مقایسه قیمت مبل تخت خواب شو ترکیه ای با ایرانی

شنبه, 6 فروردین 1401
مبل تخت خواب شوی ترکیه ای یک کالای شیک و جدید است که نسبت به سایر کالاهای چوبی که دربازار وجود دارد، قیمت بسیار بالاتری دارد و دلیل آن جدید و نو بودن آن است و دیگر کارایی و قابلیت استفاده‌ی مفید آن در خانه است. 
ما در اینجا برای شما بررسی می‌کنیم که آیا خرید مبل ایرانی به صرفه تر و بهتر است یا مبل تخت خواب شوی ترکیه ای و شما را در انتخاب درست برای یک مبل خوب راهنمایی می کنیم.
قیمت مبل تخت خواب شوی ترکیه ای خیلی زیاد است زیرا یک کالای وارداتی به حساب می‌ آید و علاوه بر قیمت مبل هزینه گمرک هم محاسبه می‌شود و بدلیل محدودیت‌ها چند سالی ایست که این محصول وارد نمی‌شود. 
پس بنابراین قیمت خرید این نوع مبل ها از ایران بسیار به صرفه تر خواهد بود چرا که وقتی شما از تولیدات ایرانی خرید می کنید نرخی از مراکز خرید پاکدشت برایتان در نظر گرفته می‌شود که از بازارها هم برا شما به صرفه تر در می‌آید. 
بعلاوه نیاز به هزینه رفت وآمد و صرف وقت و هزینه بیشتر برای خرید کردن از مراکز خرید نیست.
زیرا به خاطر خرید آنلاین این تولیدی ها مشتری ها می‌توانند بی واسطه و بدون حضور خریدی آنلاین داشته باشند .
و این یک حسن نسبت به نوع وارداتی آن است چون کمترین قیمت برای مشتری در نظر گرفته شده است.

کدام مبل تخت خواب شو بهتر است ترکیه ای یا ایرانی؟


وقتی سخن از جنس ایرانی می‌شود شاید خیلی‌ها فکر کنند که جنس ایرانی کیفیت مورد نیاز را ندارد ولی این کاملا اشتباه است چرا که با یک تحقیق می‌شود از کیفیت جنس ایرانی اطمینان حاصل شود و کامل از جنس ساخت این مبل های تخت خواب شو باخبر شوید و در پروسه ساخت آن کامل قرار بگیرید و این امر به خصوص برای مبل های تخت خواب شوی ایرانی کامل برای آگاهی همه وجود دارد.
شما می توانید از مراحل تولید و یراق آلاتی که در تهیه و ساخت این مبل ها بکار رفته کامل آگاه شوید، در صورتی که مبل تخت خواب شوی ترکیه ای از اول ساخته شده است و وارد می‌شود و شما به هیچ عنوان برای تم رنگی که انتخاب شماست نمی‌توانید هیچ نقشی داشته باشید.
یا اینکه سبکی را که می‌پسندید انتخاب کنید چرا که اینها همه به صورت آماده وارد شده اند و اینها همه یک ویژگی برای مبل های ایرانی است که شما می‌ توانید با هر رنگ و سبکی که مد نظرتان است مبل مورد نظرتان را سفارش داده تا برایتان بسازند. 

مزیت‌های مبلمان تختخواب شو ایرانی


یکی دیگر از مزیت‌های مبل ایرانی این است که شما به تولید کننده‌ی ایران دسترسی داشته باشید، در حالی که هیچ شناختی از تولید کننده ترکیه ای ندارید واین امر خرید را آسان‌تر می کند.
زمانی که شما یک مبل تخت خواب شو ترکیه ای تهیه می کنید شما تولید کننده را نمی‌شناسید واین مهم می‌تواند بر روی ضمانت نامه تاثیر مستقیم می گذارد. 
در حالی که اگر از تولیدات داخلی خرید کنید شما به خوبی از مراحل ساخت و جنس و یراقی که در آن بکار رفته اطلاع می یابید.
اگر به هر دلیلی با محصول خریداری شده به مشکل برخوردید و یا در زمان ارسال محصول آسیبی دید می توانید به راحتی با یک تماس با مرکز پشتیبانی آن واحد تولیدی تماس بگیرید.
یا مراجعه تولید کننده را از معایب کالا خبر دار کنید و این خود تضمینی است برای استفاده از ضمانت نامه ای که دارید.
همچنین یک راه ساده برای خرید مبل تخت خواب شوی ایرانی این است که شما می‌توانید خود مستقیم به تهران سفر کرده و از یک خرید آسان و مطمئن لذت را انجام دهیبد..ولی باز هم پیشنهاد ما در این است که همین هزینه کم را هم پرداخت نکنید و با خرید اینترنتی آنچه را که می‌خواهید خرید کنید.

مقایسه قیمت مبل تخت خواب شو ترکیه ای با ایرانی


یکی از عوامل مهم که همه افراد در خرید به آن  توجه دارند قیمت کالا است و قیمت تمام شده مبل تخت خواب شوی ترکیه ای دونفره مسلما از یک نفره آن بیشتر می‌شود و قیمت مبل تخت خواب شوی ترکیه ای نسبت به نوع ایرانی آن سه تا چهار برابر گران‌تر است كه علل مختلف دارد. 
ولی شما می‌توانید با یک خرید به صرفه از تولیدات ایرانی از کیفیتی مطلوب وچه بسا بالاتر از نوع ترکی از مزیت‌های خرید داخلی برخوردار شوید  و این را بخاطر داشته باشید که مبل های تختخواب شو لمسه دوزی  چستر ایرانی کاملا با نوع ترکیه ای برابری می‌کند. 

ویژگی های مبل تخت خواب شوی ترکیه ای خوب چیست؟


برخی از مهم ترین خصوصیات مبل تخت خواب شوی ترکیه ای عبارتند از:

1. مکانیزم باز و بسته شدن آسان و با کیفیت


مبل تختخواب شو خوب و با کیفیت مبلی است که در یک حرکت بدون ایجاد سر و صدا  و گیر کردن باز و بسته شود، بنابراین بهتر است قبل از خرید مبل تخت خواب شو را یکبار آن را امتحان کنید تا میزان صدای آن را تشخیص دهید و همچنین یاد بگیرید که چطور آن را باز و بسته کنید. 

2. کیفیت تشک مبل تخت خواب شوی ترکیه ای


برخی از افراد گمان می کنند که تشک های ضخیم تر بهتر هستند اما اینگونه نیست یک تشک نازک تر و دارای ساخت بهتر می‌تواند حمایت بهتری از بدن کند.
نکته مهم دیگر این است که باید در نظر داشته باشید کیفیت استاندارد فوم تشک مبل تخت خواب شوی ترکیه ای در حد متوسط نرمی و سفتی داشته باشد تا برای بیشتر افراد مناسب باشد بنابراین دقت کنید اگر تشکی بسیار نرم و انعطاف پذیر باشد برای ستون فقرات و کمر مشکلات جدی به وجود می آورد. 

3 محکم بودن مبل تخت خواب شوی ترکیه ای


مهم ترین خصوصیت مبل تخت خواب شوی ترکیه ای از این قرار است که دارای  فریم خوب و بدنه محکم  یا یک چارچوب محکم تضمین شده باشد که موجب طول عمر مبل می‌شود.
به هیچ عنوان مبلمانی  با ساختار فلز یا ترکیب چوب و فلز را خریداری نکنید فقط مبل تختخواب شو چوبی با ساختار چوب های جنگلی مانند کاج جزو محبوب ترین نوع مبل ها هستند.

4. یک مبل تختخواب شو باید سبک باشد


در خرید مبل تخت خواب شوی ترکیه ای، مبلی را انتخاب کنید که سبک باشد تا بتوانید خیلی راحت آن را جابجا کنید و از آن استفاده کنید.
اگر مبل تختخواب شو با وزن سنگین تهیه کنید به دلیل سنگینی و جابجایی آن از استفاده کردن آن پرهیز خواهید کرد، بنابراین مبلی را انتخاب کنید که وزن کمی داشته باشد و راحت جابجا شود تا برای شما این کار سخت و دشوار نباشد.
به خصوص کسانی که خانه های اجاره ای زندگی میکنند و هر سال مجبور به اسباب کشی هستند مبل های سبک تر را ترجیح می دهند.

5. تناسب مبل تختخواب شو ترکیه ای با فضای داخلی خانه


قبل از خرید مبل  تختخواب شو خوب دقت کنید که  جای مشخصی را را برای آن در نظر گرفته باشید مبلی را انتخاب کنید که جای زیادی را اشغال نکند و آن قدر بزرگ نباشد که مانع رفت و آمد افراد شود. 
به طوز کلی اگر خانه را بدون توجه سایز خانه با انواع مبل پر کنیم، به نظر عجیب می آید.



سایز مبل تخت خواب شوی ترکیه ای


مبلمان تختخواب شو دارای سایزها و اندازه های متفاوتی هستند که به چند مورد از آنها در زیر اشاره می‌کنیم. 
 اندازه عرض مبل تختخواب‌ شو استاندارد معمولا به شرح زیر است:
- مبل تکی: ۱۲۵ تا ۱۴۵ سانتی‌متر
- مبل تکی بزرگ: ۱۴۰-۱۶۰ سانتی‌متر
- مبل دو نفره: ۱۷۰-۲۳۰ سانتی‌متر
- مبل سه نفره: ۲۰۰-۲۵۰ سانتی‌متر

و در آخر به این نتیجه می‌رسیم که جنس ایرانی نسبت به نوع ترکیه ای و خارجی آن از مزیت‌های بیشتری برخوردار است، چرا که همانطور که در بالا شرح دادیم از نظر قیمت و حمل و نقل و انتخاب متریال مورد نظر برای مشتری بیشتر مورد پسند قرار می‌گیرد.
 شما می‌توانید مبلمان مورد نیاز خود را با دلخواه خود با جستجو در سایت‌های چوب و مبلمان مشاهده کنید و اطلاعاتی راجع به خصوصیات و  ویژگی های آنها کسب کنید و سپس آنها را خریداری نمایید. 

5 عاملی که قبل از خرید مبل تختخواب شو ترکیه ای باید در نظر گرفت


مبل تخت خواب شو ترکیه ای مبلمان بسیار مفیدی است زیرا می تواند تقریباً هر اتاقی را به یک اتاق مهمان فوری تبدیل کند.
آنها علاوه بر پذیرایی از بازدیدکنندگان، معمولاً در آپارتمان‌های استودیویی نیز دیده می‌شوند. به زبان ساده، یک مبل تختخواب شو که به عنوان مبل خواب نیز شناخته می شود، دارای یک تشک کش دار است و می تواند به تختخواب تبدیل شود. این تشک که مخفی است یا بیرون می زند و صندلی نی شود یا تا می شود.
آیا به دنبال یک مبل جدید هستید؟ چرا یک مبل خواب نخرید زیرا می تواند دو منظوره باشد.
در اینجا پنج عامل اساسی وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری در مورد مبل تخت خواب شو ترکیه ای که برای شما مناسب است، در نظر بگیرید. 

1. مبل خواب در مقابل مبل تختخواب شو


اگرچه بسیاری از مردم فکر می کنند که مبل تختخواب شو همان مبل خواب است، اما تفاوت هایی نیز وجود دارد. اکثر مبل های تخت خواب شو شبیه فوتون هستند. این نوع مبلمان صاف قرار می گیرند و یک تخت را تشکیل می دهند و تشک سنتی ندارند. با این حال، مبل های خواب دارای یک تشک پنهان در چارچوب خود هستند که می توانید در صورت نیاز به راحتی آن را باز کرده یا تا کنید.

2. نحوه استفاده از مبل خواب


یکی از ملاحظات اصلی شما باید نحوه استفاده از مبل خواب شما باشد. به عبارت دیگر، آیا عمدتاً برای شب نشینی های موردی استفاده می شود؟
شاید قصد دارید از آن به عنوان اتاق خواب اضافی برای یکی از اعضای خانواده استفاده کنید. علاوه بر این، زمانی که فردی در خانه شما بیمار می شود و نمی خواهد میکروب ها را پخش کند، می تواند به عنوان مکانی برای خواب استفاده شود.
اگر قصد دارید بیشتر از مبل جدید خود برای خواب استفاده کنید، توجه به نوع تشک آن از اهمیت بیشتری برخوردار است. در حالی که برخی از تشک ها دارای فنرهای داخلی هستند، برخی دیگر نیز تخت های بادی هستند.

3. دوقلو در مقابل ملکه


قبل از خرید مبل تختخواب شو، ابتدا اندازه اتاق و همچنین راهروی در و کریدور را اندازه بگیرید. اگر اتاق شما کوچک است، احتمالاً بهترین گزینه شما یک مبل خواب دو نفره است که فقط یک نفر را می خواباند. حداقل اندازه اتاق خواب حدود 70 فوت مربع است.
از طرف دیگر، اگر فضا مشکلی ندارد، یک مبل تختخواب‌شو با سایز ملکه راه‌ حل بهتری است. این تختخواب‌ها در طیف وسیعی از پارچه‌ها و مدل‌ها و همچنین انواع تشک‌ها عرضه می‌شوند. 
علاوه بر این، مبل‌های تختخواب ‌شوی کوئین به راحتی می‌توانند سه نفر را برای نشستن در خود جای دهند، در حالی که فضای کافی و راحتی برای دو نفر را فراهم می‌کنند. طول مبل های خواب 90 اینچ و عرض آن 84 اینچ است.

4. وزن مبلمان


بر خلاف مبل های معمولی، مبل های خواب دارای تشک هستند. بنابراین، وزن به طور قابل توجهی سنگین تر است. اگر خانه ای چند طبقه دارید، بهترین اتاق برای مبل خواب جدید شما احتمالاً در قسمت نشیمن است که در پایین ترین سطح قرار دارد. اما اگر خواب جدید شما برای اتاق خواب طبقه بالا است، بالا بردن مبل از پله ها می تواند دشوار باشد. به همین دلیل استفاده از تشک بادی ایده خوبی است.

5. سبک اتاق شما


هنگام تصمیم گیری در مورد تخت خواب، به سبک اتاقی که قصد دارید مبلمان جدید خود را در آن قرار دهید فکر کنید. به عنوان مثال، اگر اتاق شما بیشتر سبک معاصر دارد، به دنبال مبل هایی با رنگ های خنثی، خطوط تمیز و مواد طبیعی باشید. برای اتاقی با تم روستایی، مبلمان چوبی را انتخاب کنید. علاوه بر این، چرا بالش‌های پرزدار و لحافی اضافه نکنید که حسی روستایی و چوبی ایجاد می‌کند.

جمع بندی


مبل تخت خواب شوی ترکیه ای از جمله مبل های بسیار کاربردی در آپارتمان های کوچک است. اگر گاهی نیاز دارید در دفتر یا محل کار خود نیز استفاده کنید یک مبل تختخواب شو انتخاب خوبی است.
برای اینکه بیشتر در مورد مبل های تختخوابی بدانید شما می توانید مقاله راهنمای خرید ست مبلمان اداری و مدیریتی را مطالعه کنید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}