خرید مبلمان با بهترین قیمت

يكشنبه, 19 فروردین 1397
  1. تمام لوازم چوبی را در یک جلسه خریداری نکنید

 

یکی از اشتباهات رایج افراد این است که همه اسباب و اثاثیه مبلمان و دکوراسیون چوبی را در یک جلسه خریداری میکنند. متاسفانه این روش، 2 مشکل اساسی ایجاد میکند. اول اینکه شما فکر میکنید با خرید بیشتر تخفیف بیشتری میگیرید اما این موضوع همیشه درست نیست (چون فروشنده ها قیمت ها در این مواقع به طور نامحسوس بالا می برند تا در مجموع تخفیف کمتری دهند) و دوم اینکه شاید شما مجبور به انتخاب برخی اجزای دکوراسیون چوبی خود شوید که واقعا آنها را دوست ندارید. از این خرید اجزای دکوراسیون و مبلمان چوبی خود را در طی چندین جلسه خریداری کنید مگر اینکه مطمئن باشید آنها دقیقا مطابق میل شما هستند و ضمنا، قیمت مجموع لوازم چوبی خریداری شده دقیقا برابر با جمع قیمت اجزا آن است.

 

  1. از حراجی ها اجتناب کنید

 

شرکت های ارائه دهنده مبلمان اغلب پیشنهاد های حراجی را به عنوان انگیزه ای برای مشتریان مطرح میکنند اما باید در نظر داشت که بسیاری از آنان با دستکاری قیمتهای اولیه، قیمتهای محصول را تقریبا با همان قیمت قبلی میفروشند. اگرچه شاید برخی مواقع گزینه های مناسبی از بین این پیشنهاد های حراجی به چشم شما بیاید ولی نباید این پیشنهاد ها، در معیارهای اولیه انتخابی شما جایی داشته باشند.

 

  1. چانه بزنید

 

اگرچه چانه زدن برای خیلی از مردم در فروشگاه ها راحت نمیباشد اما باید بدانید که مبلمان و لوازم دکوری از جمله مواردی است که به راحتی میتوانید چانه بزنید. فروشگاه های مبلمان، حاشیه سود بسیار زیادی را در قیمت های خود در نظر میگیرند و شما نباید قیمتهای اولیه را برای خرید پرداخت کنید. اگر با مهارتهای چانه زدن آشنا باشید باید بتوانید بین 10 تا 20 درصد از قیمت اولیه تخفیف بگیرید. با این حال هنوز هم فروشنده کالای خود را با سود به فروش رسانده است. اگر با چانه زدن در فروشگاه راحت نیستید، به جای آن سعی کنید اشانتیون ها و یا لوازم دکوری اضافی را از فروشنده بخواهید.

 

  1. به مبلمان های دست دوم نگاهی بیاندازید

 

اصولا مبلمان های دست دوم به معنای کیفیت پایین نیستند بلکه بدان معنا هستند که یک نفر دیگر به آنها نیاز ندارد. نگاهی به مبلمان های دست دوم در فروشگاه های آنلاین و سمساری ها بیاندازید. شاید مبلمانی را با کیفیت خوب (ولی کمی استفاده شده) پیدا کنید که قیمت آن پایین تر از نمونه مشابه در فروشگاه مبلمان باشد. در ذهن داشته باشید که اگر ظاهر مبلمان دست دوم در بهترین حالت خود قرار ندارد، می توانید در خانه دستی به سر و روی آن بکشید.

 

  1. به مدل های نمونه در ویترین فروشگاه ها نگاه بیاندازید

 

منظور از مدل های نمونه همان مبلمان هایی هستند که در فروشگاه ها در معرض دید مشتریان قرار میگیرند تا خریداران کیفیت آن را از نزدیک بررسی کنند. در نتیجه، شاید اشکالات جزئی در آنها بوجود آید. در اینصورت یا فروشندگان آنها را با قیمت پایین تری می فروشند و یا این اشکال، دست آویزی برای چانه زدن بیشتر شما فراهم میکند.

 

مترجم: میثم شایسته

دیگر مقالات

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}