۷ نکته راجع به انتخاب بهترین ست مبلمان اتاق خواب

چهارشنبه, 15 فروردین 1397

 

 

در زمان انتخاب ست سرویس خواب باید موارد مهمی را بدانید. برای موثر کردن و زیباتر شدن آن، لازم است راجع به فاکتورهای ذیل، بیشتر فکر کنید.

  1. اندازه اتاق خواب

باید برآورد و اندازه دقیقی از اتاق خواب خود داشته باشید. این کار، اندازه مبلمان مورد نیاز شما را تعیین خواهد کرد. اتاق خواب کوچک تر، به مبلمان کوچک تری نیاز دارد و باعث می شود تا اتاق خواب شما، خیلی شلوغ نشود و شما فضای کافی برای حرکت داشته باشید. برای اتاق خواب کوچک و بزرگ، گزینه های متنوعی وجود دارند.

  1. سبک اتاق خواب

باید مشخص کنید که میخواهید چه سبک اتاق خوابی داشته باشید. میتوانید سبک کلاسیک، شیک یا مدرن را انتخاب کنید. به این جهت باید ست مبلمان اتاق خوابی را انتخاب کنید که میخواهید همان سبک مورد علاقه شما را داشته باشد. این کار، مفهوم و نمای دقیقی به شما خواهد داد.

  1. طرح رنگ

بهتر است که شما رنگ های دلخواه یا رنگ های ملایم و گرم خود را براساس طرح خود، انتخاب نمایید. اینکار به شما کمک می کند تا بهتر در اتاق خود بخوابید. حال، رنگ مبلمان را با رنگ مبلمان خود سازگار و ترکیب کنید. نیازی به یکسان بودن آن رنگ ها نیست اما باید به طور دقیقی با رنگ های دیگر در اتاق خواب، سازگار باشد.

  1. گزینه ذخیره سازی مکان

طرح های جدید مبلمان را بررسی نمایید. امروزه، بسیاری از تخت های جدید با دراور تکمیل می شوند و قفسه های کتابخانه ای بر روی دیوار نصب می شوند. اینکار به فضای زیادی نیاز ندارد و شما این خصوصیاتی کاربردی در اتاق خود علاقه مند و آن را دوست خواهید داشت. همچنین می توانید میزهای کوچک و دراور ها را برای تبدیل آن به میز لباس، ترکیب کنید.

  1. کیفیت

این کار خیلی لازم است. ست انتخابی خود را از جنس مواد با دوام، انتخاب نمایید که برای استفاده طولانی مدت، خیلی محکم باشد. تولید کننده های معمولی تخت خواب، تخت های با کیفیتی را ارائه نمی دهد و از این رو شما برای انتخاب ست مورد علاقه خود به دقت بیشتری نیاز دارید. همچنین میتوانید از فروشنده بپرسید که آیا این ست دارای ضمانت نامه معتبر می باشد و یا خیر؟ نباید پول خود را صرف تخت های بی کیفیت نمایید.

 

 

  1. بودجه

مبلمان میتواند، خیلی هزینه بر باشد. لذا، باید بودجه ای را برای آن مشخص کنید. شما نیازی ندارید تا همه اجزا ست مبلمان را یکجا داشته باشد و همه آنها را باهم خرید کنید. خرید این ست میتواند گام به گام باشد. باید توجه داشته باشید بیشتر از نیاز خود خریداری نکنید.

  1. قیمت

این یکی از نکات کلیدی است. همیشه، قیمت ها را مقایسه کنید. به چندین فروشگاه و تامین کننده مراجعه کنید و کیفیت را بررسی کنید، بعد  قیمت را مقایسه کنید. ستی با قیمت ارزان و خوب انتخاب کنید که کیفیت خوبی هم دارد. هیچ وقت خود را درگیر نمای خوب و قیمت گران نکنید.

سعی کنید، در حین انتخاب ست مبلمان اتاق خواب خود، نیازهای کامل آنرا بررسی نمایید. همه آنها باید منطبق با نیاز اصلی باشند و زیبایی آنها باید حتما در نظر گرفته شود.

 

ترجمه: میثم شایسته

دیگر مقالات

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}