مبل راحتی آبی با چه فرشی ست میشه؟

جمعه, 15 بهمن 1400
شاید نمی‌ دانید که مبل راحتی آبی با چه فرشی ست می‌ شود و چطور می توانید یک دکوراسیون جذاب با مبل آبی در منزل خود داشته باشید. راه های زیادی وجود دارد که شما بتوانید مبل راحتی آبی رنگ خود را با دکوراسیون و فرش های زیبا ست کنید. در این مقاله توضیحاتی خواهیم داد تا شما بتوانید، یک دکوراسیون مناسب و زیبا داشته باشید. 
مبل راحتی آبی رنگ از مبلمان خاصی است که با اینکه رنگش بسيار زیبا است ولی افراد کمتری از این رنگ استفاده می‌کنند. دلیلش این است که نمی‌ دانند با چه دکوراسیونی باید هماهنگ شود اما اگر مبلمان راحتی آبی رنگی را در نظر گرفته اید و تمایل به خرید آن دارید. می ‌توانید از روش‌های معرفی شده در  این مطلب استفاده کنید و مبلمان دلخواه خود را سفارش دهید. 

هماهنگ کردن پرده ها با مبل راحتی آبی


مبلمان راحتی آبی ملایم  با پردهایی با همان رنگ آبی ملایم بسیار زیبا وشیک می‌ شود. اگر علاقه مند به یک رنگ آبی ملایم هستید می ‌توانید یک تم زیبا و رویایی را برای دکوراسیون خود درست کنید. 
شما می ‌توانید با استفاده از دو مبل  راحتی آبی رنگ با راه راه سفید و با یک مبل دیگر ویک فرش کرم با نقش ونگار های زیبا که در آن کمی رنگ آبی به کار برده شده است یک ست زیبا و دکوراسیون جذاب را به وجود بیاورید. 
اگر مبلمان راحتی آبی رنگ را انتخاب کرده اید می ‌توانید از کوسن های روشن استفاده کنید که به رنگ های سفید یا  زرد باشد تا این مبلمان جذاب تر شود، سپس می‌توانید از پرده هایی با رنگ سفید یا کرم استفاده کنید و فرشی زیبا به رنگ آبی یا رنگ های روشن مثل کرم یک دکوراسیون خاص وشیک را هماهنگ کنید. 
شما می‌توانید در کنار این دکوراسیون از وسایل دیگری مانند یک آباژور کلاسیک تزئینی هم استفاده کنید تا فضای خانه شما رمانتیک و رویایی شود.
اگر مبلمان راحتی آبی را مورد پسند قرار داده اید و اقدام به خرید ان کرده ‌اید لازم نیست که کل وسایل و دکوراسیون خود را آبی رنگ کنید. شما می‌توانید از رنگهای دیگری که با رنگ آبی و مبلمان آبی تناسب دارند استفاده کنید.
 رنگ های خنثی در کنار مبلمان آبی وترکیب رنگ ها با همدیگر می‌توانند فضای دکوراسیون شما را زیباتر کنند. شما باید همه  رنگ ها را در کنار هم امتحان کنید تا بتوانید رنگ های مناسبی که با هم دیگر هماهنگ می‌شوند را پیدا کنید. 

رنگ سفید همیشه کنار همه چیز جواب می‌ دهد


رنگ سفید از رنگ هایی است که با هر شرایطی هماهنگ می ‌شود. همیشه می ‌توانید روی رنگ سفید حساب کنید. اگر عجیب ترین رنگها را برای دکوراسیون خود انتخاب کرده‌اید نگران نباشید زیرا رنگ سفید می ‌تواند به شما کمک کند.
 به همین منظور مبلمان آبی رنگ تان هیچ وقت تنها نیست و شما می توانید راحت آنها را با رنگ سفید و دکور سفید هماهنگ کنید.
 ترکیب کردن مبل راحتی آبی رنگ با میز جلو مبلی سفید، کوسن سفید، دیوار سفید، آباژور و تابلوهای سفید رنگ یک دکوراسیون زیبا و بی نقص می ‌شود. 

ست کردن مبلمان آبی با فرش های ایرانی


در ست کردن مبلمان  راحتی آبی فرش های ایرانی با رنگ زمینه ی آبی بهترین گزینه هستند.فرش های مدرن ایرانی با رنگ های آبی و یکدست را می ‌توانید با مبلمان آبی خود ست کنید اما توجه داشته باشید که مبلمان با رنگ آبی تیره با دقت بیشتری با دیگر وسایل و فرش ها ست می‌شوند.
استفاده زیاد از رنگ آبی تیره در دکوراسیون اگر به مقدار زیاد تکرار شود موجب می‌شود فضا تاریک شود و دچار افسردگی شوید. مبلمان راحتی آبی تیره را با فرشی ست کنید که زیاد روشن نباشد و زیاد هم تیره نباشد و رنگ های روشن در نقش ونگار آن به کار برده شده باشد.
مبلمان راحتی آبی تیره را می‌توان با دو صندلی روشن در کنار انها استفاده کرد و فرشی که می خواهید با آنها ست کنید یک رنگی باشد که حد وسط آبی تیره و رنگ روشنی که برای صندلی ها استفاده کرده اید باشد.



هماهنگ کردن مبلمان راحتی آبی با رنگ ها


یکی از راه هایی که می ‌توانید منزلتان را زیبا کنید  استفاده از رنگ های گوناگون می باشد. انتخاب رنگ
به شما کمک می‌کند تا یک دکوراسیون زیبا و چشم نوازی داشته باشید و بهترین چیدمان وسایل را انجام دهید. 
برای یک سرویس مبلمان راحتی آبی رنگ، یک فرش خوش رنگ و مناسب انتخاب کنید تا با ترکیب رنگها بتوانید یک رنگ مورد دلخواه و علاقه‌ی خود در دکوراسیون منزلتان بدست آورید .

ترکیب رنگ در مبلمان راحتی آبی و وسایل مختلف


ترکیب رنگ ها و انتخاب درست این رنگ ها باهم دیگر از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند به شما کمک کند که رنگ ها را بهتر بشناسید.
وقتی که شما با  رنگ ها آشنا شدید و  اطلاعات کافی را در زمینه ترکیب رنگ و هماهنگ کردن آنها با یکدیگر بدست آوردید سپس دست به کار شوید و  چیدمان دکوراسیون منزل خود را به عهده بگیرید و این کار را انجام دهید.
مسلماً نتیجه ای که به وجود می آید بسیار ارزشمند خواهد بود و موجب می شود که یک مکان و محیط دلچسبی را برای خود فراهم کنید. 
این امکان وجود دارد که شما مبل راحتی آبی رنگ را برای خانه ی خود انتخاب کنید ، بنابر این می‌بایست  حتما فرشی را انتخاب کنید که بدانید با چه رنگ هایی هماهنگی داشته باشد که هارمونی مناسبی با مبل آبی منزل شما را داشته باشد و زیبایی منزل را چند برابر کند. 

استفاده از رنگ های متضاد در وسایل منزل برای اینکه مبلمان راحتی آبی بهتر خودشان را نشان بدهد


اگر شما مبلمان راحتی آبی رنگی را انتخاب کرده اید برای برجسته بودن مبلمان راحتی آبی و برای اینکه  آنها بیشتر مورد توجه قرار گرفته شوند ، از رنگ های متضاد آن در چرخه رنگ وسایل تان استفاده کنید. 
شما می‌توانید از رنگهای متضاد در چیدمان منزل خود استفاده کنید. مثلا پرده هایی با رنگ بنفش یا سرخابی و یا فرش به رنگ روشن و مبلمان را با کوسن های زرد می تواند انتخاب مناسبی برای دکوراسیون منزل شما باشد .
احتمالا رنگ قهوه ای از رنگ های متضاد نیست اما یکی از رنگ‌ هایی است که بسیار  فوق‌ العاده است و در کنار رنگ آبی می ‌تواند قرار بگیرد و هارمونی بسیار زیبایی ایجاد کند.  رنگ قهوه‌ ای در گروه رنگ‌ های گرم قرار دارد و  به همه حس اعتماد به‌ نفس و آرامش می ‌دهد .
ترکیب این دو رنگ یعنی رنگ آبی و قهوه‌ ای می تواند یک ریتم جذاب از موسیقی را ایجاد کند  و تأثیرات مثبتی بر روحیۀ همه ی افراد بگذارد.  این ترکیب در دکوراسیون منزل موجب می ‌شود که فضایی گرم و صمیمی و بسیار شیک خلق کند و به منظور سِت کردن مبلمان و فرش اتاق نشیمن و فضای غذا خوری یک ترکیب مناسب وهماهنگ باشد.
شاید شما  محیط های پرانرژی تر را بیشتر دوست داشته باشید و همچنین دوست نداشته باشید که از رنگ آبی که آرامش بخش است به سادگی بگذرید، بنابراین می توانید در کنار استفاده از رنگ های آبی و خاکستری میانه، از طرح های پرنقش و نگار برای اجزای دکوراسیون اتاق نشیمن خود هم استفاده کنید .  مثلا  قسمتی از مبلمان خود را با پارچه های منقش به رنگ آبی تیره و روشن هماهنگ کنید تا جذابیت خاصی به مبلمان بدهد. 
استفاده از چهار رنگ اصلی سخت ترین راهی است که می‌توانید به صورت هم زمان داشته باشید. یکی از این چهار رنگ را به عنوان رنگ اصلی و زمینه در نظر بگیرید و رنگ های دیگری را انتخاب کنید تا با آن هماهنگ شود مثلاً اگر مبلمان راحتی آبی رنگ را انتخاب کردید بهتر است در طراحی خود شصت درصد از وسایل را با همین رنگ آبی کار کنید. و رنگ های دیگر مانند زرد و نارنجی کم رنگ و طوسی را به عنوان رنگ های مکمل و رنگ سفید را بعنوان رنگ چهارم و خنثی استفاده کنید. 
در رابطه با مبل های راحتی همچنین می توانید مقاله " چگونه مبل راحتی دست دوم بخرید ؟" مراجعه کنید .

برچسب ها:
مبل راحتی آبی

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}