قبل از خرید مبل نیمه سلطنتی ارزان بخوانید

جمعه, 1 بهمن 1400
مبل نیمه سلطنتی بسیار زیبا و جذاب است و در طرح و نقش های زیبا در بازار وجود دارند. این نوع مبلمان دارای تنوع طرح و رنگ زیادی هستند که می توان این مبلمان را با تمام مدل های دکوراسیون هماهنگ کرد. مبل نیمه سلطنتی ارزان را می‌توان برای مهمانی های رسمی و خاص استفاده کرد و این مبلمان را در اتاق پذیرایی گذاشت تا در مهمانی هایی که رسمی است  و دوست دارید که در یک فضای شیک برگزار کنید این مبلمان را مورد استفاده قرار دهید تا جلوه شیک و زیبایی به اتاق پذیرایی ‌شما بدهد. 
به طور کلی سه مدل مبل وجود دارند که برای دکوراسیون های داخلی منازل و مکان‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مبلمان شامل سه مدل مبلمان است که عبارتند از:
- مبل سلطنتی
- مبل نیمه سلطنتی
- مبل راحتی 
شما می‌توانید این مبلمان را برای یک دکوراسیون زیبا و بر اساس متراژ منازل خود و همچنین سلیقه ی خود آنها را انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید. در این مقاله سعی می‌کنیم به معرفی مبلمان نیمه سلطنتی یا نیمه استیل بپردازیم و شما رو با این مبلمان بسیار شیک آشنا کنیم تا بتوانید یک گزینه ی درستی را برای تهیه مبلمان منزل خود داشته باشید و از انتخاب درست و مناسب لذت ببرید. 

متریال به کار رفته در مبلمان نیمه سلطنتی


مبل نیمه سلطنتی از چوب و پارچه هایی تشکیل شده اند که بسیار با کیفیت هستند. ‌چوب این مبلمان از جنس چوب گردو یا چوب راش  چوب سفید می‌باشد  که در پایه ها و تاج های این مبل می‌توانید مشاهده کنید.
هر مقدار چوب بیشتری برای مبلمان نیمه سلطنتی به کار برده شود این مبلمان دارای طول عمر بیشتری خواهند بود. در نتیجه هنگام خرید مبلمان نیمه سلطنتی ارزان، توجه زیادی به این نکته  داشته باشید. پارچه‌ای که در این مبلمان به کار برده شده است از پارچه‌های با کیفیت مانند پارچه مخمل و پارچه هایی است که قابل شستشو هستند و به آسانی تمیز می‌شوند و یکی از ویژگی هایی که پارچه مبلمان نیمه سلطنتی دارد این است که زمانی که حواس تان نیست و نوشیدنی که در دست دارین روی آنها بریزد برای چند لحظه به داخل مبلمان نفوذ نمی‌کند و شما میتوانید خیلی سریع آنها را با اسفنجی خشک تمیز کنید. همینطور اگر نوشیدنی هایی مانند قهوه و چای روی این مبلمان بریزد لک نمی‌شوند و خیلی راحت با شامپو فرش تمیز می شوند. 

دکوراسیون منزل با مبلمان نیمه سلطنتی ارزان


اگر شما  علاقه مند به خرید مبلمان نیمه سلطنتی ارزان هستید ولی منزلی  کوچک  دارید  و یا بودجه کافی برای خرید این مبلمان ندارید بهتر است که از مبلمان نیمه سلطنتی برای منزل خود استفاده کنید زیرا اگر مبلمان سلطنتی بخرید برای شما بسیار سخت خواهد بود که این مبلمان را در منزل خود به درستی و با دکوراسیون عالی بچینید. 
بنابراین مبلمان نیمه سلطنتی برای یک منزل کوچک خیلی مناسب تر و جذاب تر خواهد بود  و همچنین دارای قیمت مناسب تری هست، ضمن آنکه شما و می توانید این مبلمان را با دکوراسیون عالی بچینید و  از داشتن یک دکوراسیون شیک و زیبا لذت ببرید. 

جنس چوب مبل نیمه سلطنتی ارزان


مبل نیمه سلطنتی از چوب هایی ساخته می‌شوند که خیلی راحت می‌توان روی آنها منبت کاری انجام شود. به خاطر اینکه این چوب ها از جنس چوب راش، گردو و چنار هستند و دارای استقامت و استحکام زیادی هستند و همینطور این چوبها قابلیت این را دارند که به آسانی تراشیده شوند و منبت کاری روی آنها انجام شود. همچنین این چوبها قابلیت این را دارند که خیلی راحت رنگ شوند و سازندگان مبل می توانند به راحتی آنها را رنگ نموده با هر نوع تنوعی به بازار عرضه کنند. البته بیشتر رنگ هایی که برای مبلمان سلطنتی و نیمه سلطنتی به کار می برند اغلب به رنگ طلایی  یا برنز است. 
مبلمان نیمه سلطنتی همانند مبلمان سلطنتی دارای منبت کاری های زیبایی هست که همه این منبت کاری های زیبا با دست انجام می‌شود. منبت کاری بر روی پایه و دسته های این مبلمان انجام می شود. نکته قابل توجه این است که این منبت کاری ها نسبت به منبت‌کاری های مبلمان سلطنتی ظریف تر است. 



وزن مبلمان نیمه سلطنتی


مبلمان نیمه سلطنتی نسبت به مبلمان سلطنتی دارای وزن کمتری هستند  زیرا در این مبلمان از چوب کمتری نسبت به مبلمان سلطنتی استفاده شده است ولی نسبت به مبلمان دیگر که راحتی هستند وزن بیشتری دارند. 

ارتفاع و ابعاد مبل نیمه سلطنتی


ارتفاع و ابعاد مبل نیمه سلطنتی ارزان نسبت به مبل سلطنتی کمتر است ولی از مبلمان دیگر بزرگتر است. از آنجایی که این مبلمان دارای ظاهری رسمی هست و ساختمان آن با سایر مبلمان ها فرق دارد این مبل ها راحتی نیستند و بیشتر به عنوان مبل های شیک و مجلسی در نظر گرفته می شوند و به همین خاطر نام نیمه سلطنتی را به خود گرفته اند. این مبلمان را می‌توانید برای مهمانی های رسمی مورد استفاده قرار دهید و یک دکوراسیون زیبا را با این مبلمان در اتاق نشیمن یا پذیرایی خود داشته باشید.
اگر شما فضای بیشتری برای استفاده از دو دست سرویس مبل دارید می‌توانید یک سرویس مبلمان راحتی را در کنار این مبلمان تهیه کنید و برای استفاده خود و مهمانی های دوستانه از آن استفاده کنید. 

قیمت مبل نیمه سلطنتی ارزان


مبلمان سلطنتی به دلیل اینکه چوب بسیاری در ساخت آن استفاده می شود دارای قیمتی گران تر هستند، اما مبلمان نیمه سلطنتی از مبلمان سلطنتی ارزان تر است زیرا چوبی که در این مبلمان به کار برده می شود کمتر است و همچنین منبت کاری های آنها هم کمتر است.  بنابراین منبت کاری روی این مبلمان دلیلی دیگری است که در قیمت آنها تاثیر می گذارد زیرا این مبلمان دارای منبت کاری های ظریف تری هستند و تراشکاری روی آنها کمتر است. 

مهم ترین نکات برای خرید مبل نیمه سلطنتی


برخی نکته هایی که قبل از اقدام به خرید مبلمان نیمه سلطنتی باید از آنها اطلاع داشته باشید عبارتند از:
- قبل از اینکه اقدام به خرید مبلمان نیمه سلطنتی کنید حتما دقت کنید که دسته های این مبلمان یا پایه های آن که دارای منبت کاری هستند دچار مشکل نباشند. مثلا قسمتی از آنها دچار پوسیدگی یا شکستگی نداشته باشد و حتما توجه کنید که چوب آنها پوسیده نباشد و سازندگان از چوب های نامرغوبی که دارای فرورفتگی و پوسیدگی هستند استفاده نکرده باشند. 
- نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید جنس پارچه این مبلمان است که مشکلی مانند نخ کش بودن پارچه یا پارگی در آن نباشند .
- درزهای دوخته شده آنها درست دوخته شده باشند و در هیچ کجا باز نشده باشند.
- اگر پارچه مخملی در این مبلمان استفاده شده باشد مخمل آن طوری باشد که وقتی در جهت مخالف آن دست بکشید دوباره به راحتی به حالت اول در بیاید. این موضوع نشان می دهد که پارچه مخمل آنها دارای کیفیت و دوام بیشتری است. 

خرید مبلمان نیمه سلطنتی ارزان


با مراجعه فروشگاه های اینترنتی چوب و مبلمان و خرید مستقیم از تولیدی می توانید مبلمان نیمه سلطنتی ارزان را با اطمینان خاطر خریداری کنید.
اگر شغل شما طوری است که نمی‌توانید به فروشگاه های حضوری سر بزنید می‌توانید از سایت‌های معتبر چوب و مبلمان این مبلمان زیبا را خریداری کنید.
از ویژگی‌های فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و همچنین فروشگاه های چوب و مبلمان  این است که می‌توانید مبلمان نیمه سلطنتی ارزان را با قیمت های مناسب و استثنایی تهیه کنید زیرا  خرید مبل نیمه سلطنتی از این فروشگاه ها به این صورت است که بدون واسطه و به طور مستقیم خرید می کنید که هر دو خیلی زیاد بر قیمت این مبلمان تاثیر می گذارد. اگر می خواهید بیشتر در مورد مبلمان سلطنتی و قیمت و خصوصصیات آن بدانید به مقاله مبل سلطنتی چه ویژگی هایی دارد؟ رجوع کنید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}