مبل مدرن بخریم یا مبل استیل؟

يكشنبه, 17 اسفند 1399

مبل استیل یا مدرن؟ با این سوال در ذهن خود مواجه شده اید؟ نمی دانید برای منزل خود کدام مبل را انتخاب کنید و آن را بخرید؟ حق دارید.شاید انتخاب بین دو مبل محبوب استیل و مدرن کار بسیار سختی باشد که نتوانید به تنهایی از پس آن بر بیایید.ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بهترین مبل را برای منزل خود انتخاب کنید.
خرید مبل استیل و مبل مدرن برای هر فرد دارای ویژگی های خاصی است.می خواهیم بگوییم که شما بر اساس ویژگی ها و پارامترهایی که دارید باید بین یکی از این دو مبل نزدیک ترین به شرایط و ویژگی هایی که شما دارید و مبل ها دارند را بررسی و انتخاب کنید.
در واقع این دو راهی بین خرید مبل مدرن و مبل استیل یکی از انتخاب های چالش برانگیز برای افرادیست که می خواهند مبل جدید بخرند.به طور قطع اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
ممکن است برای خرید مبل جدید برای خانه خود دچار تردید شده باشید، ممکن است قصد خرید جهیزیه برای فرزند خود داشته باشید و هنوز تصمیمی در خصوص نوع دکوراسیون آن نگرفته باشید به همین دلیل ندانید می خواهید چه نوع مبلی تهیه کنید.
یکی از مهم ترین عواملی که تعیین کننده نوع مبلی که میخواهید بخرید می باشد، سلیقه شخصی شماست.همه آن به این بستگی دارد که دوست دارید محیط اطراف شما به چه شکل دیزاین شده باشد.شاید خودتان در ارتباط با سلیقه ای که دارید دچار تردید و شک شده باشید و خب این امر کاملا طبیعی است.
در این خصوص خیلی نگران نباشید ما اینجا هستیم که به شما کمک کنیم تا از سردرگمی رها شوید.شاید یکی از راه هایی که بشود از طریق آن کمی بیشتر نسبت به سلیقه و احساساتتان مطمئن شوید این است که اطلاعات کامل و بیشتری راجع به انواع مبل استیل و مدرن بدانید تا آن زمان بتوانید تصمیم صحیح تری بگیرید.
در ادامه به توضیح انواع مبل استیل و مبل مدرن می پردازیم و نکاتی که نیاز به دانستن آن دارید را برایتان بازگو می کنیم.

مبل استیل و مبل مدرن و ویژگی های این دو مبل محبوب

همانطور که از اسم این مبل مشخص است باید بگوییم که مبل استیل بیشتر نوعی مبل رسمی و مناسب برای تشریفات است. این مبل به دلیل تجملاتی و با کیفیت بودن از انواع پارچه ها و چوب های مرغوب ساخته می شود و به همین دلیل بسیار کیفیت بالایی دارد و همچنین بسیار گران می باشد.
شاید اگر شما هم در این دسته از افراد هستید که به دنبال دکوراسیون های پر تجمل و با شکوه اید، استفاده از مبل استیل انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. اگر سلیقه شما در ارتباط با تجملات حتی از این نیز فراتر میرود پیشنهاد ما به شما مبل استیل می باشد.
در ارتباط با مبل مدرن هم باید بگوییم که این مبل به دلیل راحتی و زیبایی و در عین حال سادگی ای که دارد، بسیار بین مردم محبوب است.این مبل دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد. مبل مدرن به طور کلی با همه سلیقه ها جور در میاید و در اغلب دکوراسیون ها می تواند جای خود را باز کند و مورد استفاده قرار بگیرد.
مبل مدرن نزدیکی بسیاری به مبل راحتی دارد و این باعث می شود افراد بتوانند بین آنها انتخاب راحت تری داشته باشند. از انواع مبل مدرن می توانید در اغلب فضا ها و مکان ها مورد استفاده قرار دهید.

استفاده از مبل مدرن چه مزایا و ویژگی های مثبتی دارد؟

یکی از ویژگی های بسیار مهم مبل مدرن این است که دارای تنوع بسیار بالایی می باشد. شما می توانید انواع مدل های مبل مدرن را در فروشگاه ها و مغازه های مختلف ببینید و هر کدام که دوست داشتید را انتخاب کنید.حتی می توانید مبل مدرن موردنظر راحتی خود را به تولیدی های مبل سفارش بدهید تا مطابق با میل شما برایتان مبل را بسازند.
مبل مدرن دارای رنگ بندی های بسیار متنوع می باشد.می توانید هر رنگ از این مبل را که میخواهید تهیه کنید و دکوراسیون منزل خود را با آن دیزاین کنید.می توانید به منزل خود روح تازه ای ببخشید زمانی که مبل مدرن را انتخاب می کنید و اگر به داشتن رنگ های بسیار در منزل خود علاقه مندید، مبل مدرن بهترین گزینه و انتخاب برای شما می باشد.مبل مدرن را مجموعه ای از انواع رنگ ها می شود در نظر گرفت. می توانید با کوسن های رنگی مبل را دیزاین کنید.
اگر شما نمی خواهید خود را درگیر هماهنگ کردن وسایل خانه با یکدیگر کنید، به شما پیشنهاد می کنیم از مبل مدرن استفاده کنید. استفاده از پرده ها و گلیم و مبل مدرن در رنگ های مختلف ولی با یک تناژ می تواند خانه شما را به محیط بسیار خاص و جذابی تبدیل کند که خستگی یک روز کاری پراسترس و پر فشار را بسیار کم کند.

استفاده از مبل استیل چه ویژگی ها و مزایای مثبتی دارد؟

مبل استیل خانه شما را به سمت تشریفات و رسمی بودن سوق می دهد. شاید بهتر است شما را با نام دیگر مبل استیل که مبل نیمه استیل است آشنا کنیم. مبل استیل مبل مجلل و باشکوهی است که در نفرات ۷ تا ۹ نفره طراحی و ساخته می شود.این مبل ها معمولا دارای تناژی طلایی رنگ و بژ هستند که باعث می شود شکوه و جلال کاخ ها را به یاد بیاوریم.
بر روی چوب ها و تاج های این مبلمان معمولا طراحی های روی چوب ظریف و منبت کاری انجام می شود و این باعث می شود قیمت آنها بیشتر شود.چرا که این منبت کاری ها کاملا دستی و توسط افراد انجام می شوند.

مبل مدرن را چگونه در خانه بچینیم؟

مبل مدرن را خریده اید؟ به شما تبریک می گوییم. اکنون وقت آن است که به هر شکل که میخواهید آنها را در دکوراسیون منزل خود بچینید. مبل مدرن این اجازه را به شما میدهد تا آن را به صورت ال، مستطیل، گرد، بدون داشتن هیچ ترتیب خاص و هر نوع که دوست دارید بچینید و در دکوراسیون قرار دهید.
می توانید هر قسمت از مبل را در هر قسمت از منزل خود قرار دهید. می توانید یک کاناپه را روبروی تلویزیون قرار دهید، یکی را کنار شومینه، دیگری را کنار پاسیو، در واقع دست شما در چیدمان آن بسیار باز است.کافیست قبل از چیدن مبل مدرن، برای آن یک نقطه کانونی تعریف کنید سپس همه مبل ها را به هر نسبت که دوست دارید از نقطه کانونی فاصله دهید.
این عدم تقارن در طراحی دکوراسیون میتواند به منزل شما زیبایی بسیاری ببخشد و دکوراسیون منزل شما را متحول کند.

 

مبل مدرن بخریم یا مبل استیل؟

 

چگونه مبل استیل را در دکوراسیون منزل بچینیم؟

مبل استیلی که در خانه ما ایرانیان چیده می شود، به صورت مدور است. معمولا ما ایرانیان مبلمان را به صورت گرد می چینیم. اما بیاید دیگر از این نوع چیدمان برای منزل خود استفاده نکنیم و کمی حرفه ای تر با مقوله دیزاین برخورد کنیم.
مبل استیل به دلیل تشریفاتی بودنش نیاز به این دارد که برایش یک نقطه کانونی واضح و دقیق مشخص شود و سپس همه وسایل به دور آن چیده شوند و یا بهتر است بگوییم رمز داشتن یک چیدمان بسیار زیبا با مبل استیل این است که نقطه کانونی صحیحی برای آن انتخاب کنیم.
از یک فرش و یا گلیم که در کف خانه پهن کرده اید به عنوان یک نقطه کانونی استفاده کنید. فاصله ها را مد نظر داشته باشید و بنابر آنچه به دنبال بیشتر دیده شدنش هستید، آنها را دسته بندی کنید. با استفاده از یک میز یا پارتیشن های چوبی، اکسسوری های تزئینی بزرگ می توانید فضایی که دارید را به چند قسمت دیگر تقسیم کنید و در واقع هر قسمت را با استفاده از مبل استیل دیزاین کنید. توچه داشته باشید که نیاز نیست حتما تمام مبلها در کنار هم قرار بگیرند و می توانید فراوانی مبل را در آن مدنظر قرار دهید.

مبل های مدرن از چه متریالی ساخته می شوند؟

مبل های مدرن همانگونه تا اینجا گفته ایم به دلیل راحت بودنشان شباهت بسیاری به مبل های راحتی و نیمه راحتی دارند. مبل راحتی از پارچه زیادی درست شده است.در واقع چون رسالت این مبل ها رساندن حس آرامش و زدودن خستگی هاست، باید آسایش بیشتری را برای شما فراهم کند که در این راستا از پارچه بیشتر برای ساخت مبل استفاده شده است.
جنس پارچه ای که در ساخت مبل مدرن به کار میرود، بسیار مهم است. چرا که بیشتر مبل از پارچه تشکیل شده است واگر کیفیت پارچه به کار برده شده پایین باشد و پارچه مرغوبی نباشد، سریع دچار پارگی و فرسودگی می شود و دیگر قابل استفاده نخواهد بود و باید هزینه بسیاری را برای خرید یک مبل جدید و یا اگر مبل قابل تعمیر باشد، پرداخت کرد.
توجه داشته باشید که مبل مدرن باید به گونه ای باشد که به بدن شما و حالت استاندارد آن لطمه وارد نشود و بدن شما آسیبی نبیند.می خواهم به این نکته توجه داشته باشید که تنها زیبایی مبل مدرن را ملاک قرار ندهید.به نشیمن آن توجه کنید.به ارتفاع پایه های آن و به اینکه هنگام نشستن فوم آن نه سفت باشد و نه خیلی نرم که در هر دو این حالت به کمر شما فشار بسیاری وارد و زانوهای شما را آسیب می زند.استفاده از متریال مرغوب نکته ای بسیار مهم برای خرید هر نوع از مبل است.

مبل استیل از چه نوع متریالی ساخته می شود؟

مبل استیل مبل خاصی به حساب می آید به گونه ای که برای استفاده در هر فضایی مناسب نمی باشد.بهتر است مبل استیل را در قسمت هایی از منزل استفاده کنیم که ویژگی های خاصی داشته باشند و مجلل بودن مبل ها به چشم بیاید.مبل های استیل به طور معمول از پارچه های با کیفیت بسیار بالا ساخته می شوند.این پارچه ها یا انواع پارچه های مرغوب ترک هستند و یا پارچه های مرغوب یزد که کیفیت بسیار بالایی دارند.
چوب و کلافی که برای ساخت مبل استیل به کار میرود بسیار مهم است از چه جنس چوبی باشد.چوب های به کار رفته در مبل استیل و کلاف آن از چوب درخت راش و یا گردو و نراد است که همگی از چوب های با کیفیت بالا هستند تا بتوانند استحکام زیادی را برای مبل به وجود آورند.در مبل استیل نسبت به مبل مدرن از پارچه کمتری استفاده می شود.

از مبل مدرن میتوانیم در چه مکان هایی استفاده کنیم؟

از مبل مدرن میتوانیم در اغلب قسمت های خانه استفاده کنیم. مبل مدرن را میتوان در اتاق پذیرایی، در اتاق خواب استفاده کرد. همچنین این مبل ها را میتوان در محیط کار، اداره ها و در مکان های عمومی نیز استفاده کرد.این نوع از مبلمان مناسب ترین و بهترین انتخاب برای خانه های با متراژ پایین و کوچک است.می توانید با خیال آسوده از این مبل ها برای دکوراسیون منزل خود استفاده کنید و مطمئن باشید که بهترین انتخاب را داشته اید.

از مبل استیل در چه مکان هایی می توانیم استفاده کنیم؟

مبل استیل برای مکان هایی که دارای رفت و آمد کم می باشد مناسب است.برای مثال می توانید مبل استیل را در پذیرایی منزل خود قرار دهید که تنها زمان استفاده آن وقتی است که مهمان برای شما میاید.این مبل ها به دلیل داشتن جنبه ی زینتی و با شکوهی که دارند بهتر است در مواقع اص مورد استفاده قرار بگیرند.

در پایان، مبل استیل بخریم یا مبل مدرن؟

اکنون شما هر آنچه برای تصمیم گیری لازم داشتید را در اختیار دارید. شما نسبت به نحوه و نوع چینش مبل استیل و مبل مدرن همه نوع دانشی را در اختیار دارید. حال وقت آن است که تصمیم بگیرید و دست به بهترین انتخاب بزنید. پیشنهاد ما به شما این است که اگر تمایل به داشتن محیطی خاص با اکسسوری های آنتیک و شیک دارید مبل استیل انتخاب بسیار مناسبی برای شما می باشد. اگر آپارتمان کوچکی دارید که میخواهید بیشترین حس امنیت و آرامش را در آن بکنید، بهتر است مبل مدرن بخرید.

برچسب ها:
مبل استیل

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}