بهترین قیمت مبل ال ترکیه را از کجا پیدا کنیم؟

جمعه, 27 اسفند 1400
اگر می خواهید بهترین قیمت مبل ال ترکیه را بیابید، تا انتهای این مقاله با ما باشید تا شما را با ویژگی های این مبل آشنا بسازیم.
امروزه مبلمان ال از ویژگی های زیادی برخوردار است که این ویژگی‌ها موجب شده این مبلمان در بین مردم محبوب شوند و بیشتر افراد علاقه مند به خرید این مبل ها شوند.
 مهمترین ویژگی مبل های ال ترکیه این است که نسبت به مبلمان دیگر فضای کمتری اشغال می کنند اما جای زیادی برای نشستن افراد دارند و افراد زیادی می‌توانند روی آن بنشینند و استراحت کنند.

طرح های مبلمان ال


مبلمان ال دارای طرح و سبک‌های گوناگونی است. سبک ها و طرح های مدرن تر بر قیمت مبل ال ترکیه تاثیر می گذارند. برخی از جدیدترین سبک های مبل ال عبارتند از: 

مبل ال کلاسیک


سبک کلاسیک برای کسانی که دکوراسیون کلاسیک دارند و طرح های مدرن را می پسندند مناسب است. 

مبل ال مدرن


این طرح مبل های ال در فضا و دکوراسیون مدرن مورد استفاده قرار می‌ گیرد. 

مبل ال طرح دایره ای


مبل های الی که به شکل دایره ای و منحنی هستند برای کسانی که طرح منزل آنها به صورت  معماری به اصطلاح شکسته است  مورد استفاده قرار می ‌گیرد. 

مبل ال اسپرت


مبل های اسپرت برای افرادی مناسب است که تمایل دارند دکوراسیونی را بسازند که دارای وسایل اسپرت هستند.
قیمت مبل ال ترکیه با توجه به متریال مورد استفاده و سبکی که در ساخت آن استفاده می شود تعیین می گردد.

مزایای مبل ال ترکیه


علاوه بر این که مبلمان ال فضای کمتری اشغال می کنند بسیار راحتی و مناسب هستند و همچنین از قیمت بسیار مناسب و عالی برخوردار می‌باشند.
 این مبل ها قابلیت این را دارند که تبدیل به تخت شوند و افراد بتوانند خیلی راحت از آن استفاده کنند.
 به همین دلیل این مبلمان بسیار مورد توجه و علاقه قرار گرفته اند و تعداد زیادی از افراد این مبلمان را خریداری می کنند. مخصوصا افرادی که منزل کوچکی دارند این مبلمان را می‌توانند خیلی راحت در منزل خود جای دهند و از آن استفاده کنند 

بهترین قیمت مبل ال ترکیه را از کجا پیدا کنیم؟


با خرید آنلاین و حضوری بهترین قیمت مبل ال ترکیه را با ارسال رایگان در درب منزل از سایت‌های اینترنتی معتبر و فروشگاه های چوب و مبلمان پیدا کنید .
شما می توانید این مبلمان  را با پارچه مورد نظر و بهترین پارچه‌های ترکی که با دکوراسیون منزل و رنگ فرش و کاغذ دیواری شما همخوانی دارد در انواع مدل های باکس دار و یا کوچک و رنگی و ترکی تهیه کنید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت مبل ال ترکیه


مبل ال ترکیه دارای قیمت‌های متفاوتی است این مبل ها را می‌ توان بر اساس کیفیت نوع چوبی که دارند با قیمت های مختلفی در بازار مشاهده کرد، به این معنا که اگر مبلمان ال ترکیه از جنس چوب های بلوط و راش و گردو و… تهیه شده باشند قیمت های متفاوتی خواهند داشت.
تفاوت قیمت مبل ال ترکیه می تواند به این خاطر باشد که مبل هایی که با بهترین چوب ها شده باشند طبیعتا قیمت بالاتری خواهند داشت، بنابراین چوب به کار رفته در ساخت مبلمان بر قیمت آن تاثیر زیادی خواهد داشت.

آیا تنوع را می‌ توان از ویژگی‌های مبل ال دانست؟


از زیبایی ها و ویژگی های مبلمان ال تنوع آنهاست که هم در طرح و هم رنگ آنها مشاهده می شود. 
این مبل ها به قدری زیبا و متنوع هستند که می توان آنها را با تمام دکوراسیون های داخلی ست و هماهنگ کرد و دکوراسیونی شیک پدید آورد. 
همچنین این مبلمان با داشتن کوسن‌های رنگارنگ و متنوع زیبایی اتاق نشیمن شما را دوبرابر می‌ کنند. شما می‌توانید کوسن‌های این مبلمان با رنگ هایی که دوست دارید طراحی کنید و از خسته کننده شدن و یکنواختی فضای دکوراسیون اتاق نشیمن خود جلوگیری کنید.



داشتن کشو، از ویژگی‌های مبل ال


گاهی تولید کنندگان مبل، برخی از مبلمان ال را با قفسه و کشو می ‌سازند که برای قرار دادن وسایل اضافی در آن بسیار مناسب هستند. 
این ویژگی می ‌تواند یکی از ویژگی خوب و مثبت مبلمان ال باشد که موجب شود اتاق پذیرایی شما آشفته و نامرتب نشود.
قفسه‌های این مبلمان در قسمت پشت این مبلمان قرار دارند و مهمان‌ها نمی ‌توانند آنها را ببینند، به همین خاطر اصلا به زیبایی این مبلمان لطمه‌ ای وارد نمی ‌شود.
همچنین شما می ‌توانید از لین قفسه‌ها برای قرار دادن پتو و بالشت خود استفاده کنید تا زمانی که به استراحت نیاز دارید آنها را راحت و سریع بردارید .
جا دار بودن این مبل ها هم باعث محبوبیت این مبل ها شده و بر قیمت مبل ال ترکیه تاثیر گذار می باشد.

رنگ مبلمان ال


مبل های ال را می‌توان با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تهیه کرد. مبلمان ال با داشتن رنگ های متنوع می‌تواند چیدمان منزل شما را منحصر به فرد سازد و شما می‌ توانید این مبلمان را از رنگ هایی که نگاه ها را به خود معطوف می ‌کند انتخاب کنید. البته باید رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون شما هماهنگ شود. همچنین رنگ مبل ال را با توجه به ابعاد و سایز این مبلمان در نظر بگیرید.
برخلاف خودرو که رنگ هم از عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن است، به نظر نمی رسد رنگ مبل تاثیری بر قیمت مبل ال ترکیه داشته باشد زیرا هر رنگی محبوبیت خود را دارد و بر اساس سلیقه مشتریان انتخاب می شود. 

ظرفیت مبلمان ال ترکیه


در دکوراسیون های مدرن، اکثرا از مبل های ال استفاده می‌ کنند، زیرا راحتی تر هستند. 
این مبل ها به شکل حرف ال انگلیسی هستند و در چیدمان مدرن خانه شما بهتر جای می ‌گیرند. از ویژگی های برتر این مدل مبلمان نشیمنگاه بسیار راحتی آنها است که دارای ظرفیتی 7 نفره می ‌باشد.
یکی از دلایل مقرون به صرفه بودن قیمت مبل ال ترکیه ظرفیت بالای آن است. زیرا با خرید یک ست مبل ال ترکی دیگر مجبور به هزینه کردن برای خرید صندلی های اضافی برای پذیرایی از مهمانان بیشتر نخواهید بود.
مبل های ال ترکی از ظرفیت خوبی برخوردار هستند و شامل قطعاتی اضافی هستند که عبارتند از:
- کاناپه 3 نفره
- مبل 2 نفره
- مبل تک نفره

مراقبت از مبلمان ال چوبی ترکی


زمانی یک ست مبل ال چوبی را خریداری می ‌کنید باید از آنها به خوبی مراقبت کنید تا بتوانید سال های سال از آن استفاده کنید. در این صورت لازم نیست هزینه های گزافی برای تعمیر یا تعویض مبلمان پرداخت کنید.
شما با مراقبت کردن درست می‌ توانید از این هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید، بنابراین مبلمان خود را هر هفته تمیز کنید و گردگیری انجام دهید تا گرد و خاک بین درزهای مبلمان فرو نرود.
رویکرد دیگری که از مبل شما مراقبت می کند جلوگیری از رنگ پریدگی پارچه مبل است. لذا مبلمان خود را در معرض شدید نور خورشید قرار ندهید زیرا موجب رنگ پریدگی رویه آن می ‌شود و ممکن است چوب آن ترک بردارد یا رنگ چوب آنها از بین برود.
همچنین از قرار دادن آنها در برابر رطوبت جلوگیری کنید و هیچ گاه این مبل ها را نشوئید یا نوشیدنی هایی مثل چای و قهوه را روی آنها نریزید، زیرا رطوبت و آب موجب باد کردن چوب مبلمان خواهد شد و به آنها آسیبی جدی وارد می ‌کند و ممکن است بعد از مدتی پوسیده شوند.
 مراقبت کردن از مبلمان ال چوبی آسان است و فقط کافی است شما از آنها درست نگهداری کنید. نگهداری صحیح و به موقع از مبلتان باعث می شود هنگامی که تصمیم به تغییر دکوراسیون و تعویض ست مبل خود گرفتید قسمت مبل ال ترکیه شما خیلی افت پیدا نکند.
هیچگاه وسیله های سنگین را روی این مبلمان قرار ندهید زیرا موجب می‌ شود چوب آنها از داخل شکسته شود و یا ترک بخورد.
 سطح چوبی مبلمان را در معرض وسایل تیزی مانند چاقو قرار ندهید تا اشتباها خراش بردارند. برخورد با اجسام تیز و برنده موجب کنده شدن چوب آنها می ‌شود. 

روش تمیز کردن مبلمان ال


برای تمیز کردن مبلمان ال ترکی خود می ‌توانید از  محلول سرکه و جوش شیرین استفاده کنید. 
کافی است با یک اسفنج نرم  و آغشته شده با این محلول به آرامی روی لکه ها و کثیفی های این مبلمان بکشید و بعد چند دقیقه تمیز شدن آنها را مشاهده کنید و بعد از پایان کار بگذارید آنها خشک شوند و بعد از خشک شدن آنها را با دستمال تمیزی خشک کرده و جوش شیرین را از سطح آنها بردارید. 
برای تمیز ماندن مبلمان همیشه آنها را با استفاده از کاور بپوشانید تا تمیز و مرتب بمانند. حفظ پاکیزگی مبل هم مانع افت قیمت مبل ال ترکی به هنگام فروش آنها به عنوان مبل های دست دوم می شود.
برای خرید مبلمان ال ترکی با بهترین قیمت و کیفیت می ‌توانید به فروشگاه های معتبر چوب و مبلمان بروید و این مبلمان را با متنوع ترین طرح و سبک و رنگ ها خریداری کنید.
اما اگر وقت کافی برای خرید حضوری ندارید و شغل شما طوری است که نمی‌ توانید به این فروشگاه ها به صورت حضوری بروید، کافی ست به سایت این فروشگاه ها مراجعه کنید و خیلی راحت طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آنها را سفارش دهید تا در اسرع وقت در درب منزل آنها را تحویل بگیرید. 
معمولا فروشگاه های اینترنتی برای جذب بیشتر مشتری قیمت مبل ال ترکیه را پایین تر از قیمت بازار اعلام می کنند. 
با یک مقایسه قسمت ساده می توانید بهترین قیمت مبل ال ترکیه را بیابید.

جمع بندی


در این مقاله سعی کردیم برخی عواملی که بر قیمت مبل ال ترکیه تاثیر گذار هستند را به شما نشان دهیم. با توجه به ظرفیت و ویژگی هایی که این مبل ها دارند قیمت مبل های ال ترکی به نسبت به صرفه تر از سایر مبل ها هستند. امیدوریم مقاله فوق مفید واقع شده باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در موردخرید مبل های ال و ویژگی های منحصر به فرد آنها مقاله چطور با مبل ال کلاسیک، دکوراسیون اتاق پذیرایی فوق العاده ای داشته باشیم؟ را مطالعه نمایید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}