چرا مبل کنفی بخریم؟

سه شنبه, 25 آذر 1399

مبل کنفی از جمله مبلمانی است که مورد پسند افراد خاصی قرار می گیرد. اگر شما هم از همان سخت پسندانی هستید که به خرید انواع مبلمان و وسایل دکوری کنفی علاقه دارید، شاید پیدا کردن یک کاناپه یا صندلی جدید طبق سلیقه تان در دنیای مدرن امروز که اکثر مبلمان های تولیدی از حالت سنتی خارج شده و به سمت مدرنیته پیش رفته بسیار مشکل باشد.
خرید قطعات مبلمان همیشه یک خرید بزرگ است، نه فقط به علت هزینه نسبتا زیادی که برای خرید مبلمان پرداخت می شود بلکه به این علت که شما می خواهید مبلمانی را پیدا کنید که متناسب با سبک دکوراسیون منزل شما بوده و از کیفیت بالایی برخوردار باشد.
اگر به دنبال مبل با دوام و ماندگار هستید، بین پارچه های مختلفی که برای تولید مبلمان به کار می رود، کنف گزینه فوق العاده ای است.

مبل کنفی چیست؟

مبل کنفی، از انواع مبل راحتی است که برای تولید آن به جای پنبه، چرم یا پلی استر ، از الیاف کنفی استفاده می شود.

چرا کنف؟

کنف، ماده ای ارگانیک، مقاوم و بادوام است که کمی ضخیم تر از پنبه سنتی است و بافت برجسته تری دارد. مبلمان کنفی برای خانواده هایی که به دنبال اثاثیه ای هستند که بتواند پس از سالهای متمادی استفاده، همچنان کیفیت خود را حفظ کند، یک گزینه عالی است.
کنف همچنین یک الیاف فوق العاده پایدار و طبیعی است نه مصنوعی یا شیمیایی. کنف گزینه ایده آلی برای کسانی است که می خواهند از خرید مبلمان چرمی اجتناب کنند.

 

چرا مبل کنفی بخریم؟

 

ویژگی متمایز مبلمان کنفی نسبت به سایر انواع مبلمان

ارگانیک بودن

مهمترین ویژگی مبلمان کنفی نسبت به سایر انواع مبلمان، ارگانیک بودن موادی است که برای تولید پارچه های مبل به کار می رود. در حقیقت مبلمان کنفی جزو محصولات دوستدار محیط زیست شناخته می شود.

سازگار با محیط زیست بودن

با استفاده از کنف که قابلیت تجزیه شدن در محیط زیست را دارد، به راحتی می‌توان انواع روکشهای صندلی، مبلمان، کاناپه، مبلهای دسته دار، میز تلفن و غیره را تهیه کرد. امروزه مبلمان کنفی کاربردهای بسیار گسترده ای در اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و اتاق خواب پیدا کرده است.

دوام و طول عمر بالا

علاوه بر ویژگی سازگار بودن با محیط زیست، کنف دارای طول عمر، دوام و ماندگاری بسیار بالایی است. از آنجایی که محصولات و پارچه های تولید شده از کنف را می توان به راحتی به طرح‌های مختلفی درآورد و از آن به مدت طولانی استفاده کرد می ‌توان خرید مبلمان کرد زیرا یک انتخاب ایده آل، اقتصادی و مقرون به صرفه به شمار آورد.

قدمت طولانی

هزاران سال است که مردم در کشورهای مختلف برای تولید محصولات خود از کنف استفاده می‌کنند. مطالعات مختلفی نشان داده‌ که تولید پارچه از کنف و هم چنین استفاده از آن در صنایع مختلف، به ده هزار سال قبل از سفالگری برمیگردد.
اگر تصمیم گرفته اید در فضای خانه خود از مبلمان کنفی استفاده کنید قرار است شما هم به این تاریخ با قدمت طولانی بپیوندید. پس هر بار که روی مبل کنفی می نشینید یا به پشتی آن تکیه می‌دهید می‌توانید از اصالت این نوع مبلمان لذت ببرید.

کیفیت بالا

کیفیت بالای کنف از دیگر ویژگی‌های متمایز آن است پارچه تولید شده از کنف در عین حال که بسیار مقاوم هستند و دوام و ماندگاری بالایی دارند، بسیار راحت و انعطاف پذیرند. زمانی که روی آن می نشینید، دمای آن متعادل باقی می ماند و مانند مبلمان چرمی با مشکل عرق کردن هنگام نشستن روی این نوع مبلمان مواجه نمی شوید.

از کجا مبلمان کنفی بخریم؟

متاسفانه محصولات و مبلمان کنفی مانند سایر محصولات به راحتی در دسترس نیست و امکان خرید آن در فروشگاه های مبلمان معدودی وجود دارد. خوشبختانه در سایت Choob.ir می توانید انواع مختلفی از مبلمان کلاسیک که توسط تولیدکنندگان مطرح و بنام ساخته شده اند را به طور مستقیم و بی واسطه خریداری کنید.
بسیاری از تولید کنندگان مبلمان در ایران از تکنیکهای مخصوص صنایع دستی برای تولید پارچه کنفی استفاده می کنند که کیفیت آن را چندین برابر افزایش می دهد. از آن جایی که کنف به عنوان ماده خام یکی از ارزان ترین موادی است که برای تولید پارچه بکار میرود، محصولات تولید شده از آن مثل مبلمان کنفی نیز در ایران قیمت مناسبی دارد.
پیشرفت در تجهیزات بافت پارچه کنفی موجب شده که طرح‌ها و سبک های مختلفی برای تولید مبلمان کنفی در دسترس باشد. امروزه می‌بینیم که انواع پارچه کنفی برای ساخت مبلمان مخصوص پذیرایی یا صندلی های میز ناهار خوری تولید می شود که می تواند مطابق با سلیقه های مختلف باشد.
با خرید مبل کنفی نه فقط یک مبل اصیل و با کیفیت را به خانه می برید بلکه محصول ماندگاری را خریداری کرده اید که سازگار با محیط زیست است.

 

چرا مبل کنفی بخریم؟

 

مزایای مبلمان کنفی

دوستدار محیط زیست بودن علاوه بر ماندگاری و دوام بالای مبلمان کنفی که آزمایش خود را طی سال‌های متمادی استفاده از آن در تولید انواع مبلمان مثل صندلی، کاناپه و غیره پس داده، فقط بخش کوچکی از مزایای خرید مبلمان کنفی است.
بر خلاف سایر پارچه های مبلمان که با گذشت زمان کیفیت خود را از دست می دهند، پارچه های کنفی به مرور زمان نرم تر و انعطاف پذیر تر می شود اما به هیچ وجه کیفیت خود را از دست نمی دهد.
از دیگر مزیت های مبلمان کنفی، ضد میکروب بودن آن است که به شما کمک می کند، فضایی پاک تر و تمیز تر داشته باشید. مواد مورد استفاده در محصولات تولید شده با پارچه کناف از رشد باکتری و میکروارگانیسم جلوگیری می کند. کنف طول عمر بالایی دارد و سلامتی شما و خانه هایتان را نیز تضمین می کند.
مزایای مبلمان کنفی آنقدر زیاد است که پس از خرید حس می کنید هزینه ای که بابت آن پرداخت کرده اید، واقعاً به نسبت کاربردی که دارد، می‌ارزد. اگر به دنبال پارچه مبلمان ضد حساسیت، ضد میکروب، مقاوم و ماندگار می گردید، بهترین گزینه برای شما مبلمان کنفی است.

مبلمان کنفی چگونه تولید می شود؟

روش های مختلفی برای طراحی و تولید مبلمان کنفی سازگار با محیط زیست با پارچه های کنفی وجود دارد اما معمولاً برای طراحی و تولید مبلمان کنفی از چوب بلوط استفاده می کنند و داخل آن را نیز با فوم های مخصوصی پر کرده و روی آن را پارچه کنفی می کشند.
از آنجایی که استفاده از کناف برای تولید مبلمان های جدید به تازگی وارد بازار طراحی و تولید مبلمان شده کارخانه های کمی این نوع مبلمان را در ایران تولید می کنند اما در تمام آنها سعی می شود که تمامی اجزا از جمله چوب و فوم مورد استفاده، سازگار با محیط زیست باشد.
برای استفاده از کنف در پارچه مبلمان باید فیبرهای آن را با استفاده از چسب خاصی به یکدیگر متصل کرد البته انواع دیگری از مبلمان نیز وجود دارد که از روغن کنف در انتهای کار استفاده می شود.

چرا مبلمان کنفی بخریم؟

مبلمان کنفی یک خرید معمولی نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری است. زمانیکه مبلمان کنفی را می‌خرید و به خانه می برید، از مشاهده تغییری که در ظاهر و سبک اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی شما را به وجود آمده متعجب خواهید شد. اگر بخواهیم یک دلیل قانع کننده برای خرید مبلمان کنفی به شما بدهیم، کیفیت بالا و دوام آن‌هاست.
از آنجایی که کنف به سرعت رشد می کند و هزینه تولید پارچه از آن ارزان است، استفاده از آن برای تولید مبلمان می‌تواند گزینه مناسب و مقرون به صرفه ای باشد. زمینی با سایز معمولی که در آن درختان کنف کاشته شده باشد، در مدت زمان کوتاهی می‌تواند به بازدهی برسد. این تولید انبوه در مدت زمان کوتاه، سرمایه گذاران بسیاری را به فکر انداخته تا روی تولید مبلمان کنفی سرمایه‌گذاری کنند.
زمانی که صحبت از خرید مبلمان به میان می آید؛ شما انتظار چه ویژگی هایی را دارید. مطمئنا ویژگی هایی که شما را نسبت به یک خرید رضایت بخش متقاعد می کند، کیفیت، دوام و تنوع است. مبلمان کنفی می تواند تمام این ویژگی ها را پوشش دهد.
تنوع مبلمان کنفی آنقدر زیاد شده که می‌توان از آن در غذاهای مختلف از جمله اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و اتاق خواب استفاده کرد. شما میتوانید مطمئن باشید محصولی را خریداری کرده‌اید که از بادوام ترین و با کیفیت ترین مواد سازگار با طبیعت تهیه شده اند.
تمام این ویژگی ها، تولیدکنندگان مبلمان را ترغیب کرده که با توجه به استقبال گسترده کاربران خانگی و اداری اقدام به تولید مبلمان کنفی به صورت انبوه و در انواع مختلف کنند.

چرا مبلمان کنفی را از فروشگاه‌های آنلاین بخریم؟

شاید شما نتوانید به راحتی از فروشگاه های مبلمان حضوری که در نزدیکی خانه یا محل زندگی تان وجود دارد، مبلمان کنفی خریداری کنید چون تولید این نوع مبلمان در حال حاضر محدود است. اما به راحتی می توانید در فروشگاه های آنلاین مبلمان مثل وب سایت Choob.ir انواع مبلمان کنفی را با قیمت های مناسب بیواسطه از درب کارخانه خریداری کنید.
در وب سایت های فروشگاه مبلمان آنلاین، تصاویر مختلفی از نوع چیدمان مبلمان کنفی وجود دارد و شما با مقایسه آنها میتوانید بهترین و مناسب ترین مدل های مبلمان را با رنگ و طرح موردنظرتان سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.
با خرید از فروشگاه های آنلاین نه تنها در زمانی که قرار است صرف رفت و آمد به فروشگاه کنید، صرفه جویی خواهید کرد بلکه می توانید مبلمان کنفی با کیفیت و با دوام را با قیمتی بسیار مناسب تر از فروشگاه های حضوری از آن خود کنید.

برچسب ها:
مبل کنفی

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}