قیمت مبل نیمه استیل در دیجی کالا بهتر است یا فروشگاه‌های چوب و مبلمان؟

سه شنبه, 10 اسفند 1400
نوسان قیمت همیشه در بازار مبل وجود داشته و اخیرا مشتریان به خرید مبل از فروشگاه های اینترنتی مانند دیجی کالا روی آورده لند، لذا در این مقاله قصد داریم قیمت مبل نیمه استیل دیجی کالا را بررسی نموده و سپس مقایسه ای با قیمت آن در فروشگاه‌های چوب و مبلمان داشته باشیم.

نحوه پرداخت قیمت مبل نیمه استیل دیجی کالا


یکی از قدیمی ‌ترین فروشگاه های اینترنتی که بیش از  یک دهه تجربه دارد فروشگاه دیجی کالا می‌باشد.
این فروشگاه با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل بودن کالا موفق شده تا یک فروشگاه معتبر و موفق اینترنتی در ایران را به وجود آورد.
دیجی کالا دنیایی از کالاها را دارد فقط کافی است شما وارد این سایت اینترنتی شوید  تا تمام کالاها را ببیند و سپس کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید و سفارش دهید.
یکی از اقلام پرفروش در دیجی کالا مبل های نیمه استیل است. کاربران می توانند با مشاهده عکس ومدل مبل سفارش خود را به صورت آن لاین خریداری نموده و پرداخت وجه را انجام دهند.

آیا خرید مبل نیمه استیل از دیجی کالا مقرون به صرفه تر از فروشگاه‌های چوب و مبلمان است؟


این مدل مبلمان که جدیدا تولید می شوند مناسب دکوراسیون تلفیقی می‌باشد و قیمت آن تا حدودی به مدل و جنس پارچه آن بستگی دارد. 
مبل های نیمه استیل یا نیمه سلطنتی دارای  یک مدل  کلاسیک است که مناسب آپارتمان های کوچک می ‌باشد.
بنابراین اگر شما علاقه مند به دکوراسیون سبک کلاسیک هستید ولی دارای فضای خانه کوچکی هستید مبل نیمه استیل را می ‌توانید انتخاب کنید که بهترین گزینه برای خانه شماست.

مقایسه قیمت مبل نیمه استیل دیجی کالا با مبل استیل


مبل نیمه سلطنتی را مبلمان نیمه استیل یا مبل کلاسیک نیز می ‌گویند.
قیمت مبلمان نیمه استیل نسبت به مبلمان استیل کمتر است زیرا این مبل ها منبت کاری ظریف تری دارند و همچنين در فروشگاه دیجی کالا می‌توانید قیمت این مبلمان را استعلام بگیرید.
معمولا اگر از بخش فروش مبل دیجی کالا دیدن کرده باشید باید متوجه شده باشید که قیمت مبل نیمه استیل دیجی کالا در این فروشگاه بسیار مناسب ترتر از سایر فروشگاه های چوب و مبلمان است.

تفاوت مبل نیمه استیل دیجی کالا با مبل استیل در چیست؟


برای تولید مبل نیمه سلطنتی یا نیمه استیل از چوب های با کیفیت بالا  و پارچه های نفیسی استفاده می کنند، ولی این مبلمان راحت تر و ساده تر از مبل های سلطنتی می‌باشند و ساخت آنها با  چوب و پارچه کمتری صورت می گیرد. 
به طور کلی تفاوت قیمت مبل نیمه استیل دیجی کالا با مبل سلطنتی را می توان به موارد زیر نسبت داد:
- قیمت  این مبلمان در مقایسه با مبل سلطنتی کمتر می ‌باشد. 
- وزن مبل نیمه استیل نیز در مقایسه با  مبل سلطنتی کمتر می‌ باشد. 
- پارچه های که در مبل های نیمه استیل  مورد استفاده قرار گرفته است ساده و بدون طرح می‌ باشند یا اینکه فقط در یک بخشی از مبل مانند پشتی یا نشیمن دارای یک طرح ساده می ‌باشند. 
- چوب هایی که در  مبلمان نیمه استیل  مورد استفاده قرار می ‌گیرد به رنگ سفید یا قهوه ای می ‌باشند ولی چوب های که برای مبل های سلطنتی  مورد استفاده قرار می‌ گیرند به رنگ های طلایی یا نقره ای  می ‌باشند که بیشتر جنبه اشرافیت دارند.
- طرح هایی که روی مبل نیمه استیل کار می شوند و با چوب کنده کاری شده‌اند را منبت‌ کاری می ‌گویند. این منبت کاری ها ظریف تر هستند اما در مبل استیل یا سلطنتی به مراتب طرح های شلوغ تر و پرکارتری استفاده می شود.
- از نظر حجم مبل های نیمه استیل  دارای حجم کمتری نسبت به مبل های نیمه سلطنتی است و مناسب منازل کوچک است.
- مبلمان نیمه استیل بسیار مناسب دکوراسیونی هستند که سبک مدرن و کلاسیک دارند، ولی مبل های سلطنتی فقط در دکوراسیون کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرند.
- مبل های نیمه استیل  دارای دسته هایی هستند که روکش پارچه ای دارند و به همین خاطر راحت تر از دسته های چوبی مبل های سلطنتی هستند.



هنگام خرید مبل نیمه استیل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟


سبک دکوراسیون منزل و فضای موجود برای چیدمان


مهم‌ ترین نکته ای که باید قبل از خرید مبل نیمه سلطنتی یا نیمه استیل در نظر گرفت سبک دکوراسیون منزل شماست و همچنین متراژ و اندازه‌ی منزل شما باید در نظر گرفته شود.
اگر شما  دارای منزلی با سبک مدرن هستید می ‌توانید مبل نیمه سلطنتی را  با پارچه‌های ساده و طرح های ظریف روی چوب های آن که در دسته و پایه های آن به کار رفته است انتخاب کنید.
پارچه و یا چوب های به کار رفته می ‌بایست دارای رنگ های روشن و خنثی باشد، ولی اگر منزلی دارید که دارای سبک کلاسیک است می توانید مبلمانی را انتخاب کنید که دارای پارچه‌هایی با طرح ساده باشند و یا از کوسن های رنگ شاد و طرح شلوغ استفاده کنید .

تاثیرچوب مورد استفاده در مبل بر قیمت مبل نیمه استیل دیجی کالا 


یکی از عواملی که بر قیمت مبل نیمه استیل دیجی کالا تاثیر زیادی می گذارد جنس چوب به کار رفته برای ساخت این مبل است.
چوب هایی که در مبل نیمه استیل به کار برده می ‌شوند می ‌بایست محکم باشند تا در هنگام نشستن روی مبل صدای قیژقیژ ندهند و زمانی که آنها را منبت کاری می ‌کنند چوب ها سالم بمانند و دچار آسیب و شکستگی نشوند.
هرچه جنس چوب محکم تر و مرغوب تر باشد طبیعی است که قیمت مبل نیمه استیل دیجی کالا نیز بیشتر خواهد بود.

انتخاب رنگ مبل نیمه استیل


رنگ مبلمان نیمه استیل را می‌ توان  با رنگ پرده و فرش و کاغذ دیواری سالن نشیمن خود هماهنگ کنید. 
حتما در زمان خرید به  جنس پارچه به کار رفته در مبل نیمه سلطنتی  توجه کنید تا از جنس مرغوبی باشد زیرا جنس مرغوب موجب افزایش عمر مبلمان شما  خواهد شد.
هیچگاه در زمان خرید از دیجی کالا کیفیت خوب را فدای قیمت مبل نیمه استیل دیجی کالا نکنید، بنابراین همیشه وقت  کافی برای انتخاب یک مبلمان زیبا و با کیفیت  بگذارید و مبلی با قیمت مناسب را پیدا کنید.

قیمت مبل نیمه استیل دیجی کالا چگونه تعیین می شود؟


قیمت مبلمان نیمه استیل می‌تواند به جنس چوب و پارچه استفاده شده در آن  بستگی داشته باشد.
استفاده از چوب های محکم و بادوام مثل چوب راش و گردو موجب افزایش قیمت  این مبلمان می ‌شود که نسبت به چوب های کم دوام تر مثل توسکا  بیشتر خواهد بود.
همینطور کاربرد پارچه های ترک یا پارچه یزدی نیز گران تر است که یک دلیل دیگر افزایش قیمت مبل نیمه استیل دیجی کالا می باشد، زیرا  کیفیت و طول عمر آنها نیز بیشتر است.
همچنین قیمت این نوع مبل را  می ‌بایست با توجه به کیفیت مواد اولیه و میزان مهارت و تجربه استادکار سازنده نیز سنجید و این موارد همه بر قیمت مبل نیمه استیل تاثیر خواهد گذاشت. 

چرا مبل های نیمه سلطنتی برای آپارتمان و سوئیت های کوچک مناسب تر می باشند؟


برخی از آپارتمان ها و منازل کوچک هستند و ممکن است  گاهی دارای  متراژ  50 متری باشند بنابراین افراد نمی‌ توانند از مبل های سلطنتی به خاطر حجم و وزن زیاد آنها  برای خانه های کوچک شان استفاده کنند.
همچنین باید در کنار مبل سلطنتی از اشیای تزئینی لوکس مثل آباژور یا مجسمه های بزرگ و میز و عسلی های چوبی و حکاکی شده نیز استفاده کرد که تمام این وسایل نیاز به یک فضای اضافی دارند، در نتیجه اصلا نمی‌توان این نوع مبل ها را در منزل کوچک جای داد.
بنابراین با رشد آپارتمان های کوچک انواع مبلمان نیمه سلطنتی ساخته شده و به بازار عرضه می‌گردد که کوچکتر و کم وزن تر هستند و دارای سبکی مدرن وجذاب می ‌باشند. 
همچنین قیمت مبل نیمه استیل دیجی کالا نیز خیلی پایین تر از مبل سلطنتی می باشد.
در واقع مبل های نیمه سلطنتی را مبل های نیمه راحتی نیز می‌گویند و به طور کلی مبل های راحتی از قیمت کمتری نسبت به مبل های سلطنتی برخوردارهستند.

مدل چیدمان مبل های نیمه استیل جدید در پذیرایی


می‌ توان برای داشتن یک دکوراسیون شیک و زیبا مبل نیمه سلطنتی را  در ست های هفت نفره تهیه کرد که شامل یک کاناپه سه نفره، یک کاناپه دو نفره و دو صندلی تک نفره می باشد.
موقع چیدمان مبل، کاناپه ها باید چند سانتیمتر با دیوار فاصله داشته باشند تا چیدمان بهتر صورت گیرد.
همچنین نقطه کانونی دکوراسیون را تلویزیون در نظر داشته باشید و مبل ها را جوری بچینید که مشرف به صفحه تلویزیون باشد تا بتوان راحت تر تلویزیون تماشا کرد.
همچنین شومینه می ‌تواند نقطه کانونی باشد در هر دو صورت چیدمان منزل را زیبا خواهد کرد.

رنگ مبل نیمه سلطنتی را چگونه انتخاب کنیم؟


به خاطر اینکه مبلمان نیمه استیل یا نیمه سلطنتی دارای سبک مدرن و امروزی هستند رنگ هایی که در آنها استفاده شده است بیشتر خنثی است و همچنین دارای طرح های ساده ای نیز هستند تا افراد بتوانند این مبلمان را با این مدل طرح و رنگ با تمام دکوراسیون و اکسسوری های که در منزل دارند هماهنگ کنند.
طرح و رنگ خنثی مبل موجب جذابیت بیشتر آن می شود.
برخی رنگ های محبوبی که برای مبل نیمه سلطنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد عبارتند از:
سفید، 
کرمی، 
آبی، 
طوسی و 
صورتی

سخن آخر


مشتریان گرامی می‌توانند مبلمان نیمه استیل را با بهترین و متنوع ترین طرح و رنگ و با کیفیت بسیار عالی از فروشگاه های دیجی کالا خریداری نمایند.
مهم ترین امتیاز خرید مبل از این فروشگاه به صرفه تر بودن قیمت مبل نیمه استیل دیجی کالا نسبت به تمام فروشگاه های چوب و مبلمان می باشد.
با همه تفاسیر برخی افراد تمایل دارند برای خرید مبل به صورت حضوری به فروشگاه های چوب و مبلمان بروند.
زیرا همانطور که می دانیک همیشه در خریدهای اینترنتی این احتمال وجود دارد که کالای خریداری شده با آنچه در سایت آمده یکسان نباشد.
از آنجایی که معمولا امکان تعویض مبل ها را به سرعت نداریم طبیعی است که افراد در خرید این مبلمان به صورت آن لاین کمی حساسیت به خرج دهند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نکاتی که در رابطه با خرید این نوع مبل ها وجود دارد مقاله مفید و خواندنی "قبل از خرید مبل نیمه سلطنتی ارزان بخوانید" را بخوانید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}