مبل تک نفره ارزان را از کجا بخریم؟

جمعه, 3 دی 1400
مبل تک نفره ارزان را از کجا بخریم و با چه ویژگی های و کیفیتی باشد بهتر است؟ این سوال در ذهن همه کسانی که میخواهند مبل بخرند وجود دارد. مبل تک نفره ارزان ممکن است کاناپه و یا راحتی باشد. محصولی کاربردی در چیدمان منزل است. می‌توانید از مبل تک نفره در اتاق نشیمن، اتاق‌خواب، اتاق کودک و یا حتی به عنوان صندلی مطالعه در مقابل پنجره، استفاده کنید.برای خرید مبل تک نفره ارزان با ما در این مقاله همراه باشید.

کدام مبل تک نفره برای خانه  شما مناسب است؟


در حال حاضر در اکثر محیط ها، خانه ها و اداره ها از مبل تک نفره ارزان استفاده می شود. در مکانهایی  که فضا بیشتر هست از ست کامل مبلمان استفاده می شود و در جاهایی  که کوچکترهستند، سعی می‌شود از نیم ست ها یا مبل های تک نفره ارزان استفاده شود تا همه فضای اتاق اشغال نشود و بهترین استفاده ممکن را از فضا داشته باشیم. با این طرز فکر بهترین انتخاب را برای خرید مبل تک نفره ارزان خواهیم داشت.

انواع مبل تک نفره ارزان 


مبل های تک نفره به دلیل طرفدارانی که دارند از تنوع بالایی برخوردارند که عبارتند از:

مبل تک نفره راحتی


مبل تک نفر ارزان راحتی  از مبل های است که تا زمانی که از آنها استفاده نکرده باشیم، به ارزش واقعی آنها پی نمی بریم. به دلیل  راحتی و زیبایی، این مبل ها را می شود در هر مکانی از خانه و اداره  و اتاق خواب  استفاده کرد.

مبل تک نفره فانتزی


مبل تک نفره ارزان فانتزی را می توان  در چیدمانهای مدرن هم استفاده کرد. این نوع مبل های تک نفره بسیار گرما بخش بوده به دکوراسیون های سرد مدرن، همچنین به دلیل تنوع زیادی که دارند روی چیدمان بسیار تاثیر گذار هستند. طرح های کلاسیک و فانتزی سالهای زیادی هست که امتحان خود را پس داده اند.

مبل تک نفره چستر


مبل تک نفره ارزان منحصر به فرد و زیبا که در مجموعه چوب تولید شده و به قیمت عمده عرضه می گردد. مبل تک نفره چستر به عنوان میزبان، صندلی غذا خوری، صندلی میز آرایش، پشت میز تحریر، و همچنین در اتاق پذیرایی و ادارات استفاده می شود ، و به همین خاطر طرفداران زیادی در چیدمان انواع دکوراسیون را دارد.

مبل تک نفره مکانیزه


مبل تک نفره ارزان ابعاد کوچکی دارند و مناسب اتاق های کوچک می باشد. همچنین  فقط مورد استفاده یک ‌نفر هستند. درساختار این نوع از چند محفظه بادی و یا فوم روکش دار استفاده شده. همچنین مبل مکانیزه این ویژگی را هم دارد که می توانید از آن به عنوان تخت خواب نیز استفاده کنید چون به راحتی کشیده و جابه جا می شوند. در کل با خرید این مبل با یک تیر دو نشان زده آید. این نوع مبل برای فضاهای کوچک بسیار پر کاربرد هستند.

نکات مهم در خرید مبل تک نفره ارزان


هنگام خرید مبل باید به موارد زیر دقت کرد:

کاربرد مبل تک نفره ارزان


یکی از نکته های که در هنگام خرید مبل ارزان باید در نظر گرفته شود کاربرد آن است. به طور مثال اگر مبل انتخابی شما برای صرفا مطالعه است پس انتخاب مبلی که نشیمنگاه خوبی نسبت به سایر ملل های تک نفره دارد مناسب استن.  یا اگر فضای کمتری دارید باید مبلی را انتخاب کنید که در اون محیط کاربردی باشد و بتوانید نهایت استفاده از مبل و فضای پیرامون را برده باشید.

انتخاب بدنه محکم برای مبل تک نفره ارزان


مدت عمر و حفظ زیبایی ظاهری مبل تک نفره ارزان بسیار حائز اهمیت می باشد به همین خاطر باید اسکلتی یا بدنه ای را انتخاب کنیم که بادوام و با کیفیت باشد و از مقاومت بالایی برخوردار باشد. یک مبل تک نفره با کیفیت برای سالهای طولانی می تواند عمر کند و همچنین زیبایی ظاهری خود را حفظ نماید. برای ساخت با کیفیت ترین بدنه ها از چوب راش و یا بلوط استفاده می شود. در تهیه و تولید بدنه های مقاوم طریقه ساخت مثلا چسب زنی و ... دارای اهمیت می باشد به دلیل اینکه با گذشت زمان  نباید حالت اولیه مبل تغییر کند.
بیشتر تولید های  ساخت مبل از تخته های نئوپان برای ساخت اسکلت اصلی مبل تک نفره ارزان استفاده می کنند. که این چوب ها یا بهتر است بگویم خرده چوبهای به هم چسپیده شده کیفیت و مقاومت پایینی دارند و با هر فشاری شکسته خواهند شد. اگردوست دارید مبل تک نفره که چهارچوب آن از جنس تخته چندلا است را خریداری نمایید. حتما از اینکه تعداد لایه های آن از ۱۱ تا ۱۳ لایه کمتر نباشد اطمینان حاصل کنید.

به فوم مبل دقت کنید


یکی از نکته های مهم در خرید مبل تک نفره ارزان، فوم و اسفنج آن است. تشک دبل یکی از بهترین گزینه های برای مبلمان است که درتولید  مبل مورد استفاده قرار می‌گیرد. پارچه روی تشک دبل به راحتی قابل شستشو هستند. یک نکته دیگری که در فوم مبل تک نفره باید توجه کنید این است که فوم‌ها از نوع سرد باشند یا اگر به جای فوم در ساخت مبل از اسفنج استفاده شده، اسفنج‌ها ۳۰ کیلویی باشند. همچنین در بازار فوم گرم نیز موجود و عرضه می شود که تا چند ماهه اول فقط حالت خود را نگه می دارد و بعد از گذشت ۴ماه قابل استفاده نمی باشند و حالت خود را از دست می دهند.
برای اینکه متوجه شویم فوم مبل تک نفرارزان فوم گرم است یا سرد؟ یک روش ساده و خوب این است که بعد از فشار دادن به فوم سرد، فون خیلی سریع به حالت اولیه خود بر می گردد، ولی فون گرم بعد از فشار با کمی تأخیر به حالت اولیه خود باز می گردد. در صورتیکه قصد خرید مبلی را داشتید که در آن از اسفنج استفاده شده حتما توجه کنید که اسفنج ۳۰ یا ۳۵ کیلویی باشد. این نوع اسفنج‌ها سفت و قابل شست‌و‌شو هستند و با مرور زمان از خرید مبل شکل و زیبایی ظاهری خود را از دست نمی‌دهند.

جنس و رنگ پارچه مبل


یکی ازموارد دیگه ای که در خرید مبل تک نفر ارزان توجه همه را به‌خود جلب می‌کند، پارچه استفاده شده در مبل است. در واقع پارچه مبل هم به اندازه فوم و اسفنج اهمیت دارد و در صورتی که ماندگاری و مقاومت لازم را نداشته باشد، خیلی زود کهنه می‌شود و شما باید هزینه کنید و یک مبل جدید تهیه کنید.  به همین‌ منظور در زمان خرید تمام حواستان را جمع کنید که بهترین و با کیفیت ترین پارچه را برای مبل خود انتخاب کنید. در بازار کنونی بیشتر جنس ها چینی هستند که جنس ها و قیمت های  مختلف دارند، و شما باید پارچه مبل را از بهترین جنس تهیه کنید. در هنگام خرید به تار و پود پارچه دقت کنید که کیفیت خوبی داشته باشد و در برابر هر نوع کثیفی و ضربه مقاوم باشد.
در خصوص رنگ مبل تک نفره ارزان باید پارچه ای را انتخاب کنید که به دکوراسیون و چیدمان خانه و یا اداره و...متناسب باشد. مثلاً با رنگ پرده و فرش اتاق نشیمن و یا اتاق خواب تان ست شود. در صورتیکه نوزاد و یا فرزند کوچک دارید می توانید از رنگهای و چرک تاب استفاده کنید تا خیلی راحت و بی درد سربتوانید آن را تمیزو نظافت کنید.

خرید مبل تک نفرارزان فانتزی به همراه ست مبلمان


در هنگام خرید ست مبلمان شما می توانید مبل تک نفرارزان  فانتزی هم تهیه کنید این خرید دو حسن دارد. حسن اول این که شما با خرید یک مبل تک نفره خیلی به دکوراسیون و زیبایی فضا خود کمک کرده اید .دومین حسن آن که شما با خرید این مبل تک نفرمی توانید ظرفیت نشیمن مبلمان را بالا ببرید مثلاً ظرفیت نشیمن را به  ست نه نفره برسانید. گاهی اوقات ست مبلمتان کافی نیست و نیاز به یک و یا چند مبل تک نفر ارزان مبل بیشتر پیدا می کنید.

سخن آخر


شما خیلی راحت می توانید به اندازه نیازتان مبل تک نفر ارزان را با هر طرحی از سایت چوب انتخاب کنید ولی مهم آن است که طرحی که انتخاب می کنید با چیدمان اتاق تان هماهنگی داشته باشد. مبل تک نفر انواع مختلفی دارد از جمله راحتی، فانتزی، مدرن و... که هر کدام جلوه منحصر به فرد خود را دارد. ولی مبل تک نفره راحتی در این میان  کاربرد و طرفداران بسیاری دارد و به صورت تکی هم به فروش می‌رسد .به دلیل اینکه نشیمنگاه این مبل بسیار راحت هست اکثر افراد به منظور تکمیل ست مبلمان راحتی و یا در اتاق استراحت و هنگام مطالعه از آن استفاده می کنند.حتما سوال در ذهن شما پیش می آید که مبل راحتی ارزان را از کجا بخریم ؟ شما می توانید با مراجعه به همین مقاله در سایت ما، اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}