چطور به قیمت مبل استیل برای خرید از فروشگاه های اینترنتی اعتماد کنیم؟

پنجشنبه, 19 اسفند 1400
در مقاله حاضر نگاهی اجمالی به قیمت مبل استیل خواهیم داشت. علت نام گذاری این مبل بدین شکل برگرفتن نام استیل از واژه لاتین استایل می باشد. در واقع مبل های استیل همان مبل های سلطنتی هستند که انتخاب برتر افرادی با سلیقه زیبا می باشد. 

مقایسه مبل های راحتی و مبل استیل


در مقایسه بین مبل های راحتی با مبلمان استیل می توان به موارد زیر اشاره نمود:
در مقایسه با مبل های راحتی مبل های استیل ارتفاع بیشتری دارند.
مبل های سلطنتی خیلی سنگین تر از مبل های راحتی می باشند.
در مقایسه با مبل های راحتی مبل های استیل حالت رسمی تر و تشریفاتی تر دارند، لذا مناسب لم دادن و تماشای تلویزیون نیستند.
از آنجایی که مبل های استیل از چوب های مرغوب و روکش باکیفیت ساخته می شوند، قیمت مبل استیل بیش از مبل های راحتی است.
علاوه بر اینکه قیمت اعلام شده برای مبل استیل  بیش از سایر مبل ها است، بدهی است که استحکام آنها نیز به نسبت بیشتر است.
در ازای استحکام بیشتر، مبل های استیل با کلاس تر از مبل های راحتی به نظر می رسد.
مبل های استیل بیشتر  بیش از مبل های راحتی در اتاق شما جلوه می کنند.       
علاوه بر رنگ اتاق هماهنگی بین مبل با سایر اکسسوری ها نیز حائز اهمیت است.
چوب یه کار رفته در مبل استیل متفاوت از سایر مبل ها است.    

روش های تشخیص مبل استیل خوب از بد


برخی روش های تشخیص کیفیت مبل استیل عبارتند از:
-   وزن بالای این مبلمان نشانه عدم مرغوبیت آن است.
- با نشستن روی مبل استیل نباید صدای جیرجیر دهد و یا روی سطح مورد نظر لق بزند. 
- رنگ کاری مبل صاف و یکپارچه و بدون لک باشد و زمانی که روی سطح آن دست می کشید هیچگونه ناهمواری را حس نکنید. 

ویژگی های مبل های استیل و مقایسه قیمت مبل استیل با مبل های نیمه استیل


نوع دیگری از مبل ها، مبل های نیمه‌ استیل است. از آنجایی که در مبل های استیل از پارچه و چوب بیشتری استفاده می شود، قیمت های مبل استیل بیش از قیمت مبل های نیمه استیل می باشد. هرچند بسته  به متریال پارچه و چوب به کار رفته در این مبل ها قیمت متفاوت است. 
یک مثال ساده اگر از چوب راش در این مبل ها استفاده شود قیمت این مبل بیش از مبل های ساخته شده با سایر چوب ها می باشد.  اگرچه تولید کنندگان مبل در ساخت این مبل ها از چوبی به نام چوب سفید استفاده می کنند که از درخت کاج بدست می آید.   
چوب بدست آمده از درخت گردو از جنس مرغوب تری می باشند. مرغوبیت چوب گردو به   منبت‌ کاری های انجام شده روی این مبل ها بر می گردد که مانع تاب برداشتن یا پیچیدن آن می گردد.  استفاده از چوب های سفید در ساخت این مبل ها درست نیست.      
منبت کاری مورد استفاده این مبل ها نیز بر قیمت مبل استیل تاثیرگذار است. این نوع مبل ها دارای دسته ها و پایه های کلفت تری با منبت کاری زیاد است.  
زمانی که قصد دارید مبلمانی بخرید که منبت کاری های ظریفی روی دسته های آن به کار رفته، با دست خطوط منبت کاری های این گونه مبل را چک کنید. خطوط منبت کاری مورد استفاده در این مبل ها باید صاف و منظم باشند.  
با افزایش ظرافت به کار رفته در منبت کاری های این مبل و درشتی آن نرخ مبل استیل افزایش می یابد.                                                                                                      نکته قابل توجه قرینه بودن گل ها و هماهنگی بین پایه ها با تاج مبل می باشد. استفاده از رنگ کاری و ورق کاری تمیز هم از خصوصیات مبل استیل می باشد. بیشتر مبل های استیل به رنگ قهوه ای هستند. هرچند بعدها در رنگ های متنوع زیادی تولید شدند.
مبل های استیل در فضاهای رسمی به کاررفته و دارای ظاهر خیلی باشکوه و مجللی است. ست مبل های سلطنتی ست های 9 نفره هستند و دارای 2 صندلی میزبان می باشند.
اگر در کنار این مبل میز ناهار خوری ست آن را هم خریداری کنید زیبایی دکوراسیون شما دو چندان می شود.

تفاوت قیمت مبل استیل با سایر مبل ها


تفاوت های فی مابین مبل های استیل با دیگر مبل ها ممکن است محسوس نباشد. خیلی از افراد  قادر به تشخیص این مسئله نیستند که تفاوت هایی بین انواع مبل استیل و کلاسیک وجود دارد و این دو را با هم اشتباه می گیرند، اما باید بدانید که بین این دو دست مبل تفاوت هایی وجود دارد و به علت همین تفاوت ها است که این مبل ها به دو دسته تقسیم بندی شده اند که عبارتند از:
مبل های استیل
مبل های کلاسیک
در هر دوی این نوع مبلمان منبت کاری هایی وجود دارد ولی منبت کاری ها و طرح هایی که روی مبل کلاسیک وجود دارد خیلی ساده تر از مبل استیل است. از این رو قیمت مبل های  دارای  منبت کاری بیشتر گران تر از طرح های ساده است.
در  طرح های مختلف مبل های استیل یک سری کنده کاری ها و طرح های پرکار و ظریف تر از مبل های مدل کلاسیک وجود دارد. در بیشتر مبل های استیل شما می بینید که تاجی در مبل وجود دارد و این تاج ها معمولا در وسط مبل قرار دارد و بیشتر منبت کاری ها روی تاج مبل پیاده می شود.
یکی از اولین تفاوت های بارز و مشخصی که بین مبل استیل و سایر  مبل ها وجود دارد تعداد نفرات اینگونه مبل ها است. 
غالبا مبل های طرح استیل در قالب های مختلف هفت نفره و نه تایی با بازار عرضه می شوند.  لذا افراد با توجه به هدف و طرح مورد نیاز خود می‌ توانند هر کدام را که بخواهند تهیه کنند. با افزایش تعداد اجزای این مبل ها قیمت مبل با نفرات بسیار بیشتر از قیمت مبل های استیلی با نفرات کمتر می شود.



قیمت مبل استیل و نکاتی که هنگام خرید مبل استیل باید به آنها توجه کنید


برای خرید مبلمان حتما به متراژ و فضایی که قرار است مبل در آن قرار گیرد توجه کنید زیرا قرار دادن مبل زیاد در محیط های کوچک باعث می شود که نه تنها محیط زیبا نباشد بلکه آرامش را از محیط  بگیرد و تردد افراد دچار مشکل شود.
لذا وقتی که تصمیم گرفتید برای منزل خود مبل استیل خریداری کنید لازم است به یک سری از نکات توجه داشته باشید تا خرید بهتری را انجام دهید. 

اندازه و ابعاد اتاق نشیمن


اولین و مهم ترین نکته ابعاد اتاق نشیمنی نیست که قرار است مبل را در آن استفاده کنید.به طول کلی مبل های استیل بزرگتر از بقیه مبل ها هستند، لذا زمان انتخاب مبل باید ابعاد محیط را در نظر داشت. برای مثال فضاهای آپارتمانی کوچک باید سایر مبل ها را به کار برد چرا که قیمت مبل های استیل نسبتا بالاست و باعث می شود که علیرغم هزینه های هنگفتی که برای خرید آن پرداخت کرده اید نتوانید دکوراسیون منزلتان را زیباتر نموده و بی جهت باعث شلوغ شدن فضای منزلتان شوید.

متریال به کار رفته در ساخت مبل های استیل


به علت متریالی که در ساخت مبل های استیل بکار می رود و از طرفی به دلیل استفاده از چوب های بسیار بادوام و مستحکم همچنین ظرافت کاری ها و کنده کاری هایی که روی این گونه مبل ها صورت می گیرد قیمت های مبل استیل در قیاس با سایر مبلمان دیگر کمی بالاتر است .
اگرچه گفتن رقم قیمت در اینجا درست نیست و مغازه ای مختلف قیمت های گوناگونی را می دهند می توان گفت از 5 میلیون به بالا شروع می شود.

ضمانت نامه صادره برای مبل


اکثر فروشنده ها ضمانت نامه یا گارانتی به همراه هر مبلی به شما می دهند و با گفتن 2 سال یا 5 سال ضمانت مشتری را راضی کرده و هزینه بیشتری می گیرند اما در عمل هنگامی که می خواهید از این ضمانت نامه ها استفاده کنید کسی جوابگو نیست، لذا بهتر است به جای استفاده از گارانتی به دنبال مبل با کیفیتی باشید که احتیاجی به ضمانت بعد ینداشته باشید.

جلب اعتماد خریداران در رابطه با قیمت مبل استیل


تعداد افرادی که خرید آنلاین خود را انجام می دهند به سرعت در حال افزایش است. همانطور که خرید آنلاین محبوب تر شده است، یکی از موانعی که سایت های تجارت الکترونیک باید بر آن غلبه کنند، درک عدم امنیت اطلاعات شخصی خریداران است. 
اگر خرده فروشان آنلاین نتوانند به بازدید کنندگان اطمینان دهند که برای خرید آنلاین مطمئن هستند، هیچ خریدی انجام نخواهد شد.
برای هر کسب و کاری که امیدوار است فروش آنلاین داشته باشد، ایجاد اعتماد باید در اولویت باشد. زمانی که کاربران هیچ تردیدی برای اعتماد به فروشنده و ارائه اطلاعات لازم نداشته باشند، کسب و کار فرصتی برای موفقیت دارد.

آیا باید به  قیمت مبل استیل در خرید اینترنتی اعتماد کرد؟


روش هایی ساده ای است که با توجه به آنها می توان اعتماد خود به فروشگاه های اینترنتی را افزایش داد. برخی از نکات عبارتند از:

بررسی نشان استاندارد ارائه شده توسط فروشنده


معمولا باید آن فروشگاه در صورتی که قانونی باشد نماد های استاندارد و ایمنی را داشته باشد. با توجه به اینکه خرید مبل پروسه ای کاملا حساس می باشد و شما باید با دقت کافی خرید خود را انجام دهید، بهتر است از سایت هایی استفاده کنید که گارانتی دارند و در صورت خرابی مبل آن را پس می گیرند.

مقایسه قیمت مبل های استیل در خرید آنلاین و حضوری


قیمت اعلام شده برای مبل استیل ، البته، در هنگام تصمیم گیری درباره خرید، نکته تمایز بسیار مهمی است. بسته به نوع محصول، کاربران معمولاً در صورت احساس امنیت بیشتر در مورد منبع، مایلند خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند. ارتباط بین قیمت و اعتماد واضح است.
برای برجسته کردن این نکته، اجازه دهید به طرف مقابل آن نگاه کنیم: به زمانی فکر کنید که محصول مورد نظر خود را دیدید که قیمت بسیار پایینی داشت. آیا قیمت پایین شما را نسبت به صداقت فروشنده مشکوک کرد؟
بعضی از فروشگاه های مبل قسمتی به عنوان پشتیبانی دارند که شما می توانید از آن راهنمایی گرفته و پرسش های مد نظر خود را بپرسید. یکی از این قسمت های مهم و کلیدی یک فروشگاه آنلاین می ‌باشد.
شما در هنگام خرید مبل سعی کنید  از سایت های مختلف بازدید کنید و قیمت های آنها را مقایسه کنید و یکی از مهم ترین کارها بررسی نظرات کاربران گذشته محصول و سایت می تواند کمک زیادی به خرید مبل استیل کند که باعث می ‌شود شما کاملا به فروشنده اعتماد داشته باشید.

جمع بندی


برای خرید مبل های استیل با کیفیت به صورت غیرحضوری و از فروشگاه های اینترنتی ابتدا فروشگاه را اعتبار سنجی نموده و سپس بیش از قیمت به کیفیت مبل توجه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید های اینترنتی مقاله 5 دلیل برای خرید اینترنتی مبل چستر کلاسیک را مطالعه کنید.
برچسب ها:
قیمت مبل استیل

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}