خرید مبلمان سلطنتی شیک برای تغییر دکوراسیون شب عید

دوشنبه, 5 تیر 1402
یک ست مبلمان سلطنتی شیک فقط یک دست مبلمان ساده در خانه شما نیست. این ست، همان مبلمانی است که می توانید بعد از یک روز طولانی روی آن استراحت کنید و هر زمان که بخواهید از مهمانان پذیرایی کنید. مبلمان سلطنتی شیک به زیبایی طبیعی خانه شما می افزاید و فضای مناسبی برای نشستن فراهم می کند. اگر عید نزدیک است، احتمالا قرار است از مهمانان زیادی در خانه خود پذیرایی کنید پس به دنبال مبلمان مناسبی هستید که از مهمانان خود استقبال کنید. از طرف دیگر، ممکن است به دنبال مبلمان سلطنتی شیک باشید تا با دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشد. 
پیدا کردن یک دست مبل کاربردی که با محیط اطراف خانه شما هماهنگ شود، طراحی داخلی شما را تکمیل کند و به اندازه کافی راحت باشد، وظیفه سختی است. اما احتمالا شما این مرحله سخت را پشت سر گذاشته اید و تصمیم گرفتید برای خودتان یک ست مبلمان سلطنتی شیک، بزرگ و عالی سفارش دهید.
اگر اینطور است توصیه می کنیم قبل از خرید مبل سلطنتی، راهنمای کامل ما را بخوانید.

ویژگی مبلمان سلطنتی شیک


ویژگی ست مبل سلطنتی این است که دوام و ماندگاری بالایی دارد. از طرفی، می توان آن را برای فروش مجدد بازسازی کرد یا زمانی که قصد تغییر خانه را دارید دوباره از آن استفاده کرد. اگر در مورد نحوه انتخاب ست مبل، راحتی کوسن ها و موضوعات مختلف دیگر نگرانی دارید، می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب ست مبل ادامه مطلب را دنبال کنید تا خانه خود را برای شب عید به هر شکلی که می خواهید آماده کنید. 
هنگام طراحی اتاق نشیمن تان خلاق باشید. می توانید علاوه بر یک دست مبلمان سلطنتی شیک، یک مبل شزلون بدون تکیه گاه یا پشتی اضافه کنید. همچنین می توانید یک مبل تک نفره کوچک در کنار کتابخانه قرار دهید یا یک قسمت از پذیرایی را به میز قهوه خوری اختصاص دهید.
اما در هر صورت شما باید چند نکته را برای انتخاب درست مبلمان سلطنتی شیک در نظر بگیرید:

مرحله 1: اندازه اتاق را محاسبه کرده و شکل مبل را بررسی کنید. 


اندازه گیری اتاق مهم ترین مرحله در انتخاب مبل است زیرا بر شکل و اندازه مبل جدید شما تأثیر زیادی می گذارد. شما باید ابتدا ابعاد کلی را محاسبه کنید، سپس شکل اتاق را در نظر بگیرید. بیشتر خانه ها دارای پذیرایی به شکل ال هستند، اما ممکن است شما پذیرایی مستطیل یا مربع شکل داشته باشید. پس نحوه چیدمان مبل را قبل از خرید مبلمان سلطنتی شیک بررسی کنید. 
به اندازه و شکل مبل خود توجه کنید و آن را با اندازه و شکل اتاق پذیرایی مطابقت دهید. این روش تضمین می کند که مبل به خوبی در اتاق قرار می گیرد بدون اینکه فضایی از دست برود. 

مرحله 2: بهترین متریال را برای ست مبل خود انتخاب کنید 


مبلمان سلطنتی شیک از سه جزء اصلی تشکیل شده که شامل فریم چوبی، فوم صندلی و پارچه رو مبلی می شود. شما باید ست های مبلمانی را پیدا کنید که پارچه، چوب و فوم آن مرغوب باشد. مبل های سلطنتی در رنگ ها و اندازه های مختلف موجود هستند. از آنجایی که مبل های استیل در ست ۷ نفره و ۹ نفره تولید می شوند، می توانید ابعاد اتاق پذیرایی را با تعداد مبلمانی که می خرید ست کنید.
مبل هایی که از چوب مرغوب ساخته شده اند، بادوام هستند و به راحتی تمیز می شوند. برای تمیز کردن این ست مبل تنها به یک پارچه مرطوب یا تمیزکننده مبل نیاز دارید. 

مرحله 3: تناسب و راحتی را در نظر بگیرید 


هنگام خرید ست مبلمان، باید به دنبال تناسب و راحتی باشید. هیچ چیز مهمتر از راحتی شما روی ست مبل سلطنتی نیست. خرید اینترنتی این روزها محبوب شده است که حتی برای مبلمان گران قیمتی مثل مبل استیل هم انجام می شود. اما همیشه می توانید یک مبل واقعی را در یک نمایشگاه امتحان کنید تا مطمئن شوید همان مبلی است که می خواهید. بین دیدن تصاویر مبل روی صفحه گوشی و نشستن روی آن تفاوت زیادی وجود دارد. سفتی و نرمی فوم مبل مهم است. به جز این، پهنا و ارتفاع پشتی مبل نیز باید متناسب باشد. اگر مبل تان را به صورت آنلاین سفارش می دهید مطمئن شوید که امکان بازگشت یا عودت آن برای مدت کوتاهی وجود دارد.

ترجیحات شخصی خودتان را در نظر بگیرید

وقتی روی مبل می نشینید دوست دارید چه کار کنید؟ شاید سوال بسیار واضحی به نظر برسد. اما حتما باید قبل از خرید مبل این سوال را از خودتان بپرسید. آیا می خواهید روی مبل دراز بکشید و تلویزیون ببینید؟ آیا به جز پذیرایی از مهمان، مبل را برای دورهمی های خانوادگی خریداری می کنید؟ با توجه به این ترجیحات ممکن است تصمیم بگیرید به جای مبل استیل یک دست مبل راحتی سفارش دهید.

مرحله 4: قیمت مبل استیل


انتخاب مبل سلطنتی چوبی چیزی نیست که بخواهید با عجله تصمیم بگیرید. ممکن است مجبور شوید در کوتاه مدت هزینه زیادی بپردازید، اما در درازمدت در هزینه های شما صرفه جویی می شود. مبل یک سرمایه گذاری عالی است و برای مدت طولانی دوام می آورد. بنابراین، خرید بهترین مبلمان سلطنتی شیک برای شما ارزش کمی هزینه بیشتر را دارد.



چطور فضای اتاق پذيرايی تان را اندازه گیری کنید؟


اولین کاری که باید انجام دهید اندازه گیری فضایی است که مبل در آن قرار می گیرد. ما توصیه می کنیم بسته به جایی که قصد دارید مبل را قرار دهید، فضای کمی را در هر طرف خالی بگذارید تا رفت و آمد راحت تر شود و برای اضافه کردن میزهای جلو مبلی و وسایل دکوری نیز فضای کافی وجود داشته باشد.
می توانید از ربان برای تعیین اندازه مبل استفاده کنید. شما می توانید محدوده یک مبل با اندازه استاندارد را مشخص کنید که به شما یک ایده کلی خوب می دهد تا تصمیم بگیرید که آیا می توانید یک سایز بزرگتر خریداری کنید یا خیر. 
از اندازه مبلی که روی زمین کشیده شده عکس بگیرید و ابعاد آن را یادداشت کنید. وقتی برای خرید مبل وارد سایت فروشگاه آنلاین می شوید، حداکثر اندازه ای که می توانید برای مبل انتخاب کنید را خواهید فهمید. 
فراموش نکنید راهروی منتهی به اتاقی را که مبل به آن وارد می شود، بررسی و اندازه گیری کنید، اگر مبل از آن عبور می کند، عرض درب ورودی را نیز در نظر بگیرید. اگر مبل به طبقه بالا می رود، ابعاد و ارتفاع راهرو را نیز اندازه گیری کنید. 
اگر باید از راه پله عبور کنید تا وارد اتاق شوید، ممکن است نیاز باشد مبلی با ابعاد کوچکتر سفارش دهید!
 پایه های مبل نقش مهمی در تعیین متناسب بودن ابعاد آن با فضای شما دارند.
 مبل سلطنتی شیک ممکن است در مواقعی که فضا محدود است بهترین انتخاب شما نباشند. بسیاری از مردم فکر می کنند که مبل کاملی را پیدا کرده اند، اما وقتی به خانه شان می رسد متوجه می شوند که مناسب فضای محدودشان نیست. در این شرایط شاید بهتر باشد مبل ال یا راحتی خریداری کنید.

چگونه سایز فرش و مبل خود را هماهنگ کنیم؟


ما دوست داریم به مشتریان خود در طراحی و چیدمان مبل کمک کنیم. در فرآیندی که اغلب ممکن است گیج کننده یا مبهم به نظر برسد، مشاوران طراحی ما با شما همکاری می کنند تا نکات و ترفندهای طراحی را به راحتی درک کنید. یکی از توصیه‌هایی که اغلب از ما سوال می‌شود تا در مورد آن به مشتریان کمک کنیم، هماهنگ کردن سایز مبل با اندازه فرش مناسب است، بنابراین فکر کردیم که یک راهنمای 3 مرحله‌ای برای تعیین نسبت مناسب این دو بنویسیم!

مرحله 1: اندازه فرش مناسب را برای اتاق خود انتخاب کنید


چهار سایز استاندارد فرش ۹ متری، ۱۲ متری، ۶ متری و ۳ متری هستند. چند قانون کلی برای انتخاب سایز فرش مناسب برای اتاق شما وجود دارد:
حداقل 6-8 اینچ بین فرش و کف از همه طرف فاصله بگذارید که باعث می شود فرش در فضا کاملا مناسب به نظر برسد.
حداقل دو پایه از تمام مبلمان اصلی باید روی فرش قرار گیرند.
فرش باید 12 تا 18 اینچ از دو طرف مبلمان بیرون بزند.
هنگامی که اندازه فرش مناسب اتاق خود را انتخاب کردید، اکنون می توانید مبلمان خود را انتخاب کنید!
به طور کلی، بهترین سایز فرش و مبل پیشنهادی ما عبارتند از:
یک فرش ۶ متری با مبل های کلاسیک به بهترین شکل هماهنگ می شود.
یک فرش ۹ متری با مبل‌های راحتی و ال، بهترین هماهنگی را دارد.
یک فرش ۱۲ متری با مبل‌های استیل و سلطنتی بهتر هماهنگ می‌شود.

مرحله 2: رنگ فرش و مبل را هماهنگ کنید


هنگام انتخاب فرش باید به اندازه، رنگ، شکل و سبک آن توجه داشت. قالی‌ها، نام‌های مختلفی دارند، مانند فرش مدرن ، فرش وینتیج، فرش سنتی دستباف، فرش ماشینی گل برجسته و غیره. هنگام انتخاب فرش باید به رنگ قسمت های مختلف آن فکر کنید و مطمئن شوید که با مبل سلطنتی شیک شما کاملا هماهنگ است.

مرحله 3: فضای خود را بچینید


حالا که همه چیز آماده است و فرش و مبل مناسب را خریداری کردید، وقت آن رسیده که طراحی داخلی اتاق پذیرایی را تکمیل کنید. ابتدا فرش را مهن کنید و سپس مبل ها را دور آن قرار دهید. یک نقطه کانونی در نظر بگیرید تا مبل سلطنتی شیک تان در اطراف آن به خوبی جلوه پیدا کند. برای فصاهای خالی از وسایل دکوری مناسب استفاده کنید و سعی کنید در رنگ ها هارمونی را رعایت نمایید. 

خرید مبلمان سلطنتی شیک


به دنبال مدل های بیشتری از مبلمان هستید؟ به سایت چوب سر بزنید و جدیدترین مدل مبل های ال، راحتی، کلاسیک، شزلون، سلطنتی و مدرن را ببینید. با خرید مستقیم از تولیدی در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید. منتظرتان هستیم.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}