ویژگی ها و مشخصات مبل چستر ترک

جمعه, 31 تیر 1401
مبل چستر ترک یکی از محصولات بسیار عالی و پرطرفدار است که بیشتر مردم به دنبال خرید این نمونه مبل می‌باشد از ویژگی‌های مهم ظاهری این مبل کاناپه راحتی آن می باشد که بر روی کانال دکمه هایی قرار داده شده که باعث زیبایی بیشتر این مبلمان شده است.
در گذشته این مبل دارای طراحی ساخت بسیار پیچیده‌ای بود ولی امروزه با گذشت زمان و با پیشرفت تکنولوژی ها و نحوه تولید این مبل ها بسیار آسان تر از قبل شده است و کیفیت آن ها نسبت به قبل چندین برابر شده است فرورفتگی های که در این مبل وجود دارند باعث زیبایی آن شده است.
این مبل در جهان خواهان بسیار زیادی دارد و از محصولات شناخته شده چوبی در جهان به حساب می‌آید افراد معروف  در خانه های خود از این مبل استفاده می کنند که با انتخاب این مبل یک تحول  نوین و زیبا در منزل خود به وجود می آورند. معمولاً نمونه های  مختلفی از این مبل  در تمام جهان و ایران وجود دارد که افراد می توانند بر اساس سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایند.
این نمونه مبل ها به مبل  راحتی معروف هستند و به دلیل ظاهر جذاب و زیبایی که دارند می توان آن ها در سبک های کلاسیک و مدرن به خوبی استفاده کرد هنر چیدمان و دکوراسیون مبل تاثیر زیادی در نمای داخلی خانه ها به وجود می آورد پس قبل از خرید مبلمان باید به سبک دکوراسیون خود توجه نماید که در انتخاب مبل کمک زیادی به شما در خرید می کند.

از چه متریالی در ساخت مبل چستر استفاده می شود؟


معمولا برای ساخت مبل چستر ترک از متریال های باکیفیت استفاده می‌شود که این متریال باعث دوام و ماندگاری بیشتر مبل ها می شوند یکی از اصلی‌ترین موادی که در ساخت مبل چستر استفاده می شود چوب است هر چقدر چوب شما داری کیفیت بالا باشد شکل ظاهری و اسکلت مبل هم از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد. چوب هایی مانند راش و گردو، روس چوب هایی هستند که در ساخت مبل چستر ترک استفاده می شوند و یک جلوه بی نظیر به مبلمان مورد نظر شما می دهند.
از یگر متریال های  که در ساخت این مبل ها استفاده می شود پارچه مبل است.  معمولاً چرم یک عضو جدا نشدنی در تولید مبلمان می باشد برای مبل از روکش چرم مصنوعی و طبیعی استفاده می شود که کیفیت بسیار بالایی دارد همچنین از  پارچه های دیگری مانند:  پورشه مازراتی و مخمل و .. هم در ساخت مبل چستر استفاده می شود.
استفاده از متریال های مانند اسفنج و فوم در ساخت مبل چستر کاربرد بسیار زیادی دارد در صورتی که اسفنج و فوم مورد نظر شما دارای کیفیت باشد باعث می شود که مبل شما زیبایی خاص خود را داشته باشد. اسفنج های که از نوع فوم سرد هستند برای استفاده در این محصول بسیار مناسب هستند.
این فوم ها قابلیت ارتجاعی و کشی دارند و در طولانی مدت می توانند حالت خود را به خوبی حفظ کنند این فوم ها  باعث افزایش طول عمر این مبل‌ها می‌شود به این صورت که بعد از گذشت سالیان زیاد باز هم حالت اولیه خود را دارند.
معمولاً در روی مبل های چستر از لمسه دوزی های استفاده می شود که به وسیله ماشین های پیشرفته انجام می گیرد که معمولاً باعث زیباتر دیده شدن مبل ها می شود و انواع مختلفی دارند. لمس دوزی با دکمه، لمسه دوزی ی، لمسه دوزی لوزی با خطوط موازی و ... مبل می باشد.

چیدمان مبل چستر ترک


مبل چستر ترک معمولاً دارای چیدمان مخصوص هستند شما می توانید بر اساس سبک دکوراسیون خود این چیدمان ها را انجام دهید از این محصول  می توانید در لابی استفاده کنید چون این مبل ها می توانند  به راحتی سال‌های زیادی فرم خودشان را به خوبی حفظ نمایند و حس تازگی را به فرد منتقل کنند  این مبل ها معمولاً با هر نوع محیطی سازگاری دارند و به راحتی می‌توانید از آن ها استفاده کرد. متریال های استفاده شده در این مبلمان دارای کیفیت بسیار عالی می باشند و معمولا در دکوراسیون های مدرن و کلاسیک کارایی بسیاری دارند و بسته به نوع چیدمان و سبک منزل شما می توانید آن ها را چیدمان نمایید.
شما می توانید برای محیط های مدرن از مبل ترک دارای رنگ‌های روشن استفاده کنید مثلا رنگ هایی مانند:  آبی روشن، طوسی و خاکستری، سبز روشن،  گلبهی برای فضاهای مدرن بسیار مناسب می باشند و می تواند زیبایی منزل شما را چندین برابر کنند همچنین  استفاده از این رنگ ها می تواند محیط شما رو بسیار شکیل تر کند و جلوه بهتری به محیط شما دهد.
در صورتی که می خواهید این مبل ها را در محیط های سنتی استفاده کنید بهتر است از رنگ های تیره  استفاده کنید  رنگ های تیره باعث حفظ سبک سنتی شما می شود و خانه را زیباتر نشان می دهد.
مبل های چستر برای محیط های کوچک بسیار مناسب هستند  برای خانه های  که معمولاً فضای کمی برای چیدمان دارند مبل چستر ترک یک گزینه ی هوشمندانه است و می‌تواند زیبایی خاصی به فضای کوچک شما دهد.
مبل های چستر ترکی که در دکوراسیون های کلاسیک استفاده می شوند  دارای جنس چرم می باشند و لبه های این مبل ها به صورت گرد است و به سمت بیرون حالت برگشته شده دارند  و یک حالت بسیار زیبا دارند. در مبلمان چستر ترک که  از آن در فضاهای مدرن استفاده می شود بهتر است از رنگ های بسیار زیبای که در بالا گفته شد به علاوه از رنگ های زرشکی و قهوه ای  استفاده کنید این مبل ها دارای پشتی صافی هستند و پشتی زیبا این مبل ها باعث می‌شود که فضای مورد نظر شما یک حالت لوکس داشته باشد بهتر است در انتخاب رنگ مبل چستر بیشتر از رنگ‌های شاد و گرم استفاده کنید چون زیبایی بیشتری به محیط می دهد.



ویژگی مبل چستر ترک


مبل چستر ترک دارای ویژگی های بسیار زیادی است که یکی از شاخص ترین آن ها دسته و پشتی این مبل ها می باشد که به شکلی طراحی شده اند که حالت پهن و کوتاه  دارند و این ویژگی باعث شده که این مبل ها از دیگر مبل ها و شکیل تر و زیباتر باشد.
یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این مبلمان لمسه دوزی های است که بر روی این مبل ها قرار دارد تعداد لمسه ها در مبل چستر بسیار زیاد است و به صورتی که این لمسه دوزی ها  باعث زیبایی دو چندان این مبل ها شده‌ است. این لمسه دوزی ها به وسیله دکمه هایی به  حالت فرورفتگی قرار گرفته اند که چشم هر بیننده‌ ای را به خودشون جذب می کنند این  لمسه دوزی ها معمولاً بر روی پارچه های چرمی که در سبک کلاسیک از آن استفاده می شود هم انجام می شود و زیبایی خاصی را به وجود می آورند.
مبل چستر ترک معمولاً از کیفیت بالایی برخوردار می باشد در ساخت این مبل مانند مبل های ترک دیگر از مواد درجه یک و مرغوب استفاده شده پارچه های  که در ساخت مبل چستر ترک  استفاده می شوند معمولاً کیفیت بسیار بالایی را دارا هستند.
از دیگر ویژگی های مبل چستر  می توان به راحتی مبل ها اشاره کرد  این مبل ها از الیاف درجه یک در دسته نشیمن و پشتی ها استفاده شده که این خود باعث راحتی بیش از حد این مبل ها می باشد.
یکی دیگر از ویژگی‌های مبل ترک این است که دارای رنگ بندی های متنوعی هستند و شما با هر نوع سبک و سلیقه و دکوراسیون ای که هستید می توانید مبل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قیمت مبل چستر ترک


از سری مواردی که بر روی قیمت مبل چستر تاثیر می گذارد قیمت دلار است معمولا با افزایش قیمت دلار قیمت مبل ترک نیز افزایش پیدا می کند.
یکی از دیگر مواردی که بر روی قیمت مبل ها تاثیر دارد جنس و موادی است که در تولید و ساخت این مبل ها استفاده شده است جنس و مواد و متریالی است که در ساخت آن استفاده شده هر چقدر مواد استفاده شده در ساخت این مبل ها طبیعی و باکیفیت باشد معمولاً قیمت مبل هم بیشتر خواهد بود معمولاً مواد استفاده شده در ساخت مبل محدود به پارچه و چوب نمی باشد از فوم و پنبه،  چسب و رنگ ها هم در ساخت و تولید مبل استفاده می‌شود و کیفیت این مواد بالا باشد معمولاً تاثیر زیادی در قیمت مبل هم خواهد داشت
از دیگر مواردی که بر قیمت مبل تک تاثیر دارد در آن طی می باشد در صورتی که مبل شما دارای گارانتی باشد معمولاً مبلغ بیشتری باید برای آن بپردازید.  گارانتی باعث می شود که فرد خریدار از کیفیت محصول اطمینان بیشتری داشته باشد.
همچنین نقش و نگاری که بر روی مبل ترک وجود دارد باعث می‌شود که قیمت آن ها هم افزایش پیدا کند.

جمع بندی


مبل چستر ترک که از محصولات بی نظیر و چشم‌نواز است که در دکوراسیون منزل استفاده می‌شود و باعث ایجاد یک فضای بسیار زیبا و لاکچری در خانه شما می شود شما با هر هر نوع سلیقه ای که هستید می توانید این نمونه مبل بی نظیر را خریداری کنید از این  مبل می توانید در فضاهای مختلف استفاده کنید هرچند دکوراسیون شما مدرن کلاسیک و سنتی باشد شما می توانید بر اساس نوع سبک منزل خود نمونه‌ای از مبل چستر ترک را انتخاب کنید.
در صورتی که قصد خرید این مبل ها را دارید می توانید به سایت چوب مراجعه نماید و از تنوع محصولات این سایت دیدن نماید و برای دریافت اطلاعات بیشتر مقاله مبل چستر را مطالعه نماید. و در صورتی که می خواهید این مبل را چیدمان کنید از مقاله راهنمای چیدمان اتاق نشیمن با مبل چستر طوسی و زرشکی را مطالعه نماید که برای چیدمان شما مفید می باشد. 
برچسب ها:
مبل چستر ترک

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}