انواع و قیمت مبلمان فضای باز

دوشنبه, 8 مرداد 1403
به طور کلی تفاوت کمی بین کاناپه و مبل وجود دارد. کاناپه ها، مبلمان راحتی و با طراحی ساده هستند و اغلب اسکلت کاناپه ها به چشم نمی خورد. مبل ها با قاب قابل مشاهده، رسمی تر و پر زرق و برق تر هستند. امروزه در سراسر جهان از این دو کلمه به یک صورت استفاده می شود. در این جا می خواهیم علاوه بر خصوصیات مبل ها، قیمت مبلمان فضای باز را مورد بررسی قرار دهیم.
 به عنوان نقطه مرکزی اتاق نشیمن، نوع مبل انتخابی شما تاثیر زیادی در ایجاد حال و هوای فضای شما خواهد داشت. وقتی نوبت به انتخاب مبل مناسب می رسد، اولین کاری که باید انجام دهید این است که چیدمان و اندازه اتاق نشیمن خود را تعیین کنید.
 همچنین مهم است که در نظر داشته باشید که چه سبک داخلی می ‌خواهید و انواع مختلف مبل هایی که با این سبک کار می کنند را بشناسید. 


مقایسه قیمت انواع مبلمان 


مبل ال


در دنیای پرشتاب امروزی، خانه به چیزی بیش از یک فضای زندگی تبدیل شده است. خانه پناهگاهی است که در آن استراحت می‌کنیم، از مهمانان پذیرایی می‌کنیم و خاطرات ارزشمندی را با عزیزانمان خلق می‌کنیم. 
مبل های L شکل که با دقت و توجه به جزئیات ساخته شده اند، گواهی بر کیفیت برتر هستند. از قاب محکم گرفته تا کوسن های مخملی، همه جنبه های این مدل، مبل طوری طراحی شده اند که دوام و راحتی را، برای سال های آینده ارائه دهند. 
چه در حال تجهیز یک آپارتمان مدرن، یک اتاق خانوادگی دنج یا یک اتاق نشیمن بزرگ باشید، مبل های L شکل، انتخاب مناسبی هستند. طراحی همه کاره آنها، امکان چیدمان صندلی های انعطاف پذیر را فراهم می کند و آنها را برای فضاهای کوچک و بزرگ ایده آل می کند. چه طرح های شیک و مینیمالیستی را ترجیح دهید یا چیزی مجلل تر و عجیب تر را ترجیح دهید، مجموعه ما چیزی برای همه دارد.

قیمت مبل ال در خصوص بررسی قیمت مبلمان فضای باز 

در خصوص بررسی قیمت مبلمان فضای باز، شما می توانید با مبل های L شکل، ترکیبی عالی از سبک، راحتی و مقرون به صرفه بودن را تجربه کنید. فضای زندگی خود را به یک خلوتگاه دنج تبدیل کنید، که در آن بتوانید سبکی، راحت و آرامش بخش داشته باشید. قیمت مبلمان ال نسبت به کارایی آن بسیار به صرفه می باشد.

مبل کلاسیک


سبک های مبل کلاسیک به طور مداوم جایگاه خود را حفظ کرده اند و ترکیبی از راحتی، جذابیت و زیبایی را ارائه می‌دهند. این مبل‌ها با طراحی‌های همیشگی‌شان، توانایی منحصربه‌فردی را دارند، که به‌طور یکپارچه در فضاهای سنتی و معاصر جا بیفتند و به انتخابی مطلوب برای صاحبان خانه و طراحان تبدیل شوند.
قیمت مبلمان فضای باز با توجه به مواد استفاده شده در ساخت مبلمان مختلف، متغیر می‌باشد. مواد مورد استفاده در مبل کلاسیک معمولاً از کیفیت بالایی برخوردار هستند که طول عمر و حسی لوکس را تضمین می کنند.
جذابیت یک مبل کلاسیک نه تنها در ظاهر آن، بلکه در توانایی آن برای برانگیختن حس نوستالژی است و فرد را به دوران گذشته باز می گرداند. 

قیمت مبل کلاسیک برای فضای باز

یک مبل کلاسیک با طراحی جاودانه و ظرافت خود، آرامش و راحتی را ارائه می‌دهد.
در خصوص بررسی قیمت مبلمان فضای باز، می ‌توان مبل های کلاسیک را در دسته مبل های با کیفیت و قیمت مناسب قرار داد. چون همواره مدل مبل کلاسیک، در آزمون زمان دوام آورده و طراحی زیبا و راحتی دارد.

مبل استیل


مبل استیل، به عنوان یکی از بادوام ترین انواع مبلمان شناخته می شود. بسیاری از افراد در سراسر جهان از مبل های استیل به دلیل مزایایی که دارند استفاده می کنند.
دوام و مقاومت جسورانه ترین مزیت مبل استیل است. برخلاف دیگر مبلمان فلزی و پلاستیکی، مبل‌های استیل بسیار محکم‌تر و سنگین‌تر هستند، به این معنی که دوام بیشتری دارند.
قیمت مبل فضای باز متغیر است، در ساخت مبل استیل از چوب گردو، راش و توسکا و… استفاده می‌شود و همچنین پارچه های ابریشمی و نقش دار هم در کیفیت آن تاثیر دارند.

قیمت مبلمان استیل برای فضای باز 

در خصوص بررسی قیمت مبلمان فضای باز، باید بگوییم که مبل استیل از گران ترین مدل ها است، البته این قیمت های بالا بی دلیل نیست و آن هم به خاطر وجود چوب های با دوام و پارچه های بسیار با کیفیت است.

مبل تخت شو


اگر به دنبال مبلمان چند منظوره هستید که باعث صرفه جویی در فضا می شود و زندگی شما را در خانه راحت تر می‌کند، مبل تختخواب شو یکی از محبوب ترین کالا هوایی است که در فروشگاه پیدا می شود.

اما در واقع مبل تختخواب شو چیست؟ 

مبل تخت شو، دو آپشن دارد. این مبل هم برای خواب مناسب است و هم برای نشستن مناسب است. اصولا مبل تختخواب شو یک کاناپه است که می توان آن را به تخت تبدیل کرد. مبل تخت شو برای فضا های محدود بسیار مناسب است.

قیمت مبل تختخواب شو برای فضای باز 

در خصوص بررسی قیمت مبلمان فضای باز، مبل تخت شو یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که مدام در حال جا به جایی محل زندگی خود هستند و همچنین می‌خواهند‌ کمتر برای خرید مبل هزینه کنند.

مبل چستر


طراحی کلاسیک مبل چستر فیلد با دکمه های عمیق مهره دار، بازوهای رول شده ظریف و پایه های چوبی، به قرن هجدهم بازمی گردد. به لطف ویژگی های متمایز آن، جای تعجب نیست که مبل چستر فیلد بهترین انتخاب برای اتاق نشیمن به سبک سنتی است.
مبلمان چستر فیلد برای خانه های مدرن اختراع شده است. جدا از چرم سنتی، اکنون برای دوخت مبلمان چستر گزینه‌های روکش مدرن زیادی مانند پارچه مخملی یا مخمل پر زرق و برق وجود دارد.
حتی با وجود همه این انتخاب ها، طراحی منحصر به فرد آن همچنان ویژگی برجسته آن باقی مانده است. 
بدنه این نوع مبل از چوب یا فلز است و با فوم یا پر، پُر می شود.

قیمت مبلمان چستر برای فضای باز

در خصوص بررسی قیمت مبلمان فضای باز، مبل چستر قیمتی متغیر دارد. چون در ساخت مبل چستر از متریال متنوعی استفاده می شود، که این باعث بال و پایین شدن قیمت این مبل محبوب می‌شود‌.



مبل شزلون


اگر به دنبال یک مبلمان راحت و شیک هستید، که می‌تواند اهداف متعددی داشته باشد، شزلون می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این مبلمان مجلل با طراحی کلاسیک و تطبیق پذیری خود، می‌تواند هم سبک و هم کارایی را به هر فضایی اضافه کند.
شزلون اساساً یک صندلی بلند است که به شما امکان می‌دهد، راحت دراز بکشید. معمولاً دارای یک تکیه گاه در یک انتها و یک قسمت صندلی طولانی است که می تواند پاهای شما را نیز در خود جای دهد. نام شزلون به «صندلی بلند» ترجمه می‌شود و طراحی آن به قرن شانزدهم بازمی‌گردد.
شزلونج در ابتدا به عنوان نمادی از تجمل و آرامش طراحی شده بود که معمولاً توسط ثروتمندان برای استراحت و معاشرت در خانه‌هایشان استفاده می‌شد. با گذشت زمان، این مبلمان در بسیاری از خانواده ها به یک مبلمان محبوب تبدیل شده است و مکانی راحت برای مطالعه، تماشای تلویزیون، چرت زدن یا صرف استراحت و استراحت ارائه می دهد.
در ادامه قیمت شزلون را در خصوص قیمت مبلمان فضای باز بررسی خواهیم کرد.

مزایای خرید مبل شزلونج


در اینجا برخی از مهم‌ترین دلایل وجود دارد که چرا باید به خرید شزلون برای خانه خود فکر کنید:

1. تطبیق پذیری


این مبل می تواند به عنوان یک افزودنی دکوری شیک برای اتاق نشیمن، اتاق خواب یا دفتر خانه شما باشد و مکانی راحت و جذاب برای استراحت، مطالعه یا کار فراهم کند.

2. راحتی


یکی دیگر از مزایای کلیدی شزلون راحتی آن است. شزلون با نشیمنگاه و تکیه گاه بلند خود، از کل بدن شما پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد کاملاً دراز بکشید و استراحت کنید. بسیاری از شزلون‌ها با کوسن‌های روکش دار عرضه می‌شوند، که راحتی بیشتری را به تجربه استراحت شما می‌افزایند.
قیمت مبلمان فضای باز متغیر است، توجه به این نکته مهم است که همه شزلون ها دارای طرح مشابهی نیستند و ممکن است به یک اندازه راحت نباشند. حتما مدل و طرحی را خریداری کنید، که به بهترین وجه با نیازها و ترجیحات شما مطابقت دارد.

3. سبک


شزلون ها به خاطر طراحی های بی انتها و ظریف خود شناخته شده اند. آنها می توانند به هر اتاقی، چه طراحی سنتی و چه مدرن، ظرافت و زیبایی را اضافه کنند. بعلاوه، آنها در طیف گسترده ای از مواد، رنگ ها و الگوها هستند و به شما این امکان را می دهند که، مکمل دکوراسیون موجود خود را انتخاب کنید.

4. صرفه جویی در فضا


اگر فضای محدودی در خانه دارید، شزلون می تواند راه حلی عالی برای صرفه جویی در فضا باشد. به دلیل شکل کشیده‌اش، می‌تواند در گوشه‌های تنگ یا فضاهای باریک قرار بگیرد و در عین حال فضای مناسبی برای نشستن و استراحت فراهم کند. 

5. مزایای سلامتی


شزلون می تواند برای آرامش و مدیتیشن استفاده شود، که می‌تواند سطح استرس و اضطراب را کاهش دهد.

قیمت مبل شزلون برای فضای باز 

در خصوص بررسی قیمت مبلمان فضای باز باید گفت، مبل شزلون با توجه به کیفیت و کارایی که دارد قیمت مقرون به صرفه ای دارد. البته قیمت مبل شزلون با توجه به متریال و طراحی هر مدل آن، متفاوت است.

مبل لاوسون


مبل لاوسون یک مبلمان سنتی است که با صندلی های عمیق و بالشتک دار، خطوط ساده و پشتی صاف و مشخص، طراحی شده است. طراحی آن راحتی و عملی بودن را در اولویت قرار می دهد و آن را به یک انتخاب ایده آل برای فضاهای نشیمن معمولی و رسمی و همچنین فضای باز تبدیل می کند.
بالشتک‌های لاوسون که قابل جداسازی هستند، تطبیق پذیری و نگهداری آسان را ارائه می دهند. دسته های مبل معمولاً پایین تر از قسمت پشتی هستند و به ظاهر متمایز و سطح راحتی لاوسون کمک می کنند.
این سبک از زمان پیدایش خود تکامل یافته است و اکنون مبل های لاوسون را می توان در مواد مختلف از جمله چرم و پارچه یافت. همچنین می توان انواع مختلفی از پرکننده های کوسن را، متناسب با ترجیحات راحتی فردی داشته باشید. این سازگاری، لاوسون را به یک انتخاب محبوب در بین طراحان داخلی و صاحبان خانه تبدیل کرده است.

قیمت مبل لاوسون برای فضای باز

در خصوص بررسی قیمت مبلمان، لاوسون از کاربردی ترین مدل‌ها است، که قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد. مبل لاوسون بسیار راحت و زیبا است.

کلام آخر


در این متن ما انواع مدل مبلمان راحتی و مجلسی را برای شما شرح دادیم، تا بتوانید انتخابی مناسب برای خانه، محل کار یا اتاق خصوصی خود داشته باشید. همچنین به قیمت مبلمان فضای باز پرداختیم تا متناسب با بودجه خود، برای خرید اقدام کنید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}