۸ نکته برای انتخاب مبلمان پاسیو

چهارشنبه, 15 فروردین 1397

مبلمان پاسیو را هوشمندانه خرید نمایید.

 

 

مبلمان پاسیو، راحتی و کارکرد مناسبی برای فضاهای بیرونی شما ارائه میدهد. صندلی های راحت با میز بزرگ و استفاده آسان باعث می شود تا پاسیوی آجری شما به میزی پذیرایی و استراحت شگفت انگیزی تغییر شکل دهد. وقتی پاسیو خود را با نیمکت ها و مبل های راحتی و صندلی راک (Rocking Chair) تزیین کنید، پاسیو خود را به عنوان یکی از مکان های صمیمی و جذاب خانه خود تبدیل کرده اید و می توانید در ما های گرم سال از کنار هم بودن خانواده خود در پاسیو لذت ببرید.

فرصت های زندگی بیرونی بر روی بالکن و پاسیو های سرپوشیده فراموش نکنید. وقتی این دربهای پاسیو ها و حیاط ها با مبلمان پاسیو ادغام و ترکیب شوند، شما را به وادار به سپری کردن وقت خود در آنجا خواهد نمود.

برای انتخاب بهترین مبلمان پاسیو برای مکان خود از نکات ذیل، پیروی نمایید. برنامه ریزی دقیق به شما اطمینان میدهد که فضای زندگی در فضای باز خانه، سالیان سال شما را برای  وقت گذراندن در آنجا فرا می خواند.

 

  1. لیستی تهیه کنید

 

 

فکر کنید که چگونه میتوانید فضای بیرونی حیاط و پاسیو خود را به صورتی کاربردی مبله کنید. آیا میخواهید مانند اتاق نشیمن باشد یا شب های گرم تابستان در آنجا سپری کنید؟ میخواهید مهمانی بعدی شام خود یا تولد دخترتان را در آن مکان برگزار کنید؟ آیا به دنبال گوشه ای دنج در فضای باز برای مطالعه خود می باشید؟

لیستی از چیزهایی را که میخواهید در این مکان باشد، تهیه کنید و آنرا به عنوان راهنمایی برای تعیین نوع مبلمان استفاده کنید. اگر کارکرد اصلی پاسیوی شما، میزبانی کردن از مهمانی های شما باشد، نیازی به میز پذیرایی نیست. میزهای چند طرفه و محفظه ای برای آتش برای نشیمن راحت، بهتر و جذاب تر است.

 

  1. مبل نشیمن تهیه کنی

 

قبل از خرید دیگر لوازم دکوراسیون فضای باز، مبل نشیمن خود را تهیه کنید. مبلمان پاسیو و فضای باز همانند مبلمان اتاق نشیمن به طور منظم استفاده می شود و باید در نظر داشت که راحتی در مبلمان پاسیو حرف اول را میزند و نباید فقط به ظاهر آن دقت کرد و راحتی هنگام استفاده از آن از اهمیت بالاتری (همانند مبلمان اتاق نشیمن) برخوردار می باشد.

 

  1. به مراقبت آسان فکر کنی

 

ساعاتی که در حیاط و فضای باز خانه صرف می کنید تا از آن مکان لذت ببرید را در زمان خرید مبلمان پاسیو در نظر بگیرید. بیشتر فلزات، چوب های درخت سرو، کنف (مانند مبل کنفی) و برخی مواد دیگر در برابر تغییرات آب و هوایی استقامت مناسبی دارند. مبلمانی که با استفاده از این مواد ساخته می شود، برای سالیان سال، لذت بخش و جذاب خواهند بود.

 

  1. انبار کردن را در نظر گیرید

 

با انبار کردن مبلمان پاسیو در یک مکان مراقبت شده مانند گاراژ یا انباری، طی فصولی که از آن استفاده نمی شود، طول عمر مبلمان را دو چندان کنید. حتی سخت ترین مبلمان مانند صندلی چوبی یا صندلی های آهنی در صورتی که در انبار باشند برای طولانی مدت، حفظ خواهند شد. اگر فضای انبار شما محدود است، مبلمانی را انتخاب کنید که برای انبار کردن فشرده، براحتی از هم باز می شوند.

 

  1. رنگ هوشمندانه

 

 

هنگام خرید مبلمان پاسیو، به تون های رنگی طبیعی چوب، محدود نیستید و رنگ های سیاه، سفید و بژ کنفی و رنگ های مختلف فلزی برای انتخاب شما موجود می باشند. قسمتهای رنگی در مبلمان پاسیو فراوان هستند. برای ماندگاری سبک و سیاق آن، کوسن و بالش های رنگی را برای قسمتهای آن تهیه کنید.

 

  1. در خصوص کیفیت آن سرمایه گذاری کنید

 

 

همان جمله قدیمی که می گوید، هرچقدر پول بدهید همان قدر آش میخورید، برای مبلمان پاسیو صادق است. صندلی های رزین پلاستیک یا میزهای جلو مبلی پلاستیکی که در فضای باز قرار می شوند، برای یک یا دو سال نمای خوبی حتی در زیر نور خورشید دارند اما بعد از مدتی، آنها شکننده شده و رنگ جذاب خود را از دست می دهند. همین مسئله برای محصولات چوبی و مبلمان کنفی، صادق است. با دقت خرید کنید، گزارشات مصرف کننده و مخاطبین را قبل از تصمیم برای خرید عمده، بررسی نمایید.

 

  1. به زیر پا هم نگاه کنی

 

در سال های اخیر قرار گیری مبلمان پاسیوی بر روی زیر انداز ها و قالیچه ها بسیار متداول شده است. توسعه های اخیر در صنعت نساجی باعث شده تا قالیچه های فضای باز وارد بازار شوند. قالیچه فضای باز باید دارای نرمی و کیفیت بالا باشد تا بتواند زیبایی فضای داخلی خانه را به فضای خارجی خانه اشاعه دهد.

 

  1. به دنبال تکه های دو منظوره باشید

 

 

در پی مدل هایی از مبلمان فضای باز باشید که به دقت طراحی شده باشند. مبل های مدل عثمانی فضای شما را برای نشستن افراد در یک مهمانی، 2 برابر خواهد کرد و در هنگام غذاخوری در فضای باز به عنوان میز غذاخوری هم مورد استفاده خواهد بود.

 

ترجمه: میثم شایسته

دیگر مقالات

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}