چگونه یک مبل تک نفره تخت خواب شو انتخاب کنیم

شنبه, 1 مرداد 1401
مبل تک نفره تخت خواب شو یکی از محصولات بسیار عالی و کاربردی است که باعث صرفه جویی در هزینه و فضای شما می شود. این مبل ها از سری کاربردی ترین وسایل چوبی به حساب می آیند. امروزه خانه ها بسیار کوچک هستند و نمی توان هم در این خانه ها از مبل و هم از تخت خواب استفاده کرد پس افراد می توانند با استفاده از مبل تک نفره تخت خواب شو با یک تیر دو نشان بزنند و از این مبل نهایت استفاده را بکنند.
امروزه برندهای گوناگونی اقدام به تولید مبل تک نفره تختخواب شو می کنند این مبل ها را در انواع مدل های متنوعی تولید می کنند. این نمونه مبل ها دارای پشتی و نشیمنگاه بسیار مناسب و راحتی هستند و شما می توانید پشتی مبل را به صورت کامل بخوابانید تا به شکل یک مبل تخت خواب تک نفره شود و از آن در هنگام استراحت و خواب استفاده نماید. 
برای تولید مبل های تخت خواب شو معمولاً باید از پارچه هایی استفاده کنند که از دوام و کیفیت بالایی برخوردار باشد و پارچه هایی آن ها باید از یک پارچه باکیفیت مانند پارچه های پرش و مازراتی که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و طول عمر بسیار بالایی دارند استفاده شود.
این پارچه ها از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشند و از تنوع رنگی بسیار متنوعی برخوردار می باشند و در هنگام خرید باید توجه کنید که رنگ پارچه  مبل انتخابی شما متناسب با مبلمان شما باشد تا زیبایی منزل شما را چندین برابر کند، این نمونه مبل از سری مبل های بسیار پرکاربرد برای خانه های است که فضای بسیار کوچکی دارند. 
معمولا خانواده های که دارای فرزندان زیادی هستند با کمبود جا برای گذاشتن تخت آن ها مواجه می باشند این مبل می تواند یک گزینه بسیار عالی برای آن ها باشد تا فرزندان آن ها هم بتوانند بر روی این صندلی ها بنشینند و تکالیف مدرسه خود را انجام دهند و هم این که در هنگام خواب از آن استفاده کنند.

چرا مبل تک نفره تخت خواب شو بخریم؟


این مبل ها به دلیل اشغال فضای کم برای خانه های کوچک بسیار مناسب و کاربردی می باشد. برای خرید این مبل ها باید به نحوه باز و بسته شدن آن توجه زیادی بکنید به این علت که باز و بسته کردن راحتی این مبل ها از سری نکات مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید.
این مبل به دلیل کم جا بودن یکی از بهترین و کاربردی ترین مبل ها است  و از آن معمولا در خانه ها؛ هتل ها، بیمارستان ها، دانشگاه ها زیاد استفاده می شود.

چند نمونه مبل تک نفره تخت خواب شو


مبل های تخت خواب شو دارای نمونه های بسیار زیادی هستند که برخی از آن ها شامل:

مبل تخت خواب شو بطریسا


این نمونه مبل دارای ظاهری بسیار زیبا و شیک است و فوم آن از نوع 30 کیلویی می باشد. این مبل بی نظیر از پارچه چرم و چرم تنفسی تهیه شده که باعث زیبایی ظاهری آن شده است این مبل به راحتی باز و بسته می شود و انتخاب رنگ آن می تواند بر اساس سلیقه شما باشد. 

مبل تخت خواب شو پرنس


این مبل از پارچه رویه چرم و چرم تنفسی تولید شده است و در صورتی که قصد خرید این مبل ها را دارید می توانید رنگ آن را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید. فوم نشیمن این مبل ها از نوع فوم 30 کیلویی است. برای دوام و طول عمر این مبل ها بهتر است از یک دستمال مرطوب برای تمیز کردن آن استفاده نماید. 

مبل تخت خواب شو تک نفره هلگر


این مبل بی نظیر دارای طراحی بسیار زیبایی است و از گارانتی 4 ساله برخوردار است و فوم نشیمنگاه آن از نوع فوم سرد می باشد که یکی از باکیفیت ترین نوع فوم ها است.این مبل ها در نوع تک نفره می باشند و ساختار آن ها از نوع چوب می باشد و به راحتی می توانید در هنگام استراحت آن را به صورت تخت خواب شو در بیاورید. 

مبل تخت خواب شو ایپک


این نمونه مبل دارای زیبایی ظاهری بسیار زیادی است و جنس و بدنه آن بسیار باکیفیت است. جنس پارچه این مبل از نوع مازراتی است که یک جنس بسیار عالی و باکیفیت می باشد.

مبل یک نفره الیزه


یک مبل بک نوع مبل بسیار لوکس و راحت است و استفاده از این مبل در خانه های کوچک بسیار ضروری می باشد و در عین حال بسیار کارایی دارد شما می توانید رنگ و روکش این مبل را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید. می توانید برای تمیز کردن این مبل از فشار کم جارو برقی استفاده کنید.
این مبل ها را نباید در جاهای که رطوبت وجود دارد قرار دهید چون باعث آسیب رساندن به مبل می شود. 

مبل برنارد


این مبل بسیار زیبا و چشم نواز است و از آن می توانید در دکوراسیون های اسپرت استفاده کنید  بر روی این مبل ها لمسه دوزی های انجام شده است که باعث زیباتر دیده شدن این مبل ها شده است.



ویژگی مبل تک نفره تخت خواب شو


در هنگام خرید مبل تخت خواب شو قبل از توجه به سبک و رنگ و زیبایی مبل باید به ویژگی های آن توجه نماید که یک سری از این ویژگی ها را برای شما توضیح می دهیم:

باز و بسته شدن راحت و آسان


یک مبل تخت خواب شو باید در عین حالی که با کیفت است راحت و در یک حرکت بدون گیر کردن و ایجاد سر و صدا باز و بسته شود. در هنگام خرید بهتر است چند بار آن را باز و بسته کنید تا نحوه باز شدن و میزان صدای آن برای شما مشخص شود.

محکم بودن مبل


یکی از مهم ترین ویژگی های مبل تخت خواب شو بدنه محکم و فریم آن است هنگامی که مبل شما دارای چهار چوب محکم باشد نشان دهنده طول عمر بالای مبل شما می باشد. سعی کنید مبل تخت خواب شوی که دارای چارچوب فلزی و یا ترکیب فلز و چوب هستند خودکاری کنید چون مبل های تخت خواب شویی که از چوب کاج هستند بسیار مقاوم می باشند و از سری مبلمان های بسیار محبوب به حساب می آیند.

کیفیت بالای تشک


یکی دیگر از ویژگی های مبل تک نفره تخت خواب شو مناسب داشتن یک تشک مناسب است. یک تشک مناسب باید از یک فوم با کیفیت استاندارد برخوردار باشد تشک ها باید دارای نرمی و سفتی مناسبی باشد تا بیشتر افراد بتوانند از آن استفاده کنند.  معمولا تشک های که خیلی نرم و انعطاف پذیر هستند ممکن است به ستون فقرات و کمر آسیب برسانند پس باید مبل دارای یک تشک با استاندارد مناسب باشد.

مبل تخت خواب شو سبک


یکی از اصلی ترین ویژگی های مبل تخت خواب شو سبک بودن آن می باشد شما باید مبلی را انتخاب کنید که دارای وزن مناسبی باشد تا بتوانید در صورت نیاز بتوانید آن را به راحتی جا به جا نماید. در هنگام خرید این مبل باید توجه کنید تا مبل فضای زیادی را اشغال نکند و آن قدرها هم بزرگ نباشد که برای رفت و آمد دچار مشکل شوید.

راهنمای خرید مبل تک نفره تخت خواب شو


در هنگام خرید مبل تک نفره تختخواب شو باید فضایی  را که می خواهید مبل را در آن جا قرار دهید را در نظر بگیرید تا بتوانید مبل را متناسب با فضا خریداری کنید.
در هنگام خرید مبل باید به جنس مدل تشک توجه نماید چون معمولا پارچه و جنس آن اهمیت زیادی دارد چون این مبل ها را هم به جای  تخت خواب هم استفاده می‌کنند پس جنس آن باید بسیار با کیفیت و مناسب باشد تا بعد از مدتی دچار پارگی و یا سایش نشود.
باید به نحوه باز و بسته شدن آن توجه کنید یعنی باید این مبل ها باید به گونه‌ ای باشند که باز و بسته کردن آن به صورت راحت و مکانیزم انجام شود تا افراد در هنگام استفاده از آن دچار مشکل نشوند.
نکته دیگری که باید به آن توجه کنید اسکلت و استحکام فنر مبل تخت خواب شو می باشد که باید ببینید این مبل تحمل چه وزن هایی را دارد و آیا از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است .
در هنگام خرید مبل تخت خواب شو باید توجه کنید که پایه های آن به وسیله چسب به بدنه آن چسبیده شده باشد چون پایه های که با پیچ و میخ وصل می شوند بعد از مدتی شل می شوند و دچار لق خوردن می شوند. 

جمع بندی


همان گونه که در متن بالا گفته شد در بازار تعداد زیادی مبل تک نفره تخت خواب شو وجود دارد که شما می توانید بر اساس سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نماید. در هنگام خرید این مبل ها بهتر است در ابتدا بودجه خود را مشخص کنید تا بتوانید یک انتخاب براساس بودجه خود انجام دهید. در صورتی که قصد خرید این مبل ها به صورت آنلاین دارید می توانید به سایت چوب مراجعه نماید و از تنوع محصولات آن ها دیدن کنید و برای آشنایی بیشتر با مبل های این سایت مقاله مبل کلاسیک، مبل چستر و... را مطالعه نماید. و در صورتی که قصد خرید مبل تک نفره را دارید می توانید با مطالعه راهنمای خرید مبل تک نفره اطلاعات مفید زیادی را به دست بیاورید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}