بررسی ویژگی های مبل ال کنج فرانسوی

يكشنبه, 25 اردیبهشت 1401
مبل ال کنج فرانسوی همان مبل ال معمولی است ولی ظاهر آن به شکل کلاسیک و استیل می باشد و ظاهری زیبا و شیک دارد که فرهنگ مجلل فرانسه را به مردم نشان می دهد. این نمونه مبل دارای انواع مختلفی است که به صورت های مختلف چیدمان می شود.
یکی از به روز ترین و شیک ترین نمونه های مبل های راحتی مبل ال فرانسوی است که به راحتی می توانید با هر نوع دکوراسیونی آن را هماهنگ نماید. مبل ال فرانسوی یک مبل جا دار و شیک است که یک ظاهر زیبا و چشمگیر دارد و با وجود پارچه های مخصوصی که در ساخت این مبل ها استفاده می شود قیمتی بسیار مقرون به صرفه دارد.
این نمونه مبل ها فضای کمی را اشغال می کنند و از آن می توان در کنج های پرت استفاده کرد. در هنگام خرید این مبل ها باید توجه کنید که خانه شما دارای کنج باشد تا مبل در آن به راحتی جا شود.
اگر سبک خانه شما کلاسیک است و به مبل ال فرانسوی علاقه دارید می توانید از مبل ال فرانسوی کلاسیک استفاده کنید تنوع رنگ و طرح این مبل ها بسیار زیاد است و انتخاب نمونه آن به سلیقه و سبک دکوراسیون منزل هر فرد بستگی دارد. استفاده از اکسسوری های زیبا و مدرن در کنار این مبل ها باعث زیبا تر دیده شدن این مبل ها می شود مثلا می توانید از فرش های دستبافت، کنسول کلاسیک، پرده های والان دار و .... استفاده کرد.
برای مبل فرانسوی می توانید از تمامی رنگ ها استفاده کنید ولی رنگ های سفید، شیری، کرم و رنگ های تیره مانند قهوه ای رنگ های قهوه ای و غیره بیشتر در ساخت مبل فرانسوی به کار برده می شوند. انتخاب رنگ این مبل ها به دکوراسیون شما بستگی دارد اگر در سبک دکوراسیون خود از رنگ های گرم استفاده کرده اید بهتر است که مبلمان فرانسوی خود را هم از این رنگ انتخاب کنید به این علت که جلوه ی بیشتری به خانه شما می دهد رنگ کوسن و پرده ها و والن ها هم بهتر است با رنگ مبل شما هماهنگی داشته باشد. 
جنس مبل های فرانسوی معمولاً از بهترین چوب می باشد  که این نوع  چوب راش می باشد و روکش این مبل ها معمولاً از بهترین مخمل ها و کتان و جیر است و کوسن های این مبل ها معمولاً از پارچه خود مبل و یا پارچه مشابه با آن تهیه می شود شما می توانید بر روی این مبلمان ها از کوسن های فانتزی هم استفاده کنید به این علت که سبک این مبل ها حالت کلاسیک دارد و استفاده از این کوسن ها می تواند جلوه زیبایی به مبلمان شما بدهد.



انواع مدل های مبل ال کنج فرانسوی


مبل ال دارای انواع مختلفی است که در ادامه برخی از آن ها را برای شما توضیح می دهیم:

مبل ال فرانسوی گرد


یکی از مدل های مبل ال فرانسوی مدل گرد است که  دارای جذابیت بسیار زیادی است ولی زیاد به ال شباهت ندارد و زاویه نود درجه دارد این نمونه مبل دارای ظاهری بسیار زیبا و
کلاسیک دارد. استفاده از آباژورهای سنتی در کنار این مبلمان باعث زیبایی دو چندان آن می شود و بسیار برازنده این نمونه مبلمان می باشد برای این نمونه مبلمان می توانید از یک پاف گرد در وسط آن استفاده نماید که یکی از بهترین گزینه ها برای دکوراسیون داخلی شما برای این نمونه مبل به حساب می آید.
این نمونه مبلمان دارای طرفداران بسیاری در تمامی جهان می باشد زیبایی و سادگی این مبل مخاطب را به یاد نوستالژیک فرانسه قدیم می اندازد که باعث ایجاد محیطی آرامش بخش و پر از احساس صمیمیت می شود.

مبل ال فرانسوی ساده


این نمونه مبل دارای طرفداران زیادی است و براساس زندگی قدیمی و نوستالژیک قدیمی طراحی شده اند و خانه های قدیم فرانسوی معمولا یک محیط آرامش بخش و زیبا و پر احساس و صمیمیت می باشند و این نمونه مبل ها براساس این سبک زندگی طراحی شده اند روی پایه های این مبل ها کنده کاری ها و منبت کاری ها زیادی انجام شده است که باعث شده است که ظاهر این مبلمان ها بسیار لوکس و جذاب به نظر بیاید. مبل ال فرانسوی ساده به همراه میزهای ساده آن یک سبک سنتی و کلاسیک را برای خانه های شما به وجود می آورند برای زیباتر شده این مبلمان ها بهتر است از کوسن های زیادی در این مبل ها استفاده نماید و بهتر است برای پارچه کوسن ها از پارچه ای استفاده نماید که با پارچه مبل هم خوانی داشته باشد.

مبل ال کنج


این نمونه مبلمان یکی دیگر از انواع مبلمان ال است که به راحتی می توانید آن را در کنج خانه جای گذاری نماید.
این نمونه از مبل همان طور که از اسمش مشخص است برای استفاده در کنج های خانه مناسب می باشد و برای خانه های که متراژ آن ها پایین است بسیار مناسب می باشد. بر روی بدنه این مبلمان کنده کاری های بسیار زیبا و باشکوه طراحی شده است و یک نمایی شاهکار به وجود آورده است. در طراحی این نمونه مبلمان بهتر است همه چیز سنتی باشد تا یک دکوراسیون کلاسیک  ایجاد شود.  استفاده از کوسن های زیاد در این نمونه مبلمان باعث ایجاد یک فضای کاملا سنتی فرانسوی می شود.

مبل ال چرم با روکش پارچه


مبلمان  ال چرم شکل و شمایل آنچنانی و مبلمان ال معمولی ندارد ولی در دسته مبل ال قرار گرفته است و نمونه بسیار سنتی است که باعث شده این حالت فرانسوی آن به خوبی نمایش داده شود روی این مبل تعداد زیادی کوسن قرار داده شده که یکی از ویژگی‌های مهم مبلمان فرانسوی محسوب می شود. ترکیب رنگ گرم این نوع مبلمان ها برای خانه های سنتی بسیار عالی است و فضای صمیمی و گرم یک خانواده  فرانسوی را به نمایش می‌گذارد. مبلمان ال با روکش پارچه ای یک مبلمان واقعاً زیبا و خارق العاده می باشد روکش حجیم و تمام چرب مبل ال احساس  مجلل  و زیبایی یک خانه اعیونی فرانسوی رو به نمایش می گذارد و شما را به خاطره فیلم های فرانسوی قدیمی که زرق و برق و تجملات زیادی داشتند می برد بر روی بدنه این نمونه مبلمان از کنده کاری های استفاده شده است که شاخص های اصلی مبلمان فرانسوی محسوب می شود.

مبل تمام چرم سفید و باشکوه


روکش چرم این مبلمان بسیار زیبا می باشد و نشان دهنده ترکیب سنتی و مدرن این سبک مبل ال را به خوبی نشان می دهد برای این نوع مبلمان میتوانید از تابلوهای نقاشی و پرده های والن دار استفاده کنید که باعث ایجاد یک دکوراسیون زیبا که یادآور زندگی پر زرق و برق فرانسوی و دکوراسیون سنتی آنها است می شود.
مبلمان ال کنج فرانسوی با مبلمان ال معمولی مدل تفاوت‌های بسیاری دارد ظاهر این نمونه مبل ها نشان دهنده فرهنگ مجلل فرانسه است و این فرهنگ را به خوبی برای مردم به نمایش می‌گذارد اگر به دکوراسیون های فرانسوی که حالت سنتی دارند علاقه دارید می توانید از این نمونه مبلمان ها برای منزل خود استفاده کنید که زیبایی و شکوه دکوراسیون شما را چندین برابر می کند.

ویژگی های مبل ال  کنج فرانسوی


مبلمان ال بزرگ و حجیم به نظر می رسند ولی برای خانه های کوچک مناسب می باشند به این علت که فضای زیادی را برای نشستن افراد خانواده دارند.
مبلمان ال فرانسوی دارای قیمت بسیار به صرفه ای هستند با وجود این که از بهترین چوب و پارچه در ساخت این پارچه ها استفاده شده است ولی دارای قیمتی بسیار به صرفه می باشد.
این مبلمان را می توانید به راحتی با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ کنید و در صورتی که از رنگ پارچه خود خسته شده اید می توانید به راحتی پارچه رویه آن را عوض نماید.
مبلمان ال به گونه ای طراحی شده اند که می توانید از آن به عنوان یک تخت هم استفاده نماید و به راحتی بر روی آن استراحت کنید.
بر روی بدنه این مبلمان ها از کنده کاری ها و منبت کار های زیادی استفاده شده است که باعث شده این مبل از دیگر مبل ها متمایز شود و به سبک کلاسیک هم نزدیک شود و با آن هم خوانی داشته باشد.

جمع بندی


در هنگام چیدمان دکوراسیون بهتر است که از دکوراسیون ها و دکوری های در کنار وسایل استفاده نماید به این علت که تاثیر زیادی در ظاهر و زیبایی منزل دارد و استفاده از این وسایل در کنار مبل ال کنج فرانسوی باعث زیبایی بیشتر آن می شود و زرق و برق آن را چند برابر می کند اگر قصد خرید و چیدمان این مبل را دارید می توانید به سایت چوب مراجعه نماید و مبل ال را مطالعه نماید و اطلاعات بیشتری در مورد این مبل ها به دست بیاورید تا بتوانید به راحتی مبل خود را خرید نماید. شما حتی می توانید اطلاعات بیشتری را راجب قیمت های مبل های ال به دست بیاورید مثلا با مطالعه بهترین قیمت مبل ال ترکیه را از کجا پیدا کنیم با خواندن این مقاله می توانید اطلاعات مفید زیادی را به دست بیاورید و اطلاعات خود را به روز نماید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}