مزایای خرید مبل حصیری بامبو

سه شنبه, 5 بهمن 1400
زمانی که به بازار می‌روید و از فروشگاه های معتبر چوب و مبلمان دیدن می کنید می‌توانید انواع و اقسام مبلمان را مشاهده کنید که مبل حصیری بامبو یکی از این مدل  مبلمان ها است. 
ما در این مقاله قصد داریم مبل حصیری بامبو را به شما معرفی کنیم تا اگر تمایل به  خرید مبلمانی با سبک کاملا متفاوت برای سال جدید را دارید این مبلمان زیبا را برای یک دکوراسیون شیک و خاص انتخاب کنید. 

مبل حصیری بامبو


از محبوب ترین و پرطرفدارترین مبلمان می‌توان به مبل حصیری بامبو اشاره کرد که به شکل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می گردد. این مبلمان بسیار کاربردی هستند و بسیار مناسب برای دکوراسیون داخلی هستند. 

از مبل حصیری بامبو درکجا استفاده می شود؟


از دوران گذشته حصیر را به عنوان یک محافظ در برابر تابش مستقیم خورشید و برای خنک نگه داشتن هوا مورد استفاده قرار می دادند. و این مبلمان را برای فضاهای بیرونی  مانند باغ استفاده می کردند که به مبلمان باغی معروف بودند. اما از این مبلمان برای فضای داخلی هم استفاده می شود. 
از ویژگی های این مبل این است که طبق قاعده و قانون خاصی چیده نمی‌شوند. از آنجایی که مبل های حصیری  زیبا و ساده هستند می‌توان آنها را به سادگی برای دکوراسیون مورد دلخواه خود استفاده کنید. 

چه نوع حصیری برای مبلمان حصیری مناسب است؟


کلا  حصیر در دو نقطه کشور تولید می شود. حصیری که در مناطق شمالی تولید می شود و حصیری که مناطق جنوبی تولید می شود. تفاوتی که حصیر این دو منطقه باهم دارند این است که حصیر منطقه شمالی از یولاف، جو دوسر، و گندم است و برای اینکه ماندگاری بیشتری داشته باشند باید دارای رطوبت باشند وهمیشه مرطوب باشند وگرنه به خاطر نداشتن رطوبت پوسته پوسته می شوند، اما حصیر منطقه جنوبی از پوست درخت خرما تولید می شود و چون در محیطی با دمای بالا بوده اند به رطوبت کمتری نیاز دارند. و زمانی که در گرما باشند و کمتر رطوبت دار شوند در ظاهر آنها تغییری ایجاد نمی‌شود، بنابراین استفاده از این حصیر ها در تهیه مبلمان حصیری بامبو گزینه ی بهتر و مناسب تری است. 

روش نگهداری مبل حصیری بامبو


گاهی اوقات مشتریان در خرید مبلمان حصیری تردید دارند که آیا گزینه مناسبی هستند یا نه؟ و گاهی گمان بر این دارند که این مبلمان ممکن است دارای طول عمر کوتاهی باشند، اما اگر این مبلمان را با جنس مرغوب و خوب تهیه کنید و در نگهداری آنها نکات لازم را رعایت کنید می‌توانید از آنها با اطمینان کامل به مدت ده سال استفاده کنید. برای نگهداری و حفظ این مبلمان بهتر است آنها را از نور مستقیم خورشید یا از حرارت و  آتش و وسایل نوک تیز و برنده که می‌توانند به این مبلمان آسیب برسانند دور نگه دارید. 
شما می‌توانید این مبلمان را گاهی خیس کنید تا رطوبت دار شوند و موجب شوند  که مبلمان رطوبت کافی را داشته باشند زیرا اگر این مبلمان دارای کمی رطوبت باشد خشک نمی شود و نی های حصیری که در این مبلمان به کار رفته است پوسته پوسته نمی‌شوند. 

مبل حصیری بامبو  را از کجا بخریم؟


برای اینکه مبلمان حصیری بامبو را تهیه کنید می توانید از فروشگاه های معتبر چوب و مبلمان باغی که در شهرستان وجود دارند آنها را تهیه کنید. 
مبل های حصیری بامبو را می‌توانید در دکوراسیون های مختلفی استفاده کنید و اگر به استفاده از آنها در فضای آزاد بیرون تمایل دارید، باید نکات ذکر شده در مورد شرایط نگهداری آن را با دقت رعایت کنید.

استفاده از مبل حصیری بامبو به صورت تکی


شما می‌توانید  از  مبلمان حصیری  به صورت مبل یا صندلی تکی برای اتاق پذیرایی استفاده کنید. مبل های تکی مثل آثار هنری به فضا روح و بافت می‌دهند و با دکوراسیون هر فضایی خیلی خوب هماهنگ می‌شوند. 
بعضی از مبل های حصیری از چوب هایی تولید می شوند که بسیار مقاوم هستند و می‌توانید آنها را در فضای آزاد زمانی که هوا طوفانی و یا بسیار سرد است نیز استفاده کنید بدون اینکه آنها دچار مشکل شوند،. اما بعضی مبلمان حصیری دیگر برعکس این مبلمان هستند و می‌بایست از آنها به خوبی مراقبت شود زیرا نسبت به شرایط بد آب و هوایی حساس هستند. 

مبل های حصیری بامبو که به رنگ تیره هستند و برای فضای شیک و مجلل استفاده می شوند


با انتخاب یک دست مبل حصیری بامبو که رنگ تیره ای دارد، شما می‌توانید یک فضا و دکوراسیونی شیک و مجلل داشته باشید. متریال موجود در این مبلمان بسیار با کیفیت و مقاوم هستند و دارای ظاهر، زیبایی و راحتی خاصی هستند و هزینه‌ای که برای این مبلمان صرف کرده‌اید بسیار مقرون به صرفه است و می توانید مدت بسیار طولانی از آنها استفاده کنید. 

مبل حصیری بامبو با طراحی گرد


این مبلمان ظاهری بسیار زیبا دارد که می‌توان آنها را مانند یک مبل بزرگ و گرد در کنار دیوار مورد استفاده داد  .
از آنجایی که مبل های حصیری ظاهری منحصر به فرد  و خاص دارند و  دارای جلوه پر نشاطی است که به دکوراسیون شما زیبایی خاصی می‌دهند و فضای شما با مبل های  حصیری دلنشین تر می شود. 



دکوراسیونی خاص با مبل حصیری بامبو 


مبل حصیری بامبو به شکل ظریف و به رنگ خاکی می‌تواند با رنگ و شکل آن به مکان و فضای مورد نظر جلوه ی خوب و خاصی بدهد و فضای  ما را پر تر نشان دهد. این نکته مهمی است که فضا را غنی تر نشان می دهد زیرا در هزینه های خرید وسایل اضافی برای پر کردن خانه برای ما صرفه جویی می‌شود و طراحی ما به شکل مناسب تری انجام می‌شود. 
این مبلمان را می‌توان با وسایل دیگری ست کردف مثلا شما می توانید در چیدمان این دکوراسیون از گلدان هایی به رنگ سبز یا درختچه هایی کوچک در بین آنها استفاده کنید و فضای خود را زیباتر کنید. استفاده از درختچه های سبز موجب می‌شود که فضا با طبیعت سبز رنگی نمایان شوند و جلوه خاصی داشته باشد. 

چطور از مبلمان حصیری بامبو نگهداری کنیم؟


- مبلمان حصیری بامبو را می‌توان خیلی راحت تمیز کرد و با یک پارچه ساده نخی مرطوب آنها را گردگیری و تمیز کرد.
- برای خوب نگه داشتن این مبلمان آنها را دور از  نور خورشید نگهداری کنید.
- اگر در فضای بیرونی این مبل ها را مورد استفاده قرار داده اید در زمان تابش نور خورشید حتما روی آنها پارچه های بیندازید تا نور خورشید به آنها به طور مستقیم نتابد. این کار موجب می‌شود که طول عمر مبلمان شما بیشتر شود.
- مبل های حصیری بامبو را می‌توان به سادگی تعمیر کرد. اگر بعد از چند سال استفاده کردن از آنها قسمت هایی از مبلمان دچار زدگی یا باز شدن بافت حصیر  شد، می‌توانید قسمت‌هایی که حصیر آنها خراب  و از هم جدا شده است را با چند تا  نی حصیری دیگر به یکدیگر وصل کنید  و با چسب بچسبانید و چند ساعتی از آنها استفاده نکنید تا چسب خودش را بگیرد و مبل به حالت اول خودش در بیاد و آنها  تعمیر شوند.
- از نفوذ آب به مبل حصیری بامبو جلوگیری کنید زیرا ممکن است به این مبلمان آسیب برساند. 
- برای جلوگیری از نفوذ آب به مبلمان حصیری بامبو می‌توانید  از لاک یا پوشش براق استفاده کنید تا این مبلمان خراب نشود. 

نوع بافت بامبو


در زمان خرید مبلمان حصیری بامبو توجه و دقت کافی را داشته باشید که این مبلمان را در بعضی از قسمت ها که دارای بافت گشاد هستند حتما بررسی کنید زیرا این موجب می‌شود که  این بافت های گشاد خیلی زود از هم باز شوند و مبلمان شما زودتر خراب شود.
اگر بافتی دچار مشکل باشد موقع نشستن می‌تواند به بدن فرد آسیب برساند اگر دسته های این مبلمان به خاطر بافت گشادی که داشتند و بعد ازمدتی از هم باز شوند ممکن است دست فرد را خراش دهند و به او آسیب برساند. پس بسیار مهم و ضروری است که قبل از خرید حتما این نکته را مد نظر قرار داشته باشید که مبلمان حصیری بامبو ی که می‌خواهید خریداری کنید حتما سالم باشد و بافت آن دچار شکستگی یا پوسیدگی نباشد. 

مزیت های  خرید مبل حصیری برای استفاده در محوطه ویلا 


قابلیت تمیز نمودن آسان


ضرورتی ندارد که حتما  مبلمان حصیری بامبویی که به رنگ قهوه ای است را انتخاب کنید. این مبلمان را می‌توان بر حسب طرح و رنگی که در محوطه ویلایی خود احتیاج دارید در انواع گوناگون طرح و سبک و رنگ انتخاب کنید.
 این مبلمان در رنگ ها و طرح های متفاوت و متنوعی وجود دارند. می‌توان این مبل حصیری بامبو را به صورت رنگ خنثی هم خریداری کرد و فضای ویلای خود را زیبا کرد.

ثابت و ایمن بودن


استفاده و خرید مبل حصیری بامبو و استفاده از آن در فضای بیرون ویلا بی‌خطر هستف زیرا این مبلمان ثابت  و پایدار هستند و تعادل خوبی دارند و از راحتی خوبی برخوردار هستند. 

سازگاری مبل حصیری بامبو با محیط زیست


یکی از ویژگی های استفاده از مبلمان حصیری بامبو این است که  این مبلمان با محیط زیست سازگار هستند. بخاطر وجود الیاف طبیعی  موجود در چوب بامبو این ویژگی وجود دارد که مبل های حصیری بامبو به راحتی با محیط زیست سازگار باشند . 
چوب هایی که در مبلمان حصیری بامبو مورد استفاده قرار می‌گیرد از جنس چوب های بامبو و خیزران  هستند که در برابر  باکتری و قارچ و حشرات مقاوم هستند و ضد حشرات و باکتری ها هستند و باعث می شوند چوب این مبلمان دچار آفت نشود. 
در پایان اگر تصمیم دارید دکورسیون خانه خود را عوض کنید و با استفاده از مبلمانی کاملا متفاوت سبک خاصی را در محیط داخل یا فضای آزاد ویلای خود ایجاد کنید به شما توصیه می کنم مقاله " خرید بهترین مبل مدرن جدید برای خانه های کوچک" را برای یافتن ایده های جدید بخوانید.

برچسب ها:
مبل حصیری بامبو

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}