مقایسه برندهای معروف مبل تختخواب شو ترک و ایرانی

شنبه, 18 دی 1400
برند مبل تختواب شو در دنیای امروزی بسیار مناسب آپارتمان های کوچک است. امروزه بشریت با تمام پیشرفت هایی که داشته است، داشتن مبلمان را یک ضرورت در زندگی خود می‌داند. در همه منازل حتی فقیرترین منازل استفاده از مبل یک امر ضروری است. بنابراین استفاده از مبل با دارا بودن طرح و رنگ ساده و ماندگاری بسیار بالای آن توانسته این ضرورت را در زندگی بشری برآورده کند. مبل  با گذشت سال‌های زیادی از قدمت آن هنوزم هم مورد استفاده بوده وهست و توجه بسیاری از خریداران را به خودش جلب می‌کند. 

مبلمان تختخواب شو


مبلمان تختخواب شو یک ایده ی بسیار عالی وخلاقانه است که شما بتوانید با داشتن یک فضای کوچک، مبلمان و تختخواب داشته باشید. کوچک بودن منزل و یا آپارتمان شما دلیل بر این نمی ‌شود که شما از خرید مبل صرف نظر کنید و به خاطر کوچک بودن فضا نتوانید یک دکوراسیون زیبا در منزل داشته باشید. در واقع با خرید یک دست مبلمان تختخواب شو می ‌توانید، فضای منزل خود را بهینه کنید و از داشتن یک دکوراسیون زیبا درمنزل خود لذت ببرید. 
مبل تختخواب شویی که تولید می‌شود از نظر زیرسازی بسیار خوب دارای کیفیت بالایی هست. فریم این نوع مبل از آهن ساخته می‌شود و و کف تشک آنها از جنس فلزی درست می ‌شود که هنگامی که از این مبلمان زیاد استفاده شود دچار مشکل نشوند و زود نشست نکنند. مبلمان تختخواب شویی که مناسب و استاندارد باشد باید علاوه بر این که از ویژگی هایی مانند کیفیت بالا و استاندارد برخوردار است، ظاهر زیبا و شیکی هم داشته باشند. خوشبختانه برندهای گوناگون مبل تختواب شو در بازار وجود دارند که هم از لحاظ کیفیت و هم زیبایی برتر هستند و این موضوع موجب سخت تر شدن انتخاب برای خریداران آن شده است.
ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع برند مبل تختواب شو بسیار زیبا و با کیفیت آشنا کنیم. مهم ترین برندهای مبل تختواب شوعبارتند از:

مبل تختخواب شو برند جزمین


مبل تختخواب شو برند جزمین از مبلمان های بسیار زیبایی است که بسیار کاربردی می‌باشد. 
مبل برند جزمین را می‌توان با چند حرکت ساده به یک تخت خواب راحت و لوکس تبدیل کنید و خیلی راحت از آن استفاده کنید. این مبل به صورت حلالی شکل است به صورتی که وقتی آن را  تبدیل به یک تختخواب می کنید تبدیل به یک تخت گرد و زیبا می شود که فضای منزل شما رو کلا تغییر می‌دهد وزیبا می‌کند. 

مبل الیزه


برند مبل تختواب شو الیزه یک مبل بسیار لوکس است که در منازل کوچک امروزی بسیار کاربردی است و فضای بسیار کمی را اشغال می کند و یک وسیله ضرروی برای منازل کوچک و آپارتمانی می ‌باشد. 
شما می توانید به سلیقه خود رنگ و جنس روکش این مبل را تعیین کنید. مبلمان الیزه از یک فلز درجه یک ساخته می ‌شود که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. 

مبل منگولیا


برند مبل تختواب شو منگولیا یکی از مبلمان های تختخواب شویی است که خیلی خاص و پرطرفدار می ‌باشد. این مبلمان قابلیت های زیادی دارند که آنها را از سایر برندهای مبل تختواب شو متمایز کرده است.
دلیل این تفاوت طراحی باکس در این مبلمان است. باکسی که در این مبلمان طراحی شده است به منظور استفاده و قرار دادن وسایل است. این فضای جانبی برای مبلمان منگولیا بسیار کار آمد می ‌باشد. در این برند مبلمان متریال بسیار مرغوب استفاده می‌شود. 

برند مبل تختواب شو انزاهوم


برند مبل تختواب شو انزاهوم مبلی است  با سبک و طرح های خاص که طراحی و سبک های خاصی از نظر پارچه و مواد دارد. این مدل مبلمان مدرن است و دارای این قابلیت هست که کاناپه آنها تخت شود، همچنین می توان لحاف وبالشت را روی این مبل استفاده کنیم و در طول روز می‌توانیم آنها را به عنوان یک ست مبلمان زیبا و جذاب  برای پذیرایی استفاده کنیم. 
برند مبل تختواب شو انزاهوم دارای طرح و سبک های گوناگونی است که هر فردی با هر سلیقه ای می‌تواند آن را انتخاب کند و مورد استفاده قرار دهد.  

مبل تختواب شو لاریسا


برند مبل تختواب شو لاریسا یک میل راحتی است. این مبلمان یک کار شرکتی بسیار مدرن و زیبا است که اسکلت چوبی این مبلمان، از جنس چوب روس می‌باشد و جنس پایه های آن از جنس چوب راش گرجستان می‌باشد. 
این مدل مبل برای افرادی که  به کارهای مدرن پایه چوبی علاقه دارند گزینه بسیار مناسبی می ‌باشد و شما می توانید سفارش این مبل را  با رنگ های دلخواه خود انجام دهید. 

مبل راحتی تخت شوی بنجامین


یکی دیگر از انواع مبلمان، مبل بنجامین است که به گونه ای طراحی شده است که بسیار راحت و زیبا می‌باشد. 
جلوه خاصی که در این مبلمان وجود دارد به خاطر ترکیب رنگ آنهاست که  این  نما و زیبایی این مبلمان  را دوچندان کرده است. 
یکی از مزیت‌های ویژه این مبلمان تخت شدن آن است که این مبلمان را از سایر مبلمان های دیگر متمایز کرده است. 
دوخت روکش و طرح این مبلمان بسیار زیبا می باشد به گونه ای که استفاده از آن در پذیرایی دکوراسیون خاصی به منزل شما می ‌دهد. 

مبل تختخواب شو هشت نفره برنارد


برند مبل تختخواب شو هشت نفره برنارد یک مبل عالی برای منازلی است که فضای آنها اسپرت و یا مدرن می‌باشد. مبل برنارد دارای دو عدد مبل تک نفره  و دو عدد مبل سه نفره است که مبل سه نفره آن  قابلیت تخت شدن را دارد. 

مبل اسپارتا


برند مبل تختخواب شو اسپارتا برای فضای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مبلمان که ویژگی تخت شدن را دارد برای منازل کوچک یک گزینه عالی می باشد. این مبلمان بسیار محبوب و پرطرفدار است و دارای طراحی ساده و دل‌نشینی می باشد.
این مبل دارای دسته ها وتکیه گاه بسیار استاندارد است که ارتفاع قدی آن برای انواع طیف قد مناسب است در نتیجه هم استاندارد و هم راحت می باشد. 
خانواده هایی که بیشتر اهل تماشای تلویزیون می‌باشند وساعت های طولانی جلوی تلویزیون به سر می‌برند می توانند از این مبل بسیار راحت استفاده کنند و از آنها لذت ببرند. 
فوم به کار رفته در مبل تختخواب شو 8 نفره برنارد باعث شده این برند مبلی راحت و مناسب برای دکوراسیون اسپرت و مدرن باشد.

مقایسه برند مبل تختخواب شو ترک و ایرانی


کشور ترکیه خودش یکی از صاحبان برند مبل ترک است که در این کشور این ساخته وتولید می‌شود.
کشور ترکیه نمایندگی های زیادی در سایر کشورها برای برند مبل خود اتخاذ نموده است. از جمله کشورهایی که نمایندگی ایم مبل را دارند می توان به کشورهایی مانند: ایتالیا، انگلستان و آمریکای شمالی اشاره کنیم. 

آشنایی با سایر برندهای مبلمان تختخواب شو 


یکی دیگر از مبلمان هایی که می توان خیلی راحت از آن استفاده کرد مبلمان تختخواب شو است. این مبلمان با پیشرفت های زیادی که داشته برای مکانی هایی تولید می شود که فضا کمتر است. این برند مبل تختخواب شو دارای انواعی گوناگون است که با طرح ها و سبک های متنوع و زیبایی تولید و به بازار عرضه می شوند. در تقسیم بندی دیگری از برندهای مبل تختخواب شو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- مبل های تختخواب شو هتلی
- مبل های تختخواب شو بیمارستانی
- مبل های تختخواب شو خانگی
- مبل های تختخواب شو اداری

کاربرد مبلمان تختخواب شو


در حقیقت برند مبل تختخواب شو هم کار مبل را انجام می‌دهند و هم می توانند جایگزین خوبی برای تخت خواب باشند، یعنی این نوع مبلمان دوکاره است و بسیار جالب و مدرن می‌باشد.
 شما می‌توانید این مبلمان  را به تعداد نفرات اعضای خانواده خود تهیه کنید و خیلی راحت از آنها استفاده کنید و می توانید در هر مکانی از منزل خود آن را مورد استفاده قرار دهید. 

تفاوت تختخواب با مبل های تختخواب شو   


تختخواب های که معمولی هستند از چتد قسمت درست شده اند که شامل یک تخت، یک تشک، یک میله، قاب دور تخت، ملافه و.. می شود که همه این قسمت ها و وسایل دیگری که روی تخت قرار می‌گیرد جا و فضای زیادی را اشغال می‌کنند و به همین خاطر این تختخواب ها به فضای زیادی نیاز دارند. 

چند منظوره بودن مبل های تختخواب شو


اما هنگامی که شما قصد خرید یک تختخواب و یک سرویس مبل را دارید می‌توانید برای اینکه هم در هزینه و هم در فضای منزل خود صرفه جویی کنید مبلمان تختخواب شو را در نظر بگیرید. شما با این انتخاب می‌توانید یک فضای کاملا متفاوت برای منزل خود به وجود بیاورید.
 این مبلمان همه کاربردها و ویژگی ‌هایی که یک مبل معمولی دارد و همینطور یک تختخواب معمولی را شامل می‌شود. البته این مبلمان خیلی راحت تر و شیک تر نسبت به مبلمان معمولی و تختخواب معمولی می باشد. 

شستشوی آسان مبل های تخت خواب شو


یکی دیگر از ویژگی‌های این مبلمان یعنی مبلمان تختخواب شو این است که براحتی  قابل شستشو و تمیز شدن است.
 اگر شما بخواهید یک تخت خواب معمولی را بشویید مسلما وقت و زمان زیادی برای آن نیاز دارید اما این مبلمان به راحتی با بخارشو یا کمی اب ولرم و پارچه تمیز قابل شستشو و تمیز شدن است. اگر بازهم زمان کافی برای این کار ندارید خیلی راحت می‌توانید این مبلمان را به مراکز شستشو که در سطح شهر هستند بسپارید تا آنها را تمیز کنند. 

جابه جایی راحت مبل های تختخواب شو


یکی دیگر از تفاوت ها و ویژگی های مهم این مبلمان یعنی مبلمان تختخواب شو این است که به راحتی قابل جابه جایی هست. شما برای جابه‌جایی یک تختخواب معمولی باید هر قطعه آن را جدا کنید تا بتوانید آن را جا به جا کنید که زمان زیادی برای این کار نیاز دارید و همینطور ممکن است قطعات تخت به دیوار ها برخورد کند و دیوارهای شما دچار خراش شود، اما در مبلمان تختخواب شو نیازی به زمان زیادی ندارید و لازم نیست نگران باشید که آنها به دیوار برخورد کنند.
 شما می‌توانید با چند حرکت ساده این تختخواب را به مبل تبدیل کنید و سپس خیلی راحت آن را جابه جا کنید. 

جمع بندی


امروزه  کشور ایران توانسته است که مبلمانی با بهترین و بیشترین برندها را تولید کنند که ما به چند مورد از این برندها در اینجا اشاره کردیم. شما می‌توانید انواع مبلمان را فروشگاه ها و سایت های اینترنتی سفارش بدهید و یک خرید آسان و راحت داشته باشید. اگر مایل هستید بیشتر در مورد انواع مبل ترک بدانید لطفا مقاله ما با عنوان " آشنایی با معروف ترین برندهای مبل ترک" را مطالعه کنید. 

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}