راهنمای چیدمان مبل چستر جلوی تلویزیون

چهارشنبه, 8 دی 1400
امروزه دکوراسیون منازل به صورت مدرن انجام می‌شود و می توان از مبلمان برای زیباسازی و دکوراسیون منزل استفاده کرد. چیدمان مبل چستر جلوی تلویزیون یکی از انواع دکوراسیون است که به منزل زیبایی خاصی می‌دهد. 
هر منزلی دارای سبک خاصی از ساختمان است که باید به هنگام چیدن مبل چستر این نکات را در نظر بگیرید. مثلا باید شومینه، پنجره، و دیوارهای با زاویه های متعارف را در نظر بگیرید. 

آیا چیدمان مبل چستر برای اتاق نشیمن مناسب است؟


مبل چستر یکی از پر فروش ترین مبلمانی است که دارای سبک و طرح کلاسيک است. این مبل مقاوم است و  از ویژگی های مهم این مبل پایه آن است . در ساخت مبل چستر  از چوب راش استفاده شده است. ظرفیت این مبلمان هفت نفر است و دارای طول عمر بالایی هستند. 
چون مبلمان چستر دارای ابعاد بزرگ و مختلفی است می‌توانید برای فضاهای که بزرگ هستند استفاده کنید. این مبلمان چون دارای طراحی خاصی هستند برای مهمانی های خانوادگی و دورهمی های دوستانه بسیار مفید هستند. مبل چستر از راحتی زیادی برخوردار است و هر مشتری با نشستن بروی آن این راحتی را احساس می کند. اگر  منزلی زیبا با دکوراسیون دلنشین مورد پسند شما است مبل چستر به خاطر تزئینات زیبایی که دارد برای منزل شما مناسب است زیرا در این مبل پارچه هایی به کار رفته است که این پارچه ها  پرزدار هستند و با دکمه‌های زیبایی تزئین شده اند.

مبل مخصوص جلوی تلویزیون باید چگونه باشد؟ 


مبلی که قصد دارید انتخاب کنید تا در جلوی تلویزیون  قرار بدهید باید مبلی بلشد که کاملا راحت باشد زیرا به هنگام تماشای تلویزیون مدت زیادی را می‌خواهید روی آن بنشینید و از آن استفاده کنید. بنابراین باید کاملا راحت باشد. پس بهترین گزینه برای یک مبل راحتی مبل چستر است که از راحتی خاصی برخوردار است. 
همچنین مبل چستر بهترین گزینه برای خانه های با متراژ کوچک و بزرگ است. مبل چستر دارای پایه های مناسبی است که می‌توانید خیلی راحت جلوی تلویزیون  پای خود را دراز کنید یا روی آن دراز بکشید و بخوابید. 

نحوه چیدمان مبل چستر جلوی تلویزیون 


به خاطر ظاهر زیبای مبل چستر می‌توان این مبلمان را در وسط اتاق نشیمن  و پذیرایی قرار داد. این مبلمان ظاهر جذابی دارد و دارای تکیه گاه کوتاه  و زاویه داری هست که می توان آنها را مرکز اتاق نشیمن  و جلوی تلویزیون قرار داد و یک مسیر برای رفت وآمد ایجاد کرد. 
مبل چستر با داشتن پشتی کوتاه دید محدودی از فردی که رو به روی شما نشسته است ایجاد نمی‌کند و شما می‌توانید به راحتی فرد رو به ‌رو را ببینید و با او ارتباط برقرار کنید ضمن آنکه می‌توانید به راحتی فضاهای دیگر را ببینید. 
اگر منزلی کوچک دارید که نمی‌توانید تلویزیون و شومینه را در جاهای مختلف بگذارید می‌توانید تلویزیون  را بالای شومینه نصب کنید ،  این روش بسیار زیبا و کلاسیک است. بنابراین می‌توانید مبل خود را کنار شومینه بچینید و به راحتی تلویزیون تماشا کنید. 

روش چیدمان مبل چستر برای اینکه بتوانید راحت تر رفت و آمد کنید


به جای اینکه مبل چستر خود را کنار دیواری قرار دهید که شاید محلی باشد که می خواهید از انجا رفت و امد کنید و با این چیدمان مبل چستر رفت و آمد هنگامی که مبل را از کنار دیوار یا مقابل آن عبور می کنید برایتان دشوار شود، شما می‌توانید مبل چستر خود را  در وسط سالن قرار دهید تا یک راهرو برای رفت و آمد افراد به وجود آید و بتوانید به راحتی رفت وآمد کنید. 

چیدمان مبل تکی چستر


اگر مایل هستید که یک مبل تکی را هم در کنار شومینه قرار دهید و از آن استفاده برای تماشای تلویزیون استفده نمائید، بهتر است که از مبل تکی گردان چستر استفاده کنید تا بتوانید هم از گرمای لذت بخش شومینه و هم تماشای تلویزیون بهره ببرید.
 این یک ترفند بسیار عالی است که مبل تکی گردان خود را به سمت هردو بگذارید و از هر دوی آنها در کنار هم استفاده کنید. 

نحوه چیدمان مبل چستر برای داشتن فضاهای متفاوت 


شما با چیدمان درست مبل چستر می توانید دریک سالن فضاهای متفاوتی داشته باشید. با قرار دادن کاناپه ایی جلوی تلویزیون می‌توانید یک فضای دنج وخودمانی برای خود داشته باشید و با قرار دادن مبلمان در آن طرف دیگر می‌ توانید یک فضای رسمی برای خود داشته باشید.
با این چیدمان و دکوراسیون مبل چستر می‌توانید دو فضای متفاوت برای خود داشته باشید و از آن لذت ببرید.

تفکیک فضای داخل سالن با استفاده از چیدمان صحیح مبل چستر


اگر شما عادت دارید که موقع غذا خوردن تلویزیون را تماشا کنید می‌توانید با جدا کردن فضا از هم این کار را انجام دهید شما می‌توانید با مبلمان چستر به راحتی این فضا را درست کنید و این مبلمان را جلوی تلویزیون طوری قرار دهید تا بتوانید از فضای پشت برای قرار دادن میز غذا خوری استفاده کنید و راحت با تماشای تلویزیون شام یا ناهار خود را صرف کنید. 

چیدمان مبل  چستر در اتاق های نشیمن کوچک جلوی تلویزیون


شاید اتاق نشیمن شما کوچک باشد و فضای زیادی برا چیدن مبل و طراحی فضا وجود نداشته باشد، در چنین شرایطی شما باید طوری عمل کنید که فضای شما خیلی شلوغ نشود چون فضا کوچک است. چیدمان ناصحیج مبل چسر و افزودن وسایل زیادی در چیدمان شما خانه شما را به یک سمساری تبدیل می کند. 
باید شما طوری چیدمان مبل تان را انتخاب کنید که فضایی برای نشستن داشته باشید.  اگر قسمت جلوی تلویزیون را در نظر بگیرید و در این حالت باید طوری فضا را بچینید که فاصله کافی با تلویزیون داشته باشید و می توانید برای اینکه فضا خیلی شلوغ به نظر نرسد از مبلمانی استفاده کنید که رنگهای شلوغی نداشته باشد و دارای رنگ های خنثی و روشن باشد. و همین طور برای اینکه فضا بیشتر به نظر برسد می‌توانید تلویزیون را روی دیوار نصب کنید تا فضای سالن شما دل بازتر شود. 

آیا با چیدمان متفاوت مبل چستر و ایجاد تقارن می‌توان فضای دل‌نشین تری داشته باشیم؟ 


ذهن انسان به گونه ای است که با دیدن تقارن و هماهنگی بین رنگ ها احساس آرامش بیشتری می کند. ایجاد  تقارن و نظم در خانه می‌تواند حس خوبی به شما بدهد اما گاهی ممکن است ایجاد تقارن به دکوراسیون منزل شما کمکی نکند. همین طور که گاهی تضادها و تنوع در چیدمان یا عدن تقارن می تواند چشم نوازتر باشد.
 دیواری که به تلویزیون اختصاص داده شده  و دو سوی دیگر آن را باید درنظر بگیرید تا فضای کافی برای رفت وآمد هم داشته باشید. بنابراین برای اینکه منزل شما یک  محل دنج و دلپذیر شود باید از قرار دادن وسایل مختلف در گوشه و کنار منزل خودداری نموده  و به منظور ایجاد تنوع و تضاد از رنگ هایی با سبک های متفاوت استفاده کنید.
در اینجا تقارن استفاده نمی‌شود و شما از هر مدل سبک و طرحی استفاده می کنید.
اگر شما تمایل ندارید که فضای منزل شما فقط به تلویزیون اختصاص داده شود و اگر می‌خواهید فضای متقابلی را ایجاد کنید، بهتر است که از صندلی های یک نفره و مبل زاویه دار  و رو به سوی کاناپه اصلی که به سمت تلویزیون است استفاده کنید.
با این چیدمان می‌توانید برای دورهمی خانوادگی فضای خوبی داشته باشید و مکالمه با فرد مقابل برای شما راحت تر باشد. 
برای داشتن محیطی بهتر و راحت تر استفاده از مبل های چستر و صندلی های مختلف خیلی مناسب است تا  در ایجاد ارتباط با افراد راحت تر باشید و همینطور در چیدن فاصله میز جلو مبلی و خود مبل ها دقت کنید تا اندازه مناسبی را داشته باشند.
این فاصله ها بین مبل چستر و همه ی تکه های مبلمان باعث می شود که یک فضای بسیار عالی برای جلوی تلویزیون ایجاد شود و تا جایی که امکانش  هست بین مبل ها و  تلویزیون فضای کافی فراهم کنید تا  فضایی دل باز و عالی داشته باشید.
همین طور لازم است چیدمان مبل چستر خود را طوری در نظر بگیرید که نور کافی برای شما وجود داشته باشد. اگر فضای شما طوری انتخاب شود که دارای نور زیادی باشد، هنگام تماشای تلویزیون به مشکل بر می‌خورید  و چشم شما هنگام تماشای تلویزیون اذیت می‌شود. 

نحوه تشخیص مبل چستر اصل


افراد سودجو ممکن است که مبلمان دیگری که تقلبی هستند را به جای مبلمان چستر به خریداران معرفی کنند. نحوه تشخیص این مبلمان به این صورت است که آنها مبل تقلبی را با قیمت ارزان به خریداران معرفی می‌کنندو ادعا می کنند مبل های چستر شامل تخفیف شده است.
 این یکی از راه‌هایی است که می‌توانید مبل چستر اصل را از مبل های تقلبی تشخیص بدهید. در مبل تقلبی از  پنل ها و چوب های بی کیفیت استفاده می‌کنند و همین طور پارچه‌ای که این مبل را می‌پوشاند بی کیفیت است که باعث می شود خیلی زود مبل تقلبی خراب می‌شود و ظاهر خودش را از دست بدهد. 

آیا اتاق نشیمن شما بدون مبل چستر می تواند بهتر باشد؟


آیا اتاق نشیمنی دارید که در آن قرار دادن مبل چستر غیر ممکن به نظر می رسد؟ اخیراً به نظر می رسد که حتی در خانه های بزرگ اتاق نشیمن رسمی کوچکتر شده است. بسیاری از آنها طوری طراحی شده اند که هر چهار طرف اتاق دارای یک ورودی، یک پنجره، یک شومینه یا یک تلویزیون هستند که همه گزینه ها را برای یک مبل دربر نمی گیرند.
 پلان های طبقه باز همه چیز را پیچیده تر می کند به طوری که یک مبل تقریباً همیشه پشتش به چیز مهمی است.
آیا توجه کرده‌اید که وقتی مهمان‌ها می‌آیند، به نظر می‌رسد بیشتر مردم ترجیح می‌دهند روی یک صندلی بنشینند؟ 
خبر خوب این است که هیچ قانونی برای طراحی داخلی وجود ندارد که اتاق نشیمن شما را ملزم به داشتن مبل کند. در موارد زیادی طراحان چیدمان مبلمان زیبا، جذاب و کاربردی بدون مبل ایجاد کرده‌اند.
با این وجود داشتن یک چیدمان عالی مبل چستر کمک زیادی به رفع یکنواختی و سادگی منزل شما می کند.
همچنین اگر به جای خرید مبل چستر قصد خرید مبل ال را دارید می توانید مطالب خواندنی ما در مقاله ی چیدمان مبل ال جلوی تلویزیون را بخوانید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}