مبل برژه آلمانی برای دکوراسیون اتاق پذیرایی مناسب تر است یا مبل برژه آمریکایی؟

سه شنبه, 10 خرداد 1401
مبل برژه آلمانی در مبل برژه آمریکایی هر دو در گروه مبلمان کلاسیک قرار گرفته است با خرید این مبل ها شما می توانید یک فضای رسمی در خانه خود داشته باشید. ظاهر این مبل ها زیاد دارای منبت کاری نمی باشد ولی طرح آن ها بسیار زیا و شیک و مدرن می باشد. جنس مبل برژه آلمانی از جنس چوب راش است و پارچه آن ترک می باشد شما می توانید در هنگام خرید این مبل ها بر اساس سلیقه خود طرح و رنگ و چوب آن را سفارش بدهید.
نشیمنگاه مبل برژه آلمانی و آمریکایی از فوم سرد است که به علت مقاومت و دوام بالایی که دارند در برابر فشار مقاوم می باشند برای اینکه متوجه شوید نشیمنگاه مبل شما از نوع فوم سرد است یا خیر دست خود را بر روی آن فشار دهید اگر بعد از برداشتن دست شما از روی مبل آن به حالت اولیه برگشت یعنی نشیمنگاه مبل شما از نوع فوم سرد است.  دسته این مبل ها دارای طراحی منحنی در دسته و تکیه گاه خود هستند این محصول دارای اتصالات بادوام و محکمی هستند.
انتخاب مبل برژه آلمانی و برژه آمریکایی برای دکوراسیون و چیدمان پذیرایی منزل به سلیقه و نظر شما بستگی دارد پس سلیقه شما مشخص می کند که کدام یک از این مبل ها را برای منزل خود انتخاب نماید هر دوی این مبل ها دارای کیفیت و طراحی بی نظیری هستند که می توانید با خیال راحت از این مبل ها استفاده نماید.

مبل برژه آلمانی و مبل آمریکایی


مبل برزه آلمانی یک کاناپه سه نفره و چهار صندلی تک نفره دارد و میز عسلی بزرگی در وسط این مبل ها می باشد و دو میز عسلی کوچک هم دارا می باشد. کوسن های این مبل ها از جنس بدنه این مبل ها طراحی شده است که شما می توانید آن را با پارچه دلخواه خود سفارش دهید. 
معمولا در طراحی دسته ها از پارچه و چوب باکیفیت استفاده می شود و تزیینات این مبل ها در دسته و تاج و پایه های آن به خوبی به نمایش گذاشته شده است. میز بزرگ وسط این مبل ها به صورت مستطیل می باشد و دارای منبت کاری های ساده ای در پایه و کناره های آن می باشد.
مبل کلاسیک برژه آلمانی یکی از محصولات جدید و زیبای سایت چوب است که به یکی از پر فروش ترین محصولات این سایت تبدیل شده است و بیشتر نوعروسان از این نوع مبل برای منزل خود استفاده می کنند چون  دارای طرح ساده فرانسوی است که یکی از زیباترین نمونه مبل ها به حساب می آید.  
شما اگر میخواهید یک مبل  با خصوصیات درجه یک داشته باشید این مدل می تواند بهترین گزینه برای شما باشد و انتخاب رنگ چوب این مبلمان به سلیقه و نظر مشتری بستگی دارد جنس چوب تراشی که برای این مبلمان استفاده می‌شود از نوع گرید A است و این باعث شده که مشتریان با خیال راحت و با آسوده  از این مبلمان خرید نمایند همچنین جنس و طرح و رنگ پارچه این مبل ها به نظر مشتریان بستگی دارد یعنی شما می توانید به راحتی هر نمونه پارچه و چوبی را که می خواهید برای این مبل های خود انتخاب نماید.
در برخی از مبل های برژه آمریکایی و آلمانی از ورق طلا نازک استفاده می کنند که از این ورق طلا نازک مانند زرورق به جای رنگ و مصنوعات چوبی استفاده می شود و این ورق با چسب مخصوص چسبیده می شود. ورق کاری و استفاده از این ورق ها نیاز به مهارت خاصی دارد به خصوص استفاده آن در مبلمان دارد. اگر در هنگام چسباندن این ورق ها دارای مهارت نباشید ممکن است این ورق بعد از مدت کوتاهی به مرور زمان پوسته پوسته و یا حتی ممکن است بد رنگ و مات شود.

مبل برژه آمریکایی


این نمونه مبل ساخته شده از چوب باکیفیت راش است که دارای ظرفیت 7 نفره می باشد که دارای یک کاناپه 3 نفره و 4 عدد مبل نشیمن است و یک میز بزرگ برای وسط مبل ها دارد همچنین دو عدد میز عسلی کوچک هم دارا است. بدنه این مبل ها تمام فوم سرد با کیفیت است و رنگ بندی متنوعی در پارچه دارد که شما می توانید بر اساس سلیقه خود یک طرح و رنگ بی نظیر را برای این نمونه مبل انتخاب نماید.
مبل برژه آمریکایی استیل دارای زیبایی خاصی است که به خانه های شما جلوه ی بی نظیری می بخشد این مبل ها دارای منبت کاری های زیادی در بدنه و پایه های خود هستند و این کنده کاری ها با ظرافت بسیار بالای انجام شده اند این مبل ها را می توانید برای متراژ های بسیار بزرگ و یا کوچک استفاده کرد. دوخت پارچه این مبل ها بسیار باکیفیت و خوش دوخت است.



مزایای استفاده از ورق طلا در مبلمان برژه آلمانی و برژه آمریکایی


باعث درخشندگی و زیبایی در مبلمان شما می شود
نظافت آن آسان تر می باشد و شما با یک دستمال خشک می توانید به راحتی آن را درخشان نماید.
ورق کاری مبل نسبت به رنگ ها دارای مقاومت و پوشش با دوام تری می باشد.
شرایط آب و هوایی باعث خراب شدن و پوسته پوسته شدن ورق نمی شود.

استفاده از رنگ پولیشی در بدنه مبل آمریکایی و مبل آلمانی


رنگ های پولیشی رزین های بسیار مقاوم می باشند که در درجه حرارت 80 تا 100 درجه هم هیچ گونه مشکلی برای آن ها به وجود نمی آید. لاک پلی استر بر پایه رزین پلی استر غیر اشباع است که استفاده آن در سطح های چوبی که در معرض شرایط خارجی و داخلی است مورد استفاده قرار می گیرد به این علت که این رنگ دارای سختی و براقیت بسیار بالای است و در برابر آب و مواد شیمیایی از مقاومت بسیار بالای برخوردار است.
از این پوشش برای محافظت از سطوح چوبی که در شرایط آب و هوایی مختلف قرار می گیرد استفاده شده است و یک پوشش بسیار مقاوم و ضخیم دارد و در برابر مواد رنگ زا مثل قهوه و.... بسیار مقاومت خوبی را دارا است. این پوشش مبل آلمانی و آمریکایی را در برابر سایش، روغن های حیوانی و گیاهی، ترشحات نفتی و .... محافظت می کند.

چرا از چوب راش در مبل برژه آلمانی و آمریکایی استفاده می کنند؟


چوب راش دارای مزایای بسیار زیادی است و قطر آن به چیزی حدود 2 متر می رسد و ارتفاع آن هم بسیار زیاد است چیزی حدود 30 تا 35 متر است. این چوب دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد که اگر به خوبی از آن مراقبت نماید از طول عمر بسیار بالای برخوردار می باشد. 
این چوب دارای بافتی است که در برابر قارچ و حشرات چوب خوار مقاوم می باشد به این علت دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد. چوب راش از آن دسته چوب های نرم است و این نرمی در برش دادن و طرح دادن به چوب بسیار کمک می کند این چوب به دلیل خوش تراش بودن و انعطاف پذیر بودن زیاد در تهیه مبلمان و مصنوعات چوبی بسیار مناسب می باشد.
در تهیه و تولید مبل داشتن استحکام و مقاومت چوب در برابر بافت و کنده کاری بسیار اهمیت دارد و این ویژگی های است که در چوب راش وجود دارد به این علت این نوع چوب در تهیه مبلمان بسیار استفاده شده و از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد و مبلی که از چوب راش تهیه می شود هیچ گونه زبری ندارد و  تمام سطح آن یکنواخت است و سطح بسیار نرمی دارد.

جمع بندی


در متن بالا سعی کردیم شما را با مبل برژه آمریکایی و برژه آلمانی آشنا نمایم اگر قصد خرید این مبل ها را دارید باید به شما بگوییم که این دو نمونه مبل دارای کیفیت بسیار بی نظیری است و انتخاب این که کدام یک را برای پذیرایی منزل خود خریداری نماید به سلیقه شما بستگی دارد. شما می توانید برای آشنایی بیشتر مبل استیل و کلاسیک را مطالعه نمایید و یا حتی می توانید برای خرید این مبل ها به سایت چوب مراجعه نماید و از این سایت دیدن نماید و براساس سلیقه خود یک مبل برژه را انتخاب کنید و آن را به صورت آنلاین سفارش دهید و این مبل بی نظیر را درب منزل خود تحویل بگیرید.
مقاله های در سایت چوب وجود دارد که می تواند به شما در نگهداری مبلمان های خود کمک زیادی بکند یکی از این مقاله ها چه زمانی از براق کننده مبل استیل استفاده کنیم؟ است با خواندن این مقاله می توانید به راحتی مبل های برژه خود را تمیز نماید و از تمیزی آن ها نهایت لذت را ببرید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}