مبل چستر چیست و برای چه سبک دکوراسیونی مناسب است؟

شنبه, 10 اردیبهشت 1401
اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که مبل چستر چیست و چه ویژگی هایی دارد پاسخ سوالات خود را در این مقاله خواهید گرفت.
مبل چستر از سری جدید ترین و به روز ترین نمونه های مبل در بازار است که طرفداران زیادی هم دارد و از این نمونه مبلمان می توانید در بیشتر سبک های دکوراسیون استفاده نماید. مبلمان ها دارای نمونه های بسیار زیادی هستند و در طرح و رنگ های مختلف هم تولید می شوند. پارچه های که در این نمونه مبلمان استفاده می شود از نوع مخمل، چرمی و یا کتان می باشد که انتخاب پارچه و مدل آن بستگی به سلیقه و سبک دکوراسیون خانه شما دارد پس می توانید نوع پارچه و طرح رنگ آن را با توجه به سلیقه خود تغییر دهید.
مبلمان های چستر از دو نوع مدرن و کلاسیک در بازار موجود هستند که در سبک مدرن بیشتر از دوخت های بسیار ظریف و پایه های فلزی استفاده می کنند و در مدل کلاسیک از لمسه دوزی های بزرگ و پایه های چوبی استفاده می کنند. مبلمان های چستر دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها دارای زیبایی و ویژگی های منحصر به فردی است.
یکی از اصلی ترین ویژگی های مبل چستر راحتی آن است. این نمونه مبل ها به دلیل ظاهر زیبایی که دارند به خانه شما ظاهر بسیار شیکی می بخشند و با بیشتر سلیقه ها هماهنگ است.

مبل چستر چیست؟


مبل چستر مبلی است که دارای دسته و پشتی با اندازه های هم اندازه و یکسان می باشد در دسته مبل و پشتی این مبل ها هنر لمسه دوزی وجود دارد و روکش این مبل ها به وسیله دکمه های بسیار زیبا تزیین شده است و بافتی لوزی مانند را به وجود آورده است. این محصول بی نظیر ساخت کشور ترکیه می باشد. این مبل در دسته مبلمان راحتی قرار دارد و از ویژگی های این محصول می توان به  شکل طراحی بی نظیر آن  و قابلیت استفاده از این مبل در هر فضای اشاره کرد.
مبل چستر از سری مبلمان های است که دارای تنوعی زیادی هستند و ویژگی های ظاهری زیادی دارند این مبلمان به وسیله دکمه های لمسه دوزی می شوند  و جنس پارچه آن ها چرمی و یا مخمل است. این مبلمان به دلیل داشتن ظاهر زیبا و جذابی که دارند.
این مبل ها به گونه ای طراحی شده اند که با بیشتر فضا ها و محیط  ها و انواعی از دکوری ها تناسب دارد. بهترین مکان برای قرار دادن مبل چستر مرکز خانه است یعنی اتاق نشیمن  و پذیرایی یکی از بهترین مکان ها برای قرار گزفتن مبلمان است.
مبلمان چستر دارای تنوع بسیاری هستند که برخی از آن ها شامل:

ویژگی های مبل چستر ترک لوکاس چیست؟


این نمونه از مبلمان چستر یک انتخاب بسیار زیبا و شیک و مدرن است که می تواند دکوراسیون خانه شما را  بسیار زیبا و لوکس نماید. در این مبلمان ها از لمسه دوزی های گوناگون و نوارهای فلزی استفاده می کنند به این علت که جذابیت مبل شما را چندین برابر می کند.
این مبلمان 8 نفره می باشد که شامل دو کاناپه سه نفره که حالت تخت شو دارند و دو مبل تک نفره است که بدنه این محصول از چوب روس است و نشیمنگاه این مبل ها از بهترین اسفنج تهیه شده است. از دیگر ویژگی های این مبلمان می توان به پایه های فلزی این محصول اشاره کرد.

ویژگی های مبل چستر مکانیزم هاکو پلاس چیست؟


یکی از بهترین نمونه های مبل چستر مبل چستر مکانیزم هاکو پلاس است که یک انتخاب ایده آل برای شما است. این مبل دارای ظاهری جذاب و لوکس است که می تواند منزل شما را بسیار شیک نماید. ارتفاع نشیمن و دسته های این مبل ها استاندارد و راحت است. جنس بدنه این تخت ها از جنس چوب روس می باشد و  پایه های این مبل زیبا از جنس چوب راش گرجستان است. نشیمنگاه این محصولات از اسفنج 35 کیلویی ویژه می باشد.

مشخصات مبل چستر ساردین چیست؟


این مبل بسیار زیبا و جذاب و خاص است و طراحی بسیار بی نظیری دارد. این مبل زیبا دارای پایه های فلزی است. دور تا دور این مبل یک نوار با نمای فلزی جذاب وجود دارد که این مبل را بسیار شیک و زیبا کرده است.
بدنه این مبل ها از چوب روس است و پایه های آن از بهترین فلز تهیه شده است. این محصول بسیار زیبا و خوش دوخت است که شما می توانید با توجه به رنگ دکوراسیون خود نمونه ای از مبل ساردین را انتخاب نماید.

تفاوت مبل اپتیما با سایر انواع مبل چستر چیست؟


این مبل بسیار زیبا و لوکس است و از بهترین متریال ها تولید می شود این مبلمان به شما کمک می کند که یک دکوراسیون خیره کننده و چشمگیر داشته باشید. ظاهر این مبل بسیار زیبا و متفاوت است. پایه های این مبل از جنس چوب راش گرجستان با روکش فلز است و بدنه این محصول از جنس چوب روس می باشد نشیمن گاه این مبل از  اسفنج 35 کیلویی است این مبل ها از بهترین متریال ها تولید شده اند که باعث شده است طول عمر بالاتری داشته باشد. این مبل براساس مدل های روز دنیا تولید شده است و از درجه کیفیت بسیار بالای برخوردار می باشد.

مبل چستر شمیم چه ویژگی هایی دارد؟


این نمونه مبل یک کار بسیار زیبا و شیک است که با توجه به سبک مدرن طراحی شده است. پایه های این مبل فلزی هستند و از لمسه دوزی های بسیار زیبا و منظمی را دارا است. این محصول دارای تکیه گاه راحت و استاندارد است که گودی کمر شما را به خوبی پوشش می دهد. جنس پایه های این مبل از فلز آبکاری شده است.



مبل چستر برای چه سبک دکوراسیونی مناسب است؟


مبلمان چستر برای دکوراسیون های که دارای ابعاد بزرگ هستند بسیار مناسب می باشد. این مبل دارای ظاهری اشرافی است و در سبک های کلاسیک بسیار کاربرد دارد. این مبل به دلیل شکل زیبا و مدرنی که دارد می توان در بیشتر سبک ها استفاده کرد ولی با وجود اینکه این مبل ها در رده مبل راحتی هستند ولی می توان از آن ها در دکوراسیون های کلاسیک و سلطنتی هم استفاده کرد. مبلمان چستر چرمی را می توانید در دکوراسیون های کلاسیک به راحتی استفاده کرد. 
مبل های چستر را می توانید در دکوراسیون های کلاسیک با رنگ های آبی تیره، سبز زمردی و قهوه ای و قرمز استفاده کرد. به علاوه از مبلمان ها می توان در سبک مدرن با رنگ های سفید، طوسی، آبی و مشکی استفاده کرد.
مبل چستر با رویه مخمل برای دکوراسیون های بسیار لاکچری و زیبا بسیار مناسب می باشد و محیط را بسیار شیک و جذاب می کند.
از این نمونه مبل می توانید در فضاهای کاری هم استفاده نماید. این مبل به دلیل داشتن تنوع زیاد در ظاهر به راحتی می توانید در سبک های مختلف از آن استفاده کرد. مبلمان های چستر ال مانند یکی از پرطرفدارترین نمونه های مبل است که در سبک مدرن از آن استفاده می شود و بسیار زیبا و شیک می باشد.

ویژگی های مبل چستر چیست؟


مبل های چستر دارای تنوع رنگ و محصول بسیار زیادی است. مبل های چستر دارای دسته ها و تکیه گاه های پهن با لبه های گرد است که به سمت بیرون متمایل شده اند ارتفاع این مبل ها کم می باشد و نشیمنگاه این مبل ها پهن است که یکی از ویژگی های ظاهری این محصول به حساب می آید. یکی دیگر از ویژگی های مهم این مبل ها لمسه دوزی های است که به شکل لوزی به صورت منظم بر روی بدنه این محصول به وجود آمده است و برای زیبا تر دیده شدن این مبل ها از دکمه و نگین های درخشان در لمسه دوزی ها استفاده شده است که باعث زیباتر شدن این مبل ها شده است.
این مبل ها امروزه در انواع مخمل، ابریشمی، جیر و کتان تولید می شوند و دارای تنوع رنگ بسیار زیادی هستند که مبلمان های که دارای پارچه های چرم هستند برای مکان های اداری بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

در هنگام خرید مبل چستر به چه نکاتی توجه نمایم؟


در هنگام خرید مبل چستر باید یک سری نکات را در نظر بگیرید تا یک خرید عالی انجام داده باشید:

کیفیت و دوخت


یکی چیزهای که در هنگام خرید مبل باید به آن بسیار توجه نماید کیفیت پارچه و نوع دوخت لمسه دوزی است که باید حتما به صورت یک شکل و یک دست دوخته شده باشد. کیفیت دوخت مبل باید بالا باشد و پارچه ای که برای مبل استفاده شده است دارای کیفیت بسیار خوبی باشد. اگر کیفیت پارچه و دوخت پایین باشد ممکن است باعث ایجاد پارگی در لمسه دوزی ها شود پس کیفیت و نوع دوخت بسیار اهمیت دارد.

ابعاد


در هنگام خرید مبل یکی از چیز های که بسیار اهمیت دارد ابعاد مبل است شما باید در هنگام خرید مبل به ابعاد آن و محیطی که می خواهید مبل را در آن بگذارید توجه نماید اگر فضای شما کم باشد و شما یک مبل چستر با دسته و پشتی های پهن انتخاب نماید باعث می شود که یک دکوراسیون شلوغ داشته باشید.

سبک دکوراسیون


از دیگر مواردی که باید در هنگام خرید مبل به آن توجه نماید سبک دکوراسیون شما است. اگر سبک دکوراسیون شما کلاسیک است پس شما فضای کافی برای قرار گیری مبل چستر را در اختیار دارید و می توانید یک مبل چستر با ابعاد دلخواه خریداری نماید ولی در صورتی که سبک شما مدرن است شما باید از مبل های راحتی چستر و یا ال خریداری نماید که برای سبک های مدرن مناسب است.

جمع بندی


در متن بالا سعی کردیم توضیح کاملی را درباره مبل چستر در اختیار شما قرار دهیم. شما می توانید برای خرید این نمونه مبل با یک سرچ ساده سایت چوب را مشاهده نماید و از تنوع محصولات این سایت دیدن کنید و خرید خود را به راحتی انجام دهید. همچنین برای آشنایی بیشتر با این نوع مبل می توانید مقاله " مبل چستر چیست و چرا به آن چسترفیلد می گویند" را مطالعه کنید.
برچسب ها:
مبل چستر چیس