شست و شوی مبل با دستگاه در منزل

جمعه, 4 شهریور 1401
شست و شوی مبلامروزه بیشتر افراد شست و شوی مبل خود را در خانه  به وسیله دستگاه انجام می دهند چون شستن مبل ها یکی از اصلی ترین دغدغه های اصلی خانم ها است. معمولا شست و شوی مبل با دستگاه یکی از بهترین روش ها است که شما می توانید به وسیله آن مبل های خود را تمیز کنید. مبل ها از اجزای اصلی هر خانه به حساب می آیند که باید به صورت مرتب و دوره ای تمیز شوند.
در گذشته بیشتر خانواده هایی که دارای مبلمان بودن موهای خود را با یک پارچه سفید می‌پوشاندند  تا مبلمان کثیف نشود و تنها در صورتی پارچه را از روی مبلمان ها بر می داشتند که در صورتی که مهمان به خانه آن ها بیایند تا مبل ها تمیز باشند ولی امروزه با دستگاه و به راحتی آن را شست و شو می دهند این روش شستشو در منزل دغدغه کثیف شدن مبل ها از بین رفته است و بیشتر افراد به راحتی با دستگاه به شست و شوی مبلمان می‌پردازند.
در مبلمان ها  معمولا گرد و خاک و آلودگی ها می توانند به راحتی در الیاف مبل ها وارد می‌شوند می‌توانند در هنگام نشستن و دراز کشیدن باعث شوند که این آلودگی ها به تنفس افراد وارد شوند و ممکن است باعث بیماری هایی در افراد شوند ولی با شست و شوی مبلمان ها که یک روش بسیار عالی است  می توانید به راحتی مبلمان های خود را شستشو دهید و با خیال راحت از آنها استفاده کنید.
تمیز کردن مبل ها باعث می شود که مبل ها طول عمر بیشتری داشته باشند. شستن مبل با دستگاه یکی از روش های مکانیزه است که برای شستن و نظافت مبل ها ساخته شده است.

شستن مبل با دستگاه


شستن مبل با دستگاه یکی از سریع ترین و آسان ترین راه ها برای برطرف کردن لکه و کثیفی ها است و باعث می‌شود بوی نم و ماندگی در مبل به وجود نیاید مبلمان منزل یک وسیله بسیار پر استفاده و کاربردی است و با شستن مبل به وسیله دستگاه می توانید هیچ گونه آلودگی و یا کثیفی بر روی آن باقی نگذارید. 
 شستن مبل با دستگاه باعث می‌شود که باکتری ها و ویروس های که بر روی مبلمان قرار دارند از بین بروند و هیچ گونه گرد و خاک و آلرژی بر روی آن باقی نماند این کار باعث می‌شود که آلرژی ها و کثیفی ها از بین برود و افرادی که آسم و آلرژی دارند بسیار مفید است. عمر مفید مبل ها با این روش شست و شو و تمیز کردن  افزایش پیدا می کند به این علت که آلودگی و گرد و غبار در مبل ها باعث پوسیدگی و آسیب به پارچه مبل می شود و شست و شو با دستگاه  یک شستشوی عمیق است که باعث می‌شود کثیفی ها و لکه ها و روغن هایی که در پارچه مبلی کرده است از بین بروند
شستشوی مبل با دستگاه نه تنها مبل ها به خوبی تمیز می شوند بلکه باعث می شوند که مبل ها بسیار خوشبو شود. دستگاه های شست و شوی مبل با دستگاه در خانه بسیار روش مناسبی است و دیگر نیاز نیست که مبل ها را به بیرون از خانه ببرید و هزینه ای برای رفت و آمد آن ها بدهید و حتی ممکن است در این رفت آمد ها  پایه مبل ها آسیب ببیند پس با روش شست و شو  در خانه با دستگاه می توانید به راحتی مبل های خود را تمیز و عاری از هر گونه آلودگی و کثیفی نماید. 
دستگاه های شستشو مبل دارای ویژگی های فنی مناسبی هستند که هیچ گونه آسیبی به رنگ و یا بافت پارچه نمی رساند و آن را تمیز و عاری از هر گونه آلودگی و کثیفی می کند. و مبل ها را با قدرت شستشوی بالا و عمیق تمیز می کند و لکه های موجود بر روی آن را نیز از بین می برد این دستگاه را می توانید برای تمیز کردن مبل، موکت و فرش نیز استفاده کرد. 

شستشوی مبل در منزل به چه صورت است


شست و شوی مبل ها در منزل شامل شستن پشتی مبل کوسن و دیگر اجزای مبل می شود. شست و شوی مبل با دستگاه یکی از بهترین کارها است که باعث می شود مبلمان به خوبی تمیز شوند دستگاه شستشوی مبل دارای دو  مخزن آب کثیف و آب تمیز است که این دو مخزن از یک دیگر جدا هستند و کمپرسور این دستگاه ها باعث تولید کف می شوند و همچنین آلودگی های مبل ها به وسیله موتور مکنده قدرتمند آن از بین می روند.
یکی از مهم ترین ویژگی های شستشو با دستگاه تولید کف است که کف تولید شده توسط این دستگاه ها به دلیل داشتن چگالی بسیار پایین و یا کم روی سطح باقی می ماند. کفی که به وسیله این کمپرسورها تولید می شود دارای غلظت بالایی است و دارای پاک کنندگی بالای است و به این دلیل می تواند باعث شود که شستشویی بسیار قوی داشته باشید و همچنین مانع از ورود آب به داخل صندلی و یا مبل می شود.
این کف آلودگی ها را به خوبی در خود حل می نماید و توسط قدرت مکش بالای دستگاه مبل را بسیار سریع خشک می نماید. برخی از این دستگاه ها به سیستم گرمایش مجهز می باشند که کف را با درجه حرارت بالا تولید می نمایند و همچنین کیفیت شستشوی مبل را به خوبی افزایش می دهند چون فوم و یا آب گرم می تواند به خوبی آلودگی ها و چربی ها را در خود حل نماید و آن ها را پاک نماید.
مزایای استفاده از دستگاه در هنگام تمیز کردن و شستن مبل
شستن مبل بدون نیاز به جا به جایی مبل و در همان محل
تمیزی یک دست مبل و چرک مرده نشدن مبل
قابل استفاده شدن مبل ها بعد از تمیز کردن و شستن مبل چند ساعت بعد از شستن با دستگاه
ساده بودن نحوه شستشو و سرعت عمل بالا با دستگاه
آسیب ندیدن فوم مبل ها به علت عدم نفوذ آب و کف به داخل قسمت های داخلی مبل ها



نکات مهم برای تمیز نگه داشتن مبل ها بعد از شست و شوی مبل


تمیز کردن درست و به موقع مبل و صندلی ها می تواند باعث شود که ظاهر خانه شما تمیز و شیک شود  برای این که مبلمان شما دیرتر کثیف و خراب شود رعایت یکسری نکات بسیار ضروری است:

دور نگهداشتن مبل ها از نور خورشید


اصلا مهم نیست مبل های شما پارچه ای است یا چرمی در هر صورت باید آن ها را از نور خورشید دور نگهداری کرد در صورتی که مبل ها در معرض نور خورشید باشند باعث می شوند که مبل ها تغییر رنگ دهند  شما باید نحوه ی چیدمان مبل های خود را به گونه ای انجام دهید که مبل ها در معرض نور خورشید نباشند ولی در صورتی که مبل ها در معرض تابش نور بودند بهتر است یک پارچه سفید بر روی آن بیندازید.

محافظت از گرما


گرمای زیاد می تواند باعث آسیب رساندن به بافت پارچه مبل و چوب آن شود پس سعی کنید مبل های خود را در جای بگذارید که چسبیده به شومینه و بخاری نباشد و همچنین باید فاصله مبلمان را از آن ها به خوبی رعایت کنید. به طور کلی دمای زیاد و گرما باعث می شود که مبل ها خیلی زود خراب شوند.

قرار ندادن اشیای تیز و سنگین بر روی مبل


گذاشتن اشیا و وسایل سنگین و یا وسایلی که دارای نوک تیز هستند باعث خراب شدن و بد فرم شدن مبلمان شما می شود پس باید سعی کنید که از قرار دادن وسایل نوک تیز و سنگین بر روی مبل ها خودداری کنید. اشیای نوک تیز باعث می شود که صندلی و کاناپه های شما پاره شوند.

گردگیری درست و به موقع


سعی کنید تقریبا هفته ای یک بار مبل های خود را گردگیری کنید جمع شدن گرد و خاک بر روی مبل ها باعث آسیب رسیدن به بافت پارچه ها می شود برای گردگیری بهترین کار استفاده از جاروبرقی است که می تواند به خوبی گرد و خاک های موجود بر روی مبل ها را از بین ببرد. 

جمع بندی


در متن بالا سعی کردیم توضیحاتی کامل درباره نحوه ی شست و شو مبل در خانه و با دستگاه را برای شما توضیح دهیم. همان طور که گفته شد این روش یک روش بسیار عالی برای شستشو مبل های شما در منزل است که شما می توانید با خیال راحت مبل های خود را تمیز کنید. قبل از شستشو. مبل ها بهتر است اطلاعاتی درباره مبل ها به دست بیاورید می توانید با مراجعه به سایت چوب اطلاعات مفیدی را درباره مبل ال یا مبل راحتی و یا هر مبل دیگری که دارید اطلاعاتی را به دست بیاورید. و یا حتی می توانید اطلاعاتی را درباره نحوه چیدمان آن ها کسب کنید مثلا با خواندن مقاله چیدمان مبلمان راحتی شیک در اتاق پذیرایی می توانید اطلاعات مفیدی را به دست بیاورید.
برچسب ها:
شست و شوی مبل

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}