۱۰ میز و صندلی مناسب کودک

يكشنبه, 19 فروردین 1397

 

به بچه های خود کمک کنید تا  با این ست های اثر گذار، رشد کنند و بزرگ شوند.

هدیه دادن یک میز که مخصوص خود کودک باشد، برای ایجاد تمرکز کودک، بسیار مهم است؛ هرچند هدف اصلی این هدیه می تواند ایجاد یک میز غذای کودک، میز بازی و یا میز بازی پازل باشد. بچه ها عاشق استفاده از اندازه های مخصوص به خود هستند و  اینکار به آنها کمک میکند تا رشد کنند و خود را برای فعالیت بهتر با دوستان خود در آینده آماده کنند.

بیشتر میز و صندلی ها، برای بچه های بین 3 تا 6 سال آماده می شوند و طول عمرکوتاهی دارند. ست خوب از جنس چوب یا پلاستیک هزینه های متفاوتی دارد. اگر بیشتر هزینه کنید، مطمئن خواهید بود که این سبک میز و صندلی ها بسیار سرگرم کننده و با کیفیت است. میز و صندلی و مبلمان اتاق کودکی را در نظر بگیرید که آنها واقعا عاشق آن شده اند و در زمان نوجوانی اجازه دور انداختن آن را نمی دهند.

بعضی از ست های پلاستیک در فضای داخلی یا فضای بیرونی و هوای باز استفاده می شوند اما آنهایی که ارزان تر اند، کیفیت یکبار مصرفی دارند. به دنبال موادی باشید که براحتی تمیز شوند، در مقابل خراش مقاومت دارند و بتوانند مقاومت بیشتری در طول زمان داشته باشند.

 

  1. میز بچه کامل و دو صندلی

 

 

مبلمان کودکان با دیدگاه اجناس دور ریختنی بعد از 3 سال، تولید می شود لذا باید قبل از خرید این کالا از کیفیت مواد آن اطمینان حاصل کرد. این بیشتر راجع به تناسب میز و استفاده از میزهای گرد است.

 

  1. میز حیوانات جنگل با چهار صندلی

 

این ست مبلمان ارزان، برای کودکان سه سال بالا، تناسب خوبی دارد. هر صندلی به صورت صندلی مسافرتی به شکل یک حیوان است که شامل شیر، پلنگ، فیل و میمون است. میز دایره ای دارای قطر 60 سانتی با فضای کافی برای غذا، بازی و حل پازل است. قطعات این ست به صورت مجزا هم خریداری می شوند.

 

  1. میز خانگی کودک و دو صندلی

 

این ست دارای یک میز و 2 صندلی می باشد و دارای طراحی اساسی است. مبلمان ثابت MDF به رنگ سفید است اما براحتی میتواند با رنگ های دیگر، استیکر ها یا برچسب ها، آغشته شود. براحتی باز و مونتاژ می شود. قیمت این ست ها ارزان است و با شنیدن قیمتش نه تنها مختان سوت نمی کشد بلکه گزینه خوبی است که شاید نتوانید طی سال های بعد چنین کالایی به این قیمت تهیه کنید.

 

  1. میز بازی و دو چهارپایه

 

میز لوکس، شیک و 2 چهارپایه برای والدینی خوب است که میخواهند طراحی مدرن برای اتاق کودک خود داشته باشند.  این میز دارای خطوط گرد تمیز است که با چوب افرا ساخته شده است و بسیار زیبا به نظر می رسد. بخش پنهانی در مرکز میز، برای قرارداد خودکار و قلم موی رنگ است و کیف های خورجینی خاکستری از گزینه های اضافی برای چهارپایه هستند.

 

  1. میز پلاستیکی تزریقی

 

مواد پلاستیک تزریقی باعث قوی شدن  این نوع میز ها شده و باعث می شود تا بعد از ریختن آشغال، خیلی راحت پاک شوند. پایه ها از پلی پروپیلن سفید با فایبرگلاس، ساخته شدند و بالای آن از نوع MDFبا پوشش پلاستیک است. این میز ها در اندازه های مختلفی در دسترس هستند. این صندلی پلاستیکی را میتوان در فضای باز استفاده کرد و در 4 رنگ مختلف وجود دارد و دارای تکیه گاه منقش می باشد.

 

  1. ست میز مربع اسباب بازی

 

این ست روشن و رنگارنگ که در فضای داخلی و خارجی استفاده میشود که برای 2 نفر طراحی شده است. بچه ها، عاشق سبک های مرکب و ترکیبی و نسبت های چاک دار این میز و صندلی هستند. وزن این میز و صندلی ها 6 کیلوگرم می رسد، بسیار سبک بوده و به راحتی حمل می شود اما پایه های بزرگتر آن باعث می شود تا خیلی چیزها بروی آن قرار داشته باشد. با اینکه پلاستیک، بسیار نازک است (بخصوص زمانی که با ست چوبی مقایسه شود) اما این پلاستیکی بودن میز باعث می شود تا تمیز شدن این ست، خیلی راحت تر شود.

 

  1. میز کودک و دو چهارپایه

 

این نوع میز، تناسب بهتری برای بچه ها دارد، فضایی برای مداد، خودکار، مداد نقاشی و غیره تعبیه شده است. دو سطل هم برای آن تعبیه شده اند و برای ذخیره کردن وسایل و تجهیزات بچه ها به صورت مرتب و تمیز استفاده می شوند. چوب طبیعی باعث می شود تا مکان آرامش بخش و خوبی برای تقسیم فعالیت ها و قرارداد مکانی برای خوراکی کودکان، فراهم شود.

 

  1. میز اتاق بازی و دو صندلی

 

طراحی میز و صندلی ها باعث می شود تا فضای بازی و آرامشی برای کودکان راحت تر فراهم شود. صندلی، دارای گوشه های خرگوشی یا خرسی است و ست استیکرها در آن قرار داده شده تا به صورت شخصیت ها آشنا شوند. این میز بزرگتر از حد معمول خود است و چهار نفر براحتی بر روی آن می نشینند. به رنگ سفید با لامینت ضد خراش ساخته شده و همه مواد آن از نوع مرغوب و غیر سمی هستند.

 

  1. میز بازی تخته سیاه و دو صندلی کودکانه

 

بالای تخته سیاه کاملا برای اشغال کردن وسایل طراحی شده است و طراحی این میز از یکی از مشهورترین شرکتهای تجاری است که باعث می شود تا بچه ها ساعتها صرف بازی با آن نمایند. چارچوب آن برنگ سفید با چوب صنوبر و بالای آن از MDF است. سطح تخته سیاه براحتی تمیز می شود و مکانی برای قرارداد خوراکی بچه ها می باشد. نصب و راه اندازی آن بسیار ساده است. صندلی های آن از نوع بهترین مدل برای این میز محسوب می شوند.

 

  1. میز کودکانه پلاستیکی و چهار صندلی

 

این مجموعه سبک وزن میز و صندلی ها، سرگرم کننده و انعطاف پذیر است. از قطعات پلاستیکی در تابستان استفاده کنید، اما برای بازیهای داخلی جایی که وسایل براحتی بسته بندی می شوند، از آنها استفاده نکنید. با این میز به راحتی میتواند میز بازی کودکان خود را فراهم کنید.

 

مترجم: میثم شایسته

دیگر مقالات

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}