قیمت انواع مبلمان کنفی مناسب برای دکوراسیون ویلا

سه شنبه, 28 دی 1400
قیمت مبلمان کنفی نسبت به سایر مبل ها بسیار رقابتی است، پس اگر به دنبال تنوع پذیری با صرف هزینه کم هستید، تنظیم یک دکوراسیون زیبا با مبلمان کنف به شما کمک زیادی می کند.
یکی از زیباترین دکوراسیون های داخلی ویلا استفاده از وسایل تزئینی کنفی است. وسایل و لوازم کنفی می‌توانند دکوراسیون ویلای شما را خاص و جذاب کند. دلیل این خاص بودن تک رنگ بودن و ساده بودن آنهاست که مبلمان کنفی هم این ویژگی را دارند. 
استفاده از مبلمان کنفی در دکوراسیون منزل و ویلا بسیار خاص و زیبا می‌باشد. تک رنگ بودن این مبلمان یعنی مبلمان کنفی موجب می‌شود که این مبل ها با بیشتر رنگ های ست شوند و شما می توانید هر مدل وسیله دیگری با رنگ های متنوع را با این نوع مبلمان یعنی مبلمان کنفی ست کنید. و به وسیله آن دارای یک دکوراسیون زیبا و خاص شوید. 

مبلمان کنفی چطور مبلمانی است؟ 


مبلمان کنفی بسیار راحت و زیبا است.  تولید کنندگان مبلمان کنفی را از الیاف طبیعی یعنی الیاف کنف تولید می کنند. کنف یک الیاف یا ماده ای است که طبیعی است و بسیار بادوام و مقاوم می‌باشد، به صورتی که تا حدودی از پنبه ضخیم تر و مقاوم تر است و دارای بافت برجسته ای است.
 این مبلمان برای افرادی که خاص هستند و دوست دارند مدتها از ان استفاده کنند گزینه بسیار مناسبی است، چون از مبلمان کنفی می‌توانید سالهای سال استفاده کنید از انجایی که کنف یک الیاف مصنوعی یا شیمیایی نیست، در داخل ویلا این مبلمان جذابیت بیشتری دارد، لذا بهتر است که از مبلمان کنفی در ویلا استفاده شود. 

قیمت انواع مبلمان کنفی


مبلمان کنفی نسبت به دیگر انواع مبلمان قیمت مناسبی دارد زیرا این مبلمان از پارچه و الیافی تهیه شده‌اند که نسبت به مواد دیگر بسیار ارزان تر هستند. مسلما مبلمانی که با الیاف چرمی یا پارچه های مخملی تهیه می‌شوند گران تر هستند ولی این نوع مبلمان به خاطر الیاف طبیعی و ارزان قیمت کمتری نسبت به بقیه انواع مبلمان دارند.
 نکته مهم این است که این مبلمان با اینکه از الیافی ارزان تهیه شده‌اند، خیلی بادوام و زیبا هستند. افرادی که سلیقه خوبی دارند و به سبک سادگی خاص و درعین حال شیک علاقه مند هستند مبلمان کنفی را انتخاب می‌کنند.
همچنین مبلمان کنفی برای زیبا سازی دکوراسیون ویلا بسیار مناسب هستند. به دلیل اینکه شما هزینه‌ زیادی را برای خرید مبلمان صرف می کنید پس بهتر است، برای دکوراسیون ویلای خود از این نوع مبلمان استفاده شود، زیرا این نوع مبلمان ها دارای استقامت زیادی هستند  و وجود الیاف کنفی در مبلمان کنفی موجب دوام بالای این مبلمان شده است، بنابراین این نوع مبلمان خیلی زود خراب نمی‌ شوند و مناسب برای دکوراسیون ویلا هستند. 

کنف چیست؟


کنف ارگانیک ماده ای محکم و بادوام است که می تواند کمی فرسوده شود. کنف ضخیم تر از پنبه سنتی است و بافت بیشتری دارد. یک مبلمان کنفی به خصوص برای خانواده هایی که به دنبال مبلمانی هستند که بتواند استفاده زیادی از آنها داشته باشند، یک گزینه عالی است.

خواص پارچه کنفی چیست؟


مبلمان کنفی با استفاده از یک پارچه، کنف تمام گرما و نرمی سایر منسوجات طبیعی را فراهم می کند، اما از دوام بیشتری برخوردار است که به ندرت در مواد دیگر یافت می شود. 
پارچه طبیعی ارگانیک کنف "نفس می کشد" و از نظر زیستی تخریب پذیر است. الیاف کنفی نسبت به پنبه بلند تر، قوی تر، و جاذب ترند، و در برابر کپک عایق ترند.

آیا استفاده از کنف برای اثاثه یا لوازم داخلی خوب است؟


مناسب ترین پارچه های ارگانیک برای استفاده در اثاثه یا لوازم داخلی از جنس کنف و پنبه (یا ترکیبی از این دو) هستند. اگرچه می‌توانید پارچه های کتان یا ابریشم ظریفی را انتخاب کنید، برای همه محیط ‌ها به جز کنترل ‌شده ‌ترین محیط‌ ها، پارچه های کنف ارگانیک یا پنبه ارگانیک برای سال‌ها استفاده مطمئن‌ترین عملکرد را خواهند داشت.

آیا مبلمان کنفی بوی ناخوشایندی دارد؟


شاید با خودتان فکر کنید که مبلمان کنفی دارای بوی نامطبوعی است و با خود فکر کنید که نمی‌توانید بوی آنها را تحمل کنید، اما سخت در اشتباه هستید، زیرا  مبلمان کنفی به خودی خود بویی ندارند و اگر مایعات روی آن بریزد بو می گیرند . 
البته جای نگرانی نیست، زیرا می‌توان خیلی راحت و ساده این بوی بد را از بین برد.




چگونه بوی نامطبوع مبلمان کنفی را از بین ببریم؟


اگر احساس کردید مبلمان کنفی شما در اثر بودن در فضای باز و جذب رطوبت بوی نامطبوعی گرفته است،می‌توانید با داشتن محلول سرکه و آب به آسانی بوی مبلمان کنفی را از بین ببرید.
بدین منظور، یک محلول آب و سرکه را به طور مساوی داخل یک بطری بریزد و خوب مخلوط کنید، سپس با پارچه‌ای تمیز آن را روی سطح مبلمان بکشید و بگذارید تا خشک شود. 
بعد از چند ساعت مبلمان کنفی شما دیگر بو نمی دهد، اما اگر این محلول اثر نداشت می‌توانید از ماده پاک کننده ای استفاده کنید که برای همین منظور یعنی پاک کردن مبلمان کنفی و حصیری تولید شده اند. 
شما می‌توانید ماده پاک کننده را با پارچه تمیزی روی مبلمان کنفی بکشید و بگذارید خشک شود. با این کار به طور قطع مبلمان تمیز می‌شود و دیگر بوی نامطبوعی ندارد. 

قیمت انواع مبلمان به ویژه مبلمان کنفی


قیمت مبلمان کنفی نسبت به مبلمان دیگر مناسب تر است اما  این دلیل نمی‌شود که شما به این مبلمان اهمیت ندهید و آنها را تمیز نکنید. شما باید مبلمان کنفی را مانند سایر انواع مبلمان تمیز کنید زیرا تمیز کردن این مبلمان موجب می‌شود که طول عمر آنها بیشتر شود و همیشه زیبا و جذاب به نظر برسند. برای تمیز کردن مبلمان کنفی خود نکات زیر را درنظر بگیرید. 

چگونه از مبلمان کنفی خود مراقبت کنید؟ 


تمیز کردن و مراقبت از مبلمان کنفی کار بسیار دشواری نیست شما می‌توانید هر روز با یک دستمال ساده آنها را گردگیری کنید اما اگر وقت این را ندارید که هر روز آنها را گردگیری کنید می‌توانید حداقل هفته ای یکبار آنها را تمیز کرده و گردگیری کنید. زیرا  این نوع مبلمان زود کثیف نمی‌شود.
 شما می‌توانید با استفاده از یک پارچه مرطوب سطح مبلمان را خیلی راحت تمیز کنید و سپس با یک پارچه خشکی رطوبت آن را بگیرید. بهتر است هنگام تمیز کردن مبلمان کنفی، پارچه شما نخی باشد زیرا پارچه های مصنوعی دیگر ممکن است به این مبلمان آسیب وارد کنند و مبلمان را خراش بدهند. هیچ وقت از واکس های تمیز کننده و روغن های براق کننده برای مبلمان کنفی خود استفاده نکنید زیرا ممکن است این روغن ها به داخل کنف نفوذ کنند و در این صورت مبلمان شما چرب می‌شود و به سرعت گرد وخاک را به خود می‌گیرد و دیگر زیبایی خود را ازدست می‌دهد و مثل روز اول زیبا نخواهد بود. 
شما می‌بایست همیشه از مبلمان کنفی مراقبت کنید، مثلا لیوان آب یا چای یا هر نوشیدنی دیگری که دارید را روی مبل قرار ندهید و حتما از زیر لیوانی استفاده کنید زیرا آب و یا هر نوع مایعات دیگری موجب می‌شود که روی این مبلمان لک بیندازد و این مبلمان دچار لکه و حلقه های سفید رنگ لک شوند. اگر چنین مشکلی برای مبلمان شما پیش آمد با استفاده از کمی الکل می‌توانید به راحتی این لکه ها را از بین ببرید. 

افزایش طول عمر مبلمان کنفی


اگر دوست دارین که مبلمان کنفی شما تا چند سال برای شما کار کند این مبلمان را از نور خورشید  و رطوبت دور نگه دارید. همچنین فاصله آنها را تا شومینه و بخاری را رعایت کنید و خیلی نزدیک به شومینه و بخاری قرار ندهيد چون ممکن است لباس شما به صورت زرد رگ تغییر رنگ دهد.
برای اینکه مبلمان کنفی شما طول عمر بالایی داشته باشند هنگامی که آنها را در فضای باز نگه می‌دارید از روکش برای حفاظت از آنها استفاده کنید تا نور خورشید به طور مستقیم به آنها برخورد نکند و طول عمر آنها کاهش پیدا نکند. 
یکی دیگر از نکاتی که باید برای افزایش طول عمر مبلمان کنفی در نظر بگیرید این است که حتما مراقب باشید که با وسایلی نوک تیز مانند ماژیک یا کفش هایی که دارای تزئینات فلزی هستند بروی مبلمان کنفی کشیده نشوند زیرا موجب به وجود آمدن خراش بر روی این مبلمان می‌شوند و باعث کوتاه شدن طول عمر این مبلمان می‌شود. 

ویژگی های مبلمان کنفی 


مبلمان کنفی با داشتن قیمت های مناسبی نسبت به مبلمان دیگر و داشتن کیفیت بالا و دوام بیشتر و همچنین زیبایی خاص این مبلمان مدرن موجب شده که مورد پسند بیشتر افراد قرار گیرد و در دکوراسیون های خود از قبیل دکوراسیون داخلی و فضای خارج  از این مبلمان استفاده کنند. 
مبلمان کنفی این قابلیت را دارد که با تمام وسایل منزل شما و همینطور فرش شما ست شوند. حتما در نظر داشته باشید که مبلمان کنفی خود را روی فرش قرار دهید تا از سر خوردن آنها جلوگیری کنید.
یکی از ویژگی های  مهمی که مبلمان کنفی دارند این است که چون این مبلمان ها از اجزای ارگانیک درست شده اند این خاصیت را دارند که با محیط زیست سازگار باشند و به محیط زیست هیچگونه آسیبی وارد نکنند.
مبلمان های کنفی ضد حساسیت و ضد میکروب هم هستند و هیچگونه حساسیتی برای شما ایجاد نمی‌کنند. 

خرید مبلمان کنفی با قیمت مناسب


برای اینکه بتوانید مبلمان کنفی را با یک قیمت استثنایی و مناسب تهیه کنید می‌توانید این مبلمان زیبا و خاص را از فروشگاه معتبر چوب و مبلمان خریداری کنید. شما می‌توانید به صورت حضوری برای خرید این مبلمان به این فروشگاه‌های معتبر برید و آنها را خریداری کنید اما اگر وقت کافی برای رفتن به این فروشگاه ها را ندارید می توانید به صورت آنلاین این مبلمان زیبا را خرید کنید فقط کافی است با شماره گیری های آنلاین از این فروشگاه معتبر این مبلمان را سفارش دهید و این مبلمان را در اسرع وقت تحویل بگیرید. 
یکی از نکات منفی مبلمان کنفی قیمت بالای پارچه کنف است. اگر تصمیم به تغییر دکوراسیون ویلای خود با مبلمان کنفی دارید و قصد دارید از قیمت مبلمان کنفی اطلاع پیدا کنید. همچنین می توانید مطالب مفید بیشتری را در مقاله "چرا مبل کنفی بخریم؟" بیابید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}