مبلمان کنفی راحتی با چه فرشی ست می‌شود؟

سه شنبه, 3 اسفند 1400
یکی از مبل هایی که طرفداران زیادی به خصوص در خانه های ویلایی دارند، مبلمان کنفی راحتی هستند. اخیرا این مبلمان در دنیای امروزی از حالت سنتی خارج شده اند و به سوی مدرنیته شدن پیش رفته اند.
این مبلمان زیبا و راحت را می ‌توانید در دکوراسیون های شیک به ‌کار ببرید. این مبلمان بسیار با دوام و مقاوم هستند. به همین منظور استفاده از این مبلمان بسیار به صرفه است. 

مبل کنفی راحتی چه ویژگی هایی دارد؟


مبلمان کنفی راحتی به مبلی گفته می شود که برای تولید این مبلمان به جای اینکه از پنبه، چرم و یا پلی استر استفاده کنند از الیافی استفاده می کنند که کنف نام دارند. 
این الیاف بسیار ارگانیک، بادوام و مقاوم تر از مبل هایی هستند که از جنس پنبه سنتی ضخیم تر هستند و بافت برجسته ای دارند. 
مبلمان کنفی راحتی، از انواع مبل راحتی است که برای تولید آن به جای پنبه، چرم یا پلی استر، از الیاف کنفی استفاده می شود کنف یک ماده ی ارگانیک است که هم مقاوم و هم بادوام می‌ باشد و از پنبه ضخیم تراست و دارای بافت برجسته ای است. کسانی که تمایل دارند سال‌های زیادی مبلمان خود را نگهداری کننند و تا چند سال از آن استفاده کنند می ‌توانند این مبلمان را انتخاب کنند.
الیاف کنف فوق ‌العاده مقاوم و طبیعی است و بدون هیچگونه مواد شیمیایی است. 
اگر شما با اصول هماهنگ سازی مبلمان و وسایل آشنا باشید خیلی راحت می‌توانید بین وسایل دکوراسیون خود هماهنگی درست و کاملی ایجاد کنید. تکنیک های زیادی وجود دارد که بتوانید مبلمان کنفی راحتی خود را با فرش مورد نظرتان ست کنید. تا آخر اين مطالب مطالعه کنید تا با استفاده از این مطالب راه‌ های گوناگونی برای ست کردن مبلمان کنفی با فرش را یاد بگیرید. 

 ست فرش با مبلمان کنفی راحتی


یکی از روش ‌های  بسیار ساده ست کردن فرش با مبلمان کنفی راحتی این است که هر دو را با یک رنگ انتخاب نمایید تا یک ظاهر  ساده و در عین حال شیک و یکدست را به فضای منزل شما بدهد.
مثلا اگر فرش شما به رنگ کرم است می‌ توانید مبلمان کنفی خود را با همان رنگ انتخاب کنید اما کمی تیرگی در وسایل منزل هم می تواند فضا را جذاب تر کند و از حالت بی روح بودن در آورد. 
از راه های دیگر برای ست کردن مبلمان کنفی راحتی با فرش این است که می‌ توانید دو رنگ مختلف را به کار ببرید و از تضاد رنگ ها استفاده کنید. فرش هایی که دارای دو رنگ هستند یا رنگ های بیشتری در آنها به کار رفته است کار را برای شما آسان تر می کند.
شما می ‌توانید یکی از رنگ های فرش تان را انتخاب کنید و مبلمان کنفی راحتی خود را با آن هماهنگ کنید. 
البته در نظر بگیرید که رنگی که برای  فرش انتخاب می کنید بیشتر در فرش شما تکرار شده باشد و نسبت به رنگ های دیگر فرش واضح تر باشد و غالب بر رنگ های دیگر باشد. فرش های چند رنگ از این نظر بر فرش های دیگر برتری دارند. زیرا رنگ هایی که در آن به کار برده شده متنوع است و دست شما برای انتخاب آنها باز است و شما می توانید با خیال راحت آنها را با مبلمان کنفی یا تمام مبلمان دیگر ست کنید. 
احتیاجی به این نیست که مبلمان کنفی شما و فرش شما یک رنگ داشته باشند.  
شما می توانید از دو رنگ که اصلا هیچ نزدیکی با هم ندارند، استفاده کنید، اما می‌بایست  این دو رنگ با یکدیگر هماهنگ شوند و هم خوانی درستی با هم داشته باشند . 
رنگ های گوناگونی وجود دارد که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر، ترکیب زیبایی را به وجود می آورند ، بنابراین اگر تمایل دارید که این روش را انتخاب کنید گزینه های زیادی برای شما وجود دارند.
از روش‌های دیگری که می ‌توانید مبلمان کنفی راحتی خود را با فرش مورد نظر ست کنید این است که رنگ کوسن های مبلمان کنفی را با فرش ست کنید. 
شما می‌توانید رنگ کوسن های مبلمان را با فرش تان هماهنگ کنید و یک تناسب فوق‌العاده پدید آورید.
فقط کافی است که پارچه‌ های همرنگ فرش را انتخاب کنید و روی کوسن های مبلمان بکشید تا هماهنگی بین فرش و مبلمان ایجاد شود و مشکل شما برطرف شود. 
از راه‌های دیگری که می توانید مبلمان کنفی را با فرش خود ست کنید این است که بدنه مبل را در نظر بگیرید و با فرش خود ست کنید. 
ضرورتی ندارد که شما همیشه فرش را با جنس پارچه مبلمان کنفی خود ست کنید. شما می‌توانید رنگ بدنه ی مبلمان کنفی را در نظر بگیرید و سپس آن را با یکی از رنگ های فرش ست کنید. 

ست کردن مبلمان کنفی راحتی با فرش بر اساس طرح ها


در این روش می‌ توانید بدون در نظر گرفتن رنگ خاصی از مبلمان کنفی و فرش آنها را باهم ست کنید.
 این هماهنگی را می ‌توان بر طبق طرح آنها ایجاد کرد. کافی است شما به سراغ طرح های به کار برده ‌شده در فرش و مبل بروید.
 هر طرحی که در مبلمان به کار برده شده را با طرح فرش می‌توان ست کرد



ویژگی های مهم مبلمان کنفی راحتی


از ویژگی‌های بسیار مهم مبلمان کنفی که آنها را از  سایر  مبلمان متمایز کرده است ، ارگانیک بودن مواد آنها است که در پارچه های این  مبلمان به کار می رود.
از ویژگی دیگر مبلمان کنفی سازگار بودن آنها با محیط زیست است.
کنف از موادی است که قابلیت تجزیه شدن در محیط زیست را دارد، می‌توان انواع روکش های صندلی، مبلمان، کاناپه، مبلهای دسته دار، میز تلفن و غیره را از جنس کنف تهیه کرد.
اخیراً مبلمان کنفی را در مکان‌های مختلفی از قبیل موارد زیر استفاده می کنند:
- اتاق نشیمن،
- اتاق پذیرایی و 
- اتاق خواب
سومین ویژگی مبلمان کنفی راحتی این است که این مبلمان کنفی ویژگی سازگار بودن با محیط زیست را دارد.
این مبلمان دارای طول عمر، دوام و ماندگاری بسیار بالایی هستند. به دلیل اینکه محصولات و پارچه هایی که از کنف تولید می شود را می توان خیلی راحت به طرح‌ های گوناگونی درست کنید، می‌ توانید این محصولات را تا مدت طولانی استفاده کنید.
از این رو می ‌توان مبلمان راحتی را از الیاف کنف درست کرد چون استفاده از کنف بسیار مقرون به صرفه است و از نظر اقتصادی به نفع شماست. 
از ویژگی های دیگر مبلمان کنفی می‌توان گفت که ضد حساسیت، و ضد میکروب، هستند و از طرفی مقاوم و ماندگار می‌باشند و همینطور بسیار آسان قابل تعمیر و شست و شو می ‌باشند. 
با توجه به ویژگی های مبلمان کنفی راحتی خرید این  مبلمان یک خرید معمولی به حساب نمی‌آید،  بلکه نوعی سرمایه گذاری می باشد زیرا این مبلمان را می ‌توان برای سال های زیادی مورد استفاده قرار داد و دارای دوام و ماندگاری بالایی هستند. 

مبلمان کنفی راحتی چگونه تولید می شود؟


روش های زیادی وجود دارد که می‌ توان مبلمان کنفی را تولید کرد.
مثلا یک روش برای طراحی و تولید این مبلمان به صورتی که سازگار با محیط زیست باشد استفاده از چوب بلوط است و درون آن را هم با فوم های خاصی پر نموده و روی آن را پوششی از پارچه کنفی می کشند.
چرا مبلمان کنفی را از فروشگاه‌های آنلاین بخریم؟ احتمالا  نمی ‌توانید به راحتی مبلمان کنفی را از فروشگاه های مبلمان حضوری که در نزدیکی خانه یا محل زندگی تان وجود دارد خریداری کنید، زیرا تولید این مدل مبلمان در حال حاضر کمتر می ‌باشد، اما نگران نباشید شما می ‌توانید به راحتی این مبلمان را با بهترین کیفیت و دوام از فروشگاه های آنلاین با قیمت های بسیار مناسب خریداری کنید  و بدون مداخله واسطه آنها را درب منزل از ارسال کننده تحویل بگیرید.
فرش های ایرانی دارای طرح ‌ها و الگوهای مختلفی است که بسیار  زیبا و رنگارنگ هستند و می‌ توانید با هر مدل مبلی که در نظر داشته باشید، هماهنگ کنید، بنابراین بدون هیچ نگرانی یک فرش ایرانی را  تهیه کنید و آن را به راحتی با مبلمان کنفی راحتی خود هماهنگ کنید و در کنار آنها با اکسسوری های زیبا یک دکوراسیون شیک را طراحی کنید . 
مبلمان کنفی اکثرا به رنگ های کرم و قهوه ای هستند و شما می توانید آنها را با فرش های ایرانی زیباتر کنید همینطور می ‌توانید مبلمانی کنفی که دارای پارچه های ساده ترو کوسن هایی زیبا هستند با نقش مایه های فرش  های ایرانی ست کنید. 

ست کردن مبلمان کنفی راحتی با فرش های طرح دار و شلوغ


اگر فرشی را دارید که پرنقش و نگار و رنگ می ‌باشد می ‌توانید مبلمان کنفی راحتی که تک رنگ هستند را انتخاب کنید این تک رنگ بودن موجب می‌شود که با فرش شما ست شود زیرا ساده تر هستند و برخلاف فرش که شلوغ تر است می‌ تواند ست جالب تری را به وجود آورد. 

جمع بندی


مبلمان کنفی راحتی مبل های سبک، ساده و شکیلی هستند که کاربردهای زیادی دارند. یکی از راه هایی که می توانید مبلمان کنفی خود را به راحتی با دکوراسیون خود ست کنید ست کردن مبلمان کنفی راحتی با فرش مورد استفاده در اتاق نشیمن است. توجه داشته باشید که رنگ غالب به کار رفته در فرش شما باید با دکورایون و فای شما هماهنگ باشد.
برای ایجاد این هماهنگی شما می توانید از هماهنگی رنگ یا تضاد رنگ ها استفاده کنید. مبل های کنفی از الیاف طبیعی هماهنگ با طبیعیت ساخته شده اند از این رو برای استفاده در فضای باز ویلا بسیار مناسب هستند.
برای اطلاع از جدیدترین قیمت های مبلمان کنفی راحتی مقاله قیمت انواع مبلمان کنفی مناسب برای دکوراسیون ویلا را مطالعه کنید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}