نکاتی که برای خرید مبل سلطنتی کرم رنگ به ان توجه نمی کنید

دوشنبه, 13 دی 1400
در دنیای امروز مبل یکی از اساسی ترین وسایل دکوراسیون منازل ایرانی به شمار می رود. مبل سلطنتی کرم رنگ هم یکی از این موارد می‌ باشد که برای دکوراسیون گزینه بسیار مناسبی می‌باشد. 
ما می‌توانیم با رعایت اصول استاندارد در دکوراسیون و چیدمان منازل یک فضای بسیار شیک و مدرن برای خود درست کنیم، پس با همراه شوید تا در این مقاله به شما بیاموزیم که چطور  یک دکوراسیون شیک و مدرن با رعایت نکات اصولی داشته باشید و از بودن در این فضا لذت ببرید. 
در ادامه نکاتی که در خرید مبل سلطنتی کرم رنگ به آن توجه ندارید و باید در خرید خود دقت کنید برای شما مطرح می کنیم. 
اگر تمایل به خرید مبل سلطنتی کرم رنگ دارید و می‌خواهید مبل سلطنتی شما 9 نفره باشد بهتر است که یک کاناپه سه نفره و 6 صندلی تکی بخرید تا بتوانید راحت تر از این مبلمان استفاده کنید تا  در زمان چیدن دکوراسیون یک چیدمان عالی داشته باشید.
 شما می‌توانید این کاناپه سه نفره را در ضلع اصلی و روبه روی دو دیوار اصلی پذیرایی بگذارید و صندلی های تکی را در فاصله های خالی قرار دهید. در این صورت سالن شما پر شده و دکوراسیون خوبی خواهد داشت. 

انواع مبل جایگزین مبل سلطنتی


به دلیل اینکه چیدمان مبل در کشور ما و منازل ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، ما به معرفی سه دسته از مبلمان که در کشور ما وجود دارد می‌پردازیم که عبارتند از:
- مبل راحتی،
- مبل استیل، 
- مبل نیمه استیل 
- مبلمان کلاسیک 
اما در این مقاله به خاطر اینکه هدف ما داشتن یک دکوراسیون شیک و مدرن برای سال جدید است به معرفی مبل سلطنتی کرم رنگ می‌پردازیم تا شما بتوانید راحت تر یک مبل عالی و پر فروش را خریداری کنید. همین طور  چند مبل سلطنتی دیگر هم را برای شما معرفی می کنیم. مانند های مبل سلطنتی:
- مبل سلطنتی سورنا
- مبل سلطنتی افشار
- مبل سلطنتی پالیز
- مبل سلطنتی شهناز
- مبل سلطنتی همایون
- مبل سلطنتی هور
- مبل سلطنتی فروهر
- مبل سلطنتی اهورا
- مبل سلطنتی ترنج

قبل از خرید مبل سلطنتی کرم رنگ به این نکات توجه کنید


- باید مبلمان طوری چیده شوند که امکان گردش و دور زدن در اطراف مبلمان وجود باشد.
- در اتاق غذا خوری فاصله میز و دیوار باید رعایت شود یعنی میز ودیوار دارای فاصله 70 سانتی باشند.
- باید قبل از اینکه اقدام به چیدن مبل کنید ابتدا طرح مورد نظر خود را بروی کاغذ تهیه کنید تا بدون جا به جا کردن وسایل یک طرح ونقشه درست داشته باشید .
- در هنگام کشیدن طرح مورد نظر باید ابعاد اتاق و مکانی که قرار است مبلمان سلطنتی کرم رنگ را بگذارید مشخص کنید
- حتما به محل قرارگیری پنجره ها، درب ها، پریز وکلید برق ها، توجه شود و این موارد در طرحی که می‌کشید باشند.
- توجه شما به این نکات و کشیدن آنها بروی کاغذ باعث می شود که زمان کمتری و همینطور انرژی کمتری برای چیدمان دکوراسیون و مبلمان خود صرف کنید. 

روش های انتخاب رنگ مبل سلطنتی  


مبل سلطنتی به خاطر داشتن زیبایی خاصی که دارد از جمله منبت کاری های زیبای آن به وسیله هنرمندان ایرانی یکی از وسایل مورد علاقه افراد زیادی شده است. تا جایی که مبلمان سلطنتی کرم رنگ  همچنين یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین مبلمانی هست که افراد زیادی به آن علاقه دارند و دارای رنگهای بسیار زیبا است. 
با پیشرفت در دنیای امروز و با کمک علم طراحی که در هر صنعت و کسب و کاری این علم نفوذ پیدا کرده است، ما می‌توانیم رنگ های متنوع و زیبایی برای استفاده در مبلمان به کار ببریم که باعث جذابیت و زیباتر شدن دو چندان مبلمان خواهد شد که این امر باعث می‌شود که تغییرات زیادی در دکوراسیون انجام شود و برای داشتن یک دکوراسیون عالی مفید باشد، مثلا در زمان های قدیم رنگ یشمی برای مبلمان زیاد رایج نبوده است اما الان با داشتن طرح های بی ‌نظیر و بکر می‌توانید رنگ یشمی را در بهترین شکل ممکن برای مبلمان سلطنتی به کار برده و یک مبلمان خاص و جذاب داشته باشید. 

چرا مبل سلطنتی کرم رنگ را انتخاب کنیم؟


رنگ کرم، رنگی است که هيچ وقت قدیمی نمی‌شود و از مُد نمی‌افتد و می توان همیشه این رنگ را با همه چیز ست کرد. با داشتن مبلمان سلطنتی کرم اگر شما تغییر دکوراسیون با رنگهای متنوع و جدید داشته باشید اصلا لازم نیست که مبلمان خود را عوض کنید. 
خوشبختانه با داشتن مبلمان سلطنتی کرم می‌توانید این مبلمان را با دکور جدید خود ست کنید و دوباره همه چیز را هماهنگ کنید. 
پارچه هایی که در مبل سلطنتی کرم مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار باکیفیت و دارای نقش و نگار زیبا می‌باشند. پارچه‌ های که در این مبلمان استفاده می‌شوند انقدر با کیفیت هستند که بعد از مدتی دچار پرز یا کثیفی و یا لکه شدن نمی‌شوند و میتوان آنها را هرزمان که بخواهید با شامپو فرش و یک دستمال تمیز به راحتی و بدون هیچ گونه خرابی که در آنها به وجود بیاید تمیز کنید. بنابراین اگر تمایل به داشتن یک سالن پذیرایی زیبا وجذاب دارید که میخواهید خیلی شیک و منحصر  به فرد باشد می‌توان از مبلمان استفاده کنید. 

بهترین مدل چیدمان مبل سلطنتی کرم رنگ در خانه های ایرانی


نکاتی که موجب می شود تا مبل سلطنتی یا همان مبل استیل دارای تفاوت های زیادی از دیگر مبلمان شود. 

اجزای به کار رفته در مبل


اجزایی است که این مبل را تشکیل داده است و در  آن به کار رفته است، مانند پارچه ومنبت کاری هایی که وجود دارند و همینطور  در این مبلمان چوب بیشتری بکار رفته است که در بعضی از این مبلمان ها به دلیل آنکه حجم منبت کاری بیشتری استفاده می‌شود قسمت های منبت را با پلی اورتان یا ترکیبی از رزین انجام می‌دهند. همچنین ابر و فومی که در این مبلمان به کار رفته است متفاوت است و در بیشتر مبلمان های دیگر استفاده نشده است. 

ارتفاع مبل


در مبلمان استیل یا مبلمان سلطنتی کرم رنگ ارتفاع این مبلمان نسبت به دیگر مبلمان ها مانند مبل راحتی و کلاسیک بیشتر است و باعث می شود بلندتر دیده می‌شوند. بنابراین این مبلمان خاص و زیبا برای زندگی با شکوه در منازلی که پر زرق وبرق هستند بسیار بسیار مناسب می‌باشند. 

مقدار منبت کار شده در مبل


یکی دیگر از  تفاوت های مبلمان سلطنتی با مبلمان دیگر وجود منبت کاری هایی است که با ظرافت و طراحی خاصی بروی دسته ها و روی پایه های این مبلمان زیبا کار شده است. کوچک یا بزرگ بودن این منبت کاری ها موجب می‌شود که روی قیمت آنها تاثیر داشته باشد یعنی هرچی منبت کاری با گل های بزرگ تری باشد و از ظرافت بیشتری برخوردار باشد، قیمت آنها افزایش می‌یابد.

سنگین وزن بودن مبل استیل یا سلطنتی 


بهتر است که در مورد وزن مبلمان سلطنتی یا استیل این نکته را بدانید که وزن زیاد این مبلمان از معایب این مبلمان محسوب نمی‌شود بلکه موجب می‌شود که این مبلمان عمر بیشتری  و استحکام  بیشتری داشته باشند و دلیل این وزن زیاد به خاطر این است که در این مبلمان چوب بیشتری با کیفیت های بالا استفاده شده است و همین طور کلاف و الیاف ببشتری در این مبلمان به کار رفته است و همینطور منبت کاری های زیبایی که روی آنها انجام می شود با چوب هست که همه اینها موجب افزایش وزن این مبلمان می‌شود.
 پس وزن زیاد این مبلمان جزو معایب آن نیست بلکه ویژگی های خوبی است که ابن مبلمان دارند.

تشک دوبل یا تک مبل های سلطنتی


در مبلمان سلطنتی  تشک آنها به صورت دوبل درست می ‌شوند. همین ویژگی موجب می‌شود که هنگامی که فرم اسفنج یا فوم نشیمن گاه مبل از دست رفت بتوانید به راحتی فوم یا اسفنج آن را عوض کنید تا فوم دوباره به حالت اول برگردد و مشکلی به وجود نیاید.
 البته گاهی این تشک ها به صورت یک تمه است که شما می‌توانید از تولید کننده بخواهید که این تشک ها را دوبل درست کنند یا می‌توانید مبلمانی که دارای تشک دوبل است را انتخاب کنید و بخرید چون کیفیت این مدل تشک ها خیلی بهتر می‌باشد. 
یکی از راه هایی که می توایند فوم سرد را از فوم گرم تشخيص بدهید این است که هنگامی روی آن می ‌نشینید وقتی بلند می‌شوید فوم سرد خیلی سریع به حالت اول خودش برمی گردد. اما فوم گرم یک مقدار طول می کشد که دوباره برگردد. 

دارا بودن تاج مبل


تاج مبلمان سلطنتی یکی دیگر از ویژگی های است که این مبلمان را از سایر مبلمان متمایز می‌کند. داشتن تاج بلند و رنگ آمیزی زیبا در این مبلمان موجب می‌شود که این مبلمان جلوه و زیبایی خاصی داشته باشد.

مبلمان سلطنتی را به چه رنگ و طرحی خریداری کنیم؟


مبلمان استیل یا سلطنتی با انواع طرح و رنگ  تولید می‌شوند و به بازار عرضه می‌شوند شما میتوایند این مبلمان را با دکوراسیون منزل خود ست کنید اما اگر در خرید رنگ مناسب با دکور خود دو دل هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که مبلمان سلطنتی کرم رنگ را انتخاب کنید زیرا این مبلمان با هر سلیقه ی سازگار است و با هر مدل دکوراسیون با هر رنگی متناسب وهماهنگ می ‌شود.
 شما می توانید با داشتن مبلمان سلطنتی کرم رنگ پرده های اتاق پذیرایی را با رنگ دلخواه خود انتخاب کنید و از داشتن یک فضای شیک و جذاب لذت ببرید. رنگ کرم با طیف رنگ متنوعی همخوانی پیدا می کند و رنگ بسیار مناسبی برای مبل است.

جمع بندی


شما می‌توانید مبلمان سلطنتی کرم رنگ را از طریق خرید آنلاین از فروشگاه های معتبر چوب و مبلمان خریداری کنید و در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید. همچنین اگر قصد دارید خانه خود را با یک دست مبل صدفی زینت بخشید حتما مقاله ما در مورد بهترین مدل چیدمان مبل سلطنتی صدفی در خانه های ایرانی را در مقاله دیگر ما  مطالعه کنید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}