قیمت مبل شزلون در یافت آباد بهتر است یا فروشگاه‌های اینترنتی چوب و مبلمان؟

چهارشنبه, 20 بهمن 1400
یافت آباد محل فروش انواع مبلمان است و اغلب گفته می شود که قیمت مبل شزلون در یافت آباد کمتر از قیمت آن در سایر مناطق است. در فروشگاه های معتبر اینترنتی و مراکز ی که مبلمان را حضوری می ‌فروشند قیمت مبلمان شزلون مدرن متفاوت است.
اختلاف قیمت مبل در بازار زیاد است و هر فروشنده ای بر طبق معیارهای خود قیمت مبلمان را تعیین می کند اما قیمت مبلمان در فروشگاه های معتبر اینترنتی چوب و مبلمان و فروشگاه های معتبر که حضوری مبلمان را می‌فروشند ثابت است و باعث می شود که افراد زیادی به سراغ این فروشگاه ها بروند.
یکی از جذاب ترین و زیباترین مبلمان را می‌ توان مبلمان شزلون معرفی کرد که افراد زیادی طرفدار این مبلمان هستند. این مبلمان در طرح ها و رنگ های گوناگونی تولید می شوند که در این مقاله به معرفی کامل مبلمان شزلون می‌ پردازیم.
 

آشنایی با تاریخچه مبلمان شزلون در یافت آباد


مبلمان شزلون در گذشته های خیلی دور رواج داشته است و تاریخچه آن به 2 یا 3 قرن پیش می‌رسد. از نظر اصالت این مبل ها قدیمی ترین مدل های مبلمان هستند که اولین بار در کشور فرانسه تولید شدند.
 

ویژگی های ظاهری و قیمت مبل شزلون مدرن

 
احتمالا اولین عکس مبل شزلون را دیده باشید که این مبلمان با اقتباس از شکل صندلی و نیمکت طراحی و ساخته شده اند. این مدل نیمکت در کشور مصر درست شد که به آن نیمکت مصری می ‌گفتند.
مبلمان شزلون دارای نشیمنگاه است که در مقایسه با  مبلمان دیگر بلندتر است و به همین خاطر، به  مبل شزلون معروف شده است و در زبان فرانسوی شزلون به همین معناست.
 

ویژگی های مهم مبل شزلون در یافت آباد


ویژگی های مهم مبل شزلون در یافت آباد شامل موارد زیر است :
-        این مبلمان دارای دسته های قوس داراست.
-        این مبلمان بسیار راحت هستند.  
-        می‌توان از آنها در کنار مبلمان دیگر هم استفاده کرد.
-        تنوع در این مبلمان روی قیمت آنها تاثیر دارد.
 مبلمان شزلون مانند مبلمان دیگر دارای سبک های گوناگونی هستند و همچنین با رنگ های متنوعی به بازار عرضه می‌ شوند. یکی از انواع مبلمان شزلون، مبلمان شزلون مدرن هستند.
شما می‌توانید این مبلمان را در تمام مکان ها مورد استفاده قرار دهید. این مبلمان را  هم در مکان ‌های کوچک و هم در فضاهای بزرگ می ‌توان استفاده کرد. استفاده از این مبلمان در کنار دکوراسیون های مدرن زیبایی آنها را دو چندان خواهد کرد. بدنه و پایه های این مبلمان چوبی هستند و شما باید در مراقبت کردن از آنها دقت کنید.
 

علت پرفروش بودن مبل شزلون در یافت آباد

 
این مبلمان را برای موارد زیادی مورد استفاده قرار می‌دهند. در گذشته این مبلمان را در ساخت فیلم مورد استفاده قرار می ‌دادند زیرا بسیار زیبا بودند و زرق و برق زیادی داشتن که نماد زیبایی به شمار می‌ آمدند و در فیلم های هالیوودی بیشتر استفاده می ‌شدند.
 این مبلمان را در مطب روانپزشکی هم استفاده می کردند تا بدین وسیله بیماران بتوانند خیلی راحت روی آن دراز بکشند و با پزشک صحبت کنند. امروزه این مبلمان برای زیبا ساختن دکوراسیون ها مورد استفاده قرار می‌گیرند تا زیبای خاصی به دکوراسیون منزل شما بدهند.

کاربرد مبل شزلون در چیدمان دکوراسیون

 
در بالا ذکر شد که این مبلمان در طرح ها و سبک های مختلفی به بازار عرضه می‌شود بعضی از این طرح ها، به صورت تک نفره هستند بنابراین نمی ‌توان آنها را برای پذیرایی میهمانان مورد استفاده قرار داد، بنابراین باید این مبلمان به صورت ترکیبی در کنار مبل های دیگر استفاده شوند.
 مبلمان شزلون را می‌توان در منزل مورد استفاده قرار داد و همچنین در دکوراسیون های دیگری مانند زیر د کنار سایر وسایل به کار برد. برخی از موارد کاربرد مبل شزلون عبارتند از:
 
-        اتاق خواب
-        آتلیه عکاسی
-        اتاق های روانکاوی
 

زیر مجموعه های مبلمان شزلون مدرن


مبلمان شزلون دارای تنوع سبک و رنگ هستند که به صورت انبوه تولید می‌شوند و می توان آنها را در دکوراسیون منزل یا محل کار با توجه به دکوراسیون های که دارید استفاده کنید.
 این مبلمان دارای زیر مجموعه هایی هستند که می توان به سبک مدرن آن اشاره کنیم. این مبلمان با سبک ها و  طرح های ساده طراحی می شوند که موجب زیبایی بسیار زیاد برای دکوراسیون ها می ‌شوند. 

نکات مهم در رابطه با چیدمان مبل شزلون 


برخی نکات مهم در رابطه با استفاده از مبل شزلون که باید آنها را رعایت کنید عبارتند از:
- بیشتر اوقات مبلمان شزلون به صورت تک نفره ساخته و تولید می‌شوند و به بازار عرضه می گردند. برای اینکه مبلمان شزلون شما افزایش عمر بیشتری داشته باشند و دچار شکستگی و فرسایش نشوند بهتر است که به صورت تک نفره مورد استفاده قرار بگیرد. به این معنا که این مبلمان را دونفره یا سه نفری استفاده نکنید زیرا این مبلمان تک نفره هستند و ظرفیت و تحمل یک نفر را دارند، بنابراین بهتر است که در کنار این مبلمان، مبلمان دیگری قرار دهید تا افراد بتوانند از آنها استفاده کنند.



مقایسه قیمت مبل شزلون مدرن عرضه شده در یافت آباد و مغازه های اینترنتی آن لاین


مبلمان شزلون مدرن  با داشتن لمسه دوزی بسیار جذاب تر می ‌شوند این لمسه دوزی ها کار دست هستند که یک هنر اصیل و بسیار زیبا هستند. 
لمسه دوزی در مبلمان شزلون موجب می ‌شود که این مبلمان جلا و جلوه ای نو پیدا کنند.
 در این هنر با پارچه‌ ها و دکمه های تزئینی زیبا مبلمان را به صورت زیبا آراسته می کنند. استفاده از این هنر بر مبلمان شزلون موجب می شود که قیمت آنها بسیار زیاد افزایش یابد و این مبلمان نسبت به مبلمان دیگر گران تر باشند. 
نوع چوب به کار برده شده در مبلمان شزلون هم تاثیر زیادی بر قیمت آنها دارد. در ساخت مبلمان شزلون چوب کمتری استفاده می‌شود اما چوب هایی که در آن مورد استفاده قرار می ‌گیرد بسیار با کیفیت و مقاوم هستند و این بر قیمت مبلمان تاثیر گذاشته و موجب افزایش قیمت این مبلمان می ‌شود. 

انواع پارچه های به کار رفته برای رومبلی مبلمان شزلون


برای تولید هر مبل می‌ بایست بر طبق سبک و مدل آنها از پارچه‌های مخصوصی استفاده کرد. متراژ پارچه هایی که در این مبلمان به کار برده می شود بین 9 تا 10 متر می باشد. 
در مبلمان شزلون رنگ و کیفیت پارچه ها مشخص می ‌کند که قیمت این مبلمان به چه صورت باشد. برخی از پارچه‌هایی که در این مبلمان مورد استفاده قرار می ‌گیرد عبارتند از:
- پارچه مسکو
- پارچه مکس
- پارچه ملیتا
این پارچه ها بسیار با کیفیت و با دوام هستند، به طوری که استفاده از هر یک از این پارچه ها بر قیمت مبلمان شزلون تاثیر دارد. 

نکات مهم برای تمیز کردن مبلمان شزلون و مبلمان دیگر


مبلمان شزلون بخاطر داشتن پارچه‌های با کیفیت روی آنها لک ایجاد نمی‌شود و اگر کثیف شدند به راحتی می ‌توان آنها را با مقداری سرکه و آب و یک اسفنج نرم آنها را تمیز کرد.
البته روش های زیادی وجود دارند که با استفاده از آنها می توان  مبلمان شزلون و همینطور مبلمان دیگر را تمیز کرد که ما در اینجا  به دو مورد در اینجا اشاره می‌کنیم.
1. مخلوط سرکه با آب 
2. استفاده از جوش شیرین و آب
همین طور جوش شیرین به صورت خشک هم خاصیت پاک کنندگی دارد. 

قیمت مبل شزلون مدرن


برای اینکه قیمت مبل شزلون را در بازار بدست آورید باید به نکات زیر توجه کنید. برخی ویژگی های تاثیرگذار بر قیمت مبل شزلون در یافت آباد عبارتند از:
- نوع چوب
- جنس فوم مبل
- پارچه رومبلی
همه ی موارد بالا موجب می‌شود که قیمت مبلمان شزلون متفاوت باشد، مثلا فوم سرد یا فوم گرم در تولید مبلمان شزلون هرکدام دارای قیمت خاصی هستند. 

مقایسه خرید مبل شزلون در یافت آباد و فروشگاه های اینترنتی


در فروشگاه های حضوری و سنتی قیمت مبل شزلون مدرن در مقایسه با فروشگاه های اینترنتی مبلمان متفاوت است. 
مبلمانی که در فروشگاه های حضوری، عرضه می شود بر طبق فاکتور های گوناگونی قیمت گذاری می شوند.
 این فاکتورها در هر فروشگاهی نسبت به فروشگاه دیگر دارای اختلاف قیمت هستند. زمانی که یک سرویس مبلمان در کارخانه تولید می شود از کارخانه تا رسیدن مبل به دست فروشنده، واسطه هایی هستند که موجب می‌شود این مبل دست به دست بچرخد تا برسد به دست مشتری و این موجب می ‌شود که بر قیمت مبلمان  تاثیر بگذارد. 
بعضی از این  فروشگاه های فروش حضوری اجاره ای هستند و فروشنده مجبور است که برای پرداخت هزینه های خود  قیمت اجناس خود را افزایش دهد و این هزینه ‌ها موجب می‌ شود که مبلمان در هر فروشگاهی دارای یک قیمت باشد.

مزایای خرید مبلمان از فروشگاه های اینترنتی


خرید اینترنتی مبلمان شزلون مدرن بسیار مناسب تر وبا صرفه تر از آن است که به فروشگاه های حضوری برای خرید مبل تشریف ببرید. 
همینطور مبل های شزلون دارای مزایای بیشتری هستند این مزایا عبارتند از :
- گارانتی پس از خرید
- ارسال رایگان درب منزل
- خرید اقساطی مبلمان 
در این فروشگاه ها می ‌توان انواع مبلمان و همچنین مبلمان شزلون را با بهترین و مناسب ترین قیمت تهیه کنید و می توانید با هر طرح و سبکی آنها را سفارش دهید. 
در هنگام خرید به تمامی نکات گفته شده مانند چوب و پارچه و تشک و… توجه کنید  تا بتوانید مبلمانی با قیمت مناسب و با کیفیت بالا تهیه کنید.
 

جمع بندی


قیمت مبل شزلون در یافت آباد نسبت به دیگر بازارهای مبل نسبتا پایین تر است و دلیل آن زیاد بودن فروشگاه های مبل در یافت آباد و رقابتی بودن قیمت در این بازار است.
شما می توانید با جستجو در یافت آباد مبل شزلون مورد علاقه خود را با طرح و رنگ دلخواه تان انتخاب نموده و زیبایی بیشتری به دکوراسیون منزل خود ببخشید.
برای یافتن بهترین قیمت مبل شزلون و اطلاعات بیشتر در این رابطه مقاله بهترین روش خرید مبل شزلون ارزان قیمت از تولیدی را مطالعه نمایید، مطمئنا مطالب بیشتر می تواند کمک زیادی به شما بکند.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}