مبل تک نفره، قیمت و خرید 10 مدل از جدیدترین انواع مبل تکی

جمعه, 3 تیر 1401
مبل تک نفره یک مبل راحتی است که ظاهر اتاق و یا نشیمن شما را می تواند بسیار زیبا کند. مبل تک نفره از اهمیت  بسیار  بالایی برخوردار می باشد و تقریبا کاربرد های زیادی دارد با نشستن بر روی مبل تک نفره می توانید استراحت کنید، کتاب بخوانید، فیلم ببینید و اوقات خوبی را با آرامش و راحتی سپری نمایید.
مبل  های تک نفره در طرح و رنگ بندی های مختلف و متنوعی در بازار وجود دارد که شما می توانید به صورت آنلاین و یا حضوری از سایت چوب این مبل بی نظیر را سفارش دهید.
خرید مبل تک نفره و قرار دادن آن در اتاق نشیمن می‌تواند دکوراسیون منزل شما را متحول نماید این مبل ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها با توجه به کیفیت و متریال هایی که در آن ها استفاده شده دارای یک قیمت می باشد. ممکن است در بازار یک مبل تک نفره با قیمت بسیار ارزان پیدا کنید ولی ممکن است این مبل از کیفیت کافی برخوردار نباشد واز مواد اولیه باکیفیت در ساختار آن استفاده نشده باشد. این نمونه مبل دارای انواع مختلفی است که انواع آن شامل:  استیل، کلاسیک و راحتی است  که مبل راحتی تکی معمولا دارای تنوع بیشتر و بالاتری نسبت به مبل های کلاسیک و استیل است. مبل های تکی فانتزی، تکی چرمی، مبل های تکی اسپرت و مدرن همه جزو مبل های تک نفره به حساب می آیند.
مبل های تک نفره امروزه دارای مدل های بسیار زیبا و فانتزی هستند که برای استفاده کردن روزانه بسیار مناسب است و کارایی بسیار بالایی دارند و از کیفیت و دوام بالای برخوردار می باشند. این مبل ها از سری مبلمان های هستند که می توانید از آن ها در تمامی دکوراسیون ها استفاده کنید. این مبل ها را باید با توجه به دکوراسیون منزل خود خریداری کنید به این صورت که باید این مبل ها با دیگر وسایل شما همخوانی داشته باشند

چند مدل مبل تک بسیار شیک


معمولا مبلمان های تک نفره دارای انواعی مختلف هستند که شما می توانید براساس طرح و مدل مورد نظر خود و مکانی که می خواهید مبل را قرار دهید یک نمونه مبل انتخاب نماید:

مبل تکی تختخوابشو


این نمونه از مبل یکی از مبل های تکی است که بسیار پرکاربرد است و برای خانه های که کوچک هستند بسیار مناسب است چون هم این مبل ها حالت تخت خواب دارند و هم مبل و شما می توانید برای این که فضای زیادی در آپارتمان شما اشغال نشود از این مبل های تکی استفاده نماید.

مبل تک چستر


مبل چستر از سری مبلمان های است که طرفداران بسیاری دارد و دارای لمسه دوزی های بسیار زیبا و خاص است که باعث زیباتر دیده شدن مبل چستر شما می شود.

مبل تکی مدرن فلور


این مبل ها دارای طرح های بسیار زیبا هستند که از آن ها در مکان های اداری و خانگی از این مبل های تکی استفاده می کنند پایه این مبل ها از نوع فلز آبکاری شده طلایی و نقره ای است نشیمنگاه این مبل ها از نوع فوم سرد است.

مبل تک فانتزی


این نمونه مبلمان را می توانید در دکوراسیون های مدرن استفاده کنید این نمونه مبل دارای زیبایی بسیار زیادی است و می تواند زیبایی منزل شما را چندین برابر کند. این مبل ها را می توانید برای استفاده در اتاق خواب هم استفاده کنید.

مبل تک نفره پینک


این نمونه مبل دارای عرض 82 و ارتفاع 85 است که از آن برای بیشتر افراد می توانید استفاده نماید این مبل دارای روکش بسیار عالی و با کیفیتی است و بدنه این مبل از جنس کلاف چوب است.

مبل پاف دار


از این نمونه مبل بیشتر برای مطالعه استفاده می کنند که این مبل دارای یک پاف است که فرد بتواند پاهای خود را دراز کند و قد خود را با آن تنظیم کنید این نمونه مبل در برخی از مدل های خود دارای یک موتور است که با آن ارتفاع پاف تنظیم می شود.



در هنگام خرید مبل تک به چه نکاتی توجه کنیم


از سری مواردی که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد :

استایل


یکی از نکاتی که باید حتما در هنگام خرید مبل های تکی در نظر داشته باشید استایل آن ها است که باید دارای ظاهری زیبا و شیک و در عین حال باکیفیت باشد. این مبل ها باید یک فضای کوچک مانند کشو و یا قفسه داشته باشند تا بتوانید برخی از وسایل خود را در آن جا قرار دهید این نمونه مبل ها به دلیل داشتن استایلی زیبا و الگوهای خاص می توانند یم فضای بی نظیر به محیط شما بدهند.

راحتی


در هنگام خرید مبل باید توجه کنید که مبل شما حتما از کیفیت بی نظیری برخوردار باشد تا بتوانید در هنگام نشستن بر روی آن دچار ناراحتی نشوید و بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

کیفیت


از سری مواردی که باید حتما در هنگام خرید به آن توجه نماید کیفیت مبل ها است در صورتی که مبل شما از کیفیت کافی برخوردار نباشد ممکن است باعث شود که مبل شما خیلی زود خراب شود پس باید توجه نماید که مبل شما از کیفیت لازم را داشته باشد. 

فضای که قرار است صندلی را بگذارید در نظر بگیرید


در صورتی که قصد خرید این مبل های بی نظیر را دارید باید در ابتدا به فضای که می خواهید آن را قرار دهید توجه کنید تا بعد از خرید متوجه همخوانی آن با محیط نشوید پس باید در ابتدا محیطی که قرار است آن را قرار دهید را در نظر بگیرید.

مبل تک را باید در کجا قرار داد؟


شما می توانید این مبل های تکی را در کنار مبلمان خود قرار دهید و یا آن را در اتاق خواب و یا اتاق نشیمن بگذارید شما می توانید مبل تک نفره خود را در کنار کاناپه مبلمان خود قرار دهید و زیبایی مبلمان را چندین برابر کنید این مبل ها را باید به گونه ای قرار بدهید تا بتوانید به راحتی رفت و آمد کنید. 
برخی از افراد مبل های تکی را برای استفاده در اتاق مطالعه خریداری می کنند تا بتوانند در زمان اوقات فراغت خود با آرامش به مطالعه بپردازند.
برخی دیگر این مبل ها را در کنار شومینه می گذارند و در روز های سرد از گرمای شومینه نهایت لذت را می برند با گذاشتن مبل تک در کنار شومینه یک فضای بسیار دنج برای استراحت خود ایجاد می کنید که می توانید به راحتی در آن استراحت کنید و یا بنشینید گذاشتن مبل تک در کنار شومینه می تواند یکی از پراستفاده ترین موارد برای استفاده از مبل تکی باشد.
قرار دادن مبل تکی در کنار میز تلفن یکی دیگر از ایده های است که شما می توانید انجام دهید به این صورت که می توانید مبل تکی خود را در کنار میز تلویزیون بگذارید و در هنگام استفاده از گوشی می توانید با نشستن بر روی مبل یک گفتگوی بسیار عالی داشته باشید.
یکی دیگر از ایده های بسیار عالی برای مبل تک نفره قرار دادن آن در اتاق خواب است که شما با قرار دادن یک مبل در اتاق یک جای مناسب برای نشستن در اتاق خواب خود فراهم می کنید و یک فضای دوستانه و صمیمی هم به وجود می آورید.
شما حتی می توانید این مبل های تکی را در مقابل تلویزیون قرار دهید تا در هنگام تماشای تلویزیون بر روی آن بنشینید و به راحتی به تماشای تلویزیون بپردازید.

جمع بندی


در متن بالا سعی کردیم شما را با مبل های تک نفره آشنا کنیم این مبل ها دارای کاربرد های زیادی هستند که برخی از آن ها را برای شما توضیح دادیم. این مبل های بسیار زیبا پرکاربردترین مبل ها هستند که شما می توانید از آن استفاده کنید. در صورتی که فضای کافی برای استفاده از این مبل را دارید می توانید یک تزیین زیبا برای چیدمان مبل خود در نظر بگیرید. 
معمولا قیمت این مبل ها به کیفیت و متریال های که در آن ها استفاده شده است بستگی دارد یعنی هرچقدر کیفیت این مبل ها بالاتر باشد مسلما قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. این مبل ها را می توانید بر اساس سبک و چیدمان منزل خود انتخاب و خریداری کنید. در صورتی که فضای کافی در اختیار ندارید می توانید از یک مبل تخت خواب شو استفاده کنید.
در صورتی که قصد خرید این مبل های بی نظیر را دارید می توانید به سایت چوب مراجعه نماید و با مطالعه راهنمای خرید مبل تک نفره اطلاعات کافی در این زمینه را به دست بیاورید و بعد اقدام به خرید نماید. این مبل ها را می توانید در طرح های مختلف مانند مبل راحتی و مبل چستر خریداری کنید که انتخاب آن به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد.
برچسب ها:
مبل تک

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}