راهنمای خرید ست مبل سلطنتی ۹ نفره با بهترین قیمت

جمعه, 12 خرداد 1402
با در نظر گرفتن تمام امکانات موجود، خرید یک ست مبل سلطنتی ممکن است دشوار باشد. مبل، یکی از بزرگترین وسایل خانه است، که می‌تواند طراحی اتاق پذیرایی شما را متحول کند. 
خرید مبلمان معمولاً یک سرمایه گذاری هنگفت است که برای سال‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اکثر افراد برای خرید مبل سلطنتی، تحقیقات وسیعی انجام می‌دهند و به دنبال خریدی ایده آل هستند که هم متناسب با بودجه شان باشد و هم با سبک دکوراسیون خانه شان هماهنگ شود. 
اگر شما هم به دنبال خرید مبل سلطنتی باکیفیت و ارزان هستید، راهنمای کامل ما می‌تواند به شما کمک کند تا خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید.

برای خرید مبل سلطنتی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟


اندازه مبل استیل


انتخاب مبلمانی که برای اتاق خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که افراد هنگام خرید مبل مرتکب می‌شوند. اگر نمی خواهید چنین تجربه غیرقابل جبرانی داشته باشید، حتما قبل از رفتن به فروشگاه، فضایی که مبل شما در آن قرار می‌گیرد را اندازه گیری کنید. 
شما باید با دقت به فضایی که برای چیدن مبلمان دارید، نگاه کنید و مقیاسی را برای خرید مبل سلطنتی با اندازه مناسب در نظر بگیرید. اگر فضای اتاق پذیرایی شما کوچک است شاید بهتر باشد به جای خرید ست مبل سلطنتی ۹ نفره به فکر خرید ست مبل استیل ۷ نفره باشید.
توجه کنید که سایز مبل باید با اندازه سایر وسایل هماهنگ باشد، نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک. همچنین باید اندازه میزهای عسلی که در هر دو طرف مبل قرار می‌گیرند را در نظر بگیرید. 
سپس به تعداد افرادی که باید روی مبل بنشینید، فکر کنید. همانطور که مبل نباید برای فضایی که در آن قرار دارد خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد، برای افرادی که از آن استفاده می‌کنند نیز نباید خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد. 
اگر قدتان بلند است، مطمئن شوید که هنگام خرید مبل سلطنتی، مدلی را انتخاب کنید کا به اندازه کافی پهن باشد تا بتوانید راحت روی آن بنشینید. اگر کوتاه قد هستید، به دنبال مبل هایی با پهنای کم باشید که به شما امکان می‌دهد به راحتی روی آن بنشینید و پاهایتان از مبل آویزان نشود.

چطور بهترین سایز مبل را انتخاب کنیم؟


اندازه مناسب یکی از مهم ترین ملاحظات هنگام خرید مبل سلطنتی است. حتی اگر گران قیمت ترین مبل را بخرید که در اتاق پذیرایی شما جا نمی شود، چه فایده ای برای شما دارد؟ اگر نمی دانید چطور بهترین سایز مبل را انتخاب کنید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم. 
از نظر ابعاد، طول مبل استیل تقریباً 152 سانتی متر، ارتفاع 91 سانتی متر، عمق 102 سانتی متر و ارتفاع هر مبل تقریباً 48 سانتی متر است. با این حال، باید ارتفاع تاج مبل سلطنتی را که می‌تواند موجب افزایش طول آن شود در نظر بگیرید. در این مورد، اندازه گیری طول را از 152 سانتی متر به 229 سانتی متر افزایش دهید تا از اینکه فضای کافی را در نظر گرفتید، اطمینان حاصل کنید. 
شاید از این همه عدد و رقم گیج شدید و با خودتان بگویید ریاضی همه که خوب نیست (خب اشکالی ندارد!). به جای این همه عدد و رقم، قانون ۲:۳ را به خاطر بسپارید. مبل باید حدود 3/2 از کل اندازه اتاق را اشغال کند. 
برای اندازه گیری بهتر همه اینها، ایده خوبی است که ابعاد اتاق تان را روی یک کاغذ بزرگ بکشید و اندازه مبلمان تان را مشخص کنید. این طرح به شما یک الگوی مناسب می‌دهد که می‌توانید هنگام خرید مبل سلطنتی از آن استفاده کنید. 



سبک دکوراسیون


سبک مبل هایی که برای فضای نشیمن خود انتخاب می‌کنید باید با سایر اسباب و اثاثیه شما هماهنگ باشد. هر خانه ای سبک خاص خود را دارد. به همین دلیل مهم است که مطمئن شوید خرید مبل سلطنتی واقعا برای شما مناسب است و با دکوراسیون منزل شما مطابقت دارد. 
اگر طراحی دکوراسیون خانه شما کاملا مدرن است، یک دست مبل استیل ۹ نفره با پایه‌ها و دسته های منبت کاری شده، جلوه زیبایی نخواهد داشت. به جای آن، بهتر است به فکر خرید مبلی با پایه های ساده باشید که گزینه مکمل تری نسبت به مبل های سلطنتی خواهد بود. 
اگر به دنبال خرید مبلمان برای اتاق نشیمن هستید، انتخاب مبل شزلون یا چستر منطقی تر از مبل استیل ۹ نفره است. 

چطور بهترین سبک مبل را برای اتاق پذیرایی خریداری کنیم؟ 


انتخاب سبک مناسب، هنگام خرید مبل سلطنتی مهم است، زیرا اغلب نشان دهنده شخصیت شماست. پیش از اینکه برای خرید وارد سایت چوب شوید یا به یک بازار بزرگ مبل مراجعه کنید، باید سبک مبل تان را طوری انتخاب کنید که به فضای کلی اتاق نشیمن تان بیاید.
از طرف دیگر، در مورد سبک دکوراسیون منزل تان و اینکه چگونه به انتخاب مبل مناسب شما کمک میکند، فکر کنید. زمانیکه مبل سلطنتی را در اتاق پذیرایی قرار می‌دهید، باید سبک کلی فضا شما سنتی و اصیل باشد نه اینکه این سبک فقط در یک قسمت از اتاق دیده شود درحالیکه سایر قسمت‌ها مدرن و فانتزی است.
به جز مبل استیل، سبک های متنوع دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید برای هماهنگ شدن با اتاق پذیرایی مدرن آنها را سفارش دهید. بیایید چند مدل مبل پرفروش را به شما معرفی کنیم: 
مبل شزلون فرانسوی: شیک و کاربردی، دو کلمه ای هستند که این سبک مبل را توصیف می‌کنند. مبلمان شزلون فرانسه، که یک طرف آن با انحنای صاف و طرف دیگر با پشتی و دستی راحت طراحی شده، سبکی ساده دارد اما از نظر کارایی بیش از اندازه ایده آل هستند. 
مبل چسترفیلد: مبل چسترفیلد یک مدل مبل کلاسیک اروپایی در دنیای مبلمان است و دلیل پرفروش بودن آن، طرح لمسه دوزی همراه با پشتی کوتاه است که این سبک را متمایز می‌کند و جلوه ای باکلاس و شیک به هر اتاق پذیرایی می‌بخشد. این مبل می‌تواند در هر سبک دکوراسیونی، جذاب به نظر برسد. 
مبل راحتی ال: مبل راحتی ال فضایی آرام را تداعی می‌کنند. خرید مبل ال با پارچه های رنگ روشن می‌تواند اتاق پذیرایی کوچک شما را به فضایی صمیمی و راحت تبدیل کند.
 

رنگ و جنس متریال مبل سلطنتی


رنگ و جنس متریال مبل استیل نشان دهنده دوام و طول عمر آن است، بنابراین قبل از خرید ست مبل سلطنتی ۹ نفره حتما به جنس پارچه و چوب آن توجه کنید.
سعی کنید رنگ پایه های مبل را با بقیه مبلمان اتاق هماهنگ کنید. مثلا در اتاقی به سبک وینتیج می‌توانید پایه های مبل طلایی را با میز عسلی طلایی رنگ ست کنید.
انتخاب رنگ نامناسب برای مبل یک اشتباه بزرگ است. برای اطمینان از انتخاب رنگ مناسب در خرید مبل سلطنتی، توصیه می‌کنم یک نمونه از پارچه مبل را به خانه ببرید و آن را رنگ سایر وسایل، رنگ دیوار، رنگ فرش و پرده در نورهای مختلف مقایسه کنید. 
جنس متریال مبل را نیز از فروشنده بپرسید. جنس چوب مبل استیل، کیفیت آن را تعیین می‌کند. مبلمان سلطنتی را معمولا از چوب های بسیار بادوام مثل چوب گردو می‌سازند که منبت کاری روی آن نیز آسان تر باشد.

چطور بهترین پارچه را برای مبل سلطنتی انتخاب کنیم؟


هنگام انتخاب پارچه، عوامل خاصی بر انتخاب شما تأثیر می‌گذارد. آیا در خانه حیوان خانگی دارید؟ یا به تازگی کودک نوپایتان راه رفتن را شروع کرده است.
هنگام انتخاب پارجه مبل استیل، بسیار مهم است که فکر کنید کجا و چگونه از مبلمان در خانه خود استفاده می‌کنید. 
انتخاب پارچه اشتباه می‌تواند برای مبل شما گران تمام شود. زیرا اگر انتخاب درستی نداشته باشید مجبور می‌شوید دوباره پارچه مبل را سفارش دهید که هزینه بسیار زیادی را به شما تحمیل می‌کند.
رنگ پارچه مبل استیل بسیار متنوع است. شما می‌توانید رنگ های روشن مثل سفید یا کرم را سفارش دهید یا از بین رنگ های تیره تر مثل قهوه‌ای یا زرشکی انتخاب خود را انجام دهید.
اگر قرار است به طور مداوم، مبل مورد استفاده قرار گیرد یا اگر کودک و حیوان خانگی دارید پیشنهاد میکنم رنگ های تیره را سفارش دهید.
در عین حال اگر اتاق پذیرایی شما کوچک است بهترین انتخاب پارچه های رنگ روشن است چون فضای شما را بزرگتر نشان می‌دهد.

از کجا ست مبلمان سلطنتی باکیفیت و ارزان بخریم؟


مبلمان سلطنتی یکی از شیک ترین و لوکس ترین نوع مبلمان برای سالن‌ها و اتاق پذیرایی است. تفاوتی ندارد قصد شما از خرید مبل سلطنتی، فقط برای پذیرایی از مهمانان باشد یا بخواهید برای دورهمی های خانوادگی نیز از آن استفاده کنید. برخلاف تصور عموم، پیدا کردن مبل مناسب در فروشگاه های حضوری به آسانی خرید ست مبل سلطنتی از فروشگاه های آنلاین نیست. 
هنگام خرید ست مبل استیل به صورت آنلاین می‌توانید رنگ پارچه، سایز و سبک آن را در همان لحظه از روی تصاویر و اطلاعات موجود با ابعاد اتاق پذیرایی و سایر وسایل موجود در اتاق چک کنید و مناسب ترین مبل را انتخاب کنید.
در حالیکه خرید از فروشگاه های حضوری به راحتی شما را دچار اشتباه می‌کند و زمانی متوجه اشتباه خود می‌شوید که مبل را به خانه آورده آید و کار از کار گذشته است.
اگر می‌خواهید خرید مبل سلطنتی را با قیمت مناسب و متریال به روز انجام دهید مدل های مختلف مبل را در فروشگاه اینترنتی چوب مقایسه کرده و ست مبل سلطنتی مناسب خود را سفارش دهید تا با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.
برچسب ها:
خرید مبل سلطنتی

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}