مبل راحتی ارزان را از کجا بخریم؟

جمعه, 10 بهمن 1399

مبل راحتی ارزان را از کجا بخریم؟ این سوالی است که بیشتر مشتریان عزیز از ما می پرسند و می خواهند پاسخ آن را بدانند. امروزه مبل راحتی بیشترین استفاده را در میان مردم دارد. این نوع مبلمان به دلیل راحت بودن و قیمت کم تر نسبت به مبل های کلاسیک و سلطنتی طرفداران بی شماری دارند و می توان گفت پر فروش ترین مبلمان در کشورمان به به حساب می آیند. درادامه پس از آشنایی با مبلمان راحتی شما را بهترین شکل خرید مبل راحتی ارزان آشنا خواهیم کرد.

مبل راحتی ارزان

مبلمان راحتی تعاریف بسیاری دارد. در واقع می توان گفت وسیله ای که می توان به راحتی بر روی آن نشست مبلمان راحتی است. در دنیا مبلمان در حالت کلی به دو نوع مبلمان راحتی و کلاسیک دسته بندی می شود و در ایران معمولا سه نوع مبلمان سلطنتی، کلاسیک و راحتی داریم. مبلمان راحتی به دلیل قیمت مناسب، طراحی ساده و شیک و همچنین نشیمن بسیار خوب گزینه بسیار مناسبی هستند که در اتاق خواب، نشیمن، اتاق مطالعه، آرایشگاه ها و ... بسیار پرکاربرد هستند.
این نوع مبل معمولا پایه های کوتاهی دارند و در نتیجه نشسن بر روی آن ها بسیار لذت بخش و آرامش دهنده است. مبلمان راحتی انواع مختلفی دارند. مبلمان راحتی انواع مختلفی مانند مبلمان ال، مبلمان تخت خواب شو و ... دارد که می توانند کاربرد گسترده ای داشته باشند.

انواع مبل راحتی ارزان کدام اند؟

مبلمان راحتی انواع مختلفی دارند. این نوع مبلمان که به دلیل ارتفاع مناسب و جنس راحت توانسته است بسیار مورد استفاده واقع شود و در نتیجه سازندگان تلاش کرده اند تنوع در این نوع مبلمان را افزایش دهند. انواع مبلمان راحتی عبارت اند از:

1. کاناپه

کاناپه بخشی از ست مبلمان است که معمولا در انواع دو نفره و سه نفره وجود دارد. کاناپه را معمولا در درون مطب ها و جلوی تلویزیون زیاد استفاده می کنند و به دلیل دسته هایی که در طرفین دارد توانسته است بسیار پرطرفدار ظاهر شود. این نوع مبل تاثیر زیادی در چیدمان مبلمان منزل دارد و باید در در هنگام خرید مبلمان راحتی مورد توجه قرار گیرد.

2. لاوست

این نوع مبلمان معمولا دو نفره هستند و فضای خیلی کمی را در بر می گیرند. این مبلمان به دلیل قرا گرفتن دو شخص روی ان از عشق (لاو) نام خود را گرفته اند. این نوع مبلمان معمولا گزینه خوبی برای زوج های جوان هستند که روبروی تلویزیون بنشینند و صحنه رمانتیکی را خلق نمایند.

3. مبلمان راحتی فوتون

فوت یا مبلمان تختخواب شو از بهترین و جدید ترین مبلمان ها برای خانه های دانشجویی، مجردی و اتاق های استراحت هستند. این نو مبلمان دو منظوره هستند و هم می توان از آن ها به عنوان مبل و هم به عنوان تخت خواب استفاده کرد. خرید مبلمان فوتون بسیار به صرفه است زیرا چند کاره است و علاوه بر صرفه جویی در فضا موجب صرفه جویی اقتصادی برای خانواده ها نیز می شود.

4. مبلمان ال شکل

مبلمان ال شکل نوع دیگری از مبلمان راحتی هستند که توانسته اند تقاضای بسیاری در چند سال اخیر در بازار داشته باشند. این نوع مبلمان با شکل ال مانند و بدون دسته در کنار هم قرار می گیرند و محیط بسیار زیبایی را به وجو می آورند.مبلمان راحتی ال شکل گزینه خوبی برای کنج ها و زوایای اتاق ها به حساب می آیند. برخی از مبلمان ال حالت تخت خوابشو بودن دارند. از دیگر مزایای این مبلمان این است که می توان قسمت ال مانند مبل را برداشت. امروزه مبلمان ال توانسته است به جایگاه خوبی در میان انواع مبلمان راحتی برسد.

5. مبلمان راحتی فانتزی و مدرن

جدید ترین نوع مبلمان راحتی مبلمان راحتی فانتزی و مدرن با طراحی های خاص است. در واقع بیشتر از راحت بودن طرح های جالب این نوع مبلمان مد نظر است. در واقع انواع مبلمان فانتزی در ابتدای راه هستند و توانسته اند تغییرات ساختار شکنانه ای در منازل ایجاد نمایند.

 

مبل راحتی ارزان را از کجا بخریم؟

 

حراج مبل راحتی

مبل راحتی را می توانید از فروشگاه ها و مراکز فروش بسیاری که کار تولید مبل راحتی ارزان را بر عهده دارند با قیمت مناسب خریداری کنید. مطمنا دستیابی به مراکز تولیدی برای همه افراد امکان پذیر نیست. بنابراین می توان گفت بهترین راه خرید مبل راحتی ارزان فروشگاه های آنلاین هستند. یکی از این فروشگاه های آنلاین فروشگاه اینترنتی چوب است. انواع مختلف مبل راحتی ارزان در این فروشگاه موجود هستند که با قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرند. این فروشگاه با حذف واسطه ها موجب تعدیل قیمت انواع مبلمان می شود و می توان گفت یکی از برترین فروشگاه های فروش مبل راحتی ارزان، مبلمان کلاسیک و سلطنتی است. این فروشگاه همچنین کار تعمیرات مبلمان را انجام می دهد. از دیگر مزایای این فرشگاه می توان به حمل سریع محصولات اشاره کرد.

مبل راحتی ارزان باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

مبلمان راحتی ارزان قیمت به خانواده ها کمک می کند که با پرداخت مبلغ کمی در منازل خود مبل داشته باشند. این مبلمان لازم است ویژگی های داشته باشد که یکی از این ویژگی ها مقاومت و استحکام بالای مبلمان است. افراد می خواهد مبلمانی را خریداری کنند که به عنوان مبلمان راحتی بتوانند مدت زمان زیادی از آن استفاده نمایند. بنابراین مبلمان از جنس و کیفیت لازم است استانداردهای لازم را داشته باشد تا بتواند نیازهای مشتریان را در بلند مدت برطرف کند.
از دیگر ویژگی هایی که مبلمان راحتی ارزان باید داشته باشد داشتن ابعاد استاندارد است. شما باید ابعاد مناسب را در نظر بگیرید تا در هنگام استفاده به راحتی استراحت کنید(لازم است هنگام نشستن کف پای شما به زمین برسد). همچنین عامل تاثیر گذار دیگر ابعاد مختلف مبلمان است که خود یکی مزیت به شما می رود . زیرا با توجه به ابعادی که در منزل وجود دارید می توانید مبلمان مناسب را سفارش دهید. از دیگر ویژگی های مبلمان راحتی می توان به داشتن پایه های با ارتفاع مناسب و پشتی مبل است که موجب می شود مبلمان خیلی راحت تر باشد.

نکات ضروری خرید مبلمان ارزان

برای خرید مبلمان راحتی ارزان لازم است یک سری نکات اولیه رعایت گردد تا بتوان انتخاب مناسبی داشت. از جمله این نکات می توان به مواردی نظیر موارد زیر اشاره کرد.

1. توجه به دکوراسیون منزل: اولین موردی که لاز است به آن توجه کنید دکوراسیون منطل شما است. مبلمان راحتی انواع مختلفی دارد و در طرح و رنگ های گوناگون تهیه می شود. بنابراین سعی کنید مبلمانی تهیه نمایید که با دکوراسیون داخلی منزل شما سازگاری داشته و بعدا با مشکلی در این زمینه مواجه نشوید استفاده از رنگ های زمینه ای توصیه می شود.که بتوان هر چیزی را با آن ست کرد.
2. همچنین با توجه به فضای منزل خود مبلمان را تهیه کنید. با توجه به فضا است که در نظر می گیرید مبلمان چند نفره خریداری نمایید. اگر خانه بزرگی دارید که در این زمینه مشکلی نخواهید داشت اما مبلمان های تخت خواب شو و سایر مبلمان با ابعاد کوچک مانند مبلمان ال گزینه بسیار مناسبی برای خانه های کوچک هستند.
3. مبلمانی که برای راحتی می خرید واقعا باید راحت باشند در غیر این صورت هیچ گونه ارزشی ندارند. بنابراین سعی کنید در هنگام خرید مبلمان راحتی ارزان این نکته را در نظر گرفته و مبلمان راحت و با کیفیت که نه خیلی نرم باشد و نه خیلی سرد باشد، انتخاب کنید.
4. یکی دیگر از نکاتی که لازم است در نظر بگیرید این است که در هنگام خرید مبلمان راحتی ارزان مبلمانی را خریداری کنید که خیلی زود از مد نرود و بتوان برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کرد. سعی کنید برای ست کردن از کوسن مبل استفاده کنید زیرا کوسن به راحتی و با قیمت کم قابل عوض شدن است و در درازمدت مشکلی نخواهید داشت.
5. اگر در خانه بچه دارید مبلمانی خریداری کنید که به راحتی قابل پاک کردن و تمیز شدن باشد. مبلمان با رنگ تیره در این مورد گزینه بسیار خوبی است. همچنین انتخاب پارچه های با دوام با قدرت تمیزکنندگی بالا می تواند به ما بسیار کمک کند.

فوم و پارچه مبلمان راحتی ارزان

از دیگر نکاتی که لازم است در هنگام خرید مبلمان راحتی ارزان به آن توجه کنیم، فوم و پارچه این مبلمان است. از نظر شما پارچه این مبلمان لازم است چه ویژگی هایی داشته باشد؟ فوم مبلمان راحتی لازم است فوم سرد باشد زیرا این نوع فوم حالت طبیعی داشته و به هیچ وجه دچار تغییر شکل نمی شود. همچنین اگر جنس آن از اسفنج باشد بهتر است از نوع 30 و یا 35 کیلویی استفاده گردد. همچنین پارچه به کار رفته در مبلمان لازم است با کیفیت باشد و پرز پرز نشود.

سخن آخر

مبل راحتی ارزان یکی از خواسته هایی است که بیشتر مردم به دنبال آن هستند. همه ما می خواهیم در منزلمان مبلمان راحتی برای استراحت داشته باشیم. مبلمان راحتی باید دارای ویژگی هایی باشد که به واسطه آن ها بتوانیم مبل با کیفیتی داشته باشیم. لازم است افراد در هنگام خرید مبلمان به این نکات دقت کنند تا بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند. بهترین راه برای خرید مبلمان راحتی خرید از تولیدی ها و فروشگاه های معتبر است تا افراد بتوانند مبلمانی با کیفیت و قیمت مناسب داشته باشند.

برچسب ها:
مبل راحتی ارزان

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}