مدل های جدید مبل نیمه استیل برای طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی

پنجشنبه, 30 اردیبهشت 1400

مدل های جدید مبل نیمه استیل چگونه است و چه ویژگی هایی دارد؟ شاید این سوال خیلی از شما باشد پس برای رسیدن به پاسخ سوال های خود در ادامه با ما همراه باشید.
همانطور که می دانید خانواده های ایرانی مهمانی و رفت و آمدهای بسیار زیادی دارند از این رو یکی از دغدغه های اصلی آن ها نوع چیدمان وسایل خانه بوده و آنها به دکوراسیون منزل خود، اهمیت بسیار زیادی می دهند چرا که دوست دارند چیدمان لوازم منزلشان به بهترین نحو ممکن دیده شود و مورد توجه قرار گیرد.
یکی از وسایلی که بیشتر در معرض دید قرار می گیرد و چیدمان آن تاثیر فوق العاده ای در دکوراسیون خانه دارد، مبلمان منزل است.
می دانید که مبل ها انواع گوناگونی دارند و به طور کلی به سه دسته مبل کلاسیک، مبل راحتی و مبل نیمه استیل تقسیم می شوند. از این رو افراد با توجه به سلیقه خود مبل مورد نظر را انتخاب می کنند، اما یک نمونه از بهترین این مبل ها که طرفداران زیادی دارد و معمولا با هرنوع سلیقه ای مطابقت می کند و همچنین از محبوبیت بالایی در بین خانواده های ایرانی برخوردار می باشد، مبل نیمه استیل است.

آیا مبل نیمه استیل مناسب دکوراسیون شما است؟

لازم به ذکر است که بگوییم مبل نیمه استیل یا همان مبل نیمه سلطنتی ترکیبی از سبک کلاسیک و سبک راحتی است و برای آپارتمان هایی که متراژ آن ها کم است، بسیار مناسب می باشد.
اگر شما هم جز کسانی هستید که سبک مورد پسندتان سبک کلاسیک است اما فضای خانه تان کوچک می باشد پیشنهاد ما به شما این است که مبل نیمه سلطنتی یا همان نیمه استیل را خریداری فرمایید.
شاید خیلی از شما فکر کنید که منظور از کلمه کلاسیک، قدیمی بودن است اما این طرز فکر اشتباه بوده و این معنی را نمی دهد، کلاسیک بودن یک محصول به این معناست که در تولید و تهیه آن، بیشتر از طرح های سنتی استفاده شده اما در عین حال کاملا شیک و به روز هستند و زیبایی خود را حفظ نموده اند.

تاریخچه تولید مبل نیمه استیل

اولین طراحان سبک کلاسیک در مبلمان، اروپاییان بوده اند اما تولید مبل به سبک نیمه استیل به تدریج در مناطق شرقی، غربی و خاورمیانه گسترش یافت و رواج گسترده ای پیدا کرد.
یکی از مهم ترین ویژگی مدل های جدید مبل نیمه استیل، ظرافت بالای آن ها بوده که باعث شده این محصول طرفداران زیادی داشته باشد، چرا که در انتخاب نوع رنگ، نوع چوب و نوع پارچه آن ها توجه بسیار زیادی می شود تا به محصولی کاملا خاص تبدیل شود.
لازم است بدانید بر روی بدنه ی مدل های جدید مبل نیمه استیل نقش ها و طرح های فوق العاده ای حک شده از این رو باید در انتخاب چوبی که در ساخت آن استفاده می شود دقت زیادی کرد.
از بهترین این چوب ها که نقش مهمی در تولید محصول ذکر شده دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد :
• چوب چنار
• چوب راش
• چوب گردو
• چوب مصنوعی

ویژگی های مدل های جدید مبل نیمه استیل

مدل های جدید مبل نیمه استیل را می توان ترکیبی از دو مبل راحتی و استیل دانست، مبل های نیمه استیل ظاهر ساده ای دارند اما اشرافی و مجلل بودن را کاملا در خود حفظ کرده اند. مبل های نیمه استیل همان مبل های سلطنتی هستند با این تفاوت که طرح های شلوغ در آن ها حذف شده و ساده تر و ظریف تر به نظر می رسند.
از ویژگی های مهمی که سبب شده افراد زیادی این محصول را خریداری کنند این است که حجم کوچکی از فضای مورد نظر را اشغال می کنند و گزینه مناسبی برای کسانی است که فضای آن ها کم است.
همچنین مدل های جدید مبل نیمه استیل علاوه بر آنکه فضای لوکس و زیبایی در خانه ایجاد می کنند کاملا نرم و راحت هستند و آرامش خاصی در افرادی که روی آن می نشینند، ایجاد می کنند.

ست مبل نیمه استیل

مدل های جدید مبل های نیمه استیل تشکیل شده از یک‌ مبل دو نفره، دو عدد مبل تک نفره، یک‌ عدد ست جلو مبلی و یک‌ عدد کاناپه سه نفره می باشند. فوم سرد به کار رفته در بخش نشیمن باعث به وجود آمدن خاصیت ارتجاعی شده و پس از تحمل وزن فرد دوباره به حالت و شکل اولیه خود باز می گردد.
به علاوه بخش نشیمن این مبلمان به دو صورت دوبل و ثابت، تولید و ساخته شده است که نشیمن های دوبل از کیفیت بالاتری نسبت به نشیمن ثابت برخوردار هستند و طول عمر آن ها هم بیشتر است.
نکته مورد توجه این است که حتی اگر این نوع از مبل ها قیمت بالایی هم داشته باشند، بازهم نسبت به کارایی و طول عمری که دارند به صرفه هستند چرا که شما خیالتان راحت است و می دانید که محصول تضمین شده و از ماندگاری بالایی برخوردار می باشد.

 

مدل های جدید مبل نیمه استیل برای طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی

تفاوت مدل های جدید مبل نیمه استیل و مبل استیل

1. کمتر بودن قیمت مبل نیمه استیل نسبت به مبل استیل
2. کمتر بودن وزن مبل نیمه استیل نسبت به مبل استیل
3. چوب و پارچه به کار رفته در ساخت مبل نیمه استیل از کیفیت بی نظیری برخوردار است اما مقدار به کار رفته چوب و پارچه در ساخت مبل نیمه استیل نسبت به مبل استیل کمتر است.
4. رنگ چوب به کار رفته در ساخت مبل نیمه سلطنتی معمولا قهوه ای یا سفید است اما رنگ چوب به کار رفته در ساخت مبل استیل طلایی و نقره ایست.
5. ظرافت طرح های موجود روی چوب در مبل نیمه استیل نسبت به مبل تمام استیل بیشتر بوده و با دقت بیشتری انجام شده است.
6. مبل نیمه استیل حجم کمتری نسبت به مبل تمام استیل اشغال می کند.
7. راحتی دسته های مبل نیمه سلطنتی به سبب روکش پارچه ای که دارند از مبل استیل بیشتر است.

چند نکته قبل از خرید مدل های جدید مبل نیمه استیل

با توجه به نکاتی که مطرح کردیم مشخص است که مدل های جدید مبل نیمه استیل متقاضیان بسیاری دارند که روز به روز تعداد آن ها بیشتر می شود. تولید کنندگان و فروشندگان مبلمان نیز با تولید هرچه بیشتر مبل نیمه استیل، سعی دارند این تقاضای بازار را پاسخگو باشند. از همین رو، تنوع این نوع مبلمان بسیار بالا است و می توانید در فروشگاه های حضوری و اینترنتی طرح های مختلف آن را سفارش دهید.
اما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید مبل نیمه استیل نسبت به تولید کننده مبلمان یا سایتی که قصد خرید از آن را دارید، اطمینان کافی حاصل نمایید چرا که این روز ها فروشگاه ها و مراکز زیادی با تبلیغات گسترده، نظر شما را برای خرید جلب می کنند در صورتیکه کیفیت مبل نیمه استیل تولید شده توسط آنها از استانداردهای لازم برخوردار نیست و دوام کافی را ندارد.
اگر می خواهید یک خرید مقرون به صرفه و ماندگار داشته باشید، نکات زیر را در نظر بگیرید:
• قبل از خرید مبل نیمه استیل دقت داشته باشید چوبی که در ساخت مدل های جدید مبل نیمه استیل استفاده شده کاملا محکم و از مقاومت بالایی برخوردار باشد.
• نکته ی دیگر این است که باید توجه داشته باشید وقتی که روی مبل می نشینید صدای نامناسبی مثل قیژ قیژ از خود ندهد.
• به علاوه باید از پارچه با کیفیت و مرغوبی در ساخت مبل نیمه استیل استفاده شده باشد در غیر این صورت عمر آن کوتاه می شود.
• اگر سبک خانه شما سبک کلاسیک است بهتر است از مبل نیمه استیلی استفاده کنید که طرح پارچه آن ساده و رنگ کوسن هایش شاد باشد اما اگر سبک دکوراسیون خانه شما مدرن است می توانید از مبل نیمه استیلی استفاده کنید که طرح پارچه هایش ساده و ظریف و رنگ آن خنثی باشد.
• رنگ فرش و پرده شما اگر با رنگ مبل نیمه استیل هارمونی داشته باشد فضای خاصی را در منزل شما ایجاد می کند.

قیمت مدل های جدید مبل های نیمه استیل

شایان ذکر است که بگوییم قیمت مدل های جدید مبل نیمه استیل با توجه به عوامل زیر متغیر است:
• نوسانات بازار،
• کیفیت،
• نوع پارچه به کار رفته در ساخت آن ها،
• مواد به کار رفته در داخل مبل،
• کنده کاری ها،
• جنس آن ها،
• نوع چوب به کار گرفته شده
• و مجموعه ای که قصد خرید از آن را دارید ،
فروشگاه اینترنتی چوب و مبلمان به عنوان یکی از معتبرترین مراجع فروش مدل های جدید مبل نیمه استیل درصدد برآمده با در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی جامعه، مبلمان مورد نظر شما را با کمترین قیمت نسبت به سایر مراکز و با کیفیت بسیار بالا در اختیار خریداران قرار دهد.

خرید بی واسطه و مستقیم جدید ترین مدل های مبل نیمه استیل

می دانید که یکی از بهترین شیوه های خرید و فروش، خرید به صورت آنلاین و اینترنتی می باشد چرا که خرید آنلاین، هزینه ها را کاهش داده و خرید و فروش را بسیار آسان و سریع کرده است.
خوب است بدانید سایت چوب با داشتن چندین سال سابقه درخشان و به عنوان مرکز فروش آنلاین انواع مدل های جدید مبل نیمه استیل درصدد برآمده با حذف‌ کردن واسطه ها محصول مورد نظر را به صورت بی واسطه و مستقیم در اختیار متقاضیان قرار می دهد تا رضایت آن ها را کاملا جلب کند.
اگر شما هم دوست دارید محصولی با کیفیت دریافت کنید و آن را از مجموعه ای معتبر خریداری فرمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید، مبلمان موجود در سایت گزینه بسیار مناسبی است.
شما عزیزان همچنین می توانید از دیگر محصولات این مجموعه مانند مبل چستر دیدن کنید و درصورت نیاز ویژگی های مبل چستر را در مقالات سایت مطالعه کنید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}