معرفی جدیدترین مدل ها برای خرید مبل کنفی

جمعه, 27 اسفند 1400
در این مقاله ضمن آشنایی شما با مشخصات مبل های کنفی به معرفی جدیدترین مدل ها برای خرید مبل کنفی می پردازیم.
مبل کنفی در دسته مبلمانی است که افراد خاصی آن را انتخاب می کنند. اگر شما هم جزو این  افراد هستید که به وسایل کنفی علاقه دارید، شاید پیدا کردن کاناپه یا صندلی جدید مطابق سلیقه تان در دنیای امروزی که اکثر مبلمان های تولیدی مدرن شده اند بسیار مشکل باشد.
خرید قطعات مبلمان، نه فقط به علت هزینه زیادی که برای خرید مبلمان پرداخت می شود بلکه به این علت که شما مبلمانی را که می خواهید پیدا کنید متناسب با سبک دکوراسیون منزل شما باشد و کیفیت بالایی داشته باشد جزو خریدهای بزرگ محسوب می شود.
اگر مبل با دوام و ماندگار میخواهید، بین پارچه های مخصوص تولید مبلمان، پارچه های کنفی گزینه های فوق العاده ای هستند.

مبل کنفی چیست؟


مبل کنفی، نوعی از مبل های راحتی است که برای تولید آن به جای پنبه، چرم یا پلی استر ، از الیاف کنفی استفاده می شود.

چرا کنف پارچه مناسبی برای مبل است؟


کنف، ماده ای ارگانیک، مقاوم و بادوام است که از پنبه سنتی کمی ضخیم تر تولید می شود و بافت برجسته تری دارد. 
با خرید مبل کنفی می توانید در هزینه های اضافی خود صرفه جویی نمایید. مبل های کنفی از مبل هایی که سال های سال به شما کار می دهند و از آنجایی که کیفیت خود را طی سال های متمادی حفظ می کنند مبلمان مناسبی برای منزل شماست.
به علاوه کنف از الیاف فوق العاده پایدار و طبیعی برخوردار است. مبل های کنفی گزینه ایده آلی برای کسانی هستند که نمی خواهند مبلمان چرمی بخرند.

خصوصیات متمایز مبلمان کنفی در مقایسه با سایر انواع مبلمان


مهم ترین ویژگی های مبل های کنفی که باعث تمایز این مبل ها نسبت به سایر مبل ها می شود عبارتند از:

ارگانیک بودن مبلمان


یکی از مهم ترین خصوصیات مبلمان کنفی، ارگانیک بودن مواد تولیدی برای پارچه های مبل است. در حقیقت مبلمان کنفی جزو محصولاتی هستند که دوستدار محیط زیست شناخته می شود.

سازگار با محیط زیست بودن


یکی از خصوصیات کنف قابل تجزیه شدن در محیط زیست می باشد. این خاصیت پارچه های کنفی باعث شده تا از این پارچه ها به راحتی برای تولید انواع روکش صندلی، مبلمان، انواع کاناپه، مبل های دسته دار و میز تلفن و غیره استفاده شود.
در دنیای امروز مبل های کنفی کاربردهای زیادی در اتاق نشیمن، پذیرایی و خواب دارند.

دوام و طول عمر بالا


یکی دیگر از ویژگی های متمایز مبل های کنفی دوام بالای کنف است. در کنار سازگاری با محیط زیست، پارچه های کنفی از دوام و ماندگاری بسیار زیادی برخوردارند.
پارچه های کنفی انعطاف پذیری زیادی دارند به همین علت خرید مبل کنفی به نسبت دیگر مبل ها بیشتر است زیرا یه راحتی می توان محصولات و پارچه های تولید شده از کنف را تغییر داده و آنها را به طرح های مختلفی تبدیل نمود.
این مبل ها دارای قابلیت استفاده طولانی مدت هستند، پس همانطور که قبلا هم گفتیم خرید مبل کنفی یک گزینه ایده آل، اقتصادی و به صرفه می باشد.

قدمت طولانی مبل کنفی


مدت زیادی است که مردم در کشورهای مختلف برای تولید محصولات خود از پارچه های کنفی استفاده می‌کنند. 
جنس مطالعات مختلفی نشان داده‌ که تولید پارچه از کنف و همچنین استفاده از آن در صنایع مختلف، به ده هزار سال قبل از سفالگری برمی گردد.
لذا اگر قصد خرید مبل کنفی را دارید، شما هم همراه با این مبل ها به تاریخ می پیوندید. هر بار که روی مبل های کنفی نشسته و استراحت می کنید پی به اصالت این نوع مبل ها خواهید برد.

کیفیت بالای مبل های کنفی


کیفیت بالای کنف از ویژگی ‌های متمایز آن است. پارچه های تولید شده از جنس کنف بسیار با دوام هستند و مقاومت و ماندگاری بالایی دارند، لذا مبل های کنفی بسیار راحت و انعطاف پذیر نیز هستند. 
زمانی که روی این مبل ها می نشینید، دمای آن متعادل باقی می ماند و این یکی از مزایای خرید مبل کنفی است زیرا برخلاف مبل های چرمی هنگام نشستن عرق نخواهید کرد.



از کجا مبلمان کنفی بخریم؟


متاسفانه محصولات و مبلمان کنفی مانند سایر محصولات به راحتی در دسترس نیست و امکان خرید آن در فروشگاه های اثاثیه محدودی وجود دارد.
شما به راحتی می توانید انواع مبل کنفی را از سایت های مختلف تولید انواع مبلمان کلاسیک توسط تولید کنندگان نامی تهیه نموده و آنها را مستقیما و بی واسطه خریداری نمایید.
اکثر تولیدکنندگان مبل های کنفی در ایران با استفاده از نوآوری های جدید در زمینه صنایع دستی انواع پارچه های کنفی را با کیفیت بالا تولید می کنند. از آنجایی که کنف از ارزان ترین مواد خام به کار رفته برای تولید مبلمان است، کلیه مبل ها و محصولات تولید شده از جنس کنف قیمت خوبی در ایران دارند.
با پیشرفت تجهیزات و ماشین آلات بافت پارچه کنفی، مبل های کنفی موجود در بازار در طرح ها و سبک های متنوع تری در فروشگاه های فروش مبلمان عرضه می شوند.
امروزه شاهد استفاده از انواع پارچه های کنفی برای تولید انواع مبلمان پذیرایی یا صندلی های دور میز ناهار خوری هستیم که مناسب هر نوع سلیقه ای هستند.
با خرید مبل کنفی نه فقط یک مبل اصیل و با کیفیت را به خانه خود می برید بلکه محصول ماندگار و بسیار با دوامی را خریداری کرده اید که قابلیت سازگار با محیط زیست دارد و اینگونه به محیط زیست خود نیز کمک می کنید.

مزایای خرید مبل کنفی


بخشی از مزایای خرید مبل کنفی عبارتند از:
- دوستدار محیط زیست بودن 
- ماندگاری و دوام بالای مبلمان کنفی که سالیان سال آزمایش خود را پس داده است.
سال‌های متمادی استفاده از مبل های کنفی در تولید انواع مبل ها من جمله صندلی، کاناپه و غیره ، تنها بخش کوچکی از مزایای خرید مبلمان کنفی می باشد.
علیرغم سایر پارچه های مبلمان که به مرور زمان کیفیت خود را از دست می دهند، پارچه های به کار رفته در تولید مبل های کنفی با استفاده بیشتر نرم تر و لطیف تر شده و به هیچ وجه انعطاف پذیری و کیفیت خود را از دست نمی دهند.
از دیگر مزایای خرید مبل کنفی، ضد میکروب بودن این مبل ها است که به شما کمک می کند، فضایی پاک تر و تمیز تر داشته باشید.
استفاده از الیاف کنفی در محصولات تولید شده با پارچه کناف از رشد باکتری و میکروارگانیسم پیشگیری می کند. کنف طول عمر زیادی دارد و سلامتی و خانه شما را هم تضمین می کند.
مزایای خرید مبل کنفی آنقدر زیاد است که پس از خرید حس می کنید هزینه ای که بابت آن پرداخت کرده اید، واقعاً به نسبت کاربردی که دارد ارزش دارد. در صورتی که به دنبال خرید مبلی با پارچه های ضد حساسیت، ضد میکروب، با دوام و ماندگار می گردید، بهترین گزینه موجود برای شما خرید مبل کنفی می باشد.

مبلمان کنفی چگونه تولید می شود؟


روش های متنوعی برای طراحی و تولید مبلمان کنفی سازگار با محیط زیست تولید شده از جنس پارچه های کنفی وجود دارد اما معمولاً برای طراحی و تولید مبل های کنفی از چوب بلوط استفاده می کنند و داخل آن را نیز با متریالی از فوم های مخصوصی پر کرده و روی آن را با پارچه های کنفی می پوشانند.
از آنجایی که استفاده از کناف برای تولید مبل های طرح جدید به تازگی وارد بازار طراحی و تولید مبلمان شده اند، تولیدی های کمی این نوع مبل ها را در ایران تولید می کنند اما در همه این مبل ها سعی می شود که تمامی اجزا از جمله چوب و فوم مورد استفاده، سازگار با محیط زیست باشد و از تولید آلودگی جلوگیری کند.
برای استفاده از کنف در پارچه مبلمان باید فیبرهای آن را با استفاده از چسب خاصی به هم متصل نمود. البته انواع دیگری از مبلمان نیز وجود دارند که در پایان با روغن کنف جلا داده می شوند.

چرا باید مبلمان کنفی بخریم؟


قرار نیست مبلمان را برای یک بار استفاده کنید و خرید مبل کنفی یک خرید معمولی نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری است. 
زمانیکه مبلمان کنفی را می‌خرید و به خانه می برید، قطعا از دیدن تغییری که در ظاهر و سبک اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی شما را ایجاد می شود متحیر خواهید شد. اگر بخواهیم یک دلیل قانع کننده برای خرید مبل کنفی به شما بدهیم، کیفیت بالا و دوام آن‌هاست که موجب می شود خرید این مبل از نظر اقتصادی برای شما ه صرفه باشد.
از آنجایی که کنف به سرعت رشد می کند و هزینه تولید پارچه از آن ارزان است، اکثر تولید کنندگان ترجیح می دهند از پارچه کنف برای تولید این مبل ها استفاده کنند.
زمینی با سایز معمولی که در آن درختان کنف کاشته شده باشد، در مدت زمان کوتاهی می‌تواند به بار برسد. این تولید انبوه در مدت زمان کوتاهی، سرمایه گذاران بسیاری را به اندیشه واداشته است تا روی تولید مبل های کنفی سرمایه‌گذاری نمایند.
هنگامی که در خانواده بحث خرید مبل پیش می آید کدام ویژگی ها از همه برای شما مهم تر است. کیفیت، دوام و تنوع احتمالا اولین گزینه ها هستند که با خرید مبل کنفی می توانید همه این خصوصیات را کسب کنید.
همه این خصوصیات، تولیدکنندگان مبلمان را ترغیب نموده که با توجه به استقبال زیاد کاربران خانگی و اداری اقدام به خرید مبل کنفی به صورت انبوه و در انواع گوناگون کنند.

چرا باید مبلمان کنفی را از فروشگاه‌های آنلاین خریداری کنیم؟


شاید شما نتوانید به راحتی از فروشگاه های فروش مبلمان حضوری که در نزدیکی خانه یا محل زندگیتان وجود دارد، مبل های کنفی را خریداری نمایید، زیرا تولید این نوع مبل ها در حال حاضر بسیار محدود است. اما به راحتی می توانید در فروشگاه های آنلاین فروش مبل انواع مبل های کنفی را با قیمت های مناسب بدون واسطه از درب کارخانه خریداری نمایید.
در این سایت ها تصویر همه مبل ها در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد و شما به راحتی می توانید سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.
بدین وسیله نه تنها در وقت خود با خرید اینترنتی صرفه جویی می کنید بلکه می توانید خرید مبل کنفی خود را با کیفیت بالاتر و با قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از خرید حضوری انجام دهید.
برای کسب اطلاعات بلیشتر در مورد خرید مبل کنفی مقاله قیمت انواع مبلمان کنفی مناسب برای دکوراسیون ویلا را مطالعه کنید.
برچسب ها:
خرید مبل کنفی

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}