مقایسه ی قیمت مبل شزلون مدرن در یافت آباد و فروشگاه های اینترنتی

پنجشنبه, 29 مهر 1400

قیمت مبل شزلون مدرن در فروشگاه های اینترنتی و مراکز حضوری فروش مبلمان متفاوت است. تفاوت قیمت ها در بازار موجب می شود که افراد به سراغ مراکزی برای خرید مبلمان بروند که قیمت مناسب تری را در مقایسه با فروشگاه های دیگر ارائه دهد. مبلمان شزلون، یکی از انواع مبلمان مناسب برای استفاده در تمامی نقاط خانه است. این مبلمان در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند. برای آشنایی با ویژگی ها و قیمت این مبلمان در بازار تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

آشنایی با تاریخچه مبلمان شزلون

اگر بخواهیم در گذر تاریخ به قدمت مبلمان شزلون نگاهی داشته باشیم، باید به 2 یا 3 قرن پیش اشاره کنیم. این مبلمان از لحاظ اصالت، یکی از قدیمی ترین انواع مبلمان در تمام جهان است. این مبلمان برای اولین بار در کشور فرانسه طراحی و تولید شدند. البته مطابق برخی دیگر از مبلمان مانند مبلمان حصیری، باید به مصریان نیز اشاره کرد که در ساخت این مبلمان ردپایی از خود به جای گذاشته اند. بهتر است در این زمینه مقاله "خرید مستقیم انواع مبل حصیری از فروشگاه های اینترنتی تولید کننده" را بررسی کنید.

ویژگی های ظاهری و قیمت مبل شزلون مدرن

اگر عکسی که از اولین مبل طراحی شده شزلون دیده باشید، مشاهده خواهید کرد که این مبلمان با اقتباس از شکل صندلی و نیمکت ساخته شده است. این نیمکت در کشور مصر ساخته می شد و به همین دلیل به نیمکت مصری شهرت دارد. این نوع از مبلمان نشیمنگاه بلندی در مقایسه با سایر مبلمان دارند به همین دلیل کلمه شزلون در زبان فرانسوی به همین معناست. از جمله ویژگی های این مبلمان باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای دسته قوس دار
  • راحتی زیاد
  • استفاده ترکیبی با مبلمان دیگر

تاثیر تنوع بر قیمت مبل شزلون مدرن

مبلمان شزلون همانند سایر مبلمان موجود در بازار، به سبک های مختلفی تولید و روانه بازار می روند. یکی از انواع این مبلمان مبلمان مدرن شزلون است. از این مبلمان می توان در فضاهای بزرگ و یا کوچک استفاده کرد. استفاده از انواع دکوراسیون های مدرن در کنار این مبلمان فضای منزل و یا محل کار شما را دوچندان خواهد کرد. بدنه این مبلمان از چوب ساخته شده اند. همچنین باید اشاره کرد که پایه های این مبلمان از چوب ساخته شده اند که باید در مراقبت از آنها دقت و احتیاط بیشتری داشت.

کارایی بسیار زیاد مبلمان شزلون

مبلمان شزلون از گذشته تا به حال برای موارد مختلف کارایی های بسیاری دارند. در زمان های گذشته و در فیلم های هالیوودی از این مبلمان برای افزایش زیبایی و زرق و برق صحنه های فیلم استفاده می شد. در این فیلم ها، مبلمان شزلون به عنوان نماد زیبایی استفاده می شد. همچنین از این مبلمان در مطب های روان پزشکان برای استراحت کردن بیماران و صحبت با پزشک استفاده می شد. امروزه استفاده از این مبلمان در فضای منزل و محل کار موجب افزایش زیبایی دکوراسیون های راحتی و مدرن شده است.

کاربرد مبل شزلون در چیدمان دکوراسیون

همان طور که در بالا اشاره شد، مبلمان شزلون در طرح ها و سبک های مختلف طراحی و تولید می شوند. برخی از انواع این مبلمان به صورت تک نفره طراحی شده اند و نمی توان از آنها برای پذیرایی از میهمانان در دکوراسیون های منازل استفاده کرد. بهتر است این مبل را به صورت ترکیبی در کنار سایر مبلمان موجود در دکوراسیون قرار دهید. مبلمان تک نفره شزلون را می توان علاوه در منزل در دکوراسیون های دیگر نیز قرار داد. از جمله این مکان ها باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتاق خواب
  • آتلیه عکاسی
  • اتاق های روانکاوی

زیر مجموعه های مبلمان شزلون مدرن

مبلمان مدرن در ساخت، دارای تنوع زیادی هستند و همان طور که در بالا اشاره شد در اندازه های مختلفی تولید خواهند شد. برای استفاده از مبلمان شزلون در دکوراسیون منزل و یا محل کار، بهتر است به ویژگی های محیط توجه ویژه ای داشته باشید. مبلمان شزلون مدرن، دارای زیر مجموعه هایی هستند که از جمله آنها باید به مبلمان شزلون با سبک مدرن اشاره کرد. این مبلمان در طرح هایی ساده طراحی و تولید خواهند شد. مبلمان راحتی شزلون نیز از دیگر انواع مبلمان شزلون مدرن بوده که می توانند زیبایی را به خانه شما هدیه دهند.

 

مقایسه ی قیمت مبل شزلون مدرن در یافت آباد و فروشگاه های اینترنتی

توجه به نکاتی در رابطه با استفاده از مبلمان شزلون

مبلمان شزلون از جمله مبلمانی هستند که معمولا به صورت تک نفره طراحی و تولید می شوند. بهتر است برای مراقبت بیشتر و جلوگیری از آسیب و فرسایش مبلمان از نشستن افراد بیش از یک نفر بر روی مبل شزلون جلوگیری شود. شما می توانید از انواع میزهای عسلی در کنار این مبلمان استفاده کنید. به صورت کلی بهتر است از این مبلمان به صورت ترکیبی در کنار دیگر مبلمان استفاده کنید. مثلا اگر شما قصد دارید از مبل شزلون مدرن استفاده کنید، بهتر است در کنار سایر مبلمان مدرن از آن استفاده کنید.

تاثیر لمسه دوزی در قیمت مبل شزلون مدرن

لمسه دوزی یکی از انواع هنرهای زیبا و اصیلی است که بر روی انواع مبلمان انجام گرفته و به مبل جلا و جلوه ای نو خواهد بخشید. در این فن پارچه مبلمان با استفاده از وسایلی خاص مانند دکمه و به شکل های هندسی به صورت زیبایی آراسته می شود. انجام این فن بر روی مبلمان، تاثیر شگرفی بر روی قیمت مبل شزلون مدرن خواهد داشت. اگر این هنر بر روی مبل انجام گیرد، قیمت مبل در مقایسه با مبل بدون لسمه دوزی، گران تر و بیشتر خواهد بود.

استفاده از چوب کمتر در مبلمان شزلون مدرن

همان طور که در بالا اشاره شد، نوع چوب به کار رفته برای ساخت مبلمان از اهمیت بسیاری برای تعیین قیمت مبل شزلون مدرن برخوردار است. برای ساخت مبلمان شزلون از نوع مدرن، چوب کمتری در مقایسه با سایر سبک های این مبلمان استفاده شده است. همین امر موجب می شود که سبک مدرن مبلمان شزلون قیمت کمتری در مقایسه با سایر سبک های تولید شده مبلمان شزلون داشته باشند. بر خلاف سبک مدرن، در سبک کلاسیک از چوب بیشتری برای ساخت مبلمان استفاده می شود که بالطبع قیمت مبلمان نیز افزایش می یابد.

انواع پارچه های به کار رفته برای رومبلی

برای هر مبلی با توجه به سبک و مدل، باید از پارچه رومبلی مناسبی استفاده کرد. متراژ پارچه های مورد استفاده به عنوان رومبلی در مبلمان مدرن، بین 9 تا 10 متر است. رنگ پارچه و کیفیت آن، تعیین می کند که قیمت مبل شزلون مدرن به چه صورتی باشد. از جمله این پارچه ها، باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • مسکو
  • مکس
  • ملیتا

پارچه های ذکر شده در بالا نیز دارای کیفیت بالایی هستند. اما باید خاطر نشان کرد که استفاده از هریک از این پارچه ها نیز موجب قیمت گذاری متفاوتی خواهد شد.

قیمت مبل شزلون مدرن

برای تعیین و یا برآورد قیمت یک مبل در بازار، باید به موارد گوناگونی توجه نمود. از جمله این موارد باید به نکات زیر اشاره کرد:

  • نوع چوب
  • جنس فوم مبل
  • پارچه رومبلی

برای برآورد قیمت مبلمان، نباید از هیچ یک از موارد بالا صرف نظر کرد و باید اشاره کرد که مواد به کار رفته برای ساخت مبلمان در این زمینه از اهمیت خاصی برخوردار هستند. مثلا می توان اشاره کرد که انتخاب فوم گرم و یا فوم سرد برای مبلمان تاثیر زیادی در قیمت دارد.

قیمت مبل شزلون در یافت آباد

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره شد، قیمت مبل شزلون مدرن در فروشگاه های حضوری و سنتی عرضه مبلمان در مقایسه با فروشگاه های اینترنتی مبلمان متفاوت خواهد بود. در فروشگاه های حضوری، مبلمان بر اساس معیار های متفاوتی قیمت گذاری می شوند. این معیارها ممکن است در هر فروشگاهی نیز متفاوت از فروشگاه دیگر باشند. در هنگام تولید مبلمان در کارخانه تا رسیدن مبل به دست فروشنده، واسطه هایی در مسیر رسیدن وجود دارند که بر قیمت گذاری مبلمان تاثیر گذار هستند. همچنین در فروشگاه های حضور اجاره مغازه و پول برق مصرفی نیز بر قیمت اثر گذار است.

قیمت مبل شزلون در فروشگاه های اینترنتی

خرید از فروشگاه های اینترنتی به مثابه خرید از مستقیم از کارخانه است. این موضوع باعث می شود که واسطه های فروش مبلمان کنار رفته و قیمت مبل شزلون مدرن در فروشگاه های اینترنتی مناسب تر باشد. همچنین در فروشگاه های اینترنتی خدماتی مانند مقایسه چند نوع مبلمان به صورت همزمان وجود دارد که از این بابت پولی از خریدار دریافت نمی شود. برای خرید مبلمان، خریدار باید قیمت های جانبی مانند پیمودن مسیر تا فروشگاه حضوری را پرداخت کند که این مورد در فروشگاه های اینترنتی وجود ندارد.

مزایای خرید مبلمان از فروشگاه های اینترنتی و تاثیر آن بر قیمت مبل شزلون مدرن

همان طور که در بالا اشاره شد، خرید مبلمان از فروشگاه های اینترنتی از لحاظ قیمت بسیار به صرفه تر از فروشگاه های اینترنتی است. شاید بتوان عنوان کرد که شما می توانید مناسب ترین قیمت ها را در فروشگاه های اینترنتی مبلمان جست و جو کرده و پیدا کنید. از جمله مزایای خرید از فروشگاه های اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گارانتی پس از خرید
  • ارسال رایگان درب منزل
  • خرید اقساطی مبلمان

در این فروشگاه ها می توانید، انواع مبلمان را با رنگ های مختلف و با سبک های متفاوت مشاهده کنید.

جمع بندی

تمامی موارد ذکر شده در این مقاله اعم از جنس پارچه و یا چوب مورد استفاده بر قیمت مبل شزلون مدرن تاثیر گذار هستند. بهتر است در هنگام خرید مبلمان شزلون به دقت به نکات مطرح شده در این مقاله دقت کنید و این موارد را به خوبی بررسی کنید تا بتوانید مبلی را با قیمت مناسب و با کیفیت بالا خریداری کنید. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی چوب و مبلمان، در کمترین زمان ممکن خریدی آسان و به صرفه داشته باشید. در این فروشگاه، انواع مبل شزلون با قیمت مناسب برای فروش قرار داده شده است.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}