مزایا و کاربرد مبل تخت شو تک نفره با تشک طبی

چهارشنبه, 6 بهمن 1400
در بازار انواعی از مبل تخت شو تک نفره با تشک طبی وجود دارند که با طرح و رنگ خاصی طراحی شده اند. 
مبلمان بر اساس سبک  خاص هر دکوراسیون انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرد. که هرکدام شامل ویژگی ها و مزايايی هستند که خاص خود می‌باشند. مثلا اگر بخواهیم یک مبلمان سلطنتی را انتخاب کنیم و آن را مورد استفاده قرار بدهیم می‌بایست حتما در مکانی استفاده شود که دارای سبک سنتی و کلاسیک باشد و نمی‌ توان این مبلمان را برای یک مکانی که با سبک مدرن است مورد استفاده قرار داد. یکی دیگر از انواع مبلمان، می‌توان به مبلمان راحتی اشاره کرد که می توان در فضاهای مدرن و کوچک مانند آپارتمان مورد استفاده قرار داد.اما ما در این مقاله سعی برا این موضوع داریم که مبل تخت خواب شورا برای شما معرفی کنیم و از مزایا و ویژگی های آنها صحبت کنیم تا اخر این مقاله ما همراه باشید تا بتوانید با  ویژگی های این مبلمان آشنا شوید. 

مهم ترین ویژگی‌های مبل تخت شو تک نفره با تشک طبی


مبلمان مبل تخت شو تک نفره با تشک طبی مبلمانی است که در مجموعه مبل های راحتی قرار می‌گیرند. این مبلمان دسته های پهن، پایه های کوچک و کوتاه و یک نشیمنگاه نرم و بسیار راحتی دارند.
مبل های تخت شو وزن کمی دارند و بسیار سبک هستند و جابه جایی آنها بسیار راحت می‌باشد. این مبلمان  از طرح‌ و رنگهای گوناگونی برخوردار هستند. مانند طرح های  مبل ال، کلاسیک و مدرن و…. که بر طبق سلیقه ی شخصی انتخاب می شوند. مبل تخت خواب شودارای اندازه های گوناگونی هستند. 
مثلا مبل تخت شو تک نفره  با عرض 80 سانتی متر  ومبل دونفره با عرض 100 سانتی متر و مبلی با عرض 140 و 160 سانتی متر است درحالی که مبل تختخواب شو تک نفره با عرض 80 سانتیمتر می باشد. 
تخت برای یک نفر استفاده می‌شود ولی مبلش را برای دونفر می‌توان استفاده کرد. مبل تختخواب شو با عرض 140 سانتیمتر  برای سه نفر استفاده می‌شود و تخت آن را برای دو نفر می‌توان مورد استفاده قرار داد. 

فوم طبی مبل تخت خواب شو


مبل تخت خواب شودارای تشک  و نشیمنگاه بسیار خوب وطبی است که بر اساس اصول استاندارد درست شده است که به صورت ارگونومیک است و از بیماری هایی مانند: کمردرد و آسیب ستون فقرات جلوگیری خواهد کرد. 
یک ویژگی خوب دیگر مبل تخت خواب شواین است که در زیر نشیمنگاه این مبلمان یک فضا و  باکس  است که می ‌توانید در آن بالش و پتوی خود را جای بدهید تا هروقت که نیاز به آنها داشتید آن ها خیلی راحت در دسترس باشند و فضای منزل شما را شلوغ نکنند. 

جابه‌جا کردن مبل تخت‌ خواب ‌شو


از مزیت‌های مهم  مبل تخت خواب شوجا به جا کردن راحت و آسان این مبلمان است. با مبل های تخت خواب شو در زمانی که مهمان بیشتری دارید و دوست دارید فضای اتاق نشیمن را بازتر کنید می ‌توانید این مبلمان را بعنوان تخت خواب به اتاق خواب ببرید و مکان نشیمن را بازتر کنید. 

وزن 


مبل های تخت خواب شو دارای وزن سبکی هستند که افرادی که مستاجر هستند و هر زمان در منازل مختلفی سکونت دارند می‌ توانند آنها را خیلی آسان در اسباب کشی منزل جا به‌جا کنند و زمانی که در طبقه ی بالا خانه داشته باشند خیلی راحت می‌ توانند آنها را از پله ها بالا ببرند و بدون هیچ مشکلی مبل تخت خواب شورا راحت جا به جا کنند و با داشتن فضای کمی که دارند می توانند هم تخت خواب داشته باشند و هم مبل. این مبلمان خیلی راحت با چند حرکت ساده به مبل یا تختخواب تبدیل می‌شود و شما می توانید هر زمان که احتیاج به هرکدام از اینها دارید آن را مورد استفاده قرار دهید. 

جنس 


مبل تخت خواب شو دارای جنس بسیار خوب و مرغوبی هست زیرا این مبل ها دوکاره هستند بنابراین بهترین جنس را در این مبلمان استفاده می ‌کنند و دارای کیفیت بسیار بالایی هستند . ساخت این مبلمان  دارای  فوم سرد و اسکلت فلزی و اسفنج مقاوم، پارچه‌های مرغوب و با کیفیت و مواد سبک و… است، در نتیجه تشک این مبلمان به هیچ وجه تغییر شکل ندارد و نشست نمی ‌کند .

تشک قابل تعویض در مبل تخت خواب شو


از ویژگی های مهم  مبل تخت خواب شواین است که تشک آنها قابل تعویض است بنابراین اگر از طرح و سبک آن خوشتان نیاید براحتی می‌توان آن را تعویض کنید. 



مزایای مبل تختخواب شو 


در حال حاضر منازل با متراژ کمی ساخته می‌شوند در نتیجه فضا کوچک است و نمی‌توان وسایل زیادی را برای دکوراسیون مورد استفاده قرار داد یا مبلمانی که بزرگ هست مانند مبلمان سلطنتی را برای این فضا های کوچک انتخاب کرد بنابراین می‌توان مبل تخت خواب شورا انتخاب کرد و خیلی راحت از آنها استفاده کرد زیرا برای منازل با متراژ کمتر بسیار مناسب هستند و دارای سایز هایی هستند که به راحتی در این منازل می‌توان آنها را جا داد .

معرفی مبل تخت خواب شو با بهترین قیمت و کیفیت


یکی از ویژگی های خوبی که مبل تخت شودارد این است که هم تخت هستند وهم مبل و لازم نیست که تخت و مبل را به صورت جداگانه تهیه کنید، لذا مبل های تخت خواب شو از نظر اقتصادی خیای مقرون به صرفه تر هستند.
این مبلمان در بهینه سازی فضای منزل بسیار مناسب و خیلی زیبا هستند و دکوراسیون منزل با این مبلمان بسیار شیک و مدرن می‌شود و دکوراسیون و منزل شلوغ نمی‌شود. 
همچنی انتخاب رنگ مخالف رنگ محیط استفاده از این مبل زیبایی خاصی را به محیط شما می بخشد.
اغلب دانشجویان و شاغلیتی که در سوییت های بسیار فشرده و تنگ اقامت دارند از طرفداران پر و پاقرص این مبل ها هستند .

قابلیت استفاده از مبل تخت خواب شو در محیط آزاد بیرون 


یکی از قابلیت هایی که مبل تخت خواب شو دارد این است که می‌ توان این مبلمان را در مکان‌های گوناگونی مورد استفاده قرار داد. مثلا در اداره، اگر شما کارمند یا رئیس یک شرکت هستید که مجبور هستید تا دیر وقت در شرکت یا اداره خود کار کنید می‌توانید یکی از این مبل ها را برای خود تهیه کنید تا زمانی که احتیاج به استراحت دارید مبل را به تخت تبدیل کنید و خیلی راحت بر روی آن استراحت کنید و زمانی که قرار کاری دارید این مبل را برای میزبان خود که یک مراجعه کننده کاری است آماده نموده و بعنوان مبل استفاده کنید بدون اینکه کسی متوجه شود که این یک تخت است. 

قیمت مبل تخت خواب شو ارزان


یکی دیگر از ویژگی های خوب مبل تخت خواب شو این است که دارای قیمتی بسیار مناسب و ارزان تر از دیگر مبلمان است. در نتیجه با خرید این مبلمان هم می‌توانید در فضا بهینه سازی کنید و هم در بودجه ای که دارید می‌توان صرفه جویی کنید. 

معایب مبل تخت خواب شو


برخی از معایب مبل های تخت خواب شو را که هنگام خرید باید به آنها اوجه داشت در زیر آورده ایم.
1. اگر مبل تخت خواب شویی که انتخاب کرده ‌اید جنس تشک آن از فوم گرم باشد بعد از مدت کوتاهی دچار فرورفتگی می‌شود و کیفیت خوبی ندارد و شکل اولیه خودش را از دست می‌دهند. بنابراین دقت کنید که تشک مبلمانی که انتخاب می کنید از جنس فوم سرد باشد.
2. زمانی که می خواهید مبلمان را به تختخواب یا برعکس تختخواب را به مبل تبدیل کنید در انجام دادن این کار دقت کافی داشته باشید و درست مبلمان را باز و بسته کنید تا خراب نشود. 
باید آنها را هنگام باز و بسته کردن به درستی جا بدهید تا دچار مشکل نشوند و بعد از مدتی صدا ندهند یا در باز و بسته شدن آنها مشکل پیش نیاید.
3. دقت کنید که تشک مبل تخت خواب شو یک تکه نباشد اگر یک تکه باشد و درز نداشته باشد و محل تا شدن آن دارای فرورفتگی باشد شما دچارکمر درد خواهید شد  و نمی‌توانید روی آن راحت بخوابید. 
4. حتما در هنگام خرید مبل تخت خواب شو به پایه های آنها توجه کنید زیرا اگر پایه این مبلمان چوبی باشد و با میخ وچسب به بدنه وصل شده باشد کم کم با گذشت زمان کنده خواهد شد. بنابراین دقت کنید که پایه این مبلمان از فلز جوش به کار رفته ساخته شده باشد. 
5. می‌ بایست به تشک این مبلمان توجه کنید و حتما مبلی را خریداری کنید که دارای تشک طبی باشد. تشک طبی شما را از دردهایی که در کمر ایجاد می شود حفظ می ‌کند و به ستون فقرات شما آسیب وارد نمی‌ کند. 
6. مبل تخت خواب شویی که خریداری می ‌کنید را حتما به بدنه ی آن توجه کنید و اگر بدنه ی این مبلمان از چوب سفید باشد آنها را خریداری نکنید زیرا چوب سفید کیفیت خوبی ندارد و به راحتی می‌ شکند و تحمل وزن شما را ندارد و بدون شک بعد از مدتی که از آن استفاده کردید می‌ شکند.
 در نتیجه مبل تخت خواب شویی را انتخاب کنید که دارای بدنه ی فلزی باشد یا از چوب‌های با کیفیتی ساخته شده باشند که به راحتی و بعد از مدتی استفاده دچار مشکل نشوند. 
چوب‌هایی مانند چوب گردو و چوب راش و چوب بلوط بسیار چوب‌های مناسب و با کیفیت و مقاومی هستند و به همین دلیل در ساخت مبل تخت خواب شو به کار می رود.

خرید انواع مبلمان


مبل تخت خواب شو را می‌توان در فروشگاه های معتبر چوب و مبلمان مشاهده کرد و آنها خریداری کرد یا در پیج های اینستاگرام آنها را ببینید و  به صورت اینترنتی سفارش دهید. اگر زمان ارسال این مبلمان دچار شکستگی شوند بدون هیچ نگرانی می‌توانید آنها را تعویض کنید. 
پس علاوه بر راحتی، نیاز به نگهداری کم و استحکان بالا برخی از مزایای بی شمار مبل تحواب شوتک مفره با تشک طبی می باشد.
اگر فضای مجدودی برای انتخاب مبل مناسب خود دارید همچنسن می توانید به مقاله " آشنایی با معروف ترین برندهای مبل ترک" رجوع کنید تا نکات مفیدی را در این رابطه بیاموزید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}