مطمئن تر است اما بهتر است پیش از خرید مبل به صورت آنلاین به ویژه امکان خرید مستقیم از تولیدی که هزینه های اضافی را به صورت قابل توجهی کاهش می دهد، فکر کنید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}