مبل ال کنج فرانسوی بهترین انتخاب برای دکوراسیون خانه های کوچک

چهارشنبه, 20 اسفند 1399

مبل ال کنج فرانسوی در دکوراسیون خانه های کوچک باید به چه شکل قرار گیرد؟ خانه های شما کوچک است و می خواهید بدانید بهترین نحوی که می توانید مبل ال کنج فرانسوی را در دکوراسیون خانه کوچک خود بچینید چگونه است؟ آیا شما هم در ذهن خود با این سوالات مواجه شده اید؟ قصد خرید مبل ال کنج فرانسوی برای پذیرایی خانه کوچک خود را دارید و برای انتخاب بهترین نوع آن دچار تردید شده اید؟
نگران نباشید هر آنچه لازم است در این باره بدانید را ما به شما می گوییم.پیشنهاد ما به شما این است که تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید تا به همه سوالات ذهنی شما پاسخ داده شود.

بهتر است برای خرید مبل ال کنج فرانسوی در منزل خود به موارد زیر توجه کنید.

1. مبل ال کنج فرانسوی شما بهتر است کوچک و جمع و جور باشد تا فضای کمی را از منزل شما اشغال کند.به طور کل مبل های کوچک برای خانه های کوچک بهترین انتخاب هستند حالا از هر نوع مبل که می خواهد باشد.
2. به هیچ عنوان از مبل های بزرگ و دارای پشتی های بلند و تاج دارد استفاده نکنید.حدالامکان سعی کنید مبل شما به اندازه ای باشد که بقیه اکسسوری های منزل شما نیز به چشم بیاید.
3. از نوعی مبل ال کنج فرانسوی برای منزل خود استفاده کنید که دارای انحنای کم باشد و تقریبا از هیچ نوع دسته ای در آن استفاده نشده باشد.یا در بهترین حالت دارای کمترین تعداد دسته در ساختار خود باشد.
4. می توانید از قسمت بالای مبل یا فضاهایی که به راحتی در دسترس نیستند برای قرار دادن وسایل اضافه خود استفاده کنید.البته استفاده از مبل ال کنج فرانسویی که دارای کشوهای مخفی می باشد را فراموش نکنید.

ترفندهایی که با آن مبل ال کنج فرانسوی در منزل شما باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضا می شود

استفاده از رنگ روشن در دکوراسیون منزل شما و مبلمانی که در آن به کار میبرید باعث می شود فضای منزل شما بزرگ تر به نظر برسد.
از رنگ بندی های شلوغ و خیلی پر رنگ استفاده نکنید.استفاده از انواع مدل های طرح دار و شلوغ زیبایی مبلمان شما را از بین میبرد و دکوراسیون منزل شما را بسیار زیباتر نشان میدهد.
رعایت اصول سبک مینیمالیستی که باعث می شود همه اکسسوری ها و وسایل دکوراسیون در جای دقیق خود که قرار دارند زیباتر و ساده تر به نظر بیایند.به طور کل اصول مینیمالیستی با به ارمغان آوردن سادگی باعث می شود شما بتوانید بهترین انتخاب ها را با ساده ترین متدها بیامیزید و از شلوغی بیش از حد جلوگیری کنید.
استفاده از مبل ال کنج فرانسوی ساده و خطی برای دکوراسیون منزل باعث می شود فضا بزرگتر به نظر بیاید.به طور کلی استفاده از مبلمان خطی در دکوراسیون باعث می شود همه اجزا دکوراسیون در شرایطی قرار بگیرند که باعث شوند محیط شما بسیار بزرگ تر از آنچه هست، نشان داده شود.
استفاده از وسایلی که نور را بازتاب می کنند و در واقع باعث انعکاس نور می شوند باعث می شود فضا منزل شما را بزرگ تر و جادار تر نشان دهد.استفاده از انواع آینه ها و سرامیک های براق و گلس هایی که باعث می شود با انعکاس نور به شما فضای بیشتری را نشان دهند.
استفاده از مبل هایی که می توانند به صورت چند منظوره استفاده شوند نیز یکی از راهکارهاییست که می شود برای داشتن فضای بزرگ از آن استفاده کرد.به طور واضح و دقیق استفاده از مبل هایی که بتوانند علاوه بر نشستن برای شما کارایی های دیگری نیز داشته باشند در روند بهینه سازی فضا کمک شایانی به شما خواهد کرد.
مبل های تخت خواب شو به کمک شما خواهند آمد تا هم بر روی آنها بنشینید و هم بتوانید بر روی آنها بخوابید و علاوه بر همه این ها از کشوهایی که در آنها تعبیه شده است برای قرار دادن وسایلتان استفاده کنید.مبل های چند منظوره که به شکل مبل ال کنج فرانسوی نیز در بازار وجود دارند قابل استفاده در موارد بسیاری هستند که می توانید از آنها استفاده کنید.
این مبل ها قابلیت این را دارند که تشک آنها را بلند کنید و وسایل اضافه خود را در آنها قرار دهید.البته باید اشاره کنیم که همه مبل ها دارای این ویژگی و قابلیت نیستند.بعضی از این مبل ها نیز وجود دارند که در دسته های آنها نیز جایی برای قرار دادن اشیا و وسایل اضافی وجود دارند.



مبل ال کنج فرانسوی بهترین انتخاب برای دکوراسیون خانه های کوچک

 

نکته هایی که برای چیدمان مبل ال کنج فرانسوی در منزل خود باید رعایت کنید

به عنوان اولین نکته ای باید برای دکوراسیون منزل در نظر بگیرید این است که مبل ال کنج فرانسوی را به کنار دیوار بکشانید به گونه ای که به دیوار نچسبد.همیشه به این نکته توجه داشته باشید که مبل ال کنج فرانسوی را اگر به دیوار بچسبانید همه زیبایی آن از بین میرود.بهتر است همیشه بین دیوار و مبل ال کنج فرانسوی فاصله وجود داشته باشد تا زیبایی مبل به طور کامل حفظ شود.بهتر است که از اکسسوری های بسیار مناسب و ساده برای دکوراسیون استفاده کنید.
اگر منزل شما دارای فضای بسیار کوچکی است نگران آن نباشید که چگونه باید آن را با مبل ال کنج فرانسوی دکوراسیون کنید.تنها کافیست کمی از خلاقیت خود را به خرج دهید و آن را صرف استفاده از انواع ایده ها برای داشتن فضای باز بیشتری جهت قرار دادن وسایل منزل خود کنید.
می توانید از فضایی که به وجود آمده است برای قرار دادن اکسسوری هایی مانند انواع آباژورها و گلدان های ساده و بلند استفاده کنید.به شما پیشنهاد می کنیم از یک میز کامپیوتر و یا میز تحریر کوچک در کنار وسایل خود استفاده کنید.بهتر است محیط خصوصی کوچکی را برای خود فراهم کنید تا در آن بتوانید به راحتی به کارهای شخصی خود برسید همچنین این میزها می توانند در مواقعی به میز ناهار خوری نیز تبدیل شوند.در کنار این میز می توانید از انواع مبل پاف نیز استفاده کنید.
بهتر است باورهای قدیمی و قبلی خود نسبت به طراحی دکوراسیون تغییر دهیم و برای استفاده از محیط هایی با فضای کم راهکار های خلاقانه ای را به کار ببندیم.تغییر باورها نسبت به اصول قدیمی دکوراسیون شما را با دنیای جدیدی از طراحی و کارهای خلاقانه ای که در این راستا می توانید انجام دهید روبرو می کند.
گاهی هنجار شکنی هایی که برای داشتن خلاقیت جدید به کار می گیریم ما را با جهانی بسیار متفاوت با جهان طراحی های پیش از آن آشنا میکند.اجازه بدهید خلاقیت های طراحی منزل شما را به محیطی کاملا اختصاصی و مشخص برای شخص شما و خانواده تان تبدیل کند.
یکی از نکاتی که در رابطه با شخصی سازی دکوراسیون منزل شما زمانی که توسط شخص خودتان طراحی شده است وجود دارد این است که شما تنها شخصی هستید که می داند در دکوراسیون منزلتان به چه عناصری نیاز دارید و بهترین راهکار آنها را شما میدانید.برای همین به اساسی ترین نیازهایتان توجه ویژه ای می کنید و بهترین ها را برای خودتان فراهم میکنید.
بهتر است برای اینکه طراحی بهتر و خلاقانه تری داشته باشید یک نگاه ویژه به فضای مجازی، انواع سایت ها و اپلیکیشن های مختلف بیاندازید.فضاهایی مانند پینترست نیز می توانند ایده های خوبی به شما بدهند که با شخصی سازی آنها می توانید دکوراسیون دلخواه و رویایی خود را طراحی و دیزاین کنید.
همچنین اگر به دنبال اکسسوری های خاص و یا مبلمان خاصی هستید که ممکن است در ایران وجود نداشته باشند، می توانید طرح آنها را بردارید و به نجاری ها و تولیدی هایی که کارشان تولید وسایل چوبی است، بدهید تا آنها برای شما آنچه میخواهید را بسازند.این عمل قطعا احساس بسیار ویژه و جذابی برای شما خواهد داشت و این باعث می شود که تلاش کنید سایر وسایل منزل را نیز به طور اختصاصی برای خود طراحی کنید و آن ها را بسازید.
امروزه سازه های چوبی کم جا یکی از محبوب ترین سازه ها در دنیای طراحی شده اند.چرا که به صورت مدرن میتوانید هر آنچه دوست دارید را در منزل خود داشته باشید.شاید زمان استفاده از مبل های کلاسیک و بسیار رسمی به سر رسیده باشد و شاید باید به گونه ای دیگر به این موارد نگاه کنیم و با استفاده از خلاقیت و مدرنیته سازی، جهانی جدید را به روی استفاده از این مبل ها باز کنید.
طراحی خلاقانه مبل ال کنج فرانسوی و یا مبل هایی مانند مبل شزلونج و غیره باعث می شود تغییر و تحول بسیار عظیمی در صنعت مبل سازی به وجود بیاید.

فضاسازی با استفاده از رنگ برای زیباتر به نظر رسیدن مبل ال کنج فرانسوی

نکته ای که نباید از آن غافل بود، استفاده از فضاسازی می باشد.استفاده از رنگ هایی که مبل ال کنج فرانسوی در آن بهتر به نظر برسد برای دیوار ها و کاغذ دیواری می تواند زیباییی باور نکردنی به خانه شما بدهد.اگر این ترکیب رنگی روشن تر و دارای تناژ متناسب با رنگ های اطراف باشد، باعث می شود مبل ال کنج فرانسوی خود را بهتر نشان دهد.

استفاده از فرش برای بهتر به نظر رسیدن مبل ال کنج فرانسوی

استفاده ار فرش برای بهتر به نظر رسیدن مبل ال کنج فرانسوی یکی از راهکارهای بسیار موثر برای زیباسازی دکوراسیون است و همچنین باعث می شود قسمت های خالی خانه پر تر به نظر برسد.رنگ فرش می تواند در تضاد کامل با رنگ دکوراسیون باشد و باعث شود مبلمان در آن بسیار زیباتر به نظر برسد.البته این امر دارای ریسک بالا می باشد.پس بهتر است با احتیاط آن را استفاده کنید.
راه راحتتری که وجود دارد این است که از فرش یا گلیمی استفاده کنید که همخوانی و تطابق بیشتری با محیط منزل شما و دکوراسیون آن شود.به اندازه و ابعاد فرش نیز دقت کنید.فرش شما باید به اندازه ای باشد که زیر پایه های مبل ال کنج فرانسوی نرود.در واقع بهتر است یه گونه ای اندازه ی آن را انتخاب کنید که قسمت خالی فضای بین مبل را بپوشاندد ولی نه کاملا.

از عسلی و میزهای مناسب برای قرار دادن روبروی مبل ال کنج فرانسوی استفاده کنید

برای انتخاب میزهای جلو عسلی بهترین کار این است که میزهای ظریفی را انتخاب کنید تا جلوه مبلمان شما را نگیرد و زیبایی آنها را نکاهد.در این راستا بهترین کاری که می شود کرد این است که میز عسلی مناسب مبل ال کنج فرانسوی را به گونه ای انتخاب کنید که دارای ابعاد کوچکی باشند و رنگ آن نیز ترجیحا متناسب با دکوراسیون خانه و مبل ال کنج فرانسوی باشد.می توانید از میزهای فلزی نیز استفاده کنید.
می توانید از میزهای با رنگ مسی و پایه های مسی نیز استفاده کنید. استفاده از رنگ های طلایی نیز باعث می شود مبلمان بسیار لوکس تر و رسمی تر به نظر برسد هرچند استفاده از این رنگ به دلایل ورود مدرنیته کم و کمتر شده است و افرادی با سلیقه های خاص خود از آن استفاده می کنند و برای شکوه و جلوه بیشتر ترجیحشان استفاده از این رنگ است.می توانید از اکسسوری هایی مانند گلدان ها یا آباژورهایی که دارای ارتفاع زیادی هستند نیز استفاده کرد.
میزهایی رزین و شیشه ای امروزه بسیار پرکاربرد هستند و نقش بسیار مهمی در بزرگ تر نشان دادن فضا دارند.همچنین استفاده از میزهای پاف نیز بسیار مناسب می باشد.هم به شما فضای مناسب می دهد و هم به محیط فضای بسیار صمیمی میدهد.
با استفاده از گلیم یا فرش می توانید یک نقطه کانونی پیدا کنید که بقیه ی دکوراسیون را مطابق با آن طراحی کنید.استفاده از کوسن های رنگی نیز میتواند انتخاب بسیار مناسبی برای مبلمان و دکوراسیون شما باشد.در این مرحله شما مطابق با سلیقه خود می توانید کوسن های محتلف را انتخاب کنید و بر روی مبل ال کنج فرانسوی خود قرار دهید.

جمع بندی

در پایان باید بگوییم هرگز نگران کوچک بودن متراژ منزل خود نباشید و اینگونه فکر نکنید که به دلیل کوچک بودن منزل خود نمی توانید از دکوراسیون مورد علاقه خود برای طراحی منزلتان استفاده کنید.
خانه کوچک باعث می شود شما خلاقیت خود را بسیار بیشتر از قبل به کار بگیرید و دکوراسیون خاص و ویژه ای برای منزل خود طراحی کنید به گونه ای که همه نیازهای شما را رفع کند و بهترین برای منزل شما و خانواده تان باشد.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}