قبل از خرید آنلاین مبل راحتی بخوانید

دوشنبه, 18 تیر 1403
یک مبل می تواند چندین کاربرد در خانه شما داشته باشد، چه برای سبک دکوراسیون، چه برای استراحت یا سرگرمی. اما انتخاب اندازه، متریال و سبک مناسب برای فضای خانه شما می تواند دشوار باشد. امروزه کارخانه ها مدل های مختلفی از مبل ها را روانه بازار می کنند، که خریداران به صورت حضوری مدل ها را بررسی می کنند و انتخاب نهایی خود را انجام می دهند.
گاهی در فضای مجازی اجناسی را مشاهده می کنیم، که در بازار محل زندگیمان برای فروش وجود ندارند، و به دلیل موقعیت جغرافیایی شرایط خرید حضوری را نداریم، اما فروشگاه هایی وجود دارند که امکان خرید غیر حضوری را به ما ارائه می دهند.
در ادامه شما را برای خرید آنلاین مبل راحتی راهنمایی می کنیم، تا خریدی مطمئن تر و راحت تر داشته باشید

بررسی تفاوت مبل با کاناپه برای خرید آنلاین مبل راحتی


به طور خلاصه امروزه اصطلاحات «مبل» و «کاناپه» معمولاً مترادف هستند.
از نظر تاریخی، بین این دو اصطلاح تفاوت وجود دارد. کاناپه‌ها که از واژه فرانسوی «دراز کشیدن» یا «خوابیدن» (کاناپه) نامگذاری شده‌اند، کوچک، راحت و بدون بازو بودند. در مقابل، مبل‌ها از «صوفه‌های» عربی نام‌گذاری شدند، که نیمکت‌های چوبی سختی بودند که با کوسن‌ها و پتوها تزئین شده بودند.
مبل‌ها که معمولا بزرگ‌تر، رسمی‌تر و راحت‌تر از کاناپه‌ها هستند، قطعات بهتری برای پذیرایی از مهمانان بودند.
پس برای خرید آنلاین مبل راحتی باید تمام جوانب را در نظر گرفت، تا متناسب با نیاز دیزاین خانه خود، انتخابی بهتر داشته باشید.

انواعی از سبک مبلمان برای خرید آنلاین مبل راحتی 


مبل تاکسیدو


مبل تاکسیدو تاج ندارند و ابعاد بازوهای گرد آن، هم سطح پشتی هاست. ظاهر مبل تاکسیدو کلاسیک و رسمی است.
این مبل دارای پشتی بلند و نشیمن گاه عمیق است و دسته های آن ساده طراحی شده اند. در تولید این نوع مبل، بیشتر از پارچه های مخمل و ابریشم استفاده شده و تنوع رنگی آن در اکثر مواقع خنثی است.
مبل تاکسیدو برای دیزاین های سالن هایی که مخصوص مهمان است، مناسب تر است.

مبل کابریول


مبل کابریول مبلی کلاسیک است، که بسیار راحت می باشد و فقط برای دکوراسیون سالن مهمانی نیست. پایه های این مبل به صورت خمیده و به اصطلاح حالت پنجه شیراست.
این مبل با رنگ های خنثی تولید می شود و روکش های آن ساده و به دور از تجملات هستند.
بدنه این مبل چوبی است، که در اکثر مواقع از چوب گردو در ساخت آن استفاده می شود و با کنده کاری های ظریف، جلوه زیباتری به این نوع مبل می دهند.
اگر مبلمان کلاسیک و در عین حال راحت مورد پسند شماست، با خرید آنلاین مبل راحتی کابریول، می توانید به خواسته خود برسید.

مبل لاوسون


برای  آسان تر کردن خرید آنلاین مبل راحتی، در ادامه مبل لاوسون را بررسی خواهیم کرد.
این نوع مبل دسته هایی کوتاه تر از پشتی ها دارد، که باعث می شود این مبل نشیمن گاه راحت تری باشد. در طراحی مبل لاوسون به منظم بودن خطوط توجه شده، که با وجود سادگی بیشتر، مدرن تر بنظر برسد.
در ساختار این مبل سه کوسن در پشتی و سه کوسن در نشیمن گاه طراحی شده، که باعث شده این نوع مبل شیک، منظم و راحت باشد.
دسته های این نوع مبل همانند مدل تاکسیدو ساده و باریک طراحی شده است.

مبل بریج واتر


مبل بریج واتر دارای سبک کلاسیک می باشد و بازو های آن ارتفاع کمتری نسبت به پشتی دارند، همچنین بازو های این نوع مبل، نسبت به قسمت های جلوی مبل باز می شوند و در انتها با شیب ملایم به پشتی می چسبند.
این مدل مبل بسیار راحت می باشد و در عین سادگی بسیار مدرنیته به نظر می رسد، که این امر باعث می شود در هر حال دکوراسیون خانه اصولی باشد.
در واقع با خرید این مبل می توان با یک تیر دو نشان زد، چون هم مناسب مهمان است و هم برای راحتی عالی است.
با خرید آنلاین مبل راحتی بریج واتر، می توانید سبک خاص و کاربردی را به منزل خود ببخشید.

مبل چسترفیلد


مبل چستر فیلد، از سبک مبل هایی است که می توان از آن در دکوراسیون، به عنوان مبل راحتی و برای مهمان استفاده کرد.
یکی از مهم ترین ویژگی های ظاهری مبل چستر فیلد، لمسه ها و دکمه هایی است که در پشتی و بازو های این مبل کار شده است.
مبل های چستر فیلد، دسته ها و پشتی هایی با ارتفاع کم و یکسان دارند، که باعث می شوند این مبل رسمی به نظر برسد. همچنین پایه های این مبل بسیار کوتاه است.
باید در نظر داشت که مبل چسترفیلد از نظر تنوع رنگ، در طیف های رنگی مختلفی تولید می شود، که این امر به شما کمک میکند راحت تر محل مورد نظر را دکور کنید.
برای خرید آنلاین مبل راحتی چستر، باید توجه داشت که این نوع مبل تنوع رنگی گسترده ای دارد، همچنین می توان این مبل را، در جنس های ابریشم، چرم و مخمل به راحتی خریداری کرد.

مبل استیل (سلطنتی)


مبل های استیل ظاهری مجلل تر نسبت به دیگر مبل ها دارند، چون دارای تاج هستند و در طراحی آن ها از پارچه های کار شده و چوب های باکیفیت استفاده شده است.
این مبل به دلیل وجود متریال به کار رفته در آن، وزن بسیاری بالایی دارد و مناسب دکوراسیون مجلل می باشد.
در ساخت مبل سلطنتی از چوب های سفید، گردو و راش استفاده می شود.
در نتیجه، این مبل برای استفاده در دکوراسیون راحتی مناسب نیست و بیشتر جنبه تجملاتی دارد.
با بررسی بیشتر می توانید خرید آنلاین مبل راحتی بهتری داشته باشید.

مبل شزلون


مبل شزلونج از آن دسته مبل هایی است، که می توان به راحتی همه جای خانه را با آن دکور کرد. این نوع مبل در چند نوع استیل، تاجدار، راحتی، مدرن و اسپرت موجود است، که نوع راحتی آن برای استراحت بسیار مناسب است.
با قرار دادن یک مبل شزلون در سالن پذیرایی یا اتاق خود، می توانید یک تغییر فضای عالی داشته باشید، چون این نوع مبل بسیار زیبا و کاربردی طراحی شده است.


بررسی نوع پارچه مبل برای خرید آنلاین مبل راحتی


برای خرید آنلاین مبل راحتی، باید همه جوانب یک مبل خوب را بررسی کرد.
بهترین متریال به عملکرد مبل بستگی دارد. به طور مثال تمیز کردن یک مبل چرمی، آسان خواهد بود و پیچیده به نظر نمی رسد. اگر می دانید خانه شما در معرض آلودگی بیشتری هست، چرم انتخاب بهتری خواهد بود.
با این حال، اگر یک مبل برای نشستن در انتهای تخت خود می‌خرید، پارچه چاپ شده گزینه‌ خیره‌کننده ای خواهد بود. مهمتر از همه، این به ترجیح سبک شخصی شما بستگی دارد. ما می دانیم که مبلمان با احساس خوب، باید ظاهر خوبی داشته باشند. پارچه‌ها معمولاً در طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها و الگوها در دسترس هستند، که گاهی اوقات باعث می‌شود تا با دکوراسیون موجود شما مطابقت پیدا کند.
با این حال، با خرید آنلاین مبل راحتی چرمی، هم می توانید ظرافت و زیبایی را به فضای زندگی خود بیافزایید. 

فضای مناسب سبک مبلمان برای خرید آنلاین مبل راحتی


اگرچه سبک در نهایت به شما بستگی دارد، اما اگر به کمی الهام نیاز دارید، چند نکته سریع برای کمک به شما در استفاده حداکثری از فضا و مبل انتخابی خود، داریم.  
اگر فضای محدودی در اختیار دارید، یک مبل راحتی به شما کمک می کند تا فضای بیشتری را داشته باشید. برعکس، اگر سقف‌های بلندی دارید، یک مبل با پشتی بلند راهی عالی برای استفاده از فضای اضافی است.
برای افزایش علاقه به یک اتاق با پلان باز، یک مبل گوشه ای یا مبل راحتی را انتخاب کنید، تا آن را به شزلون تبدیل کنید.
با خرید آنلاین مبل راحتی، انتخاب های گسترده تری در اختیار شما قرار می گیرد.

شرایط نگهداری مبلمان در خصوص خرید آنلاین مبل راحتی


۱.  برای اینکه مبل خود را در بهترین شرایط ممکن نگه دارید، سعی کنید آن را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید، تا از محو شدن زیبایی رنگ آن جلوگیری کنید.
۲. همچنین صندلی، پشتی و بالشتک های پراکنده را بچرخانید تا از سایش یکنواخت اطمینان حاصل کنید.
۳. به خاطر داشته باشید که برای جلوگیری از آسیب دیدن، روی بازوهای مبل خود، از نشستن خودداری کنید.
۴. با پر کردن مرتب کوسن های مبل خود، طراوت بیشتری به آن ها بدهید. 
برای خرید آنلاین مبل راحتی، باید با طریقه نگهداری از آن نیز آشنا شویم.

دیزاین مناسب مبلمان برای خرید آنلاین مبل راحتی


۱. اضافه کردن یک پتو بافتنی روی مبل شما، ظاهری دنج و افسانه ای در مبلمان شما ایجاد می کند و می تواند راهی عالی، برای افزودن رنگ و بافت به طرح و رنگ مبلمان شما باشد.
۲. به روز رسانی انتخاب کوسن نیز، راهی آسان برای دادن حس جدیدی به مبل شما است، تا همچنان به فضای دکوراسیون خانه شما، تنوع ببخشد.
۳. داشتن یک نورپردازی خوب در هر طرف از مبل، به قاب بندی فضا و ایجاد فضایی دلپذیر کمک می کند و افزودن یک فرش، به گره خوردن این اجزا کمک می کند.
با رعایت این نکات و اندکی تأمل کردن در انتخاب دکوراسیون، می توانید خرید آنلاین مبل راحتی خوبی داشته باشید.

نتیجه گیری


خلاصه کلام باید بگوییم که انواعی از مبلمان وجود دارد، که برخی مناسب دکوراسیون سالن های مهمانی و برخی دیگر برای راحتی کاربرد دارند.
ما چند نمونه از مدل های مبلمان را برای شما مورد بررسی قرار دادیم، که بتوانید خرید آنلاین مبل راحتی را مطمئن تر انجام دهید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}